• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Nu Verder •
    Het is inmiddels 2 uur 's avonds, de club is net afgesloten en de klanten zijn weg, eigenlijk allemaal. De jongen zijn zeker niet allemaal ongeschaad uit de avond gekomen, maar de echte straffen komen pas morgen, gezien Will niet de inkomsten in gevaar wil brengen. Toch is het nu voor iedereen tijd om naar huis en naar bed te gaan, of naar het bed van iemand anders.


    Veel plezier!


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik ben er al wel achter dat Marcel meer van de fysieke liefkozingen is, dan van de verbale liefkozingen. Bij de verbale liefkozingen weet hij zich heen raad en word hij zo rood als een tomaat en klapt hij dicht, dan is fysiek nog het beste en natuurlijk hoop ik dan, dat ik het ooit meer dan fysiek kan laten worden, want hij is gewoon een engel op aarde. Mijn hand met het washandje gaat naar lager gelegen gebieden, z'n liezen was ik, zijn lengte sla ik over, want ik weet niet zo goed of hij het wel fijn zou vinden als ik hem daar was. Ik hoorde hem zacht piepen, toen ik hem zachte kusjes op z'n huid gaf en langzaam naar beneden ging en bij zijn sleutelbeen uitkwam. Ik voel dat hij mijn pols vast pakt en die net boven zijn lengte begeleid. Ik luister stilletjes naar zijn woorden en ik knik en ik kus hem zacht. 'Ik wil het wel doen, ik wist alleen niet of jij het er mee eens zou zijn' luid mijn antwoord na de kus die een beetje slordig is, maar goed, dat maakt dan ook niet meer uit. We zijn allebei nat, de douche gaat maar door en de badkamer moet inmiddels beslagen zijn en als ik even kort rondkijk is dat ook het geval en slaat de stoom je om de oren, maar daar maal ik nu niet naar. Langzaam glijd mijn hand naar beneden en wast voorzichtig zijn lengte, zodat die straks ook heerlijk naar mij ruikt. Mijn zeep ruik je in de hele badkamer en het is gewoon lekker dat Marcel ook straks naar mij ruikt. Marcel pakte nu ook een washandje en begon mijn rug in te soppen, hij deed het voorzichtig, wat ik wel kon waarderen en mijn hand ging van zijn lengte af en waste zijn bovenbenen en gingen toen door naar zijn billen, waar ik hem daar voorzichtige waste. Marcel had tijdens de seks zijn nagels in mijn rug weten te zetten, die zouden daar nog wel staan, maar dat maakte niet uit. Ik hield wel van een beetje ruw. Ik keek op, in die prachtige ogen van Marcel, als hij aan me vraagt of ik morgen voorzichtig zal doen. 'Ik zal voorzichtig zijn' beloofde ik hem, 'En anders jaag ik ze allemaal de kamer uit' zei ik daarna met een grinnik, maar ik werd weer serieus toen ik hem aan keek. 'Ik beloof je dat ik voorzichtig zal zijn' zei ik hem toen nog een keer en ik wreef met het washandje langzaam naar zijn rug toe en kuste hem nog eens op z'n sleutelbeen en toen midden op zijn borst, want ik wilde gewoon dat hij zich geliefde voelde, iedere keer als ik dat zou doen.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Sam leek echt helemaal omgekeerd te zijn doen, door het gegiechel en zijn gebloos. Het was hier wat fris, dus ik draaide de verwarming wat hoger en vroeg Sam of hij het erg vond dat ik zou douchen als hij in het bad lag. Ik glimlachte bij zijn woorden, en grijnsde nog iets breder bij zijn bijvoeging. Dat was echt heel lief, te lief misschien zelfs. Ik voelde hoe hij mijn arm vastpakte en me meenam naar de badkamer. Het eerste wat ik daar deed was het water dichtdraaien, gezien heb bad al redelijk vol was. Ik grinnikte zacht bij zijn opmerking over het bad en aaide door zijn haren. "Dat is een beetje krap, zeker omdat Garfield er graag wel eens bij komt, maar waarom ook niet. Die ligt toch vast te slapen." zei ik, voor ik hem voorzichtig begon te ontdoen van zijn kleren. Garfield was mijn dikke kat, die het heerlijk vond om ofwel bij me onder de douche te staan ofwel bij me in het bad te gaan liggen. Het was misschien vreemd, maar de dikke gestreepte kater hield enorm van water. Het verbaasde me echt dat hij hier nog niet was. Die lag vast te slapen op mijn kussen, omdat ik vrij laat was. Gister had hij daar ook gedaan, waardoor ik overdwars had moeten liggen. Die kat wilde je namelijk echt niet wakker maken terwijl die lag te slapen. Toen ik Sam voorzichtig had ontdaan van zijn kleren, trok ik