• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Nu Verder •
    Het is inmiddels 2 uur 's avonds, de club is net afgesloten en de klanten zijn weg, eigenlijk allemaal. De jongen zijn zeker niet allemaal ongeschaad uit de avond gekomen, maar de echte straffen komen pas morgen, gezien Will niet de inkomsten in gevaar wil brengen. Toch is het nu voor iedereen tijd om naar huis en naar bed te gaan, of naar het bed van iemand anders.


    Veel plezier!


    Bowties were never Cooler

    (MT.)


    Because I love him, do I need another reason?

    (MT.)


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Sam wilde het duidelijk zelf proberen, al had hij gelijk dat ik het verre van erg zou vinden als hij naakt zou blijven. Het was alleen niet heel praktisch. Zijn gegiechel klonk heel vreemd. Het was niets voor Sam om te giechelen, maar het was best een grappig geluid om te horen. Ik hield hem dicht tegen me aan en luisterde naar zijn woorden. Ik glimlachte zoetjes en liet hem langzaam gaan toen hij uit mijn armen probeerde te komen. Hij wilde het zelf proberen en dat was misschien maar goed ook, want hij wist waar en hoe het pijn deed, en ik kon alleen maar gokken. Toch wilde ik hem direct weer ondersteunen toen hij sneller begon te ademen en zich aan het nachtkastje moest vastklampen om niet te vallen. Ik was dus al op mijn benen gesprongen, maar hij zei dat het wel ging, waardoor ik mijn eigen kleren van de grond pakte en daarna die van hem naast hem op het bed legde. Hierna trok ik zelf mijn boxer en broek aan en trok ook mijn shirt aan. Mijn lichaam was klef van het zweet en Sam's sperma, maar alles zou ik toch wassen als het thuis weer uit zou gaan. Ik trok met toch een steek van mijn in mijn rug mijn kistjes weer aan en wachtte tot Sam klaar zou zijn, of om hulp zou vragen. Al zou alleen maar zijn boxer aan krijgen, dan was dat al genoeg. Ik was toch met de auto, dus dat was geen probleem. Ik pakte alle speeltjes die we vanavond hadden gebruikt. "Ik ruim deze eventjes op, daarna kunnen we gaan als je klaar bent." zei ik tegen de man, voor ik de deur van het slot haalde en naar mijn kantoor liep om ze daar met de andere gebruikte speeltjes van vandaag in de vaatwasser te zetten, die hier toch alleen werd gebruikt voor het schoonmaken van seksspeeltjes. Zo zouden die morgen weer schoon zijn en kon ik terug naar Sam. Ik pakte onderweg nog mijn jas en mijn rugzak. Terug bij de kamer leunde ik tegen de muur, wachtend op de andere man. Thuis zou ik hem insmeren met een verzachtende crème en wat pijnstillers geven na hem schoon te hebben gemaakt. Ik zou wel een lekker warm bad vol laten lopen, goed voor hem zorgen, dat hij morgen zich in elk geval iets beter zou voelen. Ik drukte nog een kusje op zijn wang en wachtte rustig op de andere man.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik was eigenwijs en ik wilde het ook zelf proberen om aan te kleden. Ik wilde niet als een klein kind geholpen worden omdat ik pijn had. Ik moest de pijn maar even verbijten, aankleden en maar denken dat ik straks weer in een hopelijk lekker bed lag en dat Will goed voor me zou zorgen en dat ik dan later wel weer naar huis zou kunnen gaan. Hij liet me begaan toen ik het bed uit stapte en ik had gelijk gehad toen hij me gelijk wilde helpen toen ik me even aan het nachtkastje moest vast grijpen, maar ik vertelde hem snel dat het wel ging en de man pakte de kleren van de grond en legde die op het bed neer, in plaats van dat hij me terug op het bed legde en me dan zou helpen. Ik gaf hem een dankbare glimlach en pakte voorzichtig mijn boxer van het bed, mijn lichaam protesteerde toen ik op het bed ging zitten en mijn boxer aan trok, maar ik ging gewoon door. Daarna pakte ik mijn broek en trok deze ook aan. Ik had mijn boxer en mijn broek zo hoog mogelijk aangetrokken, zodat ik straks maar een keer hoefde te staan. Ik was zo geconcentreerd bezig dat ik maar half mee kreeg van wat hij zei, maar toen ik even op keek, zag ik dat hij de speeltjes met zich mee nam en de kamer uit liep. 'Ja, dat is goed' Ik beet op m'n lip en pakte mijn vans om deze langzaam aan te trekken en een pijnlijke kreun verliet mijn mond, toen ik langzaam omhoog kwam en mijn boxer en broek omhoog trok. 'Je bent echt een idioot Sam' mompelde ik tegen mezelf, 'Waarom deed je dat dan ook'? Ik schudde mijn hoofd om deze rare gewoonte, praten in mezelf gebeurde nogal vaak, en pakte mijn shirt van het bed af en ik zag iets bewegen in mijn ooghoek en zag dat Will in de kamer stond, leunend tegen een muur, klaar om te gaan. 'Nog mijn shirt en dan kunnen we gaan' vertelde ik hem zacht. Ik trok het shirt over mijn hoofd en sissend liet ik mijn adem ontsnappen, want ik wilde niet in zijn bijzijn jammeren om de pijn die ik wel niet had. Ik vond het al erg genoeg dat hij me zo zag. Toen ik mijn shirt aan had getrokken, keek ik nog even om me heen of ik alles had en zelfs die bewegingen voelde ik goed. Ik was moe, ik had pijn en ik voelde me plakkerig, maar als ik straks bij Will thuis zou komen, zou ik vragen of ik onder de douche mocht. Een hete douche zou me goed doen. Ik glimlachte lichtjes toen hij een kus op mijn wang gaf en ik kon mezelf er toe zetten om een hand door zijn warrige haar te halen en daarna zijn arm vast te pakken. 'Ik ben klaar, we kunnen gaan' Ik liep voorzichtig naar de deuropening en dat ging nog wel redelijk goed. 'Ben je met de auto'? vroeg ik hem toen. Als hij lopend was, zoals ik altijd deed, dan kon je me het beste nu maar gewoon oprapen en dan ging ik niet meer met hem mee naar huis en dan kon hij me hier gewoon op een van de bedden laten slapen. Dan vond ik dat nog een beter idee.