• Griekse goden & godinnen


    Een groep jongeren word uitgenodigd om de zomer te verblijven op een Grieks eiland. Wat ze niet weten is dat ze allemaal zijn uitgenodigd omdat ze reïncarnaties zijn van Griekse goden en dat als ze voor een bepaalde tijd op het eiland blijven ze langzamerhand Goddelijke krachten krijgen.

    Huis:


    Woonkamer/keuken: (klik)
    Slaapkamers: (klik)


    Invullijstje:
    Naam:
    God:
    Leeftijd: (17+/25-)
    Goddelijke kenmerken: (minstens 3)
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Seksuele voorkeur:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen: (pagina - leeftijd)
    - Tamara de Winter - Persephone - Geleninja - (1-18)
    - Matheo Fell - Ares - Geleninja - (5-19)
    - Luke Valdez - Zeus - Tsundoku - (4-17)
    - Criseyde Winter - Chione - xGwenxVeerx (15-21)
    - Arden Ludovic Belladonna - Poseidon - Coronam (15-23)
    - Victoria Balera van Samothrake - Nikè - Gigil (11-20)
    - Blake Sanders - Chronos - RabidKiller (15-22)
    - Rachel Darcy Manning - Nyx - Hecuba (19-18)
    - Dylan Wilkinson - Pan - Hecuba (18-19)
    - Rosabella Evans - Aphrodite - Tawariell (19-19)
    - Lucy Magnus - Artemis - Tsundoku (15-18)
    - Ybo Magnus - Apollon - daffie123 (17-18)
    - Jeremy Graham - Hermes - AwkwardTurtle (16-20)
    - Dongtae Dirippo - Chaos - SleepyAsh (16-18)

    Krachten:
    - Bloemen - Tamara de Winter - Persephone - Geleninja
    - Ongelofelijke sterk - Matheo Fell - Ares - Geleninja
    - Bliksem - Luke Valdez - Zeus - Tsundoku
    - Water sturen - Arden Ludovic Belladonna - Poseidon - Coronam
    - Genezen - Ybo Magnus - Apollon - daffie123

    Reservaties + Faceclaims: STOP
    Persephone geleninja Kiersey Clemons
    Hades Dandocal Ash Stymest (uitstel)
    Apollon daffie123 Drew van Acker
    Hestia Athenalove (21 mei 2015)
    Hermes AwkwardTurtle Jaimy Dornan
    Erebos Balder (21 mei 2015)
    Poseidon Coronam Sam Claflin
    Hebe Endurance (21 mei 2015)
    Zeus Tsundoku Dylan O'Brien
    Ares Geleninja Jason Momoa
    Gaea MaxiIena Nina Dobrev (uitstel)
    Nikè Gigil Lily Collins
    Artemis Tsundoku Chloë Moretz
    Chione xGwenxVeerx Zoe Sugg
    Demeter Coronam Taylor Hill (uitstel)
    Athena Gigil (uitstel)
    Chronos RabidKiller Jeremy Kapone
    Kratos Loki_ (29 mei 2015)
    Chaos SleepyAsh Thomas Brodie-Sangster
    Pan Hecuba
    Nyx Hecuba
    Aphrodite Tawariell Danielle Campbell

    Regels!!
    # Mannelijke god= mannelijke reïncarnatie (en andersom)
    # Zorg dat ze een beetje overeen komen met de mythologie
    # Laat mij je krachten/kenmerken goed keuren
    # Zorg gerust voor drama, maar niet iedereen kan zwanger zijn en stervende
    # Geen pesten buiten de rpg (personages mag wel)
    # Waarschuw voor 16+ bovenaan je post, als je het schrijft.
    # Na 5 dagen vervallen reservaties
    # Woordenaantal 200+
    # Max 2 personags


    Als je vragen hebt over goden of geen kenmerken weet zeg het me dan. Ik help graag.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 13:08 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Maxilena schreef:
    Ik - Maxilena met de l - ben Ilona, en ik heb de godin Gaea met de fc Nina Dobrev.
    Mevrouw hierboven - Maxilena met hoofdletter i - is Leonie, heeft Athena met de fc Cara Delevingne die btw helemaal niet bij Athena past maargoed


    Ik heb het aangepast


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    En ik denk niet dat dat van die personages nodig is, aangezien ik in italics praat en Leonie normaal. Dus Gaea is italics, Athena is normaal.


    “A queen will always turn pain into power.”

          Kan ik nog een meisje reserveren?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firth schreef:
          Kan ik nog een meisje reserveren?


    Sure, welke godin wil je.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

          Chaos, als dat mag. (http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Chaos_(Griekse_mythologie))


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Philip "Phil" Warren Fletcher
    “In the end, we only regret the chances we didn't take.”


    ”I know this road leads to nowhere,
    but all I wanna do is go there."



    ”Why have I never had a Valentine?"



    ”I wouldn’t say I’m completely normal."



    ”I can and I will,
    Just watch me."



    ”Whatever you are,
    be a good one."



