• Wat is Flight Rising?
    Het is een Amerikaanse website waarop je je eigen "clan" kunt beginnen met draken. Je kunt ze vervolgens fokken, ze aankleden met allerlei accessoires, ze laten vechten in het Colliseum en meer. Het heeft wel wat weg van Neopets, eigenlijk. Klik hier voor meer info en klik hier om je aan te melden. Registratie is op dit moment gesloten, sorry! Ze hebben zo nu en dan een periode waarin je je kunt aanmelden, dus waarschijnlijk zal er over een paar weken weer zo'n dag zijn.

    Mensen die een melding willen wanneer je je de volgende keer kunt aanmelden:
    -
    Laat het even weten als je hier graag bij wilt, dan zal ik je een gb'tje sturen wanneer de volgende registration window wordt aangekondigd. (:

    Q'ers op Flight Rising
    Naamswijzigingen doorgeven alsjeblieft.
    Square | Square | Wind
    Aire | Grandina | Wind
    Sivir | Combattant | Wind
    Yayde | Yayde | Wind
    Cwtch | DiNozzo | Arcane
    Friendzone | Novoselic | Arcane
    Madrugada | ColouredWind | Arcane
    Yoda | Yoda | Arcane
    Bloody_Mary | Lazulis | Shadow
    Gonplei | Dracy | Shadow
    Grandfather | DarkSavior | Shadow
    Twisty | Lestrange | Shadow
    Zephyr | Aureolus | Shadow
    McKagan | CheeseCupcake | Lightning
    Elefant | Vinception | Lightning
    Ninuturu | Ninuturu | Lightning
    SPECS | Lyora | Lightning
    Shippings | Vergilius | Lightning
    JamesPotter | JamesPotter | Lightning
    Wyrden | Wyrden | Lightning
    Woodhouse | Lovegood | Water
    Cee | Dadle | Water
    Frosch | Plue | Water
    Adaline | Ruskow | Water
    Nyx | Minaide | Water
    Naesse | Kilicious | Fire
    Assassin | Niksel | Ice
    Sacramental | Momsen | Ice
    Nestor | Nestor | Ice
    Angmar | Elladan | Ice
    Kingslayers | Mercedene | Ice
    Kaj | Marthali | Ice
    Decim | skTiger | Plague
    Sempre | Sempre | Light
    Soundwave | strstrckstrgzr | Light
    Raccoon | Lumineer | Light
    Burgeon | Erieka | Light
    Wiarda | Wiarda | Light
    Beardsley | Antithese | Light
    Valhalla | Biersack | Nature
    Svarog | Svarog | Nature


    Vorige topics
    -1- || -2- || -3- || -4- || -5- || -6- || -7- || -8- || -9- || -10- || -11- || -12- || -13- || -14- || -15-
    -16- || -17- || -18- || -18- || -19- || -20- || -21- || -22- || -23- || -24- || -25- || -26- || -27- || -28- || -29- || -30-
    -31- || -32- || -33- || -34- || -35- || -36- || -37- || -38-

    Ik weet niet of dit al ergens anders staat, maar hier een paar dingen waar je mee kunt beginnen en waarvan het handig is om ze sowieso iedere dag te doen:
    1) Je draken voeren. Door je energy voor drie opeenvolgende dagen boven 80% te houden krijg je allerlei bonussen.
    2) Op "Incubate" klikken bij alle nesten waar je eieren hebt liggen. Je moet dat vijf keer doen en op de zesde dag kun je de eieren laten uitkomen.
    3) Bij "Gather Items" al je beurten opgebruiken. Dit is de voornaamste manier om aan eten te komen voor je draken. Bij Digging en Scavenging kun je allerlei voorwerpen vinden, waaronder soms ook apparel. Ik had zelfs twee keer een ei.
    4) Als je draken hebt met een Familiar, klik dan bij iedere Familiar op dat hartje. Zo bouw je een "band" op en je krijgt er wat treasure voor. Als je een niveau omhoog gaat, krijg je bovendien een kist die je in je Hoard kunt openen en waar soms ook interessante dingen in zitten.
    5) Ga langs bij de Trading Post. Voor Swipp's Swap Stand moet je toevallig net de juiste dingen in je bezit hebben of bereid zijn er geld voor neer te leggen in het Aution House, maar bij Crim's Collection Cart krijg je ieder uur vijf aanbiedingen om dingen te ruilen voor treasure. Let er wel op dat je geen dingen ruilt voor minder dan ze waard zijn; bij voedsel of materiaal is dit eigenlijk nooit zo, maar als je Apparel of Battle Items ruilt ben je weleens slechter uit dan wanneer je het te koop zou zetten in het Auction House.