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Ik weet niet waarom, maar het was gewoon een heel lekker gevoel om aan Niall's haren te zitten, zowel die op zijn hoofd, als die op de rest van zijn lichaam. Zeker het plukken aan de krullen op zijn borstkas was erg verslavend. Ik liet het dan ook pas los toen de blonde schone me zacht een kusje toestopte. Verbale liefkozingen waren me echt nog veel te veel, maar deze stilte tekenen van liefde waren hemels. Ik pakte rustig zijn heerlijk geurende shampoo en begon hem stilletjes in te zepen. Toen ik klaar was liet ik de fles van me afnemen en bloosde een beetje bij zijn vraag. Toen knikte ik en sloot mijn ogen terwijl zijn handen door mijn haren gingen. Ik kon zo wel eeuwig blijven staan, zo fijn voelde het, terwijl ik het normaal echt niet had op mensen die aan mijn haren zaten. Niall's woorden deden me zacht giechelen, maar ik hield mijn ogen wel gesloten, zodat zijn kus echt als verrassing kwam. Ik was het niet gewend gekust te worden, zeker niet zo lief en zo vaak, maar het was iets waar ik zeker wel aan kon wennen. Niall's lippen waren zacht, zijn adem fris en ik kuste hem dus maar al te graag terug. De warme stralen van de douche ontspanden me steeds meer en ik leunde wat tegen hem aan, zonder echt nog veel te doen. Langzaam trok ik wel mijn lippen terug en nestelde mijn gezicht in zijn nek. "Kunnen we dit wellicht vaker doen?" vroeg ik zachtjes, hopend op een positief antwoord. Zo douchen was echt heel prettig, zelfs al waren we naakt, en de seks was ook verre van zo erg als alle verhalen die ik overal en nergens had opgevangen. Het was soms wel onprettig geweest, had soms zelfs wat pijn gedaan, maar de overgrote tijd had het genot overheerst en het euforische gevoel van het orgasme voelde ik nogsteeds. Het was inmiddels wat afgezwakt, zover dat het handelbaar was geworden, maar het zalige gevoel was er nogsteeds. Toch had ik een vraag waar ik me nog een beetje zorgen om maakte. "Vond je het net zo fijn als ik?" vroeg ik voorzichtig. Ik hoopte ten zeerste van wel, want dat verdiende hij na de eindeloze hoeveelheid liefde, geduld en moeite die hij in me had gestoken om tot hier te komen, maar ik was bang dat ik hem toch niet had kunnen geven wat hij echt verlangde en nodig had. Hij was namelijk veel meer gewend dan ik, en het zou dan ook niet vreemd zijn als hij meer nodig zou hebben dan wat simpel wippen, wat dit was geweest, om echt lekker klaar te komen. Ik zou dat toch alleen te weten komen met zijn antwoord, maar dat betekende niet dat ik me er geen zorgen om maakte.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Het was een heerlijk gevoel toen Marcel de shampoo in mijn haar masseerde, net zoals hij dat deed bij de rest van mijn lichaam en hij leek er plezier aan te hebben om te plukken aan mijn borsthaar, wat ik niet eens zo heel erg vond. Ik vond het jammer toen hij stopte toen ik hem een kus gaf op z'n mond. Ik pakte de fles van hem over en toen ik hem vroeg of hij de shampoo lekker vond ruiken. Bij zijn koosnaampje zag ik dat hij begon te blozen en dat hij daarna knikte en ik glimlachte scheef om zijn verlegenheid. Dit zou altijd wel blijven, maar het zei toch wel wat dat ik verliefd was geworden op de verlegen en stille Marcel dan op de Marcel die op het podium stond om mannen te bekoren. Ik grapte dat hij nu naar mij rook en daarop begon hij te giechelen, iets wat ik altijd fijn vond om van hem te horen. Hij liet zich door mij kussen en hij kuste me terug en ik trok hem daarop wel iets dichter naar me toe. Dat we naakt waren, deed me eigenlijk niet zoveel, ik genoot van zijn aanwezigheid en de warme stralen die op ons vielen. Na onze kus, die voor mijn gevoel nog wel wat langer had mogen duren, nestelde hij z'n gezicht in mijn nek en ik streelde zachtjes over z'n natte rug. Ik beet op m'n lip toen ik zijn vraag hoorde. Aan de ene kant was ik dan heel vaak bij hem, aan de andere kant wist ik niet wat zijn gevoelens voor mij waren, waardoor ik kans had op een gebroken hart, maar als ik dan toch een gebroken hart kreeg, dan nog het liefste door hem. 'Als jij dat wil, dan kunnen we dit vaker doen' beloofde ik hem en ik streelde met mijn duim over zijn kaak en kuste die daarna. Ik vond het echt een wonder dat ik hem uit die comfortzone had kunnen trekken en dat hij dit vaker wilde doen, dat hij meer wilde ontdekken. Natuurlijk kwam daarna de vraag of ik het ook zo fijn had gevonden, voor mij was het dat ik het met veel geduld en liefde had gedaan en dat ik mezelf misschien wat voorbij was gegaan en dat ik er minder van had genoten dan hij had gedaan. Ik had zelfs mijn orgasme voor hem aan de kant gezet, maar ik had het zo weer gedaan. Ik proefde in zijn woorden dat hij toch wel bezorgd om me was en ik glimlachte naar hem en streelde zacht over z'n gezicht. 'Ik vond het ook fijn Marc' zei ik zachtjes, 'Het ging wel anders dan ik normaal gewend ben, maar ik heb het met liefde en veel geduld gedaan' vertelde ik hem eerlijk. Ik kon maar beter eerlijk met hem zijn, ik wilde gewoon niet tegen hem liegen en de waarheid kwam dan toch altijd wel uit. Ik liet hem met een hand los en pakte de zeepfles en daarna een washandje. 'Zal ik je inzepen'? vroeg ik hem toen en ik duwde wat haar weg wat voor z'n gezicht was geen hangen. Zelfs nu, terwijl zijn haar stijl langs z'n gezicht liep, was hij mooi en ik wilde zo graag dat ik hem meer kon noemen, dan alleen maar een vriend.


