• Wat is Flight Rising?
    Het is een Amerikaanse website waarop je je eigen "clan" kunt beginnen met draken. Je kunt ze vervolgens fokken, ze aankleden met allerlei accessoires, ze laten vechten in het Colliseum en meer. Het heeft wel wat weg van Neopets, eigenlijk. Klik hier voor meer info en klik hier om je aan te melden. Registratie is op dit moment gesloten, sorry! Ze hebben zo nu en dan een periode waarin je je kunt aanmelden, dus waarschijnlijk zal er over een paar weken weer zo'n dag zijn.

    Mensen die een melding willen wanneer je je de volgende keer kunt aanmelden:
    -
    Laat het even weten als je hier graag bij wilt, dan zal ik je een gb'tje sturen wanneer de volgende registration window wordt aangekondigd. (:

    Q'ers op Flight Rising
    Naamswijzigingen doorgeven alsjeblieft.
    Square | Square | Wind
    Aire | Grandina | Wind
    Sivir | Combattant | Wind
    Yayde | Yayde | Wind
    Cwtch | DiNozzo | Arcane
    Friendzone | Novoselic | Arcane
    Madrugada | ColouredWind | Arcane
    Yoda | Yoda | Arcane
    Bloody_Mary | Lazulis | Shadow
    Gonplei | Dracy | Shadow
    Grandfather | DarkSavior | Shadow
    Twisty | Lestrange | Shadow
    Zephyr | Aureolus | Shadow
    McKagan | CheeseCupcake | Lightning
    Elefant | Vinception | Lightning
    Ninuturu | Ninuturu | Lightning
    SPECS | Lyora | Lightning
    Shippings | Vergilius | Lightning
    JamesPotter | JamesPotter | Lightning
    Wyrden | Wyrden | Lightning
    Woodhouse | Lovegood | Water
    Cee | Dadle | Water
    Frosch | Plue | Water
    Adaline | Ruskow | Water
    Nyx | Minaide | Water
    Naesse | Kilicious | Fire
    Assassin | Niksel | Ice
    Sacramental | Momsen | Ice
    Nestor | Nestor | Ice
    Angmar | Elladan | Ice
    Kingslayers | Mercedene | Ice
    Kaj | Marthali | Ice
    Decim | skTiger | Plague
    Sempre | Sempre | Light
    Soundwave | strstrckstrgzr | Light
    Raccoon | Lumineer | Light
    Burgeon | Erieka | Light
    Wiarda | Wiarda | Light
    Beardsley | Antithese | Light
    Valhalla | Biersack | Nature
    Svarog | Svarog | Nature


    Vorige topics
    -1- || -2- || -3- || -4- || -5- || -6- || -7- || -8- || -9- || -10- || -11- || -12- || -13- || -14- || -15-
    -16- || -17- || -18- || -18- || -19- || -20- || -21- || -22- || -23- || -24- || -25- || -26- || -27- || -28- || -29- || -30-
    -31- || -32- || -33- || -34- || -35- || -36- || -37- || -38-

    Ik weet niet of dit al ergens anders staat, maar hier een paar dingen waar je mee kunt beginnen en waarvan het handig is om ze sowieso iedere dag te doen:
    1) Je draken voeren. Door je energy voor drie opeenvolgende dagen boven 80% te houden krijg je allerlei bonussen.
    2) Op "Incubate" klikken bij alle nesten waar je eieren hebt liggen. Je moet dat vijf keer doen en op de zesde dag kun je de eieren laten uitkomen.
    3) Bij "Gather Items" al je beurten opgebruiken. Dit is de voornaamste manier om aan eten te komen voor je draken. Bij Digging en Scavenging kun je allerlei voorwerpen vinden, waaronder soms ook apparel. Ik had zelfs twee keer een ei.
    4) Als je draken hebt met een Familiar, klik dan bij iedere Familiar op dat hartje. Zo bouw je een "band" op en je krijgt er wat treasure voor. Als je een niveau omhoog gaat, krijg je bovendien een kist die je in je Hoard kunt openen en waar soms ook interessante dingen in zitten.
    5) Ga langs bij de Trading Post. Voor Swipp's Swap Stand moet je toevallig net de juiste dingen in je bezit hebben of bereid zijn er geld voor neer te leggen in het Aution House, maar bij Crim's Collection Cart krijg je ieder uur vijf aanbiedingen om dingen te ruilen voor treasure. Let er wel op dat je geen dingen ruilt voor minder dan ze waard zijn; bij voedsel of materiaal is dit eigenlijk nooit zo, maar als je Apparel of Battle Items ruilt ben je weleens slechter uit dan wanneer je het te koop zou zetten in het Auction House.

