• Haii,

    Ik weet niet of dit al eerder voorgesteld is, maar ik dacht dat het misschien handig zou zijn als je foto's kunt uploaden op een topic. Bijvoorbeeld bij het -post een foto van jezelf- topic, heb ik er altijd moeite mee om een foto in een bericht te zetten omdat je die dan eerst op een andere site moet uploaden of zo en dan de link moet kopiëren. Ik weet niet of er meer mensen zijn die hier moeite mee hebben, maar ik zou het wel handig vinden ^^


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Het lijkt me een onnodige toepassing.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Stel je eens voor dat Quizlet al die extra foto's, naast alles wat al in de stories of je fotoboek etc. staat, ook nog eens op de server op moet slaan? Ik denk dat er misbruik van gemaakt zal worden en dat mensen heel veel foto's zo op Q gaan uploaden of het zelfs als upload-optie gaan gebruiken.


    Your make-up is terrible

    Nee, dankjewel.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Tegen. Quizlet is geen fotosite. Even een foto opzoeken en in een topic plakken is ook niet veel werk. Met een beetje geluk, ben je binnen een halve minuut klaar. (:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 20:25 ]


    -

    Ik snap waarom dit handig lijkt, maar ik denk dat dit alleen vanwege de extra belasting voor de server al niet haalbaar zou zijn. Via sites zoals Tinypic is vrij gemakkelijk om plaatjes alsnog op Q te krijgen, dus ik denk eigenlijk dat we die kleine omweg maar voor lief zullen moeten nemen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik snap waarom dit handig lijkt, maar ik denk dat dit alleen vanwege de extra belasting voor de server al niet haalbaar zou zijn. Via sites zoals Tinypic is vrij gemakkelijk om plaatjes alsnog op Q te krijgen, dus ik denk eigenlijk dat we die kleine omweg maar voor lief zullen moeten nemen. ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jammer.. dan wordt het uitvogelen hoe dat precies werkt met Tinypic haha


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ashler schreef:
    Tegen. Quizlet is geen fotosite. Even een foto opzoeken en in een topic plakken is ook niet veel werk. Met een beetje geluk, ben je binnen een halve minuut klaar. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Page394 schreef:
    Jammer.. dan wordt het uitvogelen hoe dat precies werkt met Tinypic haha


    Dat is gewoon 'bestand selecteren' ~> 'uploaden' en tadaa! De linkjes staan gewoon links. Als je de juiste link niet kan vinden, klik je met je rechterkant van je muis op de foto en kies je 'afbeelding url kopieëren' en dan plak je dat in een tekstvlak hier op Quizlet. Om het als een foto te tonen, zet je er img haken rond: [img]hier de url[/img]
    Als er nog vragen/onduidelijkheden zijn, zeg het maar gerust. (:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 22:19 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Square schreef:
    Ik snap waarom dit handig lijkt, maar ik denk dat dit alleen vanwege de extra belasting voor de server al niet haalbaar zou zijn. Via sites zoals Tinypic is vrij gemakkelijk om plaatjes alsnog op Q te krijgen, dus ik denk eigenlijk dat we die kleine omweg maar voor lief zullen moeten nemen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Uptown schreef:
    (...)

    Dat is gewoon 'bestand selecteren' ~> 'uploaden' en tadaa! De linkjes staan gewoon links. Als je de juiste link niet kan vinden, klik je met je rechterkant van je muis op de foto en kies je 'afbeelding url kopieëren' en dan plak je dat in een tekstvlak hier op Quizlet. Om het als een foto te tonen, zet je er img haken rond: [img]hier de url[/img]
    Als er nog vragen/onduidelijkheden zijn, zeg het maar gerust. (:


    Ohh super, bedankt!


    "I solemnly swear that i am up to no good."