    'Darling, just hold on'

    Louis William Tomlinson.

    Hij aait over mijn wang, dat heeft hij nog nooit gedaan, maar het is lief en ergens vertederend of wat dan ook, zoiets, dus ik glimlach lichtjes. Harry wilt wijn, dus schenk ik ook voor hem in en ga op de bank zitten, hij plaatst zich naast me. Beiden pakken we een glas, nemen er een slokje (ik misschien stiekem wel twee, sorry, maar daarna bedenk ik snel dat het niet de bedoeling is) van en zetten deze weer terug op het tafeltje. Harry vind de film goed, gelukkig. Een horrorfilm kijken had ik ook goed gevonden (uhm, leuk niet echt nee, ik ben doodsbang voor horror) maar dit past toch beter binnen de sfeer, laat ik dat excuus maar gebruiken, al is het wel het belangrijkst. Hij is tegen me aan gekropen, zijn hoofd op mijn schouder en een deken over ons heen. Mijn armen sla ik om zijn lichaam, het past net, hij is gewoon een stuk groter dan ik. De kus op mijn wang doet me glimlachen en als hij zegt dat hij me vergeven heeft, al vergeven had, doet mijn glimlach breder worden. Ik kijk hem even aan, zeg niks en druk een kus op zijn wang. Ik geef echt om hem, echt waar, en vannacht was gewoon heel stom. Ik wil dit soort fouten niet weer maken, maar ik ben zo'n sukkel soms en urgh. Mijn duimen draaien rondjes over zijn armen en ik blijf een tijdje naar hem staren. De film is leuk, maar hij is leuk. De film is mooi, maar hij is duizend malen mooier. Ik hou van de film en misschien hou ik ook wel van hem.