snel die van mij uit en gooide alles in de wasmachine. "Dan zijn ze morgen schoon." zei ik, terwijl ik er wat wasmiddel en wasverzachter in gooide. Ik zette de machine aan en liep terug naar Sam om nog een kusje in zijn nek te drukken. Ik had geen idee wat ik deed, maar het voelde heerlijk om ook dit met iemand te kunnen doen en delen. Ik was echt niet alleen de man die ervan hield om mensen te zien lijden, maar ergens daaronder zat een klein hartje met veel liefde. Toch hield ik dat eigenlijk altijd stevig verstopt. Ik voelde nog even aan het water, wat een prettige temperatuur had. Het zou hem niet verbranden, maar zou zeker ook niet te koud zijn. Het rook lekker naar Zwitsal en zou ons heerlijk doen ontspannen. Ook was het goed voor zijn geschade huis, wat misschien nog wel wat belangrijker was. De man zou nog veel moeten herstellen voor hij weer compleet de oude zou zijn, maar als hij wilde zou ik hem daar wel mee helpen. Daarbij zou de crème straks ook wonderen doen, maar nu eerst eens lekker in bad.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik wilde dat Will bij me bleef, het maakte me echt niet uit dat hij onder de douche zou gaan staan en ik in bad zou gaan om daar te proberen te ontspannen. Ik wilde gewoon dat hij bij me bleef, hij deed me veilig voelen en dat wilde ik zo houden. Hij leek het te waarderen dat ik dat allemaal tegen hem zei, want ik zag hem glimlachen en er kwam bij mij ook een scheve glimlach tevoorschijn. Ik pakte zijn arm vast en samen liepen we naar de badkamer en hij liet me even los om de kraan uit te zetten, waardoor ik even goed naar het bad kon kijken en zag dat het nog best groot was. Hij aaide door mijn haren en ik luisterde naar zijn woorden en ik knikte begrijpend en toch stemde hij in om ook bij mij in bad te komen. Het zou misschien passen en meten worden, maar dat maakte me niet uit. Ik voelde de pijn nog wel, maar het was meer een doffe zeurende pijn en misschien zou het warme bad wel helpen. 'Ik wil Garfield straks dan wel eens ontmoeten' zei ik toen zachtjes. Ik had zelf geen huisdieren, alleen maar huisstofmijt. Ik wilde nog altijd een hond, maar ik was zo vaak weg, dat kon ik dat beestje gewoon niet aan doen. 'Ik heb trouwens nog nooit van een kat gehoord die water fijn vind' zei ik toen met een rare grinnik, toen hij me hielp met uitkleden. Het uitkleden ging iets soepeler dan het aankleden en ik knikte bij zijn woorden. 'Dat is goed hoor' Niet dat ik er veel over te zeggen had. Ik was te gast in zijn huis, wat overigens echt mooi was. 'Je hebt echt een mooi huis Will' zei ik zachtjes en ik beet op m'n lip toen hij een kusje in mijn gevoelige nek drukte en ik vond het echt fijn als hij dat deed. Ik had geen idee waarom ik het deed, maar ik deed een stap naar Will toe, die net even aan het water had gevoeld en ik drukte een kus op z'n mond en licht blozend trok ik me terug. 'Bedankt, voor alles wat je voor me doet' zei ik hem snel en ik draaide me van hem weg, richting het bad en stapte voorzichtig. 'Hm, lekker' zei ik toen, toen ik het warme water voelde en ik keek naar Will. 'Kom je voor me zitten, of ga je achter me zitten, wat ga je doen'? vroeg ik hem toen zachtjes.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Niall sloeg mijn lid over, wat me toch wel verwarde. Ik vond het nogsteeds enorm spannend om aangeraakt te worden en het was best lastig rustig te blijven, maar het voelde veel te fijn om het niet te proberen. Als het te veel werd zagen we dan wel weer. Ik was bang voor mijn broer's reactie op dit alles, maar de heerlijk warme douche hielp erg mee met het eventjes vergeten en gewoon nog even te kunnen genieten van Niall. Ik voelde hoe hij zijn hand weer liet zakken, terwijl ik zelf voorzichtig ook een washandje en wat sop pakte. Ik kreunde zachtjes toen hij over mijn lid ging, wat nogsteeds extreem gevoelig was, en moest moeide doen me niet weer aan hem vast te klampen. Het schoot als elektrische stromen door mijn lichaam en elke beweging die hij met zijn hand maakte deed me weer kreunen. Gelukkig was hij heel voorzichtig met me, waardoor ik me in de hand kon houden en voorzichtig zijn rug kon gaan soppen. Ik had zijn huid daar niet heel gelaten en was toch wel een beetje bezorgd over hem en over morgen. Klanten waren