• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Nu Verder •
    Het is inmiddels 2 uur 's avonds, de club is net afgesloten en de klanten zijn weg, eigenlijk allemaal. De jongen zijn zeker niet allemaal ongeschaad uit de avond gekomen, maar de echte straffen komen pas morgen, gezien Will niet de inkomsten in gevaar wil brengen. Toch is het nu voor iedereen tijd om naar huis en naar bed te gaan, of naar het bed van iemand anders.


    Veel plezier!


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson.

    Terwijl ik hem dieper in mijn mond neem, waardoor ik mezelf van de mogelijkheid ontdoe hem aan te kijken. Mijn tong glijd over zijn kleine gaatje, naar boven, cirkelt. Maar al voor ik verder kan gaan hoor ik zijn stem en trek ik mijn tong even terug en terwijl ik aan zijn punt sabbel luister ik. Ik ben inderdaad meestal diegene die hem aftrekt, afzuigt, rimmt of de vingers in zijn fine arse steek, maar ik doe het graag, heel graag en zeker bij hem. "Hmm, vertel eens? Wat zou je allemaal met mij doen als ik jou de complete controle geef?" vraag ik met een grijns en lik over zijn teelballen, om hier aan te zuigen en mijn vingers over zijn eikel te laten trippelen. Opnieuw laat ik even los en duw zijn benen wat uit elkaar, mijn handen gaan verder naar beneden, richting zijn anus. Ik steek mijn vinger hier niet in, draai deze niet om, ik draai mijn duim enkel over de opening, anders zou hij veel te snel klaarkomen en al gaat het nu niet om pesten, ik wil het rustig aan doen. Normaal komt bij mij thuis de voorraad aan speeltjes (ballen, dildo's en vibrators in allerlei maten en soorten, klemmen, die goede, oude handboeien en ga zo maar even door) rijkelijk in gebruik, maar nu blijf ik van het kastje af. Ik besef me dat hij me geen daddy noemde, onze seksuele kink, nog niet eens princess, gewoon Lou zoals het normaal gaat. En al doet het woord 'daddy' over zijn roze lippen de haren in mijn nek nog altijd overeind staan, het maakt deze seks toch wat anders.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Het eerste wat er uit mijn keel kwam om hem antwoord te geven wat stotterend en je kon er geen zinnig woord in ontdekken, Louis was nogal afleidend namelijk. Ik haalde even diep adem om mijn gedachten op een rijtje te krijgen en normaal antwoord te kunnen geven, wat een lastige taak was met zijn handen die mijn benen begonnen te spreiden en in de wetenschap dat er meer zou komen. "Ik zou er mijn best voor doen je zo goed te doen voelen dat je -je eigen naam niet meer kan herinneren," mompelde ik, en het zou waarschijnlijk een stuk overtuigender klinken als mijn stem niet droop met mijn need voor hem. Mijn spieren spanden zich automatisch aan door zijn vinger over mijn ingang, maar ik ontspande weer net zo snel. Het verbaasde me eerlijk gezegd al dat Louis me nog niet had gestrafd omdat ik hem, voor onze termen, zo brutaal met zijn naam had aangesproken. Ik wist het niet, voor mij voelde het gewoon niet gepast. Dit was sowieso al niet onze gewoonlijke kinky seks, het was zoveel persoonlijker en intiemer, dus leek het logischer dat ik hem ook zo aansprak. Ik sprak hem nog net niet met Boo aan, de koosnaam die ik het liefst voor hem gebruikte, want dat ging al helemaal niet goed aflopen. "Jij doet me altijd al zo onbeschrijflijk voelen, laat me iets terug doen voor jou," voegde ik nog als extra toe. Als mijn dominant zorgde hij voor mijn genot, maar vanavond was er geen dominant of onderdanige, alleen Louis en Harry. Ik kreunde zacht en zoog mijn onderlip naar binnen om om te kunnen gaan met wat hij met me deed zonder al mijn spieren aan te spannen en het ongemakkelijk te maken voor ons allebei.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson.

