• Hai lieve mensen,
    Al een paar dagen ben ik lekker laat wakker en ben ik op mezelf bezig met tekenen en of film kijken. Door de vakantie heen blijft het ook zo door gaan vermoed ik.
    Soms verveel ik me wel en wil mijn tijd doorbrengen hier op Quizlet, alleen dat is een probleem tussen 02:00 en 03:00 uur. Ik krijg deze melding tevoorschijn.


    Ik weet niet of dit al bekend is maar ik vind het wel een beetje vervelend aangezien ik vaak op Quizlet ben c:

    Dat hoort zo helaas.


    26 - 02 - '16

    Resilience schreef:
    Dat hoort zo helaas.

    Ah als dat het geval is mag het topic dan gesloten worden, jammer dat het zo hoort.
    Thanks voor je reactie.^^

    Ik had het ook gezien, maar vroeger was dat nooit. Waarom hoort dat zo?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Ik had het ook gezien, maar vroeger was dat nooit. Waarom hoort dat zo?

    Rond die tijd maakt Quizlet van zichzelf een back-up. Rutger wil namelijk voorkomen dat er heel veel kwijt is, mocht Quizlet weer eens crashen. Dit gebeurde helaas wel met de laatste grote crash, maar dat willen we liever voorkomen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vroeg me dat ook al af, gezien ik op vakantie ben en het hier zes uur later is, dus als ik sochtends wil kijken doet ie het niet, maar nu weet ik waar wt door komt!


    take me back to the basics and the simple life

    Zelf zou ik het fijner vinden als ze vanaf 3 uur tot 4 uur ofline zouden zijn, maar goed dat schijnt niet te kunnen. Het is dus om er zeker van te zijn dat Q niet nog eens crashed (zoals al eens eerder gebeurd is), en alle verhalen en andere informatie opeens kwijt is. Dus het is eigenlijk meer om onze creaties te beschermen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ethan schreef:
    (...)
    Rond die tijd maakt Quizlet van zichzelf een back-up. Rutger wil namelijk voorkomen dat er heel veel kwijt is, mocht Quizlet weer eens crashen. Dit gebeurde helaas wel met de laatste grote crash, maar dat willen we liever voorkomen.

    Inderdaad. ^-^
    Ik geef eerlijk toe dat ik het zelf ook niet echt aangenaam vind maar als het alle creaties hier op Q kan beschermen dan is dat wel iets dat ik wil ondergaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.