• Ik ben trots op mezelf omdat ik zojuist een kwartier lang achter elkaar heb hardgelopen, en dat is behoorlijk lang voor iemand die de conditie van een dode mug heeft en bovendien nooit iets aan sport doet. ^^

    Hebben jullie nog dingen gedaan waar jullie trots op zijn?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Haha, dat is inderdaad goed van je ^^
    Ik moet ook echt een keer beginnen met hardlopen of andere vormen van beweging. (':

    Ik ben trots op mezelf dat ik nu al twee uur aan het schrijven ben voor een verhaal. Normaal neem ik daar de tijd niet voor.

    Goed zo, Eva. ^^

    Ik ben trots op mezelf omdat al enkele dagen echt actief bezig ben met challenges en ook met lopen, naast mijn zwemmen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Goedzo hoor. Ik kom niet eens drie minuten vooruit heeeeeuj. Moet je vaker doen!


    Danmarks Dynamite.

    Wat goed! Ik kan me voorstellen dat het veel voldoening geeft, zeker als je normaal gesproken niet sport of aan hardlopen doet.

    Ik ben wel trots op mezelf, omdat ik vandaag heel moe was, maar dat niet op mijn omgeving heb afgereageerd. Normaal word ik dan wat kortaf en nogal vervelend om mee om te gaan, maar nu heb ik bij mezelf kunnen blijven, wat best een kleine overwinning is. :')

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 21:03 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Wat goed van je! Ik ben trots omdat ik vandaag twee uur lang geleerd heb voor mijn autotheorie. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Wauw, dat is echt veel. ;o Daar mag je inderdaad trots op zijn!
    Ik wilde ook sporten, maar het waaide en toen dacht ik dat slapen ook leuk was, dus ging ik slapen met mijn kat naast me, hehe.


    Your make-up is terrible

    Ik doe het je niet na, haha. Goed gedaan! ^^

    Ik ben trots omdat ik vandaag een hele hoop bèta-aanvragen heb afgehandeld, al ben ik wat minder trots omdat ik de motivatie daarvoor vooral had omdat ik dan mijn huiswerk kon uitstellen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Geweldig Eva! (: Probeer dat echt vaker te doen. Dat is echt leuk en geeft je, zoals nu, een voldaan gevoel. (:

    Ik ben trots omdat ik eindelijk mijn verslag af heb van de kunstgeschiedenis in de Bourgondische tijd. :'D Het is zo saai.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben ook trots op jullie. ^^


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nice!
    Uhmm.... Ik ben op het moment eigenlijk nergens echt trots op. Maar hea, dat zal nog wel komen ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Goed gedaan! Ik zou het je niet hebben nagedaan. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Wauw, goed zo! Hopelijk blijf je dat volhouden! *O*

    Ik ben trots op mezelf omdat ik al vier dagen mijn wall sit, squat én planking challenges heb gedaan, zonder op te geven of over te slaan. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wauw, 15 minuten achter elkaar... Ik val na dertig seconden al dood neer. :')

    Op het moment heb ik weinig reden om trots op mezelf te zijn, maar ik ben trots op mijn coole sokken, als dat telt. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Filosoof schreef:
    Nice!
    Uhmm.... Ik ben op het moment eigenlijk nergens echt trots op. Maar hea, dat zal nog wel komen ^^


    This.


    26 - 02 - '16

    Awesome! Ik hoop dat ik hetgeen waar ik trots op ben een dezer dagen kan delen :Y)!


    No growth of the heart is ever a waste