    Reality's overrated.

    Will Brodie
    Ik liet Sam even alleen om zich aan te kleden, zodat ik niet constant wilde helpen en zelf ook wat dingen kon opruimen op dit moment. Ik ruimde de speeltjes op, zodat ze morgen weer mooi schoon zouden zijn. Hierna pakte ik mijn eigen spullen en sloot mijn kantoor af, want daar hoefde toch niemand meer in te komen tot ik morgen de club weer zou binnenstappen. Ik hobbelde weer terug naar de kamer waar ik Sam had achtergelaten. Ik leunde in de deuropening en keek toe hoe hij worstelde met zijn kleren. Toen hij eenmaal aangekleed was drukte ik een kus op zijn wang en glimlachte bij zijn gewoel door mijn haren. Ik hielp hem voorzichtig op zijn benen en liep met hem mee naar de deur. "Ja, maak je geen zorgen. Ik woon niet heel dichtbij en vind de metro maar niets. Dan moet ik namelijk zoizo nog een heel stuk lopen naar huis" vertelde ik hem voor ik met een arm om hem heen hem naar mijn zwarte mini. Daar moest ik hem wel loslaten, zodat ik de club op slot kon doen, achter het stuur kon kruipen, en de radio uit kon zetten. Ik reed meestal met muziek op, maar met gezelschap vond ik dat vrij ongezellig. Ik wachtte geduldig tot hij zat. Ik ging hem nu echt niet dwingen een riem om te doen als hij niet wilde. Zelf deed ik hem wel om, maar ik snapte dat voor hem zitten al pijnlijk was, laat staan een riem om doen. Toen hij zat en de deur dicht was reed ik rustig weg door de rustige straten van de stad. Er waren zoals altijd mensen op straat, lichten aan en winkels open, maar het was een stuk rustiger dan overdag en 's avonds. Het werd donkerder en rustiger naarmate ik dichter bij de oude scheepswerf kwam, waar nu alle pakhuizen veranderd waren in complexen met luxe appartementen. Ik parkeerde mijn auto uiteindelijk bij het oude pakhuis waarin mijn penthouse lag, pakte mijn spullen, en hielp Sam voorzichtig uit de auto. "Kom. Binnen is het warm. Dan laat ik het bad voor je vollopen." drukte ik hem op zijn hart, voor ik hem toch maar weer optilde, gewoon omdat dan alles makkelijker ging. Ik sloot simpeltjes de auto af, voor ik met Sam in mijn armen naar binnen liep richting de lift. Daar moest ik de man wel weer neerzetten, om op het knopje te drukken. De deuren gingen al snel open en ik nam Sam mee naar de bovenste verdieping, die verdeeld was in twee penthouses, waarvan er een van mij was. Boven opende ik de deur naar mijn woonruimte, zodat Sam op zijn tempo binnen kon wankelen. "Kom binnen. Doe of je thuis bent, maar laat alsjeblieft je schoenen in de gang staan." zei ik tegen hem, terwijl ik mijn kistjes onder de kapstok liet staan. Ik hing mijn jas en tas ook op en liep door om het bad vast vol te laten lopen met warm water en wat Zwitsal. Het was misschien niet heel mannelijk, maar het hielp erg tegen een zere huid en de geur ontspande iedereen. Terwijl het bad volliep liep ik naar de keuken om wat te drinken voor ons te maken, terwijl ik oplette of Sam riep om hulp.