    Allereerst zijn het slechts een hele hoop niets voorstellende geluiden, die over zijn lippen rollen. Daarna begint hij te mompelen en heel sterk klinkt het niet, maar het is genoeg om me te doen grijnzen. "Klinkt goed, curly." Mijn tong glijd over de rand tussen zijn eikel en zijn anus en ik ga terug naar zijn eikel, om hem nu echt in mijn mond te nemen en mijn tanden er overheen te laten schrapen. Hij blijft praten, iets wat ik normaal zo vervelend vind tijdens de seks, maar van hem kan ik het hebben en dit gesprek amuseert me, gaat in een hete golf naar mijn lid, waar de zwellichamen steeds meer opzetten. Mijn handen gaan nu naar zijn kont en grijpen deze vast, kneden hierin. Zijn kont is altijd vrij plat geweest, maar hij groeit en daar heb ik niks te klagen over, absoluut niet. Nadat hij opnieuw zegt wat voor mij te willen doen stop ik dit keer. En kom naar boven, één hand laat zijn kont los en mijn vinger glijd over zijn lippen. "Laat maar zien dan." Mijn lippen druk ik op de zijne en ik draai ons weer om, zodat ik nu onderop lig, een vreemde, nieuwe plek.


    Reality's overrated.

    Harry Styles.
    Over het algemeen was tanden gebruiken tijdens een blowjob een not done, maar Louis wist net zo goed als ik dat ik dol was op elke vorm van pijn die hij me gaf. Fysiek dan, mentaal gezien kon hij me ook ruïneren met een paar simpele woorden, maar dan niet op de goede manier. Het was moeilijk om mijn woorden te kunnen formuleren terwijl ik zo onder hem lag en ieder van zijn aanrakingen me kon doen trillen van genot en verlangen. Het lukte me wel, deels, met moeite, maar goed. Een zachte piep rolde over mijn lippen toen hij in mijn kont kneep, waar hij ook in het openbaar nog wel eens de neiging naar had. Louis had er meer de vormen voor, maar in tegenstelling tot hem kwam ik wel in de problemen als ik dat deed, en dan nog bij hemzelf ook. Toch kon ik het niet laten om speels naar zijn vinger te happen toe hij daarmee over mijn lippen streek, al zorgde dat er ook voor dat hij me er mee verraste door ons plots om te draaien. Verbaasd keek ik hem aan. Ik wilde Louis dolgraag laten zien dat ik voor hem kon zorgen zoals hij voor mij, maar dit plotse verschil maakte me onzeker. Dominant zijn was op zich geen probleem, maar wel met hem. Onzeker en wat onwennig liet ik mijn ogen over hem heen glijden, onwetend van wat ik nu moest doen. Om voor mezelf dit nieuwe ijs te breken drukte ik mijn lippen op die van hem, beet zacht in zijn lip en schuurde mijn onderlichaam licht over het zijne heen. Ik kwam tot de conclusie dat de stof van zijn broek niet prettig voelde tegen mijn huid en dat Louis in het algemeen nog teveel aan kleding had. Mijn handen gleden over zijn borst om zijn shirt omhoog te trekken en hem iets omhoog te drukken zodat het helemaal verwijderd kon worden. Het kon me niet veel schelen waar het terecht kwam terwijl ik het door de kamer slingerde en ik drukte mijn lippen liefdevol op zijn sleutelbenen, zoog eraan en likte vervolgens over de lichtpaarse plekjes, om Louis net zo goed de mijne te maken als ik de zijne was. Al vervaagde deze plekjes over de tijd, hoopte ik dat er niet hetzelfde zou gebeuren met de speciale band die wij hadden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson.