    Overige tips:
    1) Als je wat tijd hebt en spelletjes wel leuk vindt, moet je absoluut bij de Fairgrounds langsgaan. Je kunt daar per dag maximaal 75.000 treasure verdienen.
    2) Aanvulling van Dauth: Wat ook handig is, is het raffle/weggeef gedeelte op het forum. Moet je zeker eens een kijkje gaan nemen als newbie. Veel mensen geven namelijk gratis spullen/draken weg aan nieuwe leden.
    3) Aanvulling van Dauth: Nog een tip voor mensen die al iets kunnen uitgeven: The Wishing Well. Als je een van iemands wensen vervult, mag je zelf 5 wensen doen. Lees de regels in de eerste post wel heel goed door!
    4) Aanvulling van Dauth: Ik heb gemerkt dat de website altijd even offline is als het 12:00 is geweest. Dit omdat de servers op de achtergrond gerestart worden tegen botters en dat soort dingen. Dit duurt +- 30 minuten. Dus als de tijd op Flight Rising 00:30 is, dan kun je vaak weer inloggen.
    5) Hatchlings worden volwassen ze vijf dagen oud zijn. De eerste middernacht nadat hun leeftijd vijf is, worden het grote draken.

    Een paar handige links:
    x Deze handige guide voor het trainen van draken in het Coliseum, zodat je niet eindeloos op één level vast blijft zitten. Inclusief lijsten met tegenstanders per gebied en de volgorde waarin ze het beste uitgeschakeld kunnen worden.
    x Een lijst met Exaltation Payout by Level op de FR Wiki.
    x Alle drakensoorten op een rijtje op FR, gesorteerd op "rarity" en dus de lengte van hun breeding cooldown.
    x Een kleurenwiel met alle mogelijke kleuren voor draken in FR. Als je twee draken een nest laat leggen moet je hun twee kleuren opzoeken. Alles wat daar op de kortste weg tussenin zit, is een mogelijke kleur voor de kleintjes.
    x Een Flight Rising Colour Predictor die iemand buiten de FR site heeft gemaakt. Werkt hetzelfde als het kleurenwiel, maar dan automatisch. Je hoeft alleen de kleuren van je draken in te vullen.
    x De Scrying Workshop. Er staat gewoon een linkje hiernaartoe in het linkermenu onder Library, maar dit is zo onmisbaar als je kleine draakjes wilt maken dat ik het toch even noem. Onder Assay Bloodlines kun je kijken of twee draken geen familie van elkaar zijn, bij Foresee Progeny krijg je vier mogelijke kleintjes van twee willekeurige draken te zien (zorg wel dat het ook echt draken zijn die samen kúnnen breeden!) en bij Predict Morphology kun je zelf alle details over een draak opgeven en krijg je een plaatjes van hoe die draak eruit zou zien.
    x De Flight Rising Wiki. Ik heb al naar een specifieke pagina gelinkt, maar de hele Wiki staat vol met nuttige en interessante informatie, dus het is een uitgebreider kijkje waard.


    De Flight Rising story voor de verkoop en gezochte draken!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 20:54 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Square schreef:
    (...)

    Veel tijd stoppen in die spelletjes zodat je sowieso dagelijks 75k erbij krijgt, alles wat je niet meer wilt te koop zetten, en als je dan nog tijd overhebt het coliseum in duiken. Niet de leukste bezigheden als je het dagelijks doet, maar wel goed als je veel wilt verdienen. :'D
    Of je kunt natuurlijk voor echt geld gems erbij kopen. Dat is zonder twijfel de snelste optie om rijk te worden.