namelijk, in elk geval met Harry, extra ruw als hij striemen op zijn rug had. Ik glimlachte een beetje verlegen, maar zeker opgelucht, bij zijn woorden. Dat was het enige wat ik hoefde te horen. Ik sopte voorzichtig ook zijn billen en verschoof mijn washandje naar zijn rug, terwijl hij nog een paar kusjes op mijn huid drukte en ik genietend weer eventjes mijn ogen sloot. Ik sopte voorzichtig zijn borstkas en opende daarna mijn ogen om ook zijn buik te soppen. Toen ik bij zijn navel kwam keek ik eerst Niall aan, toen naar beneden, en toen weer naar zijn ijsblauwe ogen. Alles aan dit maakte me nog erg onzeker en het idee van het uitspreken maakte het alleen maar erger. Ik voelden me dan wel iets zekerder over mezelf, iets meer volwassen en alsof ik er wel toe deed. Ik bleef zacht zijn liezen inzepen en drukte nog een klein kusje op zijn mondhoek. Het was gewoon enorm fijn om wat liefde te krijgen, zelfs al verdiende ik het niet. Ik verdiende absoluut geen liefde, zeker niet zoveel en van zo'n lief iemand als Niall. Toch was ik wel blij dat iemand me het gaf, zelfs al verdiende ik het niet. Ik nestelde mijn neus weer in zijn nek, waardoor ik me gewoon iets prettiger en veiliger voelde. Ik bleef zacht kusjes in zijn nek drukken en af en toe zacht met mijn lippen aan zijn nek te knabbelen. "Je bent lief." mompelde ik zacht, voor ik verder ging met waarmee ik bezig was.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Als ik zijn lid aanraakt, wat nog wel gevoelig zal wezen, komt er een kreun uit dat prachtige mooie wezen en ik glimlach lichtjes. Ik weet dat hij het niet seksueel bedoeld en dat het er gewoon even uit moest, omdat ik hem daar, toch nog wel zachtjes, aanraakte. Ik snap het best en ik glimlach nog breder als er nog meer kreunen uit zijn mond komen, maar ik kan hem daar niet eeuwig blijven wassen en ik ga verder met zijn mooie achterste. Alles aan hem is mooi, ik wil hem gewoon zoenen, elk stukje van hem en bij elk stukje van hem vertellen hoe mooi hij wel niet is, net zolang tot hij me gelooft en dat hij er geen complexen meer aan over houdt. Want hij is gewoon mooi, ik vind hem mooi, dat is toch het belangrijkste wat telt? Ik beloof hem dat ik voorzichtig zal doen, de volgend keer. Klanten houden over het algemeen van ruw en als ze zien dat je onder de striemen en blauwe plekken zit, zullen ze er bijna meteen van uit gaan dat ik ook van ruw moet houden en dan gaan ze soms nog een stapje verder. Maar ik beloof het hem en dan hou ik me ook echt aan m'n woord. Ik kuste zijn huid en ik zie ook heus wel dat hij zijn ogen sluit en ik voel gewoon dat hij er van geniet en dat moet ook. Ik sop nog steeds zijn achterste, maar ik kan mezelf er niet toe zetten om verder te gaan, want Marcel werd onzeker, naarmate hij verder kwam en het bleef onbesproken in de lucht hangen, maar ik wist precies wat hij bedoelde. 'Als je het eng vind, dan hoef je het niet te doen' vertelde ik hem zachtjes en ik glimlachte om het kleine kusje dat hij in mijn mondhoek drukt en ik doe hetzelfde bij hem, al duurt die van mij wel wat langer dan de gemiddelde zoen bij je mondhoek. Ik vind het echt helemaal niet erg als hij niet verder durft, dan doe ik het wel zelf, ik kan hem nergens toe dwingen, wat hij niet wil. Mijn hand met het washandje verschuift nu naar zijn heup en begint daar te wassen. 'Hm' ik humde genietend toen hij zijn neus in mijn nek duwde, door bleef gaan met wassen en me ook kusjes gaf, afgewisseld met beetjes in mijn nek. 'Wat je doet is lekker' fluisterde ik zacht in z'n oor. Ik glimlach bij zijn woorden. Ik weet dat ik lief ben, dat is misschien wel wat eigendunkerig van mezelf, maar hij is ook lief en dat moet hij echt niet vergeten. 'Jij bent ook lief Marcel Styles' fluisterde ik zacht, mijn lippen vinden zijn nek en plaatsen daar zacht een kus.