• ik weet niet wrm mr de laatste tijd begin ik steeds meer te denken dat tom &bill drugs gebruiken. die ingevallen wangen,die lege blikken en al dat soort dingen.. ik vind se nogal creepy worden.. en oke ik hbe het er met vreindinnen over gehad en met mijn ma en se denken eerlijk gesegt dat t&b egt drugs gebruiken wat denken jullie ? [/Mening en je mag me nu haten]


    We can only learn to love by loving.

    Weetje? Ik denk dat ook :S


    We'll never be as young as we are tonight

    zou niet raar zijn en ik geef de schuld aan het vele werk dat ze hebben

    yes mensen die met me eens sijn


    We can only learn to love by loving.

    Ik denk het niet echt, I mean, zij zijn best wel erg hard tegen drugs waarom het zelf gebruiken? right! en die ingevallen wangen en lege blikken ik denk dat het komt, die ingevallen wangen, ze zijn super hard afgevallen, hebben bijna niet gegeten de laatste tijd en sliepen weinig, daardoor dus ook die lege blikken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nee geen drugs dat kan ik je gewoon verzekeren,wel is Bill niet goed voor zich zelf aan het zorgen...
    Annorexia ofzo en aan de drank en tom is bezorgd om bill en daardoor zorgt ie niet meer goed voor hemzelf,Zo en ik ben blij dat er toch mensen zijn die echt zien dat T&B niet meer zichzelf zijn!!


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Nee geen drugs dat kan ik je gewoon verzekeren,wel is Bill niet goed voor zich zelf aan het zorgen...
    Annorexia ofzo en aan de drank en tom is bezorgd om bill en daardoor zorgt ie niet meer goed voor hemzelf,Zo en ik ben blij dat er toch mensen zijn die echt zien dat T&B niet meer zichzelf zijn!!


    is ie alcoholist ?o_o


    We can only learn to love by loving.

    Begin nou aub niet van zulke dingen te denken o_O. Straks is het niet waar en beschuldigen jullie de jongens voor dingen die niet gewoon zijn. Ik zou me dood ergeren als iemand zoiets over me zei.


    I recycle my thoughts.

    Begin nou aub niet van zulke dingen te denken o_O. Straks is het niet waar en beschuldigen jullie de jongens voor dingen die niet gewoon zijn. Ik zou me dood ergeren als iemand zoiets over me zei.


    srry lieve eva..

    mr ik vind se egt eng worden de laatste tijd.. vooral de twins.. die blikken alleen al doen me mijn nekharen overeind staan..


    We can only learn to love by loving.

    maar ikga vn de comp kverveel me xP bye


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    srry lieve eva..

    mr ik vind se egt eng worden de laatste tijd.. vooral de twins.. die blikken alleen al doen me mijn nekharen overeind staan..

    Eerlijk gezegd vind ik dat niemand conclusies over zulke erge dingen moet trekken als het niet bewezen is. Het kan ook zijn dat ze misschien die dagen wat ziek waren ofzo. Ik bedoel, op Tokio Hotel TV zie ik geen ingevallen wangen ofzo. En tja, als Bill nou nooit sport en geen spieren kweekt blijft hij zo'n kippenborstje houden. En als je nou eenmaal zo lang bent wordt je niet gauw dik, nee.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Eerlijk gezegd vind ik dat niemand conclusies over zulke erge dingen moet trekken als het niet bewezen is. Het kan ook zijn dat ze misschien die dagen wat ziek waren ofzo. Ik bedoel, op Tokio Hotel TV zie ik geen ingevallen wangen ofzo. En tja, als Bill nou nooit sport en geen spieren kweekt blijft hij zo'n kippenborstje houden. En als je nou eenmaal zo lang bent wordt je niet gauw dik, nee.


    Ik ben het totally met je eens, ga geen conclusies trekken als je niet zeker bent, en idd op TH TV zie ik het ook niet! en dat komr grotendeels door Amerika btw, ze hebben daar weinig geslapen en gegeten!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    overwerkt ofozw ??
    nja verder kan er eig niet veel gezecht worden want weet jij veel wat er in hun koppies om gaat...


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    Ik ben het totally met je eens, ga geen conclusies trekken als je niet zeker bent, en idd op TH TV zie ik het ook niet! en dat komr grotendeels door Amerika btw, ze hebben daar weinig geslapen en gegeten!

    Precies! Als ik de hele nacht door heb gefeest zie ik er écht niet geweldig uit ofzo. Een berg make-up kan zoiets niet verbergen nee. Het is normaal. Iedereen kan er zo een keer uit komen te zien.


    I recycle my thoughts.

    En trouwens, wees blij. Ze hebben het nou even tot het eind van het jaar een beetje minder druk, dus kunnen ze even helemaal bijkomen en dan weer een goede start maken straks.


    I recycle my thoughts.

    En trouwens, wees blij. Ze hebben het nou even tot het eind van het jaar een beetje minder druk, dus kunnen ze even helemaal bijkomen en dan weer een goede start maken straks.


    jep en dan zullen ze er weer totally hot uitzien ;)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson