• Lieve Q’ers,

    Zoals jullie wel weten is de Quizlet fanpage een tijdje geleden de lucht ingegaan. We hebben al lekker veel likes van jullie, maar het is natuurlijk als onderdeel van ons promotieplan vooral de bedoeling dat we mensen van buiten Quizlet trekken.

    Omdat winacties altijd een goede manier zijn om meer leden op een pagina te krijgen (en zo ook op Quizlet), willen we graag een winactie op touw zetten. We zaten eraan te denken om een boekenbon te verloten onder degenen die de Q-poster op FB delen en de pagina liken. Deze winactie willen we ook verspreiden in de speciale boekenfan-groepen. Hoewel Wolfstar, Assassin en ik de pagina beheren en bereid zijn een paar euro te doneren aan de boekenbon, hopen we dat er hier ook nog Q-ers zijn die graag willen dat Quizlet drukker bezocht wordt en wel een eurootje kwijt kunnen. Als er immers een stuk of tien mensen meedoen hebben we algauw een leuk bedrag voor een boekenbon!

    Als je mee wilt doen zal ik je op de lijst zetten en je een PB sturen met mijn bankgegevens, zodat ik het geld kan verzamelen en er een boekenbon van kan kopen! (:

    Q'ers die meedoen
    Bronn
    Assassin
    Wolfstar
    Fereale
    SamWinchester
    Headey
    Oakheart
    Mechanic
    DreamerN

    Tot één juni kunnen er twee boekenbonnen t.w.v. 20,- worden gewonnen! Kijk op de pagina om mee te doen!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 15:30 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Even een MT (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als het goed is heb ik €5.- overgemaakt!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    tot hoelang blijft dit open? Ik moet even rekenen met geld :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tot zondag? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mmh, stuur mij ook maar een pbtje. Ik kan niet heel veel kwijt, maar elk eurotje telt? :'D


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik heb het geld van Endurance, Oakheart en Scribe binnen! (:

    De moderators hebben mij gevraagd om nog even duidelijk te vermelden dat Quizlet zelf niet aansprakelijk is wanneer er iets verkeerd gaat met het geld, dus bij deze.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cafune schreef:
    Mmh, stuur mij ook maar een pbtje. Ik kan niet heel veel kwijt, maar elk eurotje telt? :'D


    Precies, alle beetjes zijn mooi meegenomen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als het goed is heb je mijn geldbedrag ook ontvangen c:


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Hehe, eindelijk de E.dentifier gevonden (':
    Mijn €2,- komen nu ook jouw kant op, al is het niet veel.


    Credendo Vides

    We zitten nu op dertig euro! Ik zal zometeen het FB-berichtje maken. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik had graag geld willen doneren maar ik kan niet internetbankieren. Sorry guys. :c


    "Ignite, my love. Ignite."

    [youtube][/youtube]

    Blackthorn schreef:
    Ik had graag geld willen doneren maar ik kan niet internetbankieren. Sorry guys. :c

    Ehm, je mag het ook naar me opsturen haha. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als het langer was had ik het kunnen doen, mijn excuses. Volgende keer doe ik wel mee


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nou de actie loopt tot 1 juni, dus als je me het bedrag doorgeeft en het voor de tijd overmaakt dan kan het nog wel, als je wilt. c;
    Maar dan vertrouw ik er wel echt op dat ik het krijg, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bronn schreef:
    Nou de actie loopt tot 1 juni, dus als je me het bedrag doorgeeft en het voor de tijd overmaakt dan kan het nog wel, als je wilt. c;
    Maar dan vertrouw ik er wel echt op dat ik het krijg, haha.


    stufi is 21 mei dus 22 mei to be sure en dan maak ik 5 euro over


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."