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Sam begon over mijn kat te praten terwijl ik hem voorzichtig ontdeed van zijn kleren en in het heldere badkamerlicht zijn verwondingen nog veel beter kon zien. Ik had hem echt veel te zwaar aangepakt. Hij heeft was maar een beginneling, zelfs al wilde hij het ruw, hij wist nog niet eens wat zijn eigen grenzen echt waren. Ik had daar rekening mee moeten houden, maar had me laten gaan in het moment. Zijn woorden deden me zacht met hem mee grinniken. "Hij is wel vreemd en je zal hem morgenochtend zeker leren kennen. Hij is de keizer in dit huis, maar hij is erg gehecht aan zijn slaapjes. Het zal dus tot morgenochtend moeten wachten." Ik ontdeed me intussen ook van mijn kleren en gooide alles in de wasmachine om schoon te wassen. Ik was geen held in het huishouden, maar een wasmachine bedienen ging nog wel. Zijn woorden deden me weer glimlachen en ik drukte mijn lippen zacht precies op de plek in zijn nek die ik daarnet had gevonden. Ik voelde nog even aan het water, wat lekker warm was, maar schrok eerlijk gezegd een beetje van Sam die plots wel heel dichtbij stond. Hij kuste me, en ik kuste hem zacht terug, maar het was maar voor even. Deze kus was anders dan die kussen in de club, maar zeker niet minder fijn. Hij verraste me nog veel meer met zijn lieve woordjes. Toch vond ik ze wat vreemd, want ondanks dat dit gewoon casual seks was, betekende dat niet dat ik hem zomaar achter kon laten als ik hem tot een wrak had gereduceerd., dat was namelijk asociaal en heel onverantwoord om te doen. Nazorg was zeker in deze manier van seks zeker even belangrijk als de seks en het spel eromheen zelf. Nu zou ik dit zeker niet met of voor jan en alleman doen, maar met Sam wel. Een aantal dagen geleden had ik je vierkant uitgelachen als je het tegen me zou zeggen, maar zeker sub Sammy had ergens toch een klein plekje in me ingenomen, net als al mijn andere jongens, zelfs al lag het met hun toch weer net iets anders. Ik keek hoe hij in het bad stapte en me vragen begbegon te stellen. Ik glimlachte alleen en stapte achter hem in het bad, zodat ik als een soort big spoon om hem heen gekruld was rond alle kanten. Ik sloeg mijn armen ook nog licht om hem heen en leunde toen iets naar achter tegen de badrand, zodat hij tussen mijn benen en tegen mijn torso aanlag. "Ontspan je, Sammy. Laat alles maar gewoon even gaan en geniet." fluisterde ik zacht in zijn oor, terwijl mijn handen over zijn huid streelden.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Het voelde toch wel ietwat vreemd om Will een kus te geven, ik had ook geen idee waarom ik dat deed, misschien had ik er wel behoefte aan om zoiets intiems te doen, zonder dat er eerst ruwe dingen bij kwamen kijken. Ik bedankte hem daarna toch wel zachtjes, voor alles wat hij deed en ook dat voelde toch wel vreemd aan. Will deed me veranderen, in een onderdanige jongen en ik wist nog niet zeker of dat goed of slecht was. Snel, zodat hij niet kon zien dat ik bloosde stapte ik in bad. De warmte aan mijn huid voelde heerlijk aan en ik keek naar Will en ik vroeg wat hij ging doen. Z'n reactie was een glimlach en dat hij achter me in bad stapte. Ik voelde zijn aanwezigheid helemaal om me heen en sloeg daarna ook nog zijn armen om mij heen en ik leunde lichtjes tegen z'n borst en ging nog wat beter zitten. Het voelde een beetje gek, maar toch ook wel weer veilig om zo met Will in bad te zitten. 'Hm' ik humde wat toen hij tegen me zei dat ik moest ontspannen en dat ik alles maar moest los laten en dat ik gewoon moest gaan genieten. 'Het water ruikt heerlijk, zwitsal'? vroeg ik hem loom. Zijn aanrakingen over mijn huid voelde prettig aan, zeker omdat ik overal spierpijn had. Ik voelde me ook echt wel brak en zeker omdat ik bont en blauw moest wezen. Toen ik naar mijn benen keek, zag ik allemaal blauw-paarse vlekken zitten, mijn armen zaten er ook onder en ik had geen idee hoe de rest van mijn lichaam eruit zag, maar daar wilde ik nu niet over gaan nadenken. 'Dit is lekker' mompelde ik zachtjes. Mijn hand ging langzaam over het water heen en ik legde mijn hoofd in het kuiltje van zijn nek. Hij was lief en zorgzaam, een kant die je waarschijnlijk niet zo veel van hem zou zien, maar hij deed dit nu voor mij en hij zou het waarschijnlijk ook voor niemand anders doen en daardoor voelde ik me wel een beetje speciaal. Ik zuchtte eens diep en liet me verder ontspannen en hem al het werk doen, wat er nodig was.