• -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:21 ]

    LupusBlackfyre schreef:
    (...)

    Ja ik ben een furry. Opgewonden worden van andere furries? Sorry hoor maar dat vind ik best wel een onbeschofte vraag. Omdat ik een Furry ben betekend nog niet gelijk dat ik aan seks denk als ik naar iemand in een fursuit (definitie een dieren kostuum). Dit is een heel erg groot vooroordeel van de Furry fandom. In elke fandom is wel een sexueel gedeelte, maar niet elke furry denkt aan sex, of heeft sex in een kostuum. Je kan dat soort vragen beter voor jezelf houden, of tenminste op een nette manier vragen.



    Calm down, ik vraag dit puur uit het oogpunt van een geïnteresseerd persoon. Ik ken namelijk zelf ook een aantal furries en ik weet wat hun voorkeuren zijn. Je hoeft er ook niet vanuit te gaan dat ik het afkeur hoor. Heb je zelf ook fursuits, of was dit de jouwe? En laat je ze custom maken? (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necro schreef:
    (...)

    Calm down, ik vraag dit puur uit het oogpunt van een geïnteresseerd persoon. Ik ken namelijk zelf ook een aantal furries en ik weet wat hun voorkeuren zijn. Je hoeft er ook niet vanuit te gaan dat ik het afkeur hoor. Heb je zelf ook fursuits, of was dit de jouwe? En laat je ze custom maken? (cat)


    Sorry daarvoor maar ik ben soms een beetje ziek van al die vooroordelen maargoed. Nee dat is niet mijn fursuit, die dingen zijn wel over de paar duizend euro waard. Ze zijn allemaal met de hand gemaakt.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.