    Overige tips:
    1) Als je wat tijd hebt en spelletjes wel leuk vindt, moet je absoluut bij de Fairgrounds langsgaan. Je kunt daar per dag maximaal 75.000 treasure verdienen.
    2) Aanvulling van Dauth: Wat ook handig is, is het raffle/weggeef gedeelte op het forum. Moet je zeker eens een kijkje gaan nemen als newbie. Veel mensen geven namelijk gratis spullen/draken weg aan nieuwe leden.
    3) Aanvulling van Dauth: Nog een tip voor mensen die al iets kunnen uitgeven: The Wishing Well. Als je een van iemands wensen vervult, mag je zelf 5 wensen doen. Lees de regels in de eerste post wel heel goed door!
    4) Aanvulling van Dauth: Ik heb gemerkt dat de website altijd even offline is als het 12:00 is geweest. Dit omdat de servers op de achtergrond gerestart worden tegen botters en dat soort dingen. Dit duurt +- 30 minuten. Dus als de tijd op Flight Rising 00:30 is, dan kun je vaak weer inloggen.
    5) Hatchlings worden volwassen ze vijf dagen oud zijn. De eerste middernacht nadat hun leeftijd vijf is, worden het grote draken.

    Een paar handige links:
    x Deze handige guide voor het trainen van draken in het Coliseum, zodat je niet eindeloos op één level vast blijft zitten. Inclusief lijsten met tegenstanders per gebied en de volgorde waarin ze het beste uitgeschakeld kunnen worden.
    x Een lijst met Exaltation Payout by Level op de FR Wiki.
    x Alle drakensoorten op een rijtje op FR, gesorteerd op "rarity" en dus de lengte van hun breeding cooldown.
    x Een kleurenwiel met alle mogelijke kleuren voor draken in FR. Als je twee draken een nest laat leggen moet je hun twee kleuren opzoeken. Alles wat daar op de kortste weg tussenin zit, is een mogelijke kleur voor de kleintjes.
    x Een Flight Rising Colour Predictor die iemand buiten de FR site heeft gemaakt. Werkt hetzelfde als het kleurenwiel, maar dan automatisch. Je hoeft alleen de kleuren van je draken in te vullen.
    x De Scrying Workshop. Er staat gewoon een linkje hiernaartoe in het linkermenu onder Library, maar dit is zo onmisbaar als je kleine draakjes wilt maken dat ik het toch even noem. Onder Assay Bloodlines kun je kijken of twee draken geen familie van elkaar zijn, bij Foresee Progeny krijg je vier mogelijke kleintjes van twee willekeurige draken te zien (zorg wel dat het ook echt draken zijn die samen kúnnen breeden!) en bij Predict Morphology kun je zelf alle details over een draak opgeven en krijg je een plaatjes van hoe die draak eruit zou zien.
    x De Flight Rising Wiki. Ik heb al naar een specifieke pagina gelinkt, maar de hele Wiki staat vol met nuttige en interessante informatie, dus het is een uitgebreider kijkje waard.


    De Flight Rising story voor de verkoop en gezochte draken!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 20:54 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mt ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hierbij nog eens melden dat pagina's 2 en 3 te koop zijn in mijn lair ^^

    en hier mijn hatchies die graag een huisje willen



    Daarbij om het topic weer wat actiever te maken, show me your pretteh dragons !!!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Raccoon mooie hatchlings! Dat donker-licht contrast met de ogen is geweldig : '3

    Over pretty dragons gesproken, hier een paar :3












    --

    Svarog schreef:
    @Raccoon mooie hatchlings! Dat donker-licht contrast met de ogen is geweldig : '3



    Thanks ik verkoop ze voor 15K ^^ en wauw die eerste draak *0* Ik ben geen fan van guardians maar ze is echt mooi !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mooie draken? Mooie draken! Ik ga wel enkele van mijn nieuwste aanwinsten laten zien x] En oudere draken.












































    Nugget is perfection. Look at her flawless sense of style. Oh, and her bio. Her bio makes her.


    Ik heb helaas geen plek om nieuwe draken kwijt te kunnen.. x]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 23:54 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Een hele stiekeme MT. Ssst. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb een klein vraagje.
    Tijdens het exhalten ben ik een chest genaamd 'Octoflyer Crate' tegen gekomen. Op de AH staat de chest voor 30kt. Er zit sowieso een skin, 2600 Treasure en 1 Gem in volgens de wiki.
    Diezelfde skin (Skin: Octoflyer) kost op de AH 80kt.