    Bowties were never Cooler

    Marcel Styles
    Ik kroop dicht tegen Niall aan en bleef even stilletjes tegen hem aan staan. Het was fijn en zijn warme strelingen maakten deze douchebeurt alleen maar fijner. Dit was ook de reden waarom ik zacht vroeg of we dit vaker konden doen. Ik bleef dicht tegen hem aan staan en humde genietend. Dit soort trekjes waren enorm gelijkend aan mijn broer en mijzelf. Toch waren we twee verschillende personen, met een eigen stijl en eigen interesses. Hij beloofde me gelukkig dat we het vaker konden doen, wat me toch een nog iets fijner gevoel gaf. Ik was graag dichtbij iemand die ik vertrouwde, ik was enorm aanhankelijk bij bepaalde personen, en nu ik Niall ook langzaam iets meer binnen begon te laten. Ik vroeg hem voorzichtig of hij het ook fijn had gevonden. Ik was best bang dat hij het niet fijn had gevonden, terwijl ik me juist zo geweldig had gevoeld, en me nogsteeds enorm goed voelde, door zijn toedoen. Ik voelde hem zacht over mijn gezicht strelen, wat me toch ook weer er veilig voelen. Ik luisterde stilletjes naar zijn woorden. Ik wist niet helemaal goed wat ik ervan moest denken dat het niet zo was geweest als hij gewend was. Ik zuchtte zachtjes en drukte nog een zacht kusje in zijn nek. "Misschien kan je me ooit leren om je wel zo te laten voelen." zei ik onzeker tegen hem, waarna een knikje volgde om toe te stemmen met het inzepen. Ik wist wel dat hij voorzichtig met me zou zijn en dat het alleen maar fijner zou zijn om zijn handen over mijn lichaam te voelen en niet meer plakkerig te zijn. Toch voelde ik weer een nerveuze kriebel in mijn onderbuik opspelen. Ik wilde niets verpesten en Niall was echt de liefste ooit. Het was me vandaag gelukt om over een hele grote horde te springen, alleen maar met zijn hulp, maar mijn zenuwen hadden nogsteeds een zeer grote grip op me. Ik was nooit de sterke van de tweeling geweest, Harry had me altijd moeten beschermen en altijd beschermd tegen alles en iedereen. Nu had ik op de uni verre van de bescherming die ik van mijn broer kende, wat ervoor zorgde dat ik nog meer in mezelf gekeerd was dan normaal. Met Harry in de buurt durfde ik wat meer en het was dan ook echt een wonder dat ik dit achter zijn rug om had gedurfd. "Nogmaals bedankt voor vanavond, Nialler." zei ik zacht, voor ik nog een kusje op zijn kaak drukte. Ik meende het echt. Hij had me op mijn gemak doen voelen en dat was verre van makkelijk. Het was misschien niet allemaal prettig en gemakkelijk geweest, maar het was fijner geweest dan ik me ooit zou durven voorstellen. "Bedankt voor alles." was het laatste wat er uit mijn keel kwam voor ik mijn gezicht weer in zijn nek verstopte en stil bleef staan, wachtend op zijn heerlijke handen en fysieke liefkozingen. Verbale liefkozingen maakten me nogsteeds erg ongemakkelijk, maar fysieke liefde begon toch langzaam enorm fijn te voelen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Misschien was het gepaster als ik hem in mijn armen nam in plaats van andersom, maar ik had die bevestiging nodig dat hij er voor me was en daarbij, het was heerlijk om tegen Louis aan te hangen. De deken was fijn, de film een klassieker en ik had de jongen waarvan ik hield dichtbij. Dat en de wijn maakte het dat het niet meer stuk kon, ook met alle afgelopen gebeurtenissen. Ik drukte een kus op zijn wang en vertelde dat ik hem had vergeven. Wat ik niet bij zei was dat als hij me dit nog een keer flikte ik alles zou verbreken wat we hadden, want dat kon ik niet nog een keer aan. Ik moest glimlachen omdat hij dat ook en maakte een tevreden geluidje toen hij zijn lippen tegen mijn wang drukte, waarna ik mijn hoofd van hem afdraaide en naar de film keek. Normaal vond ik het erg makkelijk om op te gaan in een film en leefde diep mee met de personages, maar dat was best moeilijk als ik Louis' blik constant op me voelde branden. Op een gegeven moment keek ik hem gewoon schuin aan. "Wat is er?" vroeg ik met een glimlach. Ik was echt niet zoveel interessanter dan de film, waar ik met een half oog naar bleef kijken naar mate het vorderde. Ik haalde een hand onder de deken vandaan en legde die licht tegen zijn wang. Het was belachelijk hoeveel ik voor die jongen voelde, ik was net een verdomde tiener die bij alles bloosde wat zijn crush zei. Dat kreeg ik dus als ik het drie jaar had weggestopt. "Als je dit niet leuk vind kunnen we ook iets anders doen, of als je wil dat ik opschuif," mompelde ik zacht. Het leek me onwaarschijnlijk met hoe hij over mijn armen wreef, maar dat was die stomme onzekerheid die erbij hoorde als ik teveel om iemand ging geven. Ik verplaatste mijn hand snel en legde die neer op mijn schoot alsof er niks was gebeurd, om ongemakkelijk te slikken en me verder op te krullen. Nou ja, dat was iets waarin ik en mijn broer op elkaar leken qua onhandigheden. Ik was extreem ongemakkelijk in intieme situaties en had ik het niet over seks, maar emotioneel gezien als ik een vriend had, of heel af en toe een vriendin. Het was verschrikkelijk, maar als wij standhielden nam het met de tijd wel af.


