• Hey Quizlet,

    Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik echt actief was hier. Ondertussen is er al heel veel veranderd hier op Quizlet, en zo te zien zijn er weer een heleboel nieuwe en vrolijke leden. Ik ben benieuwd of jullie mij nog kennen. Ik kwam hier in november 2012 met de verschrikkelijke username CatnipFire, toen er elke dag wel weer een nieuwe The Hunger Games RPG ontstond. En nu is er bijna geen enkele meer te vinden.
    Vorig jaar kreeg ik het te druk met school, mijn persoonlijke leven en ook was de inspiratie voor het schrijven nergens meer te vinden. Dat is waarom ik op een gegeven moment nog maar zelden te vinden was op Quizlet. Inmiddels mis ik het hier toch wel en ook zou ik graag weer eens iets gaan schrijven.

    Ik zit bomvol ideeën en schrijf af en toe nog wel iets, maar net als in mijn hoofd komt er alleen maar chaos op papier. Ik heb geen idee hoe ik nog goed geordend kan schrijven zonder tientallen verhaallijnen door elkaar te gebruiken, met veel personages en geen doel. Daarom wil ik in dit topic even vragen of jullie daar tips voor hebben. Hoe zorg ik ervoor dat er straks een strak verhaal op papier staat, dat goed loopt en duidelijk is? Goed leesbaar? De inspiratie is het probleem niet, daar heb ik genoeg van. Alleen het uithoudingsvermogen is nog ver te vinden.

    En ten slotte is dit topic gemaakt voor mijn nieuwe username! Ik heb Libera weer eens vervangen, deze keer door Alvarez. De naam komt van de nog onbekende band Alvarez Kings. Vorige week ben ik naar het concert van Echosmith geweest in de Melkweg, waar deze geweldige band tijdens het voorprogramma mocht spelen. Na afloop stonden ze bij de merchandise om foto's te maken met de fans en even met iedereen te praten. Ze waren geweldig en namen echt de tijd voor ons.
    Is hier ergens nog iemand die ze kent of naar het concert is geweest? (:

    Oh and put your hands up if you remember me! (yeah)


    :)

    Welkom terug! Libera komt me nog wel vaag bekend voor, net als je profielfoto. ^^

    Wat uithoudingsvermogen bij het schrijven betreft kan ik je helaas niet echt helpen, want dat is bij mij de laatste tijd ook ver te zoeken, haha. :'D Als je problemen hebt om het verhaal goed te ordenen, raad ik je aan om van tevoren voldoende tijd en moeite te stoppen in de planning. Het hoeft niet eens per se in detail uitgewerkt te zijn, maar schets in ieder geval een globale lijn. Het helpt altijd als je weet waar je naartoe werkt en hoe je daar ongeveer wilt komen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een co-writer helpt bij mij altijd :)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Omygosh, ik was daar ook met Essink en nog een vriendin. En die vriendin vond de drummer helemaal geweldig en ik de zanger en diegene die links stond. Omfg, we hadden kunnen meeten haha!


    Danmarks Dynamite.

    Morley schreef:
    Omygosh, ik was daar ook met Essink en nog een vriendin. En die vriendin vond de drummer helemaal geweldig en ik de zanger en diegene die links stond. Omfg, we hadden kunnen meeten haha!

    Beter nog; misschien hebben we elkaar onbewust gemeet. Hahah. En ja die drummer was geweldig, maar alleen omdat hij de enige was zonder shirt zeker. ;p Simon vind ik toch net iets leuker, hij was na afloop superleuk om mee te praten.

    @Square, dat is inderdaad een goed idee, ik zal het proberen. En dan zorgen dat ik me eraan ga houden.
    @GusWaters, een co-writer is altijd leuk en handig om mee samen te werken, maar ik ben bang dat ik die ander dan in de weg ga zitten met mijn eigen ideeën en tijdverdeling. Hehe.


    :)

    Ik denk dat dat de grootste reden was voor haar ja. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Alvarez schreef:
    (...)
    Beter nog; misschien hebben we elkaar onbewust gemeet. Hahah. En ja die drummer was geweldig, maar alleen omdat hij de enige was zonder shirt zeker. ;p Simon vind ik toch net iets leuker, hij was na afloop superleuk om mee te praten.

    @Square, dat is inderdaad een goed idee, ik zal het proberen. En dan zorgen dat ik me eraan ga houden.
    @GusWaters, een co-writer is altijd leuk en handig om mee samen te werken, maar ik ben bang dat ik die ander dan in de weg ga zitten met mijn eigen ideeën en tijdverdeling. Hehe.


    Als je de juiste co-writer zoekt heb je dat probleem niet :p nee ik begrijp wel wat je bedoelt. Misschien moet je iemand zoeken waar je goed mee kan praten en overleggen,...zodat je bijvoorbeeld kan afspreken dat je eerst een aantal hoofdstukken (of het hele verhaal) op voorhand schrijft zodat het niet uitmaakt wanneer er iemand geen tijd heeft.
    En natuurlijk iemand die openstaat voor de ideeën van een ander.
    Dus begin al maar vast te selecteren :)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind