• Hoi Hoi,

    ik zit sinds vrijdagmiddag alleen thuis omdat mijn man 3 weken in Azië zit om daar vakantie te houden.
    nu is mijn vraag :

    wat voor maaltijden kan ik maken voor mezelf ??

    ik loop even vast dus vandaar dat ik even je hulp vraag ^^

    Bedankt alvast !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Misschien kan je op recepten sites kijken. Of food channels op youtube. (:

    Mopje popjee

    Sowieso kan je altijd een prakje maken omdat je dan nooit teveel kan maken. Dus aardappeltjes met groente en een stukje vlees. De frituurpan is ook altijd een optie of chinees eten. Verder kan je eigenlijk alles wel eten als je maar niet veel te veel.maakt ;)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    In principe kun je toch hetzelfde maken als normaal gesproken, maar dan de helft? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Of frietjes
    Of afhaalmaaltijden zoals chinees of ga is naar de McDonald's met je vriendinnen
    Leuk toch?


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Waarom gaat hij zo lang alleen op vakantie?

    Je kan inderdaad gewoon maken wat je normaal maakt, of dingen die hij niet lust.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 20:52 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Waarom gaat hij zo lang alleen op vakantie?

    Je kan inderdaad gewoon maken wat je normaal maakt, of dingen die hij niet lust.

    @ Assassin en Smileypup :

    eerst hadden we geen geld genoeg voor een 2e ticket en nu hadden we geen genoeg tijd om een 2e ticket te boeken...

    het liefst had hij mij mee, maar dat kon nu eenmaal niet.
    ook konden we niet zo snel een oppas voor de kittens regelen ....

    vandaar ^^


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik zou echt nooit een vakantie boeken zonder mijn vriend, haha. 8D Samen is toch veel leuker, ik zou geen lol hebben in mijn eentje.


    Your make-up is terrible

    ik snap je Assassin !!

    ik mis hem heel erg en ben heel erg blij als hij iets van zich laat horen.
    het is 5 uur later dan hier..
    maar ik heb 2 ondeugende kittens om voor te zorgen, mezelf terug vinden, het huishouden draaiende houden etc


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wel jammer dat je niet mee kon.
    In principe kan je gewoon alles klaar maken maar dan gewoon voor een persoon? Als je een keer iets speciaals voor jezelf wilt maken, kan internet je heel goed helpen. Er zijn genoeg recepten sites met heerlijke dingen erop om te maken.


    "Ignite, my love. Ignite."