    N A A M
    Philip ~ Van het Griekse woord Philos ~ Liefde voor
    Warren ~ Engels ~ Wachter
    Fletcher ~ Engles ~ Pijlensmid


    G O D
    Phil is een reïncarnatie van de god Eros. Deze god was een belangrijke schakel in de liefde en zorgde voor de aantrekking en binding tussen personen. Door een pijl op mensen te schieten werden ze op slag verliefd. In sommige bronnen werd verteld dat hij naast zijn scherpe goude pijlen voor de liefde ook stompe loden pijlen had die was gemaakt voor haat. In vele mythes stond dan ook geschreven dat hij hier vaak (wrede) grappen mee uithaalde. Ondanks zijn vaak iets wat arrogante en wrede karakter was hij echter heel erg geliefd onder het volk, net als zijn moeder Aphrodite.
    Ook werd van hem gezegd dat hij was veruit een van de knapste mannelijke goden was en werd vaak ook als voorbeeld gezien van vele atleten. Hij was dan ook een God die daar niet bescheiden over deed.


    L E E F T I J D
    Phil is op dit moment 19 jaar jong en geboren op een hete zomerdag in juni, de 5e om precies te zijn. Dit geeft hem dus het sterrenbeeld tweeling.

    G O D D E L I J K E K E N M E R K E N
    ~ Zijn van nature krullende haren en zijn lengte.
    ~ Zijn lichtelijk arrogante karakter.
    ~ Zijn iets wat sarcastische en wrede vorm van humor.
    ~ Hij kan redelijk goed overweg met een pijl en boog, wat dan ook zijn sport is.


    I N N E R L I J K
    Je zou kunnen stellen dat Phil een hard karakter heeft. Dit is door een samenloop van omstandigheden ontstaan en nooit meer weg gegaan. Hij is geen jongen die graag verdriet toont en zal er dan ook alles aan doen om dit achterwegen te houden. Pijn zul je hem dus niet snel doen met opmerkingen, tenminste, dat lijkt vaak zo. Gemende opmerkingen komen vaak wel degelijk aan, hij laat het alleen gewoon niet zien. Als je door zijn harde muur heen zou breken zou je zeker weten een hele lieve en behulpzame jongen tegenkomen, alleen dit is zowaar onmogelijk, hoe goed je hem ook kent. Hij heeft als het ware een afweersysteem opgebouwd voor hele close vriendschappen en andere vormen van relaties. Zodra je voor zijn gevoel te dicht bij het beschadigen van zijn zelfverdedigingsmechanisme komt zal hij je zonder pardon wegzetten uit zelfbescherming. Een lichte vorm van arrogantie valt ook niet te ontbreken in zijn karakter, nog een vorm van afweer. Ook al doet deze jongen het vaak lijken alsof hij goed bevriend is met iedereen, hij heeft maar een handje vol mensen die hij genoeg vertrouwd om voor zijn gevoel ook echt toe te laten.
    Naast dit alles valt hij ook wel eigenwijs te noemen. Hij gaat graag zijn eigen gang en luistert niet graag naar wat de meeste mensen willen. Daarbij komt ook nog dat hij niet graag andere gelijk geeft en er dan ook het liefst alles aan doet om zijn gelijk te krijgen. Dit zou je als een slechte kant kunnen zien, maar even goed als een goede kant. Door zijn eigenwijsheid is hij vaak ook heel erg gedreven. Zodra hij iets in zijn hoofd heeft praat je het er niet gauw uit en als hij iets wil bereiken gaat hij er voor de volle honderd procent voor, of zijn doel nou bereikbaar is of niet. Hij moet alles hebben geprobeerd voordat hij opgeeft, iets wat hij het allerliefst vermeid.
    Toch heeft Phil zeker niet alleen maar slechte kanten. Hij heeft een redelijk breed gevoeld voor humor, ook al is zijn persoonlijke favoriet sarcasme. Hij gaat het liefst door het leven met een lach en kan daarom ook een positieve invloed hebben op mensen. Een goede luisteraar is hij niet, maar met woorden kan hij wel degelijk goed overweg. Toespraken of andere praatjes schudt hij makkelijk uit zijn mouw en grote groepen zijn niet iets wat tot zijn angsten behoord. Ook al behoort hij niet tot de groep van de intelligentste mensen, hij is zeker heel erg sportief aangelegd. Zijn favoriete sport is boogschieten, iets wat hij met alle plezier doet. Deze toch wat aparte sport is zeker iets wat tot zijn talenten behoort.


    G E S C H I E D E N I S
    Phil is geboren en getogen in het prachtige Engeland en in de nog mooiere hoofdstad, Londen. Hij heeft een jonger broertje en zusje, een tweeling die naar de namen Jaden en Alison luisteren en waar hij erg gek mee was. De band tussen hem en zijn ouders was echter een heel ander verhaal. Ook al zou je denken dat je niets te klagen hebt als je in een gigantisch huis woont met alles wat je hartje begeert, dit is lang niet altijd de waarheid. Zijn ouders behandelde hem regelmatig als ondergeschikt, het boeide ze eigenlijk niet zoveel wat hij deed, zolang hij hen maar niet in de weg liep. Vaak werd hij dan ook ingezet om op de tweeling te passen of andere dingen te doen waar ze zich zelf te min voor voelde. En mocht hij weigeren, dan hingen daar wel degelijk gevolgen aan. Zijn jeugd heeft zijn karakter zeker aangetast, het harde randje wat er aan zit is rond deze tijd gegroeid.
    Op school was hij echter wel redelijk geliefd te noemen, vele meiden zagen hem wel zitten en hij behoorde dan ook tot het "Populaire groepje". Ondanks zijn soms wat afstotende arrogante karakter kon hij het met de meeste mensen wel goed vinden, toch wist er niemand van zijn thuissituatie af. Zijn aandacht was meestal echter niet echt gericht op school waardoor zijn cijfers niet bepaalt aan de hoge kant waren. Na een jaar over te hebben moeten doen is Phil er uiteindelijk toch in geslaagd om zijn diploma gehaald.
    Sinds zijn 18e woont hij op zichzelf in een appartement in het hartje van Londen en heeft eigenlijk niets meer te klagen.


    U I T E R L I J K [FC Joe Sugg]
    Het aller eerste wat zal opvallen aan Phil zal zijn dat hij als een kabouter is in vergelijking met de meeste andere jongens. Hij is maar 1.72 meter groot en ook niet breed gebouwd waardoor hij vaak wordt onderschat. Het lijkt alsof hij niet bepaald sterk is, maar schijn bedriegt. Ook al ziet Phil er niet uit als het stereotype van een krachtpatser, hij bezit wel de hoognodige spieren, waarvan vooral zijn armspieren goed getraind zijn.
    Zijn blond/bruine haren zitten bijna altijd door de war, waarschijnlijk doordat het een tik van hem is geworden om zijn hand er tig keer per dag door heen te halen. Vaak doet hij een poging zijn haar aan het begin van de dag in een kuif te doen zodat hij er geen last van heeft, maar gedurende de dag valt het al te makkelijk weer naar beneden.
    Vlak onder zijn haren zitten zijn blauwgrijze of soms zelfs groene ogen die door deze kleur ook makkelijk opvallen. Zijn kijkers staan bijna nooit verdrietig en zijn dus praktisch altijd helder van kleur.
    Qua kleding is deze jongen niet erg kieskeurig. Meestal bestaat zijn outfit gewoon uit een shirt of sweater met een spijkerbroek en sneakers en op de dagen dat hij last heeft van een “bad hair day” wil hij nog wel eens een pet op hebben.
    Zodra Phil glimlacht zie je zijn rechte tanden en de kuiltjes die daardoor in zijn wangen ontstaan wat hem naast zijn lengte ook wat schattigs mee geeft.
    Phil is zeker geen lelijke jongen en hij dit zeker weten van zichzelf. Hij is dan ook geen j9ngen die dat onder stoelen of banken steekt.


    S E K S U E L E V O O R K E U R
    Dit valt lastig te bepalen aangezien Phil nog nooit verliefd is geweest, zelfs niet een klein beetje. Hoewel hij iedereen om hem heen elkaar ziet vinden, heeft hij geen idee hoe dit gevoel voelt.

    R E L A T I E S
    Who?
    ~ Victoria ~ Goede vrienden
    ~ Criseyde ~ Vrienden


    E X T R A
    ~Phil is heel erg claustrofobisch aangelegd. Kleine ruimtes zijn een van de enige dingen waar hij werkelijk echt niet tegen kan. Zodra je hem in een kleine kamer zou plaatsen, kun je bijna niet van hem verwachten dat hij zijn goed fatsoen houdt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 21:16 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Sorry — maar ik denk dat ik me jammer genoeg uitschrijf. Qua andere RPG's and real life heb ik het te druk.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Zou ik er een tweede personage bij mogen?
    Over de godin denk ik nog even na

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 9:52 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Hum.... oergoden ertussen... ik denk nog ff....


    Zou ik maybe Kalypso, Iris (zo'n hippie vredesstichter (ja zo zie ik haar) zou maybe wel leuk zijn), Thalia of Amphitrite? Ik zit er nog even over te twijfelen wie ik pak (en zucht... Ik kan Kym nergens vinden.... weet der volledige naam niet in de lijstjes te zien)


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Oeh, gevonden! Aaah, zes leuke godinnen (Chione en Kymopolea zijn ook nog keuzes) meh


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Zou ik uitstel voor mijn rol mogen? De god is Poseidon.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 11:09 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik wil ook graag uitstel voor mijn rol (Apollo)


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Kan ik uitstel krijgen? (Hades)

    EDIT; Guarnere became Dandocal

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 11:15 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oké, ik ben erover uit.

    Ik wil graag Calypso met faceclaim van Zoe Sugg en Chione met faceclaim van Kat O'Keeffe :)


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    xGwenxVeerx schreef:
    Oké, ik ben erover uit.

    Ik wil graag Calypso met faceclaim van Zoe Sugg en Chione met faceclaim van Kat O'Keeffe :)


    Calypso is een Nymph en geen god.
    Afrodite is vrij gekomen, vind je haar anders iets?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.