• Het is aan ons



    Het gezin van de Vaarwaters bestaat uit een lesbisch stel dat brokstukken van families verzamelt. Harry en Julia Van Brussel hadden een zoon, nu hebben ze een dochter. De Greves lijden onder de uitputtende stoornis van hun moeder en echtgenoot. De excentrieke familie Broeders mist een vader. Kasper, Noah en Stella Reine onderwerpen zich iedere dag aan het gezag van de autoritaire Frank. Corinne Van Engelen is een dame van affaires, tot ergernis van haar buitensporige tienerdochter. Paul wordt verdacht van een misdrijf en geen van de Simons weet het fijne ervan.

    Op het Franklin Rooseveltcollege gaat een filmproject van start. Project Chaplin moet de levens van leraren en leerlingen één schooljaar lang op camera vastleggen. Vrienden, broers, leraren, dochters en ouders gaan de strijd met de lens aan. Het verhaal volgt zeven deelnemende gezinnen en hun herstellende, geheelde of gebroken band. Het is aan hen om deze ongekende kant van hun familie naar buiten te brengen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 12:21 ]


    Searching heavens for another earth

    Ik heb een abo genomen, jij kan echt ongelofelijk goed schrijven!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Yaritza schreef:
    Ik heb een abo genomen, jij kan echt ongelofelijk goed schrijven!


    Thank you!


    Searching heavens for another earth

    Ik ken jouw andere verhalen maar al te goed, dus ik ben benieuwd naar deze. Ik ga eens een kijkje nemen!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aleatory schreef:
    Ik ken jouw andere verhalen maar al te goed, dus ik ben benieuwd naar deze. Ik ga eens een kijkje nemen!


    Sweet, thank you! <3


    Searching heavens for another earth

    Ik heb een abonnement genomen en ik zal het later gaan lezen. Ik weet wel hoe goed je schrijft. :Y)
    Hoe zit het met je 1D en Niall story? (:


    Pretty is just a pretty word.

    Velleity schreef:
    Ik heb een abonnement genomen en ik zal het later gaan lezen. Ik weet wel hoe goed je schrijft. :Y)
    Hoe zit het met je 1D en Niall story? (:


    Dankjewel! (:
    Ik denk dat mijn aandacht voor RHFH wel een beetje is doodgebloed, maar voor über-ich ben ik wat dingetjes aan het heropstellen, als je begrijpt wat ik bedoel. ^^


    Searching heavens for another earth

    Vaarwater (1)


    Searching heavens for another earth

    Vaarwater (2)


    Searching heavens for another earth

    Vaarwater (3)


    Searching heavens for another earth

    Van Engelen (1)


    Searching heavens for another earth

    Reine (1)


    Searching heavens for another earth

    Simons (1)


    Searching heavens for another earth

    Simons (2)


    Searching heavens for another earth

    Ziet er leuk uit!


    We are only a moment.

    Oleada schreef:
    Ziet er leuk uit!


    Thanks! <3

    Reine (2)


    Searching heavens for another earth