• Voor alle onzin en off-topic posts
    Niet te veel spammen a.u.b.
    Heb niet zoveel zin om elke dag een nieuw topic te maken :'D


    Voldemortx - Roww
    Croodle - Lau
    Tsundoku - Marjolein
    Copterus - Yu


    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 10:21 ]


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Haha, ik vind het juist leuk om foto's van mijn FC in pak te zoeken cx
    Maar ik zie de foto van Robin niet, haha


    Maar bij Robin is het nogal onmogelijk om een foto te vinden aangezien zijn FC nooit pakken draagt of dan ineens veel ouder os. Dan is de lol er snel vanaf.

    Nooo bij mij (nu ik weer op mijn mobiel zit) ook niet meer ): ik zal daar morgen eens mee bezig gaan.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    (...)

    Maar bij Robin is het nogal onmogelijk om een foto te vinden aangezien zijn FC nooit pakken draagt of dan ineens veel ouder os. Dan is de lol er snel vanaf.

    Nooo bij mij (nu ik weer op mijn mobiel zit) ook niet meer ): ik zal daar morgen eens mee bezig gaan.


    Ik heb m wel gezien btw, heb de link gekopieerd enz, haha.
    Maar ja ik snap dat dat lastig is en dan ook zo leuk niet meer is x'D
    Ik kan echt zoveel fotos vinden van Evan Peters in Tux haha. -and he always looks hella fine-

    Btw, ik kom er net achter dat we geen persoontje voor de ziekenboeg hebben, wel een leraar voor elk vak maar niemand in de ziekenboeg x'D


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    Ligt het aan mij of zit het ene oog van ehh -June's FC, ben haar naam vergeten x'D- een beetje hoger dan de ander op de eerste foto? ziet er vreemd uit of heeft ze haar hoofd scheef maar dat heeft ze niet x'D
    Photoshop gone wrong maybe?


    Haha. Ik heb er echt minutenlang naar gestaard, maar ik zie niets. Ik pluk mijn foto's gewoon van Google dus ik heb geen idee wat er mis mee kan zijn.


    She was always looking for more..

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Ik heb m wel gezien btw, heb de link gekopieerd enz, haha.
    Maar ja ik snap dat dat lastig is en dan ook zo leuk niet meer is x'D
    Ik kan echt zoveel fotos vinden van Evan Peters in Tux haha. -and he always looks hella fine-

    Btw, ik kom er net achter dat we geen persoontje voor de ziekenboeg hebben, wel een leraar voor elk vak maar niemand in de ziekenboeg x'D


    O ja, is dat nodig? Of kunnen we gewoon even random iemand indenken? Ik neem aan dat diegene na dit moment niet echt heel belangrijk zal zijn. Ik vindt Kjellberg die Dove draagt wel een heel grappig beeld in mijn hoofd.


    She was always looking for more..

    Samota schreef:
    (...)

    O ja, is dat nodig? Of kunnen we gewoon even random iemand indenken? Ik neem aan dat diegene na dit moment niet echt heel belangrijk zal zijn. Ik vindt Kjellberg die Dove draagt wel een heel grappig beeld in mijn hoofd.


    Hahah, ja daarom heb ik ook maar gewoon een random naam laten noemen maar met het Tournament op komst zal die wel wat vaker nodig zijn denk ik, hehe.
    En ja, ik vond het ook wel een grappig beeld x'D
    Ik dacht 'laat ik deze vrouw even een klein ietsiepietsie beetje minder duivels zijn', tehe.


    Little do you know

    De foto van Robin zou nu moeten werken (tenminste, bij mij werkt hij wel)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Moet ik eerst posten, xBooBear of ga jij (:?


    I just caught the wave in your eyes

    Voldemortx schreef:
    Ligt het aan mij of zit het ene oog van ehh -June's FC, ben haar naam vergeten x'D- een beetje hoger dan de ander op de eerste foto? ziet er vreemd uit of heeft ze haar hoofd scheef maar dat heeft ze niet x'D
    Photoshop gone wrong maybe?


    Shailene Woodley, en nope ik zie het ook, waarschijnlijk een teken dat zelfs iemand als Shailene niet perfect is :'). Tis btw op alle foto's zo, als je goed kijkt.


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    Moet ik eerst posten, xBooBear of ga jij (:?


    Doe jij maar (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Hahah, ja daarom heb ik ook maar gewoon een random naam laten noemen maar met het Tournament op komst zal die wel wat vaker nodig zijn denk ik, hehe.
    En ja, ik vond het ook wel een grappig beeld x'D
    Ik dacht 'laat ik deze vrouw even een klein ietsiepietsie beetje minder duivels zijn', tehe.


    Silena wont like her any more because of her carrying Dove tho (cat)


    take me back to the basics and the simple life

    xBooBear schreef:
    (...)

    Doe jij maar (:


    Kaykay ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    MaxiIena schreef:
    (...)

    Silena wont like her any more because of her carrying Dove tho (cat)


    Niet eens een klein beetje dankbaar dat ze haar zusje niet voor dood heeft laten liggen? Wahaha x'D


    Little do you know

    Copterus schreef:
    (...)

    Shailene Woodley, en nope ik zie het ook, waarschijnlijk een teken dat zelfs iemand als Shailene niet perfect is :'). Tis btw op alle foto's zo, als je goed kijkt.


    Ben ik dus niet de enige, haha.
    Ik ben heel perfectionistisch en dat soort dingen vallen mij best snel op als ik echt ergens naar ga kijken lol :'D


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Niet eens een klein beetje dankbaar dat ze haar zusje niet voor dood heeft laten liggen? Wahaha x'D



    Ja dat wel, maar dr haat is niet minder geworden (cat)


    take me back to the basics and the simple life

    MaxiIena schreef:
    (...)


    Ja dat wel, maar dr haat is niet minder geworden (cat)


    Haha x'D


    Little do you know