• Voor alle onzin en off-topic posts
    Niet te veel spammen a.u.b.
    Heb niet zoveel zin om elke dag een nieuw topic te maken :'D


    Voldemortx - Roww
    Croodle - Lau
    Tsundoku - Marjolein
    Copterus - Yu


    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 10:21 ]


    Little do you know

    xBooBear --> Necessity


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Als jullie wachten tot er naar het bal geskipt word dan denk ik dat we kunnen blijven skippen..


    Little do you know

    Ja idk het is meer dat ik met Alyssa in ieder geval niets kan gezien Lau eerst nog moet


    I just caught the wave in your eyes

    Vanaf 5 juli tot en met 23 juli ben ik dus wifi-loos in Spanje. Ik ga wel proberen te schrijven en dan te activeren als ik wifi heb in een café of iets. Dat wordt wel max. 1x per dag ws. Je mag mijn personages gewoon besturen en overal heen slepen, hoewel je geen rare dingen met ze moet doen :').

    – ff standaard


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    Ja idk het is meer dat ik met Alyssa in ieder geval niets kan gezien Lau eerst nog moet


    Ligt eraan hoe lang ze al niet gereageerd heeft anders bestuur je Logan gewoon even en dan laat je hem zeggen dat hij toch niet zoveel zin heeft om het derde wiel te worden of weet ik veel wat?
    Er zijn echt heel veel mensen op non-actief hier en dat is best frustrerend aangezien het voor degene die wel door willen heel vervelend is..

    Ik ben de laatste tijd ook niet helemaal bij trouwens, maar ik probeer wel zoveel mogelijk te posten en aangezien ik nu vakantie heb zal ik vaak genoeg online komen (:


    Little do you know

    Ik ben vanaf donderdag twee weken weg, maar gezien het feit dat het nu al (bijna, zo goed als) dood is verwacht ik sowieso toch niet veel vooruitgang. Maar goed.. ik zou het heel fijn vinden(als jullie ineens allemaal gaan posten x'D) dat er nog niet naar het bal geskipt word, ervoor mag van mij maar aangezien ik met Kjellberg de aankondiging moet/wil doen enzo zou ik er dan graag bij zijn (:


    Little do you know

    Haloa iedereen,
    de afgelopen tijd kon ik op één of andere vage manier niet inloggen op Q en zei hij steeds dat mijn ww onjuist was. Daarom heb ik dus niet kunnen posten, maar ik zal zsm weer schrijven.


    She was always looking for more..

    Ik wilde net weer gaan schrijven na de tijdsprong, maar toen had ik dus geen idee waar iedereen is. En ik wilde ook niet alles zelf gaan besluiten, selfish, en nu vraag ik het maar hier omdat het hele Speeltopic anders dadelijk al snel vol is.

    @iedereen in de ziekenboeg, hoe is het nu met Dove? Was ze al snel weer wakker of zijn de omstanders gewoon weggegaan omdat ze anders in de weg zouden lopen?

    @Yu and Necessity, miss dat Alyssa, Daniël en Logan gewoon een tijdje buiten zijn geweest en dat ze nu weer opweg zijn naar het kasteel, tenzij dat er iemand een beter idee heeft offcourse.

    En o ja, Samota went Tingo, volgens mij had ik dat hier nog niet gemeld.


    She was always looking for more..

    Tingo schreef:
    Ik wilde net weer gaan schrijven na de tijdsprong, maar toen had ik dus geen idee waar iedereen is. En ik wilde ook niet alles zelf gaan besluiten, selfish, en nu vraag ik het maar hier omdat het hele Speeltopic anders dadelijk al snel vol is.

    @iedereen in de ziekenboeg, hoe is het nu met Dove? Was ze al snel weer wakker of zijn de omstanders gewoon weggegaan omdat ze anders in de weg zouden lopen?

    @Yu and Necessity, miss dat Alyssa, Daniël en Logan gewoon een tijdje buiten zijn geweest en dat ze nu weer opweg zijn naar het kasteel, tenzij dat er iemand een beter idee heeft offcourse.

    En o ja, Samota went Tingo, volgens mij had ik dat hier nog niet gemeld.


    Maxilena is weer weg uit ziekenboeg en over Dove moet je ff aan Floor vragen ^^ Zal ff aan Iloon vragen of ze met ze tweetjes zijn. Maar ik denk dat ik Silena June laag claimen vanwge stress voor het bal ding


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Maxilena is weer weg uit ziekenboeg en over Dove moet je ff aan Floor vragen ^^ Zal ff aan Iloon vragen of ze met ze tweetjes zijn. Maar ik denk dat ik Silena June laag claimen vanwge stress voor het bal ding


    Edit: Silena's looking for June ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Tingo schreef:

    @Yu and Necessity, miss dat Alyssa, Daniël en Logan gewoon een tijdje buiten zijn geweest en dat ze nu weer opweg zijn naar het kasteel, tenzij dat er iemand een beter idee heeft offcourse.


    Ik vind het goed (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik vind het goed Lau ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ben er weer!(voor een paar dagen want vrijdag ga ik weer op vakantie..)
    Kan ik Phoebe ergens naar toe sturen offff..?


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    Ik ben er weer!(voor een paar dagen want vrijdag ga ik weer op vakantie..)
    Kan ik Phoebe ergens naar toe sturen offff..?


    Yaaaaay! Vond je de tijdsprong goed? :')

    Ehmm. Niet naar Silena haha


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Yaaaaay! Vond je de tijdsprong goed? :')

    Ehmm. Niet naar Silena haha


    Haha ja vond t goed. Heb de beginpost er al naar aangepast :p
    okeej haha, dacht ik ook al.
    Laat dr denk ik maar alleen ofzo


    Little do you know