• een tijdje geleden alweer was een rollentopic voor een RPG idee, maar dat is nooit begonnen. Iets wat ik jammer vond, dus ik ben gaan denken.

    Aarde. Chaotisch, jong, naïef. Oblivion vindt dat het genoeg is. Deze nieuwe wereld heeft haar kans gehad, maar nu is het over. Samen met haar leger trekt zij door de kosmos op weg naar de aarde, om deze te vernietigen en daarna de rest van het universum en de rest van the nine Realms. Zullen mensen samen werken om hun universum te redden? Of zorgen hun verschillen ervoor zorgen dat ze elkaar alleen maar in de weg staan?

    Okay, ik heb alle Marvel films gezien, een aantal comics gelezen, ik ken het plot van Civil war Pain.. Ik weet dus dat sommige personages dood zijn of gaan, ik weet ook dat er te veel dingen zijn om in de RPG met alles rekening te houden. Daarom dacht ik: Ja, je mag personages kiezen die echt bestaan, evenals zelf een personage te verzinnen. Als je een personage kiest dat echt bestaat in de comics, hoeft het niet perse te zijn zoals in de comics. Natuurlijk moet je er dan rekening meehouden dat als je Captain America een vrouw maakt, ze niet dezelfde geschiedenis kan hebben als de originele Captain America.

    Dus wat vinden jullie? En hebben jullie misschien een beter idee voor het plot?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zou zo'n RPG echt enorm leuk vinden, maar ben heel erg bang dat er weinig animo voor is


    Bowties were never Cooler

    ClintonFrancisB schreef:
    Ik zou zo'n RPG echt enorm leuk vinden, maar ben heel erg bang dat er weinig animo voor is



    Ja, daar was/ben ik dus ook bang voor. Daarom heb ik ook niet meteen een rollentopic geopend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zou hier eigenlijk best wel graag aan mee willen doen!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb verhalen over Marvel gehoord en ooit 1 film gezien... denk ik... whaw...
    Maar goed, ik ben wel fan van het idee ^.^ Ik zou wel mee willen doen, vooral omdat er ook gewoon personages verzonnen mogen worden :3


    ~My Mind Is Free~

    Ik zou ook mee willen doen en als je een rollentopic opent hoop ik dat je me een berichtje kan sturen


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Kun je dan ook eventueel een soort van Iron Man achtig personage maken? Iemand die geen echte krachten heeft, maar gewoon rijk zat is om "krachten" te maken? Bovendien lijkt het mij echt een leuk idee nou juist. c: Zelf ben ik niet zo'n held als het aankomt op personages met krachten, dus ik zou het wel fijn vinden als ik zo iemand op me zou kunnen nemen.


    I'm your little ray of pitch black.

    RetaIiation schreef:
    Kun je dan ook eventueel een soort van Iron Man achtig personage maken? Iemand die geen echte krachten heeft, maar gewoon rijk zat is om "krachten" te maken? Bovendien lijkt het mij echt een leuk idee nou juist. c: Zelf ben ik niet zo'n held als het aankomt op personages met krachten, dus ik zou het wel fijn vinden als ik zo iemand op me zou kunnen nemen.


    Tuurlijk! Iron Man zelf mag natuurlijk ook, maar als je zelf een personage wil bedenken hoeft het niet perse een 'echte kracht' te hebben. Hawkeye heeft ook geen 'superkracht'. Black Widow ook niet, al is ze wel 'verbeterd', om het zomaar even te zeggen.
    Zelf bedachte karakters hoeven dus ook niet perse 'verbeterd' te zijn of krachten te hebben, zolang ze maar iets hebben wat hun speciaal maakt :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mij lijkt het een leuk idee en ik zou er ook graag aan meewillen doen, maar ik heb helaas geen tijd :c


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Mij lijkt het een leuk idee en ik zou er ook graag aan meewillen doen, maar ik heb helaas geen tijd :c


    Ik merk dat weinig mensen op Q de laatste tijd meedoen met rpg vanwege tijdgebrek in het algemeen :/. Denk je dat het iets uit zou maken mocht ik de rpg na de examens openen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Je zou ook een klein aantal mensen kunnen doen? Uit mijn eigen ervaring lukt dat meestal wel gewoon :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ja, kleine RPG lijkt mij wel wat. Heb je ook minder kans dat er iemand voor die tijd al weer uitvalt. Het lijkt mij dat je met ene klein groepje wel is verder kunt komen.


    ~My Mind Is Free~

    Mocht je deze rpg openen, mag ik Captain America misschien alvast reserveren en wil je me waarschuwen?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guarnere schreef:
    Mocht je deze rpg openen, mag ik Captain America misschien alvast reserveren en wil je me waarschuwen?


    Komt goed ^^. Ik open wel een rollentopic en ik zie wel wat er gebeurt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ainigma schreef:
    (...)

    Tuurlijk! Iron Man zelf mag natuurlijk ook, maar als je zelf een personage wil bedenken hoeft het niet perse een 'echte kracht' te hebben. Hawkeye heeft ook geen 'superkracht'. Black Widow ook niet, al is ze wel 'verbeterd', om het zomaar even te zeggen.
    Zelf bedachte karakters hoeven dus ook niet perse 'verbeterd' te zijn of krachten te hebben, zolang ze maar iets hebben wat hun speciaal maakt :3.


    Dan doe ik zeker mee. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ainigma schreef:
    (...)

    Ik merk dat weinig mensen op Q de laatste tijd meedoen met rpg vanwege tijdgebrek in het algemeen :/. Denk je dat het iets uit zou maken mocht ik de rpg na de examens openen?


    Ik denk dat er meer mensen tijd hebben na het examen.


    Seasons will change, but I shall remain