    Het Coli doe ik wel graag maar de fairgrounds is niet echt een optie voor me hahah :'D En de spullen die ik wil verkopen verkopen echt voor geen meter -_- ik begrijp ook niet waarom mensen alles zo duur maken meeh,

    Iemand geintereseerd in een Black-winged Hummingbird voor 800K :') -if you know what i mean- Ik wil zo wel even de dingen die ik verkoop hier plaatsen, maar ik vrees ervoor :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Het Coli doe ik wel graag maar de fairgrounds is niet echt een optie voor me hahah :'D En de spullen die ik wil verkopen verkopen echt voor geen meter -_- ik begrijp ook niet waarom mensen alles zo duur maken meeh,

    Iemand geintereseerd in een Black-winged Hummingbird voor 800K :') -if you know what i mean- Ik wil zo wel even de dingen die ik verkoop hier plaatsen, maar ik vrees ervoor :c


    Dan kun je beter elke dag gaan hunten en hem bij swipp ruilen als je genoeg white eared hummingbirds hebt (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Dan kun je beter elke dag gaan hunten en hem bij swipp ruilen als je genoeg white eared hummingbirds hebt (:


    Hahah ik bedoelde wil er iemand van jullie die familiar hebben hahah die heb ik namelijk twee keer :x en krijg hem niet verkocht...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Hahah ik bedoelde wil er iemand van jullie die familiar hebben hahah die heb ik namelijk twee keer :x en krijg hem niet verkocht...


    OH! Ik las verkeerd, sorry x'D
    Heb je ook al een topic gemaakt op het forum? (: Dat wil nog wel eens helpen en soms zijn mensen ook bereid andere items er voor te ruilen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    mijn mooiste drakenpaar heeft 5 eieren :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Yoda schreef:
    (...)

    OH! Ik las verkeerd, sorry x'D
    Heb je ook al een topic gemaakt op het forum? (: Dat wil nog wel eens helpen en soms zijn mensen ook bereid andere items er voor te ruilen ^^


    Heb ik inderdaad gedaan en erbij gezet dat ik ook wil ruilen voor andere items, maar na enkel mijn bumps geen reactie :/


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Meeh Ik zit met een dilemma, ik wil echt heel graag oude festival apparels, maar die kosten echt enorm veel en ik ben een ramp in sparen. Echter heb ik wel een boel apparel die ik zou kunnen verkopen en een hele boel familiars, maar dan denk ik dat ik erg spijtig zal zijn van die actie... Heeft er iemand van jullie een tip om rap money te verdienen of het te sparen? :c Ik heb een wishlist op mijn Fr profiel als voorbeeldje wat ik graag wil...

    Familiars bevrienden helpt ook supererg. Misschien niet in het begin, maar de chests die ze geven, brengen wel wat money naar je lair :3


    --

    @Yoda, zou ik misschien met jouw hatchery kunnen affiliaten?


    --

    Svarog schreef:
    (...)
    Familiars bevrienden helpt ook supererg. Misschien niet in het begin, maar de chests die ze geven, brengen wel wat money naar je lair :3


    Weet ik, maar ik heb momenteel 230 familiars :') Ik heb morgen wel 3 gilded decorative chests en nog ene iron chest, maar kan ze onmogelijk iederedag alle 200 doen ^^' wel doe ik regelmatig mee aan de 50K give and get waar ik ook al een boel geld mee verdient heb, maar alle nuttige tips helpen :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Weet ik, maar ik heb momenteel 230 familiars :') Ik heb morgen wel 3 gilded decorative chests en nog ene iron chest, maar kan ze onmogelijk iederedag alle 200 doen ^^' wel doe ik regelmatig mee aan de 50K give and get waar ik ook al een boel geld mee verdient heb, maar alle nuttige tips helpen :3

    Haha, snap ik! In het begin probeerde ik nog wel ALLE familiars te doen elke dag. Dat lukte niet, dus ik houd het gewoon bij de familiars bij m'n draken (zo'n 80 ofzo D:)
    Verder kan Crim's Collection Cart ook wel (weinig) treasure opleveren. Verder ben ik ook niet heel rijk ofzo (vergeleken met sommigen hier die een miljoen hebben (?!?!?1))
    En ohja, als je met twee mensen tegelijk dat bubble spel gaat spelen in fairgrounds krijg je soms meer dan het dubbele per keer. :3


    --

    Svarog schreef:
    (...)
    Haha, snap ik! In het begin probeerde ik nog wel ALLE familiars te doen elke dag. Dat lukte niet, dus ik houd het gewoon bij de familiars bij m'n draken (zo'n 80 ofzo D:)
    Verder kan Crim's Collection Cart ook wel (weinig) treasure opleveren. Verder ben ik ook niet heel rijk ofzo (vergeleken met sommigen hier die een miljoen hebben (?!?!?1))
    En ohja, als je met twee mensen tegelijk dat bubble spel gaat spelen in fairgrounds krijg je soms meer dan het dubbele per keer. :3