    Harry is duidelijk even verdwaald als ik plotseling uit mijn dominante rol stap en hem hiermee de mogelijkheid geef. Hij lijkt onzeker, het is te schattig gewoon. Uiteindelijk drukt hij zijn lippen maar op die van mij. Hij bijt zacht in mijn onderlip en zijn onderlichaam schuurt lichtjes langs de mijne, ik laat hem hierin vrij, maar helemaal de baas laat ik hem niet spelen, hij zou mij nooit vast kunnen binden en de totale controle over me kunnen te hebben. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, absoluut niet, maar zo zit het gewoon niet tussen ons. Hij is mijn baby en ik ben zijn daddy, soms kan ik zijn baby ook zijn, maar hij is mijn daddy niet, hij is mijn beschermengel, maar niet mijn daddy. Mijn shirt gaat snel uit en hij begint zuigzoenen te creëren. Dat zal Will vast niet leuk vinden, het staat namelijk een beetje raar, een stripper (en vooral hoer) met hickeys. Ach, hij zal sowieso wel boos zijn en kan door de stront zakken. Het is wel duidelijk dat ik de maling heb aan mijn baas en op een dag ga ik vast te ver, maar goed, die dag is er nog niet en tot dan zal ik net zo lang tegen hem in gaan. Nu enkel doe ik mijn uiterste best om zijn handen niet vast te grijpen en ons weer om te gooien, hem tussenmijn benen te drukken en zijn armen vast te pinnen, om hem zo hard te zoenen dat zijn lippen beginnen te bloeden. Maar ondanks mijn fantasieën is dit goed, misschien beter zelfs, ik mag dan wel een overduidelijke voorkeur geven aan de dominante factor, maar dit is anders en nu we ongeveer gelijk zijn op seksueel vlak, maakt het dit ook meer gewone seks. Het is meer zoals een relatie, zoals een relatie zou moeten zijn, gelijkwaardigen die voor elkaar zorgen. Het is bijna alsof we op weg zijn liefde te bedrijven en misschien is dat ook wel zo.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Het zou mij oprecht geen ene flikker kunnen schelen als ik problemen kreeg met de paarse plekjes die ik op Louis had achtergelaten, voor mijn part mocht de hele wereld zien dat hij altijd deels van mij zou blijven. Ik schraapte er heel zacht met mijn tanden over en kuste vervolgens langzaam omlaag. Zacht humde ik tegen zijn huid aan en mijn tong volgde de v-lijn die boven zijn broek uitstak. Mijn vingers waren er vlug mee om zijn broeksknoop te ontdoen en ik trok zijn broek net ver genoeg omlaag om mijn lippen op de bobbel in zijn boxer te kunnen drukken. Dat deed ik net zolang tot er natte plek ontstond en ik hem langzaam van zowel zijn broek als boxer bevrijdde. Zoals een goede kitten het zou doen gaf ik kleine likjes over zijn slit en drukte er een kus op voor ik mijn tong over zijn gehele lengte liet gaan. Ik keek op om zijn uitdrukking te kunnen zien en grijnsde scheef, ik zag het altijd als hij het moeilijk kreeg en ik wist maar al te goed wat deze blik betekende. Maar dit keer niet, dit keer was hij het onder mij. Met mijn ogen strak op die van hem gericht wikkelde ik mijn hand om zijn stam om hem gemakkelijk - volledig in mijn mond te nemen. Dat was iets dat ik met pijn en moeite van Louis zelf had geleerd, maar oefening baarde kunst. Ik likte om hem heen zo goed als dat ging terwijl ik mijn hoofd op en neer bewoog in het tempo waarvan ik wist dat hij het lekker vond. Met mijn vrije hand ving ik met mijn vingers een klein beetje van mijn speeksel op om mijn wijs- en middelvinger heel licht over zijn ingang te wrijven, als Louis dat bij mij deed kreeg ik altijd kippenvel over mijn hele lijf. Het was een zoete marteling en echt geweldig, voor mij was dat bijna beter dan de pijn waar ik zo'n kick van kreeg.


    Because I love him, do I need another reason?