    Because I love him, do I need another reason?

    Niall Horan.
    Ik beloofde Marcel dat we dit vaker konden doen, al zou het voor mij wel wat lastiger worden omdat ik verliefd op hem was en misschien op een gegeven moment wel met een gebroken hart zou achter blijven, maar als het dan toch zou gebeuren, liever dan door hem, dan door iemand anders. Toen hij me vroeg of ik het ook fijn had gevonden, antwoordde ik eerlijk tegen hem. Voor mij was het anders, omdat ik al veel meer gewend was en dat het voor Marcel pas de eerste keer was geweest, want de jongen wist nog niet wat ik lekker vond. Hij drukte een kusje in mijn nek en ik humde bij zijn woorden. Ik proefde in zijn woorden dat hij onzeker er over was en geruststellend streelde ik over zijn kaak heen. 'Dat komt wel goed Marcel' beloofde ik hem zachtjes. Hij knikte toen ik vroeg of ik hem mocht inzepen en ik pakte de zeep en een washandje en spoot wat uit de flacon op het washandje, om die daarna over zijn borst te laten gaan. Het voelde goed om hem zo in mijn armen te hebben en ik wilde het liefst eigenlijk dat hij bleef, ook al wist ik heus wel dat hij dat niet kon, omdat hij anders gedonder met Harry zou krijgen en dat ik dan ook de klos zou zijn, alhoewel ik helemaal niet meer bang voor hem was. Ik glimlachte toen hij me bedankte voor deze avond en dat hij me daarna een kusje op mijn kaak drukte. 'Graag gedaan Marcel' vertelde ik hem zachtjes en ik drukte een kus op z'n mond. Ik kon hem overal wel kussen, hem bij ieder plekje die ik tegen kwam, zou ik vertellen hoe mooi hij was, maar ik hield me in en mijn hand ging naar lager gelegen gebieden en zeepte hem in, bij z'n liezen. Zijn lengte sloeg ik over, niet wetende of hij het wel fijn zou vinden als ik daar kwam en als hij vond dat ik daar mocht komen, dan zou hij het vast wel aangeven. Ik was er nu ook wel achter dat hij van verbale liefkozingen ongemakkelijk werd en dat hij zich beter voelde bij fysieke liefkozingen en dat probeerde ik dan ook te doen. Mijn lippen vonden zijn kaak toen hij zijn gezicht in mijn nek verstopte en ik ging door met wassen, maar mijn lippen gingen van zijn kaak naar zijn nek en daarna naar zijn sleutelbeen, waar ik hem vederlicht een kus gaf.


    'Darling, just hold on'

