• BEHIND THE CAMERAS •

          Youtube. Een site met miljarden filmpjes en minstens zo veel gebruikers. Deze fragmenten lopen uit een van Muziek tot Games en van Humor tot Leerstof. Een site waar mensen hun video's posten in de hoop dat het een hit wordt. Naast de zangers, zangeressen en bands die hun muziekvideo's hier uploaden en mensen die zogenaamde "humoristische" video's van hun huisdier online zetten, is er ook nog een groep mensen die deze sociale media site heel serieus nemen. Mensen wiens baan af hangen van de personen die hun online bekijken, hun zogenaamde subscribers. Mensen van wie bijna hun hele leven op camera's staat vast gelegd en ze voor de eeuwigheid verenigd hebben met het monster wat wij allemaal "het internet" noemen. Mensen die kunnen leven van het geld dat ze door dit medium verdienen.
    Het klinkt allemaal o zo simpel en geweldig, een camera voor je neus zetten, even lief glimlachen en wat grappen maken, en het vervolgens op deze site plaatsen om zo slapend geld te verdienen. Kortom, wat lijkt het pérfecte leventje.
          Dit is echter wel een leven met een bijsluiter. Een bijsluiter waarop staat dat dit leventje wat een paar seconden geleden nog zo ideaal leek kan leiden tot overmatige stress, paniekaanvallen en andere ziektes. Maar daar naast is er nog iets anders, iets wat misschien nog wel erger is dan de net genoemde kwalen. Geheimen. Want als je hele leven online staat, open en bloot voor iedereen die het maar wilt bekijken, waar laat je die dan? De enige manier om ze dan te bewaren is door ze binnen te houden, veilig binnen de muren van je schedel waar niemand bij kan komen. Maar, als je al je geheimen binnen houdt, als ze zich op blijven stapelen en je aan niets anders kan denken, hoelang duurt het dan nog, totdat je knapt?


          Het leven van deze zogenoemde YouTubers is lang niet altijd rozengeuren en maneschijn. Bij sommigen van hen is het in hun jeugd al mis gegaan en hebben zich daar al problemen gevormd, hoewel bij de meeste de grootste geheimen -en dus ook problemen- zijn ontstaan als gevolg van de fame.
          Voordat het te ver uit de hand loopt besluit een handje vol YouTubers er even tussen uit te glippen en wat tijd vrij te maken om wat verder tot rust te komen in Italië. Hoewel het in de eerste instantie een geweldig idee lijkt om op vakantie te gaan met mensen die je compleet begrijpen en je daarnaast ook nog geweldige video's te kunnen maken met de mensen die je je vrienden noemt, is het nog maar de vraag of ze je wel helemaal snappen. Want geheimen blijven geheimen, totdat iemand ze ontdekt, nietwaar? Wie vertrouw je de meest kostbare informatie over jezelf toe, als je er überhaupt al iemand mee vertrouwt. Wat als je geheim ineens niet zo geheim meer blijkt te zijn? En wie is de eerste bij wie de bom compleet barst?

    R O L L E N •

    Guys
    • [R] Daniel "Dan" James Howell aka. Danisnotonfire || Phxntasia
    • [R] || Bloody_Mary
    • Philip "Phil" Michael Lester aka. Amazingphil || SteveRogers
    • Felix Kjellberg aka. Pewdiepie || SteveRogers
    • [R] || Shawn
    • [R] Will Darbyshire aka. Willdarbyshirefilm || Drifted
    • [R] Don aka. GameMeneer || Equine

    Girls
    • [R] || xJustMeself
    • [R] Zoe Sugg aka. Zoella || xGwenxVeerx
    • Marzia Bisognin aka. Cutiepiemarzia || xMarshMellohw
    • [R] Tessa Goad aka. TessarrGoad || Libera
    • Bethany Mota aka. Macbarbie07 || Allete
    • [R]Deveney aka. Cutiegaming || Equine


    Time to talk!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Shawn schreef:
    Wanneer komt dit speeltopic? c;


    Ik was net bezig met het afronden van mijn eigen rol, waarna ik er een berichtje uit wou sturen voor de mensen die hun rol nog niet afhebben. Ik ben eigenlijk van plan om hem zondag aan te maken als alles op rolletjes loopt (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mijn topics. ^^


    :)

    Tessa heeft nog niet echt vrienden etc, iemand die tijdens de RPG vrienden met haar wil worden / een relatie met haar zou willen? :')


    :)

    Beth staat altijd open voor nieuwe vriendschappen? :3

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 13:19 ]


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    Allete schreef:
    Beth staat altijd open voor nieuwe vriendschappen? :3

    Dat zou leuk zijn. (:


    :)

    Alvarez schreef:
    Tessa heeft nog niet echt vrienden etc, iemand die tijdens de RPG vrienden met haar wil worden / een relatie met haar zou willen? :')

    Het is echt vreemd mijn eigen naam steeds voorbij te zien komen :')


    How far is far

    ErenYeager schreef:
    (...)
    Het is echt vreemd mijn eigen naam steeds voorbij te zien komen :')

    Geheh, sorry. ;$


    :)

    Alvarez schreef:
    (...)
    Geheh, sorry. ;$

    Haha doesn't matter (;


    How far is far

    Morgen middag/avond open ik het speeltopic. Iedereen die zijn of haar rol dan nog niet af heeft mag hem dan nog gewoon inleveren en posten wanneer de rol klaar is :3

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 19:51 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Wanneer gaat het Speeltopic open? ^^
    Sorreh ik heb er gewoon erg veel zin in (:


    How far is far

    ErenYeager schreef:
    Wanneer gaat het Speeltopic open? ^^
    Sorreh ik heb er gewoon erg veel zin in (:


    Sorry! Ik had het vandaag onverwacht heel erg druk (2 PO's maken en een toets om te leren, een kappersafspaak en gitaarles) maar ik zal hem zo open gooien (;

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 21:48 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Le Speeltopiek!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 23:13 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Iemand die nog open staat voor vriendschappen met Zoe? Ik heb ervoor gekozen om haar relatie met Alfie wel te laten staan :)

    (en ik hoop dat ik aan mag nemen dat Joe en Zoe geen vreemden zijn lol)(*couch*sarcasm there*couch*

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 16:37 ]


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    xGwenxVeerx schreef:
    Iemand die nog open staat voor vriendschappen met Zoe? Ik heb ervoor gekozen om haar relatie met Alfie wel te laten staan :)

    (en ik hoop dat ik aan mag nemen dat Joe en Zoe geen vreemden zijn lol)(*couch*sarcasm there*couch*


    Gb mij anders even voor Drew ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    xGwenxVeerx schreef:
    Iemand die nog open staat voor vriendschappen met Zoe? Ik heb ervoor gekozen om haar relatie met Alfie wel te laten staan :)

    (en ik hoop dat ik aan mag nemen dat Joe en Zoe geen vreemden zijn lol)(*couch*sarcasm there*couch*


    Zeker niet! Ik denk dat ze gewoon net zo goed met elkaar overweg kunnen als irl (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell