• Hallo,

    Velen zullen mij misschien niet direct herkennen, want ik heb een nieuwe username genomen. Mijn naam is Erieka. Voorheen was mijn username Ocelot. Een ruime maand geleden nam ik de beslissing om hier weg te gaan. Toen ben ik ook gelijk gegaan, met alle gevolgen van dien. Een aantal mensen heb ik hiermee verdriet gedaan en dat spijt me. Een aantal hadden reacties gepost die niet positief waren en dat snap ik volledig. Het was stom om zo weg te gaan.

    In deze weken is er veel voorgevallen. Meerdere knopen zijn doorgehakt, vrienden kwamen en gingen. Ik heb enorm in de put gezeten van mijn keuze, veel nagedacht en kwam tot de conclusie dat het zo niet zou werken. Als ik hier niet terug zou komen, zou ik mijn uitlaatklep kwijt zijn. Het schrijven miste ik en bovenal de vrienden die hier wel zaten, maar niet op Facebook.

    Ik heb dus besloten om toch terug te komen en ik hoop dat iedereen dit kan begrijpen. Ik heb een lange tijd afstand gedaan van Quizlet, maar ik blijf graag nog even hangen en hopelijk met een nieuwe, frisse start!


    26 - 02 - '16

    Welcome back (:

    Welkom terug! Je hebt vast geen flauw idee wie ik ben, maar ik heb je toch gemist op het forum.

    Dankjulliewel <3


    26 - 02 - '16

    Welkom terug. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Welkom terug ^^


    I am an idiot, I move.

    Brace yourselves.. Het gespam met kattenfoto's zal ook weer komen ;D



    (Ik heb vorige week een spiegelreflexcamera aangeschaft ;D )


    26 - 02 - '16

    Hopelijk denk je nu wel eens na voordat je zoiets doet.
    Nou, welkom terug.


    Your make-up is terrible

    Welkom terug.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Welkom terug, Erieka. Fijn dat je toch hebt overwogen terug te komen c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yaaay Erieka!!! Welcome back! *O*

    Blijf deze keer wel plakken :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Welcome back (:


    -

    Assassin schreef:
    Hopelijk denk je nu wel eens na voordat je zoiets doet.
    Nou, welkom terug.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Welkom terug. (:
    Ik denk wel dat bijna iedereen wel een tweede kans verdient, jij dus ook neem ik aan.
    Ik heb geen idee wat je gedaan hebt maar het zal wel niet het einde van de wereld zijn geweest.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wow. Ik kom echt bijna nooit meer op Q (en dat zonder een afscheidstopic, het kan dus wel) maar ik verbaas me dat je nog steeds 'drama' om je heen hebt :') Kan me een aantal topics herinneren waarin je ook wegging maar je komt toch wel steeds terug.


    -

    Assassin schreef:
    Hopelijk denk je nu wel eens na voordat je zoiets doet.
    Nou, welkom terug.