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Gelukkig voor mij had Will een hekel aan de metro en ging hij dus met de auto. Hij had best een leuke auto, al zei ik het zelf en ik had het eigenlijk niet verwacht dat hij een mini had, maar meer een BMW of zelf een Audi of een andere dure auto, maar hij was bescheiden gebleven. 'Leuke auto' zei ik na een poosje, toen Will al een eindje had gereden. Ik wist ook eigenlijk niets anders te zeggen, mijn riem had ik niet eens omgedaan, al had ik het wel geprobeerd, maar was ik gestopt toen ik me had moeten draaien en dat was het gewoon niet. Will stopte bij een luxe appartementencomplex en hielp me met uitstappen, waarna hij me daarna optilde en ik schor begon te giechelen, wat me weer heel vreemd in mijn oren klonk. 'Je hoeft me echt niet te tillen gek' zei ik hem met een rare lach, maar legde toch gauw mijn armen om zijn nek, toen hij naar binnen liep, naar de lift en me daar weer liet staan en ik hield de muur als steun vast en voelde een raar gevoel in mijn maag, wat ik altijd kreeg als ik met de lift ging. Ik was ook niet echt dol op liften, ik kreeg er altijd een benauwd gevoel van, ik was niet claustrofobisch, ik had het gewoon niet zo op liften. De liftdeuren gingen weer open en er twee appartementen zichtbaar werden en Will me naar een van de twee begeleide. 'Volgens mij heb je een best groot appartement' zei ik zachtjes toen hij de deur open maakte en ik voorzichtig naar binnen hobbelde. 'Ja baas' zei ik weer met die vreemde giechel toen hij me opdroeg om mijn schoenen uit te trekken en hij liep weg, om de waterkraan aan te zetten, waarschijnlijk voor een bad, want de kraan bleef heel lang lopen. Ik had een goed gehoor blijkbaar. Voorzichtig en met iedere beweging die pijn deed, trok ik mijn vans uit en zette die net als Will onder de kapstok, naast zijn kistjes. 'Potverdorie, ik lijk wel een kind' mompelde ik voor me uit en ik liep voorzichtig de woonkamer verder in en keek mijn ogen uit. 'Je woont erg mooi Will' zei ik vol bewondering, terwijl ik om me heen keek. Misschien was ik wel een beetje jaloers, ik woonde nogal sjofel, maar een manager van een supermarktketen verdiende nu eenmaal minder dan een baas van een stripclub, dat wist ik wel zeker. 'Heb je een bad'? vroeg ik hem toen voorzichtig, 'Ik hoor water lopen' Ik glimlachte verlegen en haalde een hand door mijn warrige haar. Ik had al een paar uur niet meer gerookt zelfs, maar het gekke was, dat ik er niet eens zin in had en dat gebeurde echt vrij weinig. 'Heb je misschien wat water'? vroeg ik hem toen wat ongemakkelijk, 'Ik heb dorst' Ik likte over mijn droge lippen en keek de andere man vragend aan voor een glaasje water. Ik was echt niet zo veeleisend, ik was al tevreden met water.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Sam wilde niet getild worden, maar lopen was nu ook niet iets wat ik hier buiten heel lang wilde doen, want dit was nogsteeds het terrein van bendes, ookal was deze werf veranderd, de wijk ernaast niet. Ik knikte bij Sam's observatie toen we aankwamen op mijn verdieping. "Ach, het is een fijne plek om te wonen." zei ik voor ik de deur opende en mijn spullen weghing. Ik vroeg wel of hij ook zijn schoenen uit wilde doen hier binnen, maar voor de rest maakte het me weinig uit wat hij deed. Ik hield er gewoon niet van als mensne binnen schoenen aan hadden, maar dat hoorde vast bij mijn opvoeding. Ik grinnikte toen hij me baas noemde, voor ik naar de keuken liep om thee te zetten. Drank zou ons allebei nu niet heel erg helpen. Ik glimlachte bij zijn compliment over mijn woning. "Dank je. Ik ben er echt heel blij mee." Dit was oprecht een van mijn favoriete plekken om te zijn in de stad: Gewoon thuis. Hij vroeg verder of ik een bad had, waarop ik knikte. "Eentje die heel lekker ligt en ik dacht dat je dat misschien wel prettiger vond dan moeten staan onder de douche." zei ik zacht. Ik was niet heel erg trots op het feit dat ik nu zo verzorgend was, maar dat had ik wel diep in me zitten. Ik schonk net het hete water in de theepot toen hij vroeg om wat water. "Ik schenk net water in de pot, maar een glas water kan je altijd krijgen." zei ik, voor ik een glas pakte en dat vulde met water. Ik liep rustig naar hem toe en drukte het glas in zijn handen. "Als je wil is het bad zo voor je klaar. Daarna heb ik ook nog lekkere crème voor je huid, zodat je er morgen een heel stuk minder last van hebt." zei ik tegen hem met nog een kusje op zijn neus. Ik keek nog even rond en draaide de verwarming iets hoger, want het was hier toch redelijk frisjes."Vind je het erg als ik douche terwijl je in bad ligt, of niet?" vroeg ik voorzichtig. Anders zou ik gewoon vast het logeerbed opmaken, want ik wist niet of hij bij mij in bed wilde komen liggen, of toch alleen wilde slapen. Allebei de scenario's waren mij om het even. Het zou fijn zijn een oogje op hem te kunnen houden, maar ik snapte ook wel als hij wat afstand wilde creëren. Ik zou zo het water van het bad uit moeten gaan draaien om overlopen te voorkomen, maar ik wilde graag eerst zijn antwoorden hebben, want dat zou ook het einde van mijn dag duidelijker maken.