    Heheheh :') Ik doe nu eerst al mijn lv4/5 bonded familiars en zodra ze awakend zijn steek ik ze in mijn vault, momenteel zit ik ook op zo'13/14 + die bij mijn draakjes en ik vind het prima zo :3 En ik hunt vooral en verkoop mijn food gelijk :x misschien niet erg slim, maar ah ik spaar enkel degene die je kunt gebruiken bij swip :3 (Ik heb nu bijna alle familiars van swip, proud of myself :') ) En hoe bedoel je met de bubbels? :') op twee accounts spelen ofzo?

    Oh ja, dus ik ga even hoardsale doen op Q dus koop die handel mehehe :') (post het over 5 min)

    Draakjes die een thuis nodig hebben !


    Exalt fodder



    Foods/swips


    Materials


    Apparels


    Familiars


    Battle Items


    Other

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 20:21 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Heheheh :') Ik doe nu eerst al mijn lv4/5 bonded familiars en zodra ze awakend zijn steek ik ze in mijn vault, momenteel zit ik ook op zo'13/14 + die bij mijn draakjes en ik vind het prima zo :3 En ik hunt vooral en verkoop mijn food gelijk :x misschien niet erg slim, maar ah ik spaar enkel degene die je kunt gebruiken bij swip :3 (Ik heb nu bijna alle familiars van swip, proud of myself :') ) En hoe bedoel je met de bubbels? :') op twee accounts spelen ofzo?

    Oh ja, dus ik ga even hoardsale doen op Q dus koop die handel mehehe :') (post het over 5 min)


    Seafood verkoopt voor het meeste treasure. Daar moet ik mezelf ook telkens aan reminden als ik item gather. x)
    En Swip.. daar heb ik maar 1 ding vandaan eigenlijk. En dat was toeval ^^"

    Over dat bubbel spel: Met twee mensen op 1 account spelen tegelijk. Dat deed ik met m'n vriendje in het begin.


    --

    Svarog schreef:
    @Yoda, zou ik misschien met jouw hatchery kunnen affiliaten?


    Sure (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Also, ik heb veel babies! Prijzen zijn hatchery prijzen en kunnen naar beneden (:





    Male
    Sand Crystal/Banana Facet/Sunshine Spines
    40k




    Male
    Sand Crystal/Ivory Facet/Ivory Gembond
    45k




    Male
    Tangerine Crystal/Banana Facet/Sunshine Gembond
    40k




    Female
    Maize Crystal/Ice Facet/Silver Smoke
    40k




    Male
    Pink Crystal/Ice Facet/Maize Smoke
    40k




    Female
    White Crystal/Azure Facet/Caribbean Spines
    25k




    Male
    White Crystal/Navy Shimmer/Purple Spines
    25k




    Male
    White Crystal/Caribbean Facet/Stonewash Spines
    25k




    Male
    White Iridescent/Stonewash Shimmer/White Circuit
    12k




    Female
    White Iridescent/Royal Shimmer/White Circuit
    12k




    Male
    White Iridescent/Stonewash Shimmer/White Circuit
    12k


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Also, ik heb veel babies! Prijzen zijn hatchery prijzen en kunnen naar beneden (:




    Male
    Sand Crystal/Banana Facet/Sunshine Spines
    40k




    Male
    Sand Crystal/Ivory Facet/Ivory Gembond
    45k




    Male
    Tangerine Crystal/Banana Facet/Sunshine Gembond
    40k




    Female
    Maize Crystal/Ice Facet/Silver Smoke
    40k




    Male
    Pink Crystal/Ice Facet/Maize Smoke
    40k




    Female
    White Crystal/Azure Facet/Caribbean Spines
    25k




    Male
    White Crystal/Navy Shimmer/Purple Spines
    25k




    Male
    White Crystal/Caribbean Facet/Stonewash Spines
    25k




    Male
    White Iridescent/Stonewash Shimmer/White Circuit
    12k




    Female
    White Iridescent/Royal Shimmer/White Circuit
    12k




    Male
    White Iridescent/Stonewash Shimmer/White Circuit
    12k


    Mag ik de wit-paarse tundra van je kopen? :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]