• • Camp Promise •




    Camp Promise gaat al jaren door. Elk jaar op een andere locatie maar niemand weet waar.
    De jongeren worden met een bus naar de kampeerplaats gebracht ergens in de bossen verstopt.
    Dit is een kamp van generatie op generatie. De ouders van alle jongeren die hier zijn ingeschreven hebben vroeger ook deelgenomen aan dit kamp.
    Ongeveer om de 40 jaar gebeurt er iets speciaals op het kamp waar de jongeren niets van af weten.
    Ze maken alles mee wat hun ouders ooit ook meemaakten op dit kamp.
    Van liefde en vriendschappen tot moord en vermisten. Sommige jongeren gaan al jaren mee voor anderen is dit nieuw.
    Dit wordt een kamp dat niemand zal vergeten.
    Het kamp duurt zolang tot alles weer in vrede is en alle gebeurtenissen van vroeger gebeurd zijn.






    • R O L L E N •

    Guys

    Guarnere - Steven "Seve" Anatoly Tipper
    Solitaire - Joshua Thomas Miller
    Lucious - Cristiano Adan el Amrani
    Conaway - Roman Alexander Ciccone
    Raccoon - Zachary James Crawford
    MeganKM - Alexander Gabriel McCourtney
    Bomer - Ethan Williams
    Raccoon
    GusWaters - Evan Harlow

    Girls

    Donnie - Igone Delverre
    Guarnere - Quinsialyn "Quin" Alyona Tipper
    GusWaters - Laurel Rose Thomson
    Lucious - Audrey "Rey" Andreia DiAngelo
    Conaway - Aria Destiny Grey
    Aleatory - Bryanna Neasa Devent
    MeganKM - Eléonore Elisabeth McCourtney
    ElzTheKiller - Kimberley Rose
    901FreeAtLast - Shannon Roselyn Levesque
    Xemerius - Dulcina 'Dulce' Graciela Araújo de Santigo
    Timlin - Lucille "Luci" Taylor DiAngelo
    Bomer - Michelle Davidson
    AnneSofya - Charleigh Crystal Ashton (Char)
    SocioPaths

    • I N V U L L I J S T •

    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis van de ouder(s) op dit kamp + welke ouder:
    Extra:



    • R E G E L S •


    • Geen perfecte personages, iedereen heeft goede en slechte kanten.
    • Reserveringen blijven 4 dagen staan. Meldt het als je langer de tijd nodig hebt.
    • Denk eerst goed na voordat je mee gaat doen, ik heb liever niet iemand die er na 2 posts mee stopt.
    • Wees realistisch.
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • Geen ruzie, vecht dat maar uit in jullie gb. Binnen de RPG mag het natuurlijk wel.
    •.Alleen ik open nieuwe topics.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 22:17 ]

    Alexander Gabriel McCourtney


    'People who wait for the right moment end up waiting forever"




    Leeftijd: Alexander wordt 20 jaar jong op 29 augustus.
    Nationaliteit: Alex is van Spaanse afkomst en is daar heel trots op. Je hoort zijn Spaans accent enorm.
    Innerlijk: Alexander is wat je noemt een avontuurlijk persoon, maar hij kent zijn grenzen. Vaak zal hij de eerste zijn om iets voor te stellen, om pret te maken of wat dan ook, maar wanneer het fout loopt, deinst hij er niet voor terug om alle verantwoordelijkheid op zich te nemen. Hij geeft veel om andere mensen. Vooral voor zijn familie. Zijn familie is het belangrijkste in zijn leven en dat vindt hij ook heel belangrijk. Hij is heel zorgzaam. Alex ziet zichzelf als een afhankelijk persoon, want hoewel hij probeert enthousiast, vrolijk en optimistisch te zijn, heeft hij vaak goedkeuring nodig van anderen. Verder probeert hij zoveel mogelijk mensen te vriend te houden, aangezien hij graag sociaal overkomt en wel degelijk veel mensen wil leren kennen. Zijn idee is dat ieder persoon hem een ander avontuur kan bezorgen. Op het vlak van het andere geslacht is hij dan iets minder zelfzeker. Met het ene meisje kan hij heel goed omgaan en bij de andere klampt hij toe. Als hij een relatie heeft zijn het meestal lange relaties. Hij is een betrouwbaar persoon.
    Uiterlijk: Op zich lijkt Alexander niet echt op zijn zus, Elizabeth. Het is nu niet dat ze helemaal niet op elkaar lijken. Maar moest je het niet weten zou je niet zeggen dat ze familie zijn. Hij heeft donkerbruine haren die meestal een beetje warrig liggen. Hij is 1.80 m groot en daar is hij wel blij om. Hij heeft van nature al een wat donkerdere huid. Zijn kledingstijl is vrij stoer en relaxt. Maar op andere momenten kan hij ook heel stijlvol en elegant gekleed zijn. Het ligt aan de situatie.
    Geschiedenis van de ouder(s) op dit kamp + welke ouder: De enige reden waarom hij mee is op dit kamp is omdat zijn zus mee wou. Zijn moeder heeft gruwelijke verhalen verteld. Hij wil gewoon zijn zus beschermen. Hun moeder heeft alleen de mooie verhalen verteld tegen Elizabeth de gruwelijke verhalen vind ze Eliza nog wat te jong voor. Alex heeft de perfecte leeftijd. Door die verhalen te horen heeft Alexander helemaal geen zin meer om te gaan, maar hij moet wel voor zijn zus. Zijn moeder heeft daar de beste tijd van haar leven gehad maar ook de slechtste. Alleen Alexander weet dit.
    Extra: Alexander is de broer van Elizabeth.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 21:00 ]

    Lucious schreef:
    Ik heb echt zin om te beginnen! :Y)


    Je bent niet de enige!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik weet niet of mijn rol al vervallen is maar ik zou graag uitstel vragen. Ik kan haar zaterdag afmaken maar de andere dagen heb ik echt geen tijd.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Is allemaal goed!

    Willen jullie je rol zo snel mogelijk invullen of afmaken aub.

    Ja morgen heb ik vrij, dan ga ik het proberen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MeganKM schreef:
    Willen jullie je rol zo snel mogelijk invullen of afmaken aub.


    Jullie mogen gerust beginnen zonder mij hoor (als jullie voor zaterdag willen beginnen)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    MeganKM schreef:
    Willen jullie je rol zo snel mogelijk invullen of afmaken aub.


    Ik zal het proberen, maar ik heb op donderdag en vrijdag een condoleance en crematie. Ik kan niets beloven, maar jullie mogen best zonder mij beginnen


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik maak het speeltopic, goed voor iedereen?

    Yes! ^^


    El Diablo.

    MeganKM schreef:
    Ik maak het speeltopic, goed voor iedereen?


    Prima, ik heb al een schets van het innerlijk - dus ik maak de rol tijdens het rp'en af.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Super!

    You know what, nevermind. Ik schrijf me uit. Ligt aan niemand, ik heb gewoon geen inspiratie voor mijn rol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zeker?