    Will Brodie
    Ik liep rustig terug naar het washok om schoon beddengoed voor het logeerbed te halen. Als hij mijn bed wilde delen vond ik dat ook geen enkel probleem. Ik was iemand die vaak naakt door het huis liep. Ik schaamde me nergens voor en als ik alleen was, of met iemand als Sam, was er ook niet echt een reden om kleren aan te trekken. Ik pakte dus wat schoon beddengoed en haalde nog een hand door mijn haren voor ik naar de logeerkamer liep, waar ik Sam als een klein gebroken jongetje zag zitten. Ik legde het beddengoed op een kastje en ging naast hem zitten. Zacht legde ik een arm om hem heen en mijn vrije hand op zijn been. "Gaat het goed, Sammy?" vroeg ik voorzichtig, met nog een kusje op zijn wang. Normaal was ik nooit echt zacht en kroelerig, maar het voelde goed en ik deed veel op gevoel. Het zakelijke gedeelte natuurlijk niet, maar als iets niet goed voelde, deed ik het ook zakelijk niet. "Als je wil mag je ook bij mij in bed kruipen, maar dat is geheel aan jou. Ik snap het ook zeker als je liever hier slaapt." vertelde ik hem rustig aan de man naast me. Ik had alleen zijn dominantie door willen breken, maar ik had ook zijn lichaam gebroken, en waarschijnlijk een deel van zijn ziel, wat ik nooit had gewild. Als dit ooit nog zou gebeuren, zou ik mij onderwerpen aan hem, of als hij dat niet wilde, zou ik voorzichtig met hem zijn. Hij was dan wel een grote stoere man, maar duidelijk ook breekbaar. Normaal was ik altijd iemand die wist waar hij moest stoppen, maar een tijd niet veel te hebben gedaan op dit gebied, behalve wat speeltjes uittesten, en het grotendeels alleen omgaan met ofwel onervaren sletjes ofwel mijn hoeren had mijn touch iets doen verzwakken. Daarbij was dit Sam en had ik misschien onbewust aangenomen dat hij ook aankon wat hij zelf uitdeelde, wat niet zo was. "Wat jij wil, Sammy." zei ik zachtjes, voor ik hem toch weer deels losliet. Ik wilde mezelf zeker niet opdringen en snapte zeker ook als hij gewoon even alleen wilde zijn. Wat ik hem had aangedaan was zeker niet niks, en zelfs professionals zouden hiervan moeten herstellen. Ik zou het dan ook echt niet vreemd vinden als hij morgen lang zou uitslapen, omdat zijn lichaam het zo zwaar had gehad.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Nu ik zo op het bed zat, voelde ik pas hoe moe ik eigenlijk wel niet was. Ik was helemaal gebroken door de lange en enerverende dag die was geweest en vooral de laatste paar uren waren zeer productief geweest, al had Will eigenlijk nog meer gedaan dan mij. Mijn ogen vielen haast dicht toen ik iemand naast me voelde komen zitten en met moeite kon ik mijn hoofd optillen en zag ik dat het gewoon Will was. Want ja, wie kon het anders zijn? Ik was op dit moment bij Will thuis en het enige andere levende wezen dat er was, was Garfield, als je het huisstofmijt er niet bij telde. Ik voelde zijn aanwezigheid overal om me heen en ik vond het wel fijn. 'Het gaat goed hoor' zei ik zachtjes en niet geheel overtuigend, 'Alleen een beetje moe' Dat beetje was eigenlijk heel erg, maar ik deed me nog steeds stoerder voor dan dat ik eigenlijk was, want ik was gewoon eigenwijs en dat wist hij ook heus wel. 'Nee, ik slaap wel hier' Ik schonk hem een scheve glimlach, 'Je hebt nu toch alle spullen al gepakt' Ik leunde iets tegen hem aan en ik zou zweren dat als ik nu mijn ogen dicht zou doen, dat ik gewoon tegen hem aan in slaap zou vallen. 'Misschien is het beter als ik maar ga slapen' Ik gaapte en ik maakte een geluidje toen ik mijn mond weer sloot en ik plaatste een kus op z'n wang. 'Je bent te goed voor me Will' mompelde ik zachtjes en ik vond het wel een beetje jammer toen hij wat meer afstand nam, maar misschien was ik nu ook wel een beetje heel erg aanhankelijk naar hem toe. 'Ik ga maar slapen' brabbelde ik bijna onverstaanbaar en ik gaapte nog eens en ik bewoog mijn lichaam naar de andere kant, waardoor ik nu met mijn hoofd in het beddengoed viel. 'Dit ligt ook wel lekker' mompelde ik zachtjes. Ik was echt te ver heen, helder nadenken kon ik eigenlijk al niet eens meer. 'Welterusten Willie' Hij zou vast en zeker ook wel lekker slapen.


    'Darling, just hold on'

    Louis William Tomlinson.

