• Ik zoek dus zo een jas. Deze komt van esprit maar kost 150 euro en dat is net iets teveel.
    Het model jas mag ook iets anders zijn maar liefst deze kleur.
    Ik hoop,dat iemand me kan helpen (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Wauw, die is echt leuk! Helaas heb ik geen idee waar je zo'n jas kan kopen (of een jas die erop lijkt). :c


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Tweedehands merkkleding winkel? Misschien heeft iemand hem wel gekocht, was er toch niet zo blij mee en naar zo'n winkel gebracht.


    Physics is awesome

    @dionysia vond ik dus ook
    @quokka ik zal straks eens even kijken


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Als je in België woont=in Leuven zijn genoeg winkels en andere winkeltjes ik weet niet of die jas daar is maar zeker het shoppen waard!!
    Als je in Nederland woont=als kind 7 jaar ongeveer dacht ik altijd dat Nederland net het grootste stadje of wat dan ook was om te shoppen dus ik ben er zeker van dat je die daar wel gaat vinden!. (Hoop ik)


    Laat je iets weten als je de jas hebt en in welke winkel je de jas hebt gekocht?
    Xx Femke


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    Als je in België woont=in Leuven zijn genoeg winkels en andere winkeltjes ik weet niet of die jas daar is maar zeker het shoppen waard!!
    Als je in Nederland woont=als kind 7 jaar ongeveer dacht ik altijd dat Nederland net het grootste stadje of wat dan ook was om te shoppen dus ik ben er zeker van dat je die daar wel gaat vinden!. (Hoop ik)


    Laat je iets weten als je de jas hebt en in welke winkel je de jas hebt gekocht?
    Xx Femke


    Zal ik zeker doen.
    Ik ga waarschijnlijk binnenkort even naar Antwerpen om te kijken of ik daar iets vind dat er op lijkt en anders kan ik ook wel even naar Nederland gaan
    (het heeft zo zijn voordelen om dicht bij de grens te wonen)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik kon niet gelijk iets vinden wat er echt op lijkt, maar misschien dat je hier iets vindt wat een beetje aan je eisen voldoet

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 21:20 ]


    Can't control my second personality

    Misschien bij ZARA?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."