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Will had een mooi huis en ergens was ik best wel een beetje jaloers op hem, omdat ik best een sjofel appartement had, maar daar was ik ook heel erg tevreden mee, ik mocht echt niet klagen. Ik knikte toen hij zei dat ik het misschien wel prettiger zou vinden als ik in bad zou kunnen liggen, dan als ik moest staan in de douche. Ik had in mijn appartement ook een bad, maar ik had het geduld er niet voor om daar in te gaan zitten en daarom ging ik dan altijd maar gewoon douchen. 'Dat zou ik wel fijner vinden, in bad' zei ik zachtjes. Hij schonk net heet water in de pot, toen ik eigenlijk vroeg om een glas water, maar gelukkig was hij toch zo lief om naar mijn wens te luisteren. Ik had niet zoveel zin in thee, alleen maar in koud water. 'Dank je wel' zei ik zachtjes toen hij een glas water in mijn handen drukt en ik nam snel een slok en ik luisterde naar zijn woorden. 'Dat klinkt allemaal heel goed Will' Ik bloosde lichtjes toen hij een kus op mijn neus gaf, ik was echt gevoeliger geworden voor dat soort aanrakingen en tot nu toe, vond ik dat wel heel erg leuk. Ik hield mezelf voor dat bij iedere liefkozing die Will deed, dat de pijn dan even weg was en dat ik daar niet aan hoefde te denken.Zo, alleen in mijn shirtje was het best frisjes en het was al later in de avond, zelfs midden in de nacht en dan kreeg ik het altijd koud en liepen de rillingen over mijn rug, als ik niet iets warms had en ik zag dat Will de verwarming al iets hoger zette, misschien dat hij het had gevoeld of had hij het zelf koud. 'Nee hoor, dat vind ik niet erg' Ik schudde langzaam mijn hoofd op zijn vraag. 'Ik heb liever dat je in de buurt bent' zei ik lipbijtend. Ik zuchtte eens diep en pakte toen zijn arm vast. 'Zullen we dan maar naar de badkamer gaan'? vroeg ik hem zachtjes en ik liep voorzichtig naar de kamer waar ik het water hoorde lopen, en waarvan ik aannam dat daar de badkamer was en ik opende de deur nog meer. 'Dat is een groot bad' zei ik vol bewondering, 'Daar kunnen zowat twee mensen in' Ik grinnikte zachtjes, meer schor eigenlijk en keek naar Will, misschien bedacht hij dat hij dan ook wel bij mij in bad kwam, dat zou dan ook wel leuk zijn.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Het voelde heerlijk om Niall's zachte aanrakingen tegen mijn gevoelige huid te voelen. Het washandje was zacht en de zeep liet de badkamer nog verder ruiken naar Niall's specifieke luchtje, waar ik in de loop der tijden verknocht aan was geraakt. Ik liet het misschien nooit merken, en vluchtte altijd snel weg als het me iets te persoonlijk werd, maar ik was wel degelijk deze jongen gaan vertrouwen en had hem binnengelaten. Ik was niet iemand die snel verliefd werd, of zijn emoties in het open legde, maar als er al iemand was op wie ik zou kunnen vallen, dan zou het Niall zijn. Elke dag werd hij nogsteeds mooier en werden we heel langzaam closer. Ik bedankte hem zacht en humde weer door het warme veilige gevoel wat hij me gaf. Ik durfde zelfs mijn ogen te sluiten, wat normaal echt een no go iets was rond mensen, zeker in een vreemd huis zonder mijn broer. Ik kuste hem zacht terug, maar meer wat loom en slorig, dan dat ik nog echt mijn best deed. Daar was het nu echt de tijd niet meer voor, zeker omdat ik langzaam wat rozig begon te worden door het warme water en de zachte aanrakingen. Ik werd weer wakker geschud toen hij over mijn liezen ging en er een schok door me heen leek te gaan. Ik voelde hoe hij mijn lid ontweek en tegelijkertijd allerlei heerlijke zachte kusjes begon te geven. Ik piepte zacht, maar alleen omdat het zo fijn voelde, en pakte voorzichtig zijn pols weer vast om hem met het washandje naar net boven mijn lid te leiden. "Als je het niet wil, hoeft het niet, maar je mag wel." zei ik heel zacht, net hard genoeg om hoorbaar te zijn door de stralen heen. Als hij klaar zou zijn zou ik hem ook nog even een goede poetsbeurt geven, maar voor nu plukte ik gewoon wat aan zijn haren en keek wat rond. Ik zag wel nog een washandje liggen en pakte dat, om er wat zeep op te doen en voorzichtig zijn rug mee schoon te maken. Ik kon zo zien dat mijn nagels niet helemaal aardig voor hem geweest waren en morgen zouden ze in de club ook wel zichtbaar zijn. Op een of andere manier vonden klanten dat heel geil, want elke keer als een jongen het had, verdienden ze veel meer aan elke klant, omdat ze hem allemaal wilde hebben. "Doe je voorzichtig morgen? Ik wil niet dat ze je pijn doen. Zeker niet door mij." zei ik zachtjes, terwijl ik over zijn rug bleef gaan. Mijn hoofd bevatte nu meer zorgen over zijn leven, dan over Harry, maar het genot had nogsteeds ook een grote plek erin geclaimd, zodat ik nu niet echt aan twee dingen kon denken.


    Bowties were never Cooler