• Hey, ik zoek een cover!
    Het zou leuk zijn als je het probeerde. Ik kan je helaas niet belonen want ik heb geen credits. Wel mag je een dikke digitale knuffel (K) *geeft hug*

    Ik heb een inleiding :) en een of twee eisen. (huil)
    Inleiding:


    Mary Mikkels woont al haar hele leven in de vallei bij de slechte heksen. Ze is geadopteerd maar haar pleegmoeder vertelt haar dat haar moeder is gestorven.
    Ze is mooi in tegenstelling tot alle andere heksen die er wonen. Haar pleegmoeder verbiedt haar naar de vallei van de goede heksen te gaan, maar Mary weigert zo slecht te worden als haar familie.

    Op een dag komt Mary een mooie goede heks tegen. Ze vertelt Mary over haar dochter die ze lang geleden is verloren en Mary bekijkt haar eens goed. Opeens weet ze een ding zeker:
    Ze heeft haar echte moeder gevonden.
    Maar hoe kan Mary de vloek van haar slechte pleegmoeder ongedaan maken zonder zelf te sterven? Welk geheim speelt hier?


    Ik heb drie eisen:
    1. De cover moet vrolijk zijn maar ook duister. Daarom wil ik hem graag in zwart-wit.
    2. Mary is elf jaar. De foto moet wel kloppen, voor het geval je Mary erop zet.
    3. De heksen zijn goed en slecht. Maak de goede heksen mooi en de slechte lelijk. Mary is dus ook mooi. Voor de valleien geldt precies hetzelfde. O ja, door de valleien loopt een enorm bos als grens.
    4. Cover het liefst horizontaal maar hij mag opzich ook verticaal.

    Je mag zelf bepalen of Mary, de heksen en de vallei erop komen.

    Verder laat ik je helemaal vrij! Ik kies gewoon de cover die ik het mooist en best vindt passen.
    Gelieve de cover in het forum te plaatsen aangezien ik dan de img kan achterhalen.
    Xx Spring

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 17:24 ]

    Enjoy please!

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 13:25 ]



    Ik wist niet wat voor titel je wilde, idk of je het wat vind, haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:



    Ik wist niet wat voor titel je wilde, idk of je het wat vind, haha

    Super mooi! De titel is: Magic Mystery.
    Mag hij ergens aan de bovenkant? Dank je!

    Ik hoop dat je het lettertype mooi vind.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    Ik hoop dat je het lettertype mooi vind.


    Echt precies wat ik zocht! Dankjewel!
    Xx Spring

    PS. Hier je digitale knuffel: (K)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 13:47 ]

    _Spring schreef:
    (...)
    Echt precies wat ik zocht! Dankjewel!
    Xx Spring

    PS. Hier je digitale knuffel: (K)


    Graag gedaan! Blij dat je hem leuk vind.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Slotje op aanvraag.


    -