    Nadat hij op het begon kort even verdwaald is begint Harry in zijn rol te komen. Zijn lippen gaan naar beneden en zijn geoefende vingers hebben mijn broek makkelijk naar beneden. Als zijn lippen net zolang over mijn boxer gaan tot ik hier een natte plek voel ontstaan, waar ergens een zacht geluidje over mijn lippen rolt. Mijn boxer gaat uit en zijn tong gaat in korte likjes over mijn lid. Hij gaat verder en ik kreun zachtjes, een kreun die later wat harder terugkomt en in een piep veranderd zodra als hij zijn met speeksel beklede vinger over mijn ingang wrijft. "Oh yeah," mompel ik zachtjes. Zeker niet dat ik van mijn rol af zal stappen, zelfs al laat ik Harry nu zijn gang gaan, maar dit is zeker ook niet erg, oh, echt niet. Mijn vingers strelen door zijn haar, grijpen het nog niet vast (maar hebben deze mogelijkheid wel stel er wat houvast nodig is), maar strelen zijn krullen enkel. Ik staar naar het plafond, het is donker dus ik kan de kleur niet zien, maar ik weet heel goed dat hij knalgroen is - want in plaats van hem blauw als de lucht te maken, vond ik het grappig om hem de kleur van gras te geven, uhm, ja - en ik heb geen problemen me dat in te beelden. Dat zijn de soort dingen waar ik me op focus tijdens de seks, want mijn gedachtegang gaat nou eenmaal van de ene kant naar de andere kant.


    Reality's overrated.

    Harry Styles.
    Er was voor mij niks dat meer bemoedigend was om door te gaan dan Louis' kreunen. Natuurlijk had hij het kunnen faken, maar dit klonk te echt, de hoge tonen die hij raakte en hoe zijn stem oversloeg op het moment dat mijn tong de juiste plekken raakten. Het was geweldig om hem voor eens zo te zien genieten, want misschien was het niet de eerste keer dat ik hem had afgezogen of mijn vingers had gebruikt, maar dat was altijd onder dwang met zijn hand stevig in mijn haar om eraan te trekken als ik iets niet goed deed. Echt dwang was het niet, want ik vertrouwde hem genoeg om alles in zijn handen te leggen. Dit, dit was zoals het hoorde te zijn. Rustig aan doen, Louis compleet opnieuw ontdekken en zijn vingers die haast teder door mijn haar streelden. Langzaam duwde ik beide vingers tegelijk naar binnen in de wetenschap dat hij het makkelijk kon hebben, maar voor de zekerheid en om hem af te leiden zoog ik hard aan zijn top. Vervolgens bleef ik heel rustig over zijn slit likken om een beetje op adem te kunnen komen en kromde mijn vingers lichtjes in hem, waardoor ze heel zacht over zijn wanden schraapten. "Hmm, weet je. We hebben al heel veel stuff gedaan, maar ik heb nooit echt de kans gehad om je goed te kunnen bereiden," mompelde ik, terwijl ik experimenterend mijn vingers verder in hem drukte. Het kwam sowieso zeer zelden voor dat hij in mij zat, maar als het gebeurde was het een ware blessing. Mijn lippen zakten af naar zijn dijen, waar ik lome, natte kussen op drukte en tegen zijn huid fluisterde dat ik van hem hield. Ik kon het niet genoeg zeggen nu ik het eindelijk wist en als het hem ongemakkelijk maakte hoefde hij maar te zeggen, dan zou hield ik op. Ik wilde alleen dat Louis wist hoe belangrijk hij voor me was.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson.

