• Griekse goden & godinnen


    Een groep jongeren word uitgenodigd om de zomer te verblijven op een Grieks eiland. Wat ze niet weten is dat ze allemaal zijn uitgenodigd omdat ze reïncarnaties zijn van Griekse goden en dat als ze voor een bepaalde tijd op het eiland blijven ze langzamerhand Goddelijke krachten krijgen.

    Huis:


    Woonkamer/keuken: (klik)
    Slaapkamers: (klik)


    Invullijstje:
    Naam:
    God:
    Leeftijd: (17+/25-)
    Goddelijke kenmerken: (minstens 3)
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Seksuele voorkeur:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen: (pagina - leeftijd)
    - Tamara de Winter - Persephone - Geleninja - (1-18)
    - Matheo Fell - Ares - Geleninja - (5-19)
    - Luke Valdez - Zeus - Tsundoku - (4-17)
    - Criseyde Winter - Chione - xGwenxVeerx (15-21)
    - Arden Ludovic Belladonna - Poseidon - Coronam (15-23)
    - Victoria Balera van Samothrake - Nikè - Gigil (11-20)
    - Blake Sanders - Chronos - RabidKiller (15-22)
    - Rachel Darcy Manning - Nyx - Hecuba (19-18)
    - Dylan Wilkinson - Pan - Hecuba (18-19)
    - Rosabella Evans - Aphrodite - Tawariell (19-19)
    - Lucy Magnus - Artemis - Tsundoku (15-18)
    - Ybo Magnus - Apollon - daffie123 (17-18)
    - Jeremy Graham - Hermes - AwkwardTurtle (16-20)
    - Dongtae Dirippo - Chaos - SleepyAsh (16-18)

    Krachten:
    - Bloemen - Tamara de Winter - Persephone - Geleninja
    - Ongelofelijke sterk - Matheo Fell - Ares - Geleninja
    - Bliksem - Luke Valdez - Zeus - Tsundoku
    - Water sturen - Arden Ludovic Belladonna - Poseidon - Coronam
    - Genezen - Ybo Magnus - Apollon - daffie123

    Reservaties + Faceclaims: STOP
    Persephone geleninja Kiersey Clemons
    Hades Dandocal Ash Stymest (uitstel)
    Apollon daffie123 Drew van Acker
    Hestia Athenalove (21 mei 2015)
    Hermes AwkwardTurtle Jaimy Dornan
    Erebos Balder (21 mei 2015)
    Poseidon Coronam Sam Claflin
    Hebe Endurance (21 mei 2015)
    Zeus Tsundoku Dylan O'Brien
    Ares Geleninja Jason Momoa
    Gaea MaxiIena Nina Dobrev (uitstel)
    Nikè Gigil Lily Collins
    Artemis Tsundoku Chloë Moretz
    Chione xGwenxVeerx Zoe Sugg
    Demeter Coronam Taylor Hill (uitstel)
    Athena Gigil (uitstel)
    Chronos RabidKiller Jeremy Kapone
    Kratos Loki_ (29 mei 2015)
    Chaos SleepyAsh Thomas Brodie-Sangster
    Pan Hecuba
    Nyx Hecuba
    Aphrodite Tawariell Danielle Campbell

    Regels!!
    # Mannelijke god= mannelijke reïncarnatie (en andersom)
    # Zorg dat ze een beetje overeen komen met de mythologie
    # Laat mij je krachten/kenmerken goed keuren
    # Zorg gerust voor drama, maar niet iedereen kan zwanger zijn en stervende
    # Geen pesten buiten de rpg (personages mag wel)
    # Waarschuw voor 16+ bovenaan je post, als je het schrijft.
    # Na 5 dagen vervallen reservaties
    # Woordenaantal 200+
    # Max 2 personags


    Als je vragen hebt over goden of geen kenmerken weet zeg het me dan. Ik help graag.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 13:08 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Jeremy Graham




    » God «

    Jeremy is een reïncarnatie van de God Hermes. Hermes, een zoon van de oppergod Zeus en de bergnimf Maia, is een van de 12 Olympiërs en daarnaast de God van de dieven, reizigers en de handel. Daarnaast is hij ook de boodschapper van de Goden. Later in de mythologie werd Hermes ook beschouwd als God van de welsprekendheid en God van de slaap en dromen.

    (Bron: Wikipedia)

    » Leeftijd «

    Jeremy is op het moment 20 jaar oud. Hij is geboren in de lente, namelijk op 17 juni.