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Ik vond het enorm fijn om met Niall onder de douche te staan. Het was gewoon warm en comfortabel. Ik sloot mijn ogen bij zijn kussen op mijn huid en genoot van alle gevoelens die door mijn lichaam stroomden. Ik werd toch wel wat onzeker toen ik hem begon schoon te maken en ik niet zo goed wist wat hij wel en niet wilde. Ik bleef wat bij zijn liezen hangen en ik keek hem gewoon wat onzeker aan. Het was fijn om zijn handen op mijn lichaam te voelen, maar ik was zelf verre van zeker of ik het wel goed deed. Zijn antwoord was lief. Nu was ik niet bang voor hem, maar gewoon zenuwachtig. Heel voorzichtig begon ik zijn geslacht te wassen, maar verstopte al snel wel mijn gezicht in zijn nek om toch wat van de ongemakkelijkheid te verstoppen. Mijn hand verdween weer naar zijn onderrug. Ik drukte wat kusjes in zijn nek en hapte er soms naar. Hij was echt te lief voor me, zeker ook met zijn woorden die me knalrood deden blozen. Ik drukte mijn neus nog iets verder tegen zijn nek. Zacht mompelde ik hem dat hij lief was, al was zijn reactie nog iets wat me nog minder gemakkelijk liet voelen en me een beetje deed trillen. "Nee, Niall." ademde ik hem toe. Ik was nerveus en kreeg langzaam weer last van mijn paniekaanvallen. Ik kroop verder in elkaar en tegen hem aan. Ik kon hier gewoon echt niet mee omgaan en dat wist hij. Ik moest me enorm concentreren om mezelf nog enigsinds rustig te houden, terwijl mijn lichaam al wat trilde en mijn ademhaling was versneld. Normaal was het zeggen dat ik lief was geen trigger, of in elk geval niet zo erg, maar hoe hij het zei en wat hij er achteraan deed zorgden ervoor dat dit snel de verkeerde kant op begon te gaan. De extase werd langzaam minder, maar de paniek werd steeds erger. Ik deed een stapje naar achter en keek hem schuldbewust aan. "Het spijt me." piepte ik voor ik de douche uit stapte en met een handdoek in mijn handen de badkamer uit rende. Ik wikkelde de handdoek om mijn magere gestalte en krulde mezelf op in een klein hoekje van zijn slaapkamer. Daar bleef ik stil zitten trillen in de hoop langzaam rustig te worden, maar omdat deze omgeving zo onbekend voor me was, lukte het me niet. Ik kroop naar mijn kleren en droogde me met moeite af, voor ik mijn lichaam langzaam weer hulde in de dikke stoffen van mijn kleren. Ik wilde Niall niet verlaten, niet achterlaten, maar het werd me nu veel te veel en ik moest thuis zijn voor Harry thuiskwam. Nu had ik geen idee hoe ik in deze staat veilig thuis zou kunnen komen, maar het moest gewoon, want ik kreeg het niet voor elkaar om rustiger te worden.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 13:45 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Het was teveel, ik had er voorzichtiger mee om moeten gaan. Ik was ook zo'n flapuit en ik was er al achter gekomen dat ik beter fysiek lief voor hem kon zijn, dan dat ik verbaal lief tegen hem kon zijn. Ik voelde dat hij begon te trillen toen ik tegen hem zei dat hij ook lief was, want dat was toch zo? Ik sprak de waarheid tegen hem en de waarheid moest je op dit vlak niet voor verstoppen, maar ik bereikte er alleen maar mee dat hij zei dat het niet zo was en ik voelde gewoon dat hij nerveus werd van mijn nabijheid. Hij kromp ook meer in elkaar en ik slikte. Ik haalde diep adem en ik streelde troostend over z'n rug, zonder een woord te zeggen, want ik was veel te bang dat ik er dan weer iets uit zou flappen, waar ik natuurlijk geen spijt van had, dat ik dat zei, maar nadelig voor Marcel kon zijn. 'Marcel' zei ik zacht toen hij een stapje achteruit deed en ik hem wel los moest laten. Hij moest nu niet van me weg lopen, dat zou ik vreselijk vinden als hij dat deed. Maar hij deed het toch en hij piepte een verontschuldiging voordat hij de douche uitstapte en de badkamer uit rende. 'Shit' Ik gromde zachtjes en snel zette ik de waterkraan uit, de badkamer stond inmiddels vol met damp van het warme water en het was benauwd en ik moest snel de frisse lucht in en terwijl ik de badkamer uit liep, pakte ik nog snel een handdoek mee en sloeg die om mijn middel heen. Ik liep mijn slaapkamer binnen en de eerste die ik zag was, Marcel, die z'n trui aan trok. 'Marc' zei ik zachtjes en ik legde voorzichtig een hand op zijn schouder, 'Het was niet mijn bedoeling om je overstuur te maken' Ik beet op m'n lip, misschien moest ik hem maar gewoon laten gaan, maar ik wilde hem niet in deze toestand over straat laten gaan, maar hij zou mijn aanbod om te blijven slapen, resoluut van de hand doen en dan zat er niks anders doen. 'Zal ik je thuis brengen'? vroeg ik hem stilletjes, 'Dan hoef je niet te rijden' Hoe ik daarna thuis kwam, zag ik daarna dan weer wel. Ik kon altijd gaan lopen, dat was goed voor je of ik nam een taxi, maar dat zag ik dan wel weer. Het enige wat ik nu wilde, is dat Marcel zich veilig kon voelen en dat was misschien het beste, als hij dan naar huis ging, zodat hij weer tot zichzelf kon komen.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Het was fijn om de lekker in bad te zitten met iemand. Ik was hier altijd alleen, of met Garfield, en het was fijn om een keer hier te liggen met een ander mens. Ik streelde zacht over zijn borstbeen, terwijl ik genoot van zijn aanwezigheid en het warme water. Meestal was ik niet zo van het bad, het duurde te lang en Garfield vond het net iets te leuk. Het was misschien vreemd dat dit nu precies met Sam gebeurde, de man die op de rode lijst stond en mijn werknemers mishandelde. Het was toch iets onwennig om hem zo onderdanig te zien, maar het voelde vreemd goed om dit alles met hem te delen. Zijn woorden deden me grinniken. "Klopt. Het ruikt misschien niet heel mannelijk, maar het zal je huid goed doen." zei ik tegen de man die echt onder de blauwe plekken en striemen zat. Hij leek wat loom en hing tegen me aan. "Fijn dat het je goed doet, Sammy." kwam nog zacht uit mijn mond bij zijn gemompel. Ik wilde niet dat hij echt leed. Ja, lichamelijk, maar zolang het hem opgewonden maakte en hem ook nog genot bracht, maar nu was het aan mij om te zorgen dat hij er niet te veel last meer van zou hebben. Ik spoot wat shampoo op mijn hand en sopte zowel zijn als mijn haren in met het spul wat wel een stuk mannelijker rook. Voorzichtig spoelde ik het ook weer uit door water over zijn hoofd te scheppen en mijn eigen hoofd naar achter te houden en wat met mijn hoofd te schudden. Ik drukte zacht een kusje op zijn nu schone haren en liet mijn handen over zijn lichaam glijden om alle viezigheid eraf te wassen. Ik had minder zooi op mijn lichaam en zou het er zo wel af krijgen, maar nu was het echt nog niet nodig. Ik hoopte gewoon dat hij zich beter zou gaan voelen. Ik had hem echt te hard aangepakt en dat moest ik dus ook weer heel snel goed maken. Zijn lichaam had natuurlijk tijd nodig om te herstellen, maar als ik het kon versnellen of verzachten zou dat hopelijk in elk geval iets zijn. Ik drukte mijn lippen op zijn haren en bleef zo comfortabel hangen in het bad.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Het voelde fijn om zo met Will in bad te liggen, het voelde heel veilig in zijn armen en met mijn hoofd tegen zijn borst aan. Net een stelletje, want dat deden stelletjes toch ook met elkaar? Samen douchen, samen dingen doen. Ik had nog nooit een vaste relatie gehad, altijd maar scharrels en ik wist dan ook niet hoe het was om verliefd op iemand te zijn, het was altijd maar de lust. Maar ik moest Will niet zien als een potentiële partner voor later, dat zou wel een beetje gek zijn, toch? We hadden plezier met elkaar, dat was alles, maar van verliefdheid was geen sprake. Ik rook een bepaalde geur bij het water en vroeg Will er naar die het grinnikend bevestigde dat het inderdaad Zwitsal was en niet echt heel mannelijk, maar daar kon ik me niet zo druk over maken. 'Dat is niet erg, ik vind Zwitsal altijd een heerlijke geur' vertelde ik hem opeens in alle eerlijkheid. Ik had ook heus wel vrouwelijke trekjes, die kwamen alleen niet zo vaak naar boven omdat ik meer de dominante factor was, maar Will deed echt iets met me, waardoor ik echt anders ging gedragen. Ik hoorde dat hij iets op z'n hand spoot en daarna in mijn haar masseerde en ik gokte er maar op dat het shampoo was en de geur die daarna overheerste bevestigde dat. 'Jou shampoo ruikt lekker en wat je doet met je handen in mijn haar is echt zo lekker' vertelde ik genietend en met een schorre stem. Mijn stem zou zeker vannacht nog wel blijven, misschien zou het wel een paar dagen duren voordat ik hem weer terug had en alleen maar omdat ik zo eigenwijs was geweest, maar het was het allemaal waard, zo moest ik er maar over denken. 