    Het is veel in één keer als hij twee vingersnaar binnen duwt en ondertussen hard aan mijn top zuigt, wat een luid geluid over mijn lippen doet rollen. Nee, die vingers naar binnen doen me geen echte pijn, toch gaat er een korte, oppervlakkige steek door mijn achterste, deze mag dan wel met de tijd uitgerekt zijn, maar een arse is nou eenmaal niet gemaakt voor dick. Niet dat wij ons daar wat van aantrekken. Daarna is het eigenlijk al wel weer oké, zeker met zijn rustige gelik. En als zijn vingers over mijn wanden schrapen kauw ik alweer aan de binnenkant van mijn wang om een kreun tegen te houden. Ik heb het eerst amper door dat hij tegen me spreekt en moet me er echt even op focussen. Hij wilt me bereiden en dat is even slikken. Niet alleen ben ik bottom, maar ook zou hij dan zoveel controle hebben. Als ik dan een keer top ben dan neuk ik hem, zorg ík dat hij door zijn knieën zakt. Nu wilt hij mij bereiden. Ik zoek zijn ogen even op en knik dan. "Doe het dan," daag ik hem uit, een klein grijnsje begint zich toch rond mijn lippen op te spelen omdat het misschien toch wel spanend is. "Maar laat me je dan voorbereiden, Hazzy," zeg ik en pak zijn hoofd vast. Hoe lekker en goed zijn handelingen ook voelen, het is nu mijn beurt, ik wil hem geen pijn doen, dus ik moet hem goed voorbereiden. Natuurlijk kan hij het wel aan, hij is geen bottom zoals ik dat ben, maar hij is geen zeikerd en red het wel met een snelle zelfvoorbereiding, daarbij bereid hij mij, maar toch. Ik wil dit houden zoals dit is, lief, maar wel sensueel. Ik ben niet zijn volgende klant, hij is niet mijn volgende klant, we zijn niet elkaar volgende nachtelijke neukertje of fuckbuddy. Dit is anders, zoveel meer. En dat maakt me pisbang, maar voelt ook zo goed.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Louis kon een beetje ruw hebben, ik kende hem daar lang genoeg voor en verder was ik altijd heel rustig met hem. Ik durfde nooit te hard met hem te zijn, zo hard als hij met mij was. Zacht en met een lichte ondertoon van onzekerheid mompelde ik een voorstel om de rollen eens compleet om te gooien. Voor een keer zou ik mijn onderdanige top kant inleveren en hij zijn dominante bottom kant. Het duurde even voordat Louis me antwoordde, maar dat zou ik ook hebben in zijn positie. Daarbij begreep ik ook dat het - het een heel iets was wat ik voorstelde en heel anders dan we ooit hadden gedaan en dus dat hij er over na moest denken. Ik keek hem recht aan en liet een halve grijns zien om zijn uitdagende woorden. Hummend knikte ik instemmend en kroop over hem heen tot we op ooghoogte waren, hij zei het zo lief en ik kon voelen dat hij dit minstens even spannend vond als ik. Dat zei wel wat, wij vonden nooit iets spannend, dit was ons terrein maar dit was toch wel een grote stap. In welke richting, geen idee, volgens mij kon het alleen tot iets goeds leiden. Ik drukte mijn lippen zacht op die van hem en vlocht mijn handen door zijn zijdeachtige haar. Vervolgens liet ik mijn wijs- en middelvinger over zijn lippen glijden en glimlachte. "Help me dan, voordat ik zelf alvast begin," fluisterde ik tegen hem en hield mijn hoofd scheef. Ik zou niks doen, want ik wilde niet tever gaan en de sfeer compleet verpesten, er hing nog steeds iets in lucht dat niet helemaal gewennig was. Opnieuw kuste ik hem met een glimlach en beet speels in zijn onderlip, om hem nog een keertje uit te dagen voordat hij niks meer te zeggen had.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson.

