• Oops.
    Ik sloot het topic met een reactie (cat)

    Maar... Hier het nieuwe topic! :Y)


    wat was dit ookalweer


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Holy moly, jullie zijn allemaal zo mooi :9~


    Life is a beautiful struggle

    Mitchell en ik voordat we uit eten gingen. We hebben vandaag 4 jaar iets.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Mitchell en ik voordat we uit eten gingen. We hebben vandaag 4 jaar iets.



    Allebei weer zo kleurrijk (krul)
    Haha, nee, schattig :3 Ik zag het op fb (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2015 - 20:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Furiosa schreef:
    Mitchell en ik voordat we uit eten gingen. We hebben vandaag 4 jaar iets.


    Gefeliciteeeerd! *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Painkiller schreef:
    (...)

    Allebei weer zo kleurrijk (krul)
    Haha, nee, schattig :3 Ik zag het op fb (:


    Wat moet je met kleur als er zwart is. (joehoe)


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Mitchell en ik voordat we uit eten gingen. We hebben vandaag 4 jaar iets.



    The dress o.o


    i put the fun in funeral

    cutie zeg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Met Leah aka Naoko gisteren in de Starbucks in Gent. *O* Ik ben toch lelijk in real life, hè. :'D

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 20:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Met Leah aka Naoko gisteren in de Starbucks in Gent. *O* Ik ben toch lelijk in real life, hè. :'D



    Oh shit ja, vergeten erop te zetten! Nu ja, op die andere sta ik toch met een fake glimlach van hier tot ginter, dus bedankt op het erop te zetten.^^ Ik kijk wel nog even voor die andere. (: En helemaal niet. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eigengrau schreef:
    Met Leah aka Naoko gisteren in de Starbucks in Gent. *O* Ik ben toch lelijk in real life, hè. :'D


    Jullie twee zijn leuk! (:
    Ik wil ook zulk lang haar, Lotta ):


    Deep inside, I've never felt alive


    Links


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Nee, dat is het niet! Het is mega Jarne, die je aan de hemel ziet!
    Deze had ik nog beloofd aan Lotta. Omdat Jarne geaffronteerd was dat we hem vergeten waren uit te nodigen. Hierzie. Nou goed, Jarne? (cat)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 21:04 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Nee, dat is het niet! Het is mega Jarne, die je aan de hemel ziet!
    Deze had ik nog beloofd aan Lotta. Omdat Jarne geaffronteerd was dat we hem vergeten waren uit te nodigen. Hierzie. Nou goed, Jarne? (cat)


    hahahaha
    mooi.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.