    Wat is dan het beste om te doen? Gaat iemand echt die skin voor 80kt kopen als je de chest met skin voor 30kt kan kopen? x)

    En wat doe ik met draken die ik gekregen heb als gift omdat ik een newbie was? Ik vind ze nu echt niet meer mooi, maar exhalten is zo rude... Hebben jullie hier ervaring mee?
    Ik weet dat die draak van mij is en dat ik kan doen wat ik wil, maar ik wil nu ook niet ondankbaar over komen. :p
    Het gaat om


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    Ik heb een klein vraagje.
    Tijdens het exhalten ben ik een chest genaamd 'Octoflyer Crate' tegen gekomen. Op de AH staat de chest voor 30kt. Er zit sowieso een skin, 2600 Treasure en 1 Gem in volgens de wiki.
    Diezelfde skin (Skin: Octoflyer) kost op de AH 80kt.

    Wat is dan het beste om te doen? Gaat iemand echt die skin voor 80kt kopen als je de chest met skin voor 30kt kan kopen? x)

    En wat doe ik met draken die ik gekregen heb als gift omdat ik een newbie was? Ik vind ze nu echt niet meer mooi, maar exhalten is zo rude... Hebben jullie hier ervaring mee?
    Ik weet dat die draak van mij is en dat ik kan doen wat ik wil, maar ik wil nu ook niet ondankbaar over komen. :p
    Het gaat om


    als je de chest openmaakt en die skin niet verkoopt voor 80kt, kan je 'm altijd nog verkopen voor 70kt. Dan maak je alsnog winst. Ik denk niet dat mensen weten dat je sommige skins ook in chests kunt kopen, dus er zullen vast wel mensen zijn die zo'n skin dan kopen.

    En je kan de draak weggeven. Er bestaat een 'Unwanted Dragons'- topic bij 'Dragon Sales' in het forum. Of je kan 'm verkopen of in een adoption thread zetten. Of vragen aan de eigenaar of je 'm mag exalten.
    Ik denk niet dat de vorige eigenaar zijn draak zo nauwlettend in de gaten houdt dat ie jou meteen een bericht stuurt als ie plotseling bij iemand anders in de lair staat bijvoorbeeld.

    Ik had ooit een draak gekregen speckle/freckle en heb haar exalt na een paar maanden. Er is verder niks gebeurd, behalve dat ik er spijt van heb gekregen : ')


    --

    @Svarog: Dat is inderdaad een goed idee.
    Ik zal eens een kijkje gaan nemen of iemand haar wilt. Ik ben benieuwd. ^^

    Dankje voor je snelle reactie met advies!


    Let the Night embrace you

    Raccoon schreef:
    (...)

    Thanks ik verkoop ze voor 15K ^^ en wauw die eerste draak *0* Ik ben geen fan van guardians maar ze is echt mooi !


    Dankje! :3 Ze was een unwanted dragon, kun je nagaan... Ze past precies bij m'n nature lair dus ik heb haar opgenomen :3
    En misschien wil ik wel een draakje van je kopen, maar ik moet er over nadenken. Ze zijn namelijk mooi, maar ik heb geen mate en dat zou dan twee plekken kosten in mijn lair terwijl mijn hatchlings niet echt verkopen.... EDIT: ik heb een draakje gekocht c:

    Katarina schreef:
    @Svarog: Dat is inderdaad een goed idee.
    Ik zal eens een kijkje gaan nemen of iemand haar wilt. Ik ben benieuwd. ^^

    Dankje voor je snelle reactie met advies!


    Graag gedaan^^
    Ik hoop dat het lukt

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 14:39 ]


    --

    Wiarda schreef:
    Een hele stiekeme MT. Ssst. :')


    ER IS EEN STIEKEME MT'ER, MENSEN!
    *Wijst naar Jip*
    VERWELKOM HAAR, NU HET NOG KAN!

    Dit topic is van mij!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Svarog: Jij hebt ook een Nyx in je lair. (nerd)
    Ik vind Nyx echt een leuke (draken)naam en sinds ik speel (april) ben ik er al minstens vijf of zo tegen gekomen. Best grappig. :p


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    @Svarog: Jij hebt ook een Nyx in je lair. (nerd)
    Ik vind Nyx echt een leuke (draken)naam en sinds ik speel (april) ben ik er al minstens vijf of zo tegen gekomen. Best grappig. :p

    Ik ben er inderdaad ook heel veel tegengekomen :'D
    Best wel grappig eigenlijk, dat iedereen Nyx zo'n coole naam vind x3


    --

    Hahah ik heb ook een Nyx zitten :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ja idd x)
    Ik heb hem jaren geleden al als username (ook op Q) gekozen uit interesse voor de Griekse mythologie. Waardoor heb jij hem gekozen? ^^


    Let the Night embrace you