'Het voelt lekker zo' mompelde ik toen hij mijn haren had uitgewassen en daarna zijn handen over mijn lichaam liet glijden. Het was overal wel gevoelig, maar ik kon me redelijk ontspannen, zodat het minder pijnlijk was en daar ging ik voor. Ik verschoof iets, om nog meer tegen hem aan te liggen en ik voelde mijn lichaam zich echt in een ruststand nestelen en ik wist ook wel dat ik straks weer uit moest, dat we niet eeuwig in bad konden blijven omdat het water ook steenkoud zou worden, maar dat moment wilde ik gewoon nog even uitstellen.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Niall was heel lief voor me, maar te lief. Ik kon het allemaal niet meer aan. Ik had me de hele tijd hier goed weten in de hand te houden, maar nu was het me veel te veel geworden. Ik hoorde hem nog wat zeggen. Toch was ik al weg en probeerde mezelf te kalmeren in zijn slaapkamer. Het werkte alleen van geen kanten. Ik bleef maar trillen en hyperventileren. Deze omgeving was me wildvreemd en rook naar zweet en seks. Dat was ook eigenlijk waarom ik me begon aan te kleden. Ik had geen idee hoe ik thuis ging komen, maar daar vond ik wel iets voor. Ik trok net mijn spencer weer aan toen ik een hand op mijn schouder voelen. Ik keek Niall met grote ogen aan. Het was allemaal zijn schuld niet en ik was heel bang dat hij zich wel zo voelde. "Het is niet jou fout." piepte ik zacht en deed een stapje van hem weg. Zelfs fysieke liefde was me nu te veel. Alles was nu te veel, zo ook zijn aanbod. "Nee, nee. Het lukt wel."piepte ik weer tegen de blonde jongen. Hij zou me dan helemaal naar High Wycombe moeten rijden en daarna op een of andere manier weer naar huis moeten komen. Dat hoefde hij echt niet voor mij te doen. Hij had al veel te veel voor me gedaan en al veel te veel geduld met me gehad. Zacht streelde ik nog even over zijn kaak en zuchtte. "Het spijt me, Niall. Ik wil je niet nog meer tot last zijn." Dat was het punt dat ik naar hem toe liep en nog een klein kusje op zijn voorhoofd wist te drukken voor ik de kamer uit rende en zo naar buiten. Alles deed pijn en was stijf, maar door de paniek kreeg ik het toch voor elkaar weg te rennen van alles, zoals ik veel vaker deed. Buiten kroop ik snel in mijn auto, waar ik eerst even tijd nodig had om tot mezelf te komen. Zo was het in elk geval iets vertrouwder. Ik zat opgekruld op de bestuurdersstoel met mijn armen om mijn knieën. Zo kreeg ik het niet helemaal voor elkaar om kalm te worden. "Waarom moet ik alles weer verpesten?" snikte ik tegen mezelf. Zelfs mijn R&B muziek kreeg me niet rustig. Dat betekende dus dat ik in deze staat naar huis moest rijden. Nu was het gelukkig rustig op de weg, maar alsnog. Ik was zo labiel als het maar niet zijn kan op dit moment.


    Bowties were never Cooler

    Will Brodie
    Sam vond het gelukkig niet erg dat het bad rook naar schone baby. Zelf gebruikte ik het alleen als ik een zware dag gehad had en last had van mijn lichaam. Ik pakte mijn shampoo en begon rustig zowel zijn als mijn haren in te zepen. Ik wilde hem gewoon lekker schoon laten voelen en dat ging niet met kleffe zweterige haren. De man voor me was nogsteeds enorm schor, maar zijn woorden deden me goed. Ik kon hem dus ook laten genieten zonder seks of hem pijn te doen. Ik was niet alleen een beul. Nu wist ik dat wel van mezelf, maar ik had geen idee hoe anderen daarop zouden reageren, zeker mensen die me juist kende uit de seksindustrie. Dat mijn ouders me lief vonden, was natuurlijk iets heel anders dan Sam, die ik niet keihard, te hard, had aangepakt. Ik spoelde onze haren allebei uit en begon toen met mijn handen over zijn lichaam te gaan om hem voor de rest ook schoon te krijgen. Onder mijn handen voelde ik hem langzaam tegen me aan ontspannen. Het was gewoon lekker om hier te liggen, terwijl ik ons schoon poetste. Natuurlijk moest Garfield zich erin mengen, net toen ik mijn armen weer om Sam heen sloeg. De dikke kater duwde de deur een stukje open en kwam binnen waggelen. Hij sprong op de stoel naast het bad en sprong er daarna met een plons in. In zuchtte en aaide over het koppie van de kat die lui dobberde in het water. Hij was namelijk zo dik dat hij dreef. Ik gaf hem echt niet zoveel eten, maar ik gaf hem eten en hij jaagde veel op muizen, die hier in overvloed waren. "Dit is dus Garfield. Zolang hij wakker is kan je hem veilig aaien." zei ik grinnikend tegen Sam. Ik had geen idee waarom mijn kat zo van water hield of waarom hij zo dik bleef ondanks dat hij jaagde. Ik wist dat hij wel jaagde door de enorme hoeveelheid muizenstaartjes die ik keer op keer bij het schoonmaken vond onder de wasbak in de keuken. Nu dobberde hij wat lui rond en probeerde de aandacht te krijgen van Sam en mij. Nee, hij was verre van verlegen, maar meestal gewoon niet in de stemming om op te staan en mensen te begroeten, of hij lag te lekker te slapen. Heel erg was het niet dat hij erbij kwam, al zou ik hem wegsturen als Sammy er wel problemen mee had om een kat in bad te hebben.