• In september begint de nieuwe Fox-serie Scream Queens.
    Kort samengevat: het gaat over een 'vervloekt' sorority house aan een universiteit. Aangezien de trailer meer spreekt dan ik kan beschrijven :Y)



    De serie zou horror/comedy worden, al zie ik de comedy er nog niet echt in. Ik twijfel een beetje of ik het zou kijken, maar als er mensen hier het zouden kijken, wil ik eventueel ook wel beginnen :Y)

    Dus, zullen jullie het een kans geven?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb het gekeken. Het is wel grappig, maar ik denk niet dat ik het nog lang ga volgen :')


    What would Emma do?

    Ik zal binnenkort eens een kijkje nemen!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vond de trailer best grappig. Maar ik heb al zo'n oneindig lange lijst met ongekeken series dat ik deze voor nu even voorbij laat gaan. (:


    The truth is out there.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb alle afleveringen tot nu toe al gezien. =P


    Ik heb zo enkel het eerste deel van de Pilot gekeken. Wordt het beter? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh.


    Nee. Hell nee.


    ars moriendi

    Ik heb tot nu alle afleveringen gekeken en ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Het is niet dat ik zoiets heb van, I love it, maar ook niet dat ik het haat of zo. Het valt best mee, al irriteer ik me soms wel.


    16 - 09 - '17

    Margherita schreef:
    (...)

    Ik heb zo enkel het eerste deel van de Pilot gekeken. Wordt het beter? :')

    Een beetje. Het blijft het dramagehalte van Glee, maar wordt net iets interessanter door het lugubere-gehalte van AHS. Maar op zich blijft het een gek aftreksel waarvan ik nog steeds niet helemaal door heb of ik het leuk vind of gewoon nieuwsgierig ben of er nog iets interessants in gaat gebeuren. Want de killer blijft wel redelijk anoniem. Daar ben je wel constant naar aan het zoeken. Maar als ik dan aan die scènes denk met die nepagent of die 'Barbie-Ken' Chad ofzo, dan vind ik het niets. Lea Michelle valt ook heel hard tegen, die vind ik in Glee veel beter.

    Het komt er op neer: de verhaallijn zit goed, maar door het lage acteergehalte vind ik het niet zo geweldig. Het mist gewoon vaak iet of wat realiteit of als dit de realiteit in Amerika is, zijn de Amerikanen nog dommer en nepper dan ik al dacht. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het lijkt me eigenlijk wel een leuke serie alleen stoor ik me nogal aan al die bekende acteurs en actrices. Dit lijkt net glee en allerlei nickelodeon series door elkaar gegooid.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Oh god, hell no, ik was van plan om 't een kans te geven en te kijken, vooral vanwege Jamie Lee Curtis, maar toen zag ik Keke Palmer, Joe Jonas en Ariane Grande..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, er zitten acteurs in die er niet in passen.


    16 - 09 - '17

    Zijn er mensen die het kijken? Ik wil het graag kijken, maar kan het nergens echt goed vinden.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik volg het wel en ik vind het wel leuk, op zich. Het is 'horror' maar écht niet eng, het is namelijk zó nep. Ja, er gaan mensen dood en er worden mensen vermoord, maar de grime is zo slecht dat ik het volgens mij ook zou kunnen doen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik kijk het op http://thewatchseries.to/. Dan zou ik wel addblocker aanbevelen. (:

    Gunnulfsen schreef:
    Ik volg het wel en ik vind het wel leuk, op zich. Het is 'horror' maar écht niet eng, het is namelijk zó nep. Ja, er gaan mensen dood en er worden mensen vermoord, maar de grime is zo slecht dat ik het volgens mij ook zou kunnen doen.
    Dit. Het is zó verschrikkelijk slecht dat het best amusant is om naar te kijken. Juist omdat het er zo dik bovenop ligt.


    She's imperfect but she tries

    Ik ben ook aan het kijken en ik volg het al sinds het begin. Op zich is het leuk en er zijn wel stukjes dat wel eng zijn, maar af en toe mist er iets. En Lea Michele.. Ik vind haar zo leuk en ze kan ook goed acteren. ^^ Netals bij Glee.


    One Who Travels A Higher Path.