• Hallo,

    Velen zullen mij misschien niet direct herkennen, want ik heb een nieuwe username genomen. Mijn naam is Erieka. Voorheen was mijn username Ocelot. Een ruime maand geleden nam ik de beslissing om hier weg te gaan. Toen ben ik ook gelijk gegaan, met alle gevolgen van dien. Een aantal mensen heb ik hiermee verdriet gedaan en dat spijt me. Een aantal hadden reacties gepost die niet positief waren en dat snap ik volledig. Het was stom om zo weg te gaan.

    In deze weken is er veel voorgevallen. Meerdere knopen zijn doorgehakt, vrienden kwamen en gingen. Ik heb enorm in de put gezeten van mijn keuze, veel nagedacht en kwam tot de conclusie dat het zo niet zou werken. Als ik hier niet terug zou komen, zou ik mijn uitlaatklep kwijt zijn. Het schrijven miste ik en bovenal de vrienden die hier wel zaten, maar niet op Facebook.

    Ik heb dus besloten om toch terug te komen en ik hoop dat iedereen dit kan begrijpen. Ik heb een lange tijd afstand gedaan van Quizlet, maar ik blijf graag nog even hangen en hopelijk met een nieuwe, frisse start!


    26 - 02 - '16

    Welcome back! ^^


    Stenenlikker

    Assassin schreef:
    Hopelijk denk je nu wel eens na voordat je zoiets doet.
    Nou, welkom terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ken je niet, maar welkom terug.


    Sometimes you miss the memories, not the person.

    Je "echte" naam komt me wel bekend voor....
    Welkom terug! Gewoon lekker met een schone lei beginnen is soms ook wel fijn :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    ERIEKA! WAT BEN IK BLIJ OM JOU HIER WEER TE ZIEN!
    Welkom terug. Je bent zeer gemist. Echt waar. En je foto's van Pim waren ook zeker gemist.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Zou ik trouwens mogen weten wat er gebeurd is of is het ongepast dat te vragen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil niet als een grote bitch klinken. Maar ik hoop dat ik niet de enige was die je 'afscheidstopic' niet serieus had genomen omdat ik wist dat je terug zou komen? :') Het was gewoon te verwachten. Excuses voor het bitcherige commentaar maar ik hoop dat je mijn mening niet verkeerd op pakt.
    Maar welkom terug. Hopelijk kan je die frisse start krijgen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Headey schreef:
    Zou ik trouwens mogen weten wat er gebeurd is of is het ongepast dat te vragen?


    Ik wil het wel uitleggen, maar dat heb ik bewust niet hier gedaan. Anders lijkt het alsof ik mijn terugkomst teniet wil doen onder een deken van drama en negatieve gebeurtenissen. Misschien is het handig als ik dat dan even in een nieuw topic doe. Nu kan dat echter even niet, want het is simpelweg teveel om uit te typen met mijn mobiel.


    26 - 02 - '16

    Hyakuya schreef:
    Ik wil niet als een grote bitch klinken. Maar ik hoop dat ik niet de enige was die je 'afscheidstopic' niet serieus had genomen omdat ik wist dat je terug zou komen? :') Het was gewoon te verwachten. Excuses voor het bitcherige commentaar maar ik hoop dat je mijn mening niet verkeerd op pakt.
    Maar welkom terug. Hopelijk kan je die frisse start krijgen.

    You're not the only one.


    † Love? I want to sleep.

    Hyakuya schreef:
    Ik wil niet als een grote bitch klinken. Maar ik hoop dat ik niet de enige was die je 'afscheidstopic' niet serieus had genomen omdat ik wist dat je terug zou komen? :') Het was gewoon te verwachten. Excuses voor het bitcherige commentaar maar ik hoop dat je mijn mening niet verkeerd op pakt.
    Maar welkom terug. Hopelijk kan je die frisse start krijgen.


    Ik had ook wel gedacht dat ze terug zou komen, maar dat heb ik wel bij meer afscheidstopics gehad. Omdat je in mijn ogen geen topic hoeft aan te maken hoor. :'D

    In ieder geval, welkom terug Eriekaatje! :3 (Tamara, just in case u forgot meh)


    wat was dit ookalweer

    Welkom terug, Erieka!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.