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Het voelde erg fijn en lekker toen hij met zijn handen door mijn natte haar heen ging en nadat hij de shampoo had uitgespoeld, liet hij zijn handen over mijn lichaam heen glijden en dat voelde ook erg fijn. Het was erg lief van hem, dat hij zo zorgzaam met mij om ging, ik had dat niet van hem verwacht, maar hij deed het toch maar en omdat het zo veilig bij hem voelde, kon ik me ook beter ontspannen. Ik keek opzij toen ik een geluidje hoorde en ik een dikke kater zag, die daarna ook nog eens in het water sprong en ik begon schor te lachen toen er water over mij heen kwam, omdat de kater zo dik was, kon hij een bommetje maken. 'Dat is Garfield dus, ik heb nog nooit van een kat gehoord die dol is op water' vertelde ik Will met een gniffel en voorzichtig aaide ik het dikke beest. 'Aangenaam Garfield, ik ben Samuel, maar je mag me ook Sam of Sammy noemen' Ik giechelde zachtjes toen ik tegen de kater aan begon te praten en hem over z'n oren heen aaide en ik voelde hem gewoon spinnen onder mijn aanrakingen. 'Hoelang heb je hem al'? vroeg ik aan Will en ik leunde met mijn hoofd tegen zijn borst aan, terwijl ik Garfield door bleef aaien, die me even schuin aankeek met die mooie oogjes van hem. 'Ik geloof dat hij me wel mag' Het was wel een beetje raar, dat er een kater bij ons in bad lag, maar ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om hem eruit te gooien en ik wilde zijn pleziertje ook niet verpesten. Ik huiverde een beetje toen het water al wat kouder werd, maar ik wilde nog niet uit bad, want ik zat net zo lekker tegen Will aan en ik was net zo ontspannen dat ik de zeurende pijn in mijn lichaam daardoor ook niet meer voelde, dus ik was er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor om eruit te gaan.


    'Darling, just hold on'

    Niall Horan.
    Het was verschrikkelijk om Marcel zo te zien, ik had het natuurlijk weer verpest en nu rende hij ook nog eens van me weg en dat was nou echt niet mijn bedoeling. Ik zette snel de douche uit, want anders zou straks de hele badkamer vol staan met water en daar had ik nu echt geen zin in. Ik sloeg snel een handdoek om mijn middel heen en ik rende Marcel achterna, die ik vond in mijn slaapkamer en zich inmiddels aan het aankleden was. Ik legde voorzichtig een hand op zijn schouder en zei dat niet mijn bedoeling was om hem zo overstuur te maken, waarop hij zei dat het mijn schuld niet was, maar zo voelde het voor mij wel en dat was een verschrikkelijk gevoel. Hij deed een stap van me weg, waardoor mijn hart weer een stukje brak en op mijn vraag zei hij dat, dat ook niet hoefde, maar hij kon zo toch niet rijden, dat zag hij toch zo ook wel? 'Marcel' Ik fluisterde zachtjes zijn naam toen hij over mijn kaak heen streelde, hij was echt zeker van zijn zaak, maar ik wilde gewoon niet dat hij in deze staat de weg op ging. 'Marcel, dat doe je niet' protesteerde ik, toen hij zei dat hij me niet tot last wilde zijn en me een kus op mijn voorhoofd gaf en daarna verdween. Ik vloekte in het Iers en droogde me snel af en kleedde me aan en rende naar buiten en vond daar de auto van Marcel nog en zag de jongen in foetushouding in zijn stoel zitten. Ik klopte zachtjes op het raam en opende de deur van de bestuurderskant. 'Schuif op Marcel' zei ik toch nog wel enigszins bot tegen hem en ik dulden geen tegenspraak. 'Schuif op Marcel' zei ik deze keer wat zachter, 'Ik rijd je naar huis' Ik beet op m'n lip en keek naar de jongen die helemaal overstuur was, wat gewoon door mij kwam, ik wist dat ook heus wel. 'Ik rijd je naar huis Marc, of je dat nou wil of niet' vertelde ik hem toen zachtjes.


    'Darling, just hold on'