    Mijn kitten dreigt ermee zelf te beginnen en dat laat ik natuurlijk niet toe. Hij kust me opnieuw en bijt op mijn onderlip, waardoor ik grom. Ondertussen is mijn vinger naar zijn achterste gegleden, draait mijn duim een rondje over zijn anus en gaat er een vinger naar binnen. Mijn wijsvinger eerst, meteen daarna mijn middelvinger en ik verbreek het contact tussen onze lippen. Ik duw hem om, duw zijn benen uit elkaar en omhoog, zodat ik er makkelijker bij kan, dan beginnen mijn vingers te bewegen. Mijn lippen volgen zijn dijen en kussen de lijn vlak boven zijn anus. Mijn vingers krommen en maken een beweging uit elkaar, de welbekende schaar om hem op te rekken. De derde vinger komt erbij en mijn andere duim streelt over de top van zijn lid. Hierna stop ik, dit is puur om voor te bereiden en hij is zo wel uitgerekt. Toch kan ik het niet laten even mijn tong over zijn opening te laten glijden en deze kort te betreden. Hierna ga ik liggen, klaar voor hem. "Kom maar op, baby," zeg ik en geef nog een kneepje in zijn achterste, om nog een beetje iets te kunnen doen voor ik me compleet overgeef.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Het was te verwachten dat Louis deze kans niet liet gaan. Ik grijnsde en beet op mijn lip terwijl ik al snel twee van zijn vingers in me voelde, ik mocht hem niet teveel het gevoel van superieuriteit geven nu ik hem voor eens de baas ging zijn. Zonder enige slag of stoot liet ik me door hem omduwen, maar ook zonder enige piep of iets dat een indicatie gaf dat hij me had verrast. Wat ik niet kon tegenhouden waren mijn ogen die genietend dichtvielen door de kussen langs mijn dijen en zijn vingers die alle juiste singen deden. Een zachte kreun kwam uit mijn keel zodra hij een extra vinger toevoegde en zijn overige hand ook bezig was om me bijna te laten kronkelen van alleen dit al. Ik kon dus niet zeggen dat ik niet teleurgesteld was toen Louis kort daarna al stopte, maar de tease die hij wist nog een kreun uit me te krijgen door die zondige tong van hem. Ik grinnikte en schudde mijn hoofd nadat hij naast me was komen liggen en nog een kneep in mijn kont gaf. Typisch. Alsof hij echt dacht dat hij het zeggenschap bleef houden. Zonder een woord kroop ik weer over hem heen en hield mijn heupen wat omhoog om met mijn ene hand zijn lengte goed bij mijn ingang kon positioneren en met mijn andere steun zocht op zijn borst. Langzaam, eerder om hem te plagen dan dat ik er zo'n moeite mee had, liet ik me zakken tot onze heupen elkaar raakten. "Fuck, oké, dat voelt goed," zei ik met een wat trillerig lachje. Het kwam toch nog zo vaak voor dat ik hem in me kon voelen en als ik dit zo voelde begreep ik dat niet goed. Hij vulde me perfect op en had een curve die mijn dijen deed trillen. Met nu mijn beide handen op zijn borst keek ik hem recht in zijn ogen aan terwijl ik eerst mijn heupen cirkelde om gewend te raken, voor ik me omhoog bewoog totdat alleen zijn top nog in me zat, waarna ik me in een keer weer liet zakken. Een vloek rolde over mijn lippen en ik deed het nog een keer, en nog eens, en nog eens, steeds sneller, maar niet zo snel dat dit te vlug weer voorbij was. Ik maakte dit niet vaak mee en dan zou ik het eind zo lang mogelijk uitstellen ook.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson.

    Het is een hulpeloos gevoel, platliggen terwijl hij over me heen schuift. En al hou ik van het gevoel van macht, al zou ik liever hebben dat de rollen omgedraaid zijn, of dat ik tenminste in hem stoot, hem onder me heb liggen, hoe ik nu naar hem kan kijken is zo mooi. "Hmm," ben ik het met hem eens. Hij begint te bewegen en een kreun rolt over mijn lippen. "Haz. Oh." Ik grijp zijn heupen vast, mijn kleine duimen draaien rondjes over zijn heupen. Mijn lippen zoeken de zijnen op. Ik wil hem zoenen terwijl we di doen, ik wil hem zoenen terwijl we de liefde bedrijven. "Holy," ook ik begin nu te vloeken. Maar waar Harry's geluiden laag en hees zijn, zijn die van mij hoog en squishy. Ik duw mijn heupen omhoog, om wat mee te bewegen. Nee, gewoon liggen is niets voor mij. Dit is al zoveel overgave. Mijn handen beginnen zijn heupen te kneden en mijn tong zoekt de zijne, om daarna het contact tussen onze lippen weer te verbreken en hem aan te kijken. Mijn blauwe ogen in zijn groene. Mijn hand zoekt de zijne en ik verstrengel onze vingers. Hij is van mij, ik ben van hem, wij hebben ons werk dan wel, maar daarbuiten moet ik me zien te gedragen en het moet lukken, zolang ik hem maar heb.


    Reality's overrated.