    » Goddelijke Kenmerken «

    Om te beginnen is Jeremy erg handig betreft het stelen van dingen, het openbreken van sloten en dat soort zaken. Dit komt namelijk doordat Hermes onder andere de God is van de dieven, wat hem deze kenmerken heeft gegeven. Verder zal Jeremy op het eiland een gave ontwikkelen waar hijzelf erg veel aan heeft namelijk "short range teleportation". Dit houdt in dat Jeremy zich kan teleporteren naar elk gewenste locatie, zolang het maar in het zicht ligt. Dit betekend dus dat hij niet zomaar naar de andere kant van het land kan flitsen als hij dat zou willen, maar wel naar bijvoorbeeld de andere kant van de kamer. Deze gave heeft hij ontwikkelt, omdat Hermes ook de God van de reizigers is. Als laatste is Jeremy vaak bezig met het doorgeven van berichten en goederen aan anderen. Dit doet hij verder onbewust. Dit is omdat Hermes de boodschapper is van de Goden en daarnaast ook de God van de handel. Als laatste zal Jeremy op het eiland de gave ontwikkelen om mensen die al vermoeid zijn in slaap te kunnen laten vallen voor een korte tijd. Dit komt weer doordat Hermes God van de slaap is en hij voorheen met zijn Caduceus al mensen kon laten slapen en ontwaken.

    » Innerlijk «

    Om te beginnen is Jeremy redelijk makkelijk in omgang. Hij accepteert vrijwel iedereen. Dit komt mede doordat Hermes bekend staat als "God van de wegen" en daarmee dus ook in contact staat met iedere weggebruiker. Gezien iedereen gebruikt maakt van wegen krijgt hij met vrijwel iedereen te maken. Hierom vindt Jeremy het geen probleem of je nu zwart bent of blank, klein bent of groot en sterk bent of niet. Toch heeft hij wel degelijk een voorkeur voor bepaalde personen.
          Jeremy is redelijk actief, of eigenlijk gewoon druk. Hij heeft er veel moeite mee om stil te zitten, gezien hij liever gewoon in beweging is. Jeremy houdt ervan om te reizen en te ontdekken, wat hem dus zeker niet de rustigste maakt. Op sommige dagen wilt hij nog wel eens dusdanig druk zijn dat hij zichzelf er moe van maakt. Hij heeft dan ook echt even een time-out nodig, waardoor je hem beter eventjes met rust kunt laten.
          Een misschien voor anderen wat minder goede eigenschap is dat Jeremy wel van een geintje houdt. Wanneer je dus je kamer binnenloopt en opmerkt dat je mooie witte lakens nu opeens roze van kleur zijn, zou het best kunnen dat Jeremy bezig is geweest in jouw kamer. Wanneer je dan boos aan komt zetten met je lakens kan hij wel zitten janken van het lachen. Zijn geintjes kennen wel grenzen, maar die grenzen liggen soms iets verder dan die van anderen en hier denkt hij niet altijd evengoed over na.
          Jeremy houdt van sarcasme. Wanneer hij dan ook een dag geen sarcastische opmerkingen maakt is hij hoogst waarschijnlijk ziek. Hij is niet altijd zo sarcastisch geweest, maar dit is iets dat zich de laatste jaren pas heeft ontwikkelt. Jeremy wilt het sarcasme vaak gebruiken als verbale verdediging, waardoor hij niet altijd als een aardig persoon wordt beschouwd. Toch bedoeld hij het nooit allemaal zo gemeen, hij denkt ook hier gewoon niet altijd even goed overna.


    » Geschiedenis «

    Doordat Jeremy graag in beweging is, hebben zijn ouders nogal veel problemen met hem gehad. Zijn ouders zijn namelijk een streng gelovig en hard werkend koppel, waardoor Jeremy er niet erg goed tussen paste. Hierdoor heeft hij ook het idee gekregen geadopteerd te zijn, maar hier heeft hij nooit bewijs voor gevonden. Op jonge leeftijd is Jeremy dan ook bij dit paar weggelopen en heeft voor een korte tijd op straat geleefd. Alleen is hij toen ontdekt en op een internaat voor probleemjongeren gezet, waar hij de rest van zijn leven heeft gezeten. Vrede heeft hij hiermee nooit kunnen hebben, maar hij heeft zich erbij neer moeten leggen.

    » Uiterlijk «

    [fc: Jamie Dornan]
    Hij is niet bepaald de lelijkste. Met zijn blonde haar, blauwe ogen en zijn charmante glimlach doet hij het over het algemeen goed bij de meiden. Daarnaast is hij niet klein. Jeremy is namelijk zo'n 1.78 lang. Hij is vrij slank gebouwd, wat voor hem in zijn voordeel werkt betreft dingen als rondsluipen. Toch is hij wel redelijk gespierd. Zijn kledingstijl is redelijk onopvallend. Hij heeft een voorkeur voor een jeans met een shirt en zijn leren jack en daaronder een paar witte gympen. Verder loopt hij er meestal wel redelijk verzorgt bij, al laat hij vaak wel een (stoppel)baardje aan.

    » Seksuele Voorkeur «

    Zo makkelijk als Jeremy is betreft het accepteren van mensen, zo makkelijk is hij ook in zijn seksuele voorkeur. Hij heeft enkel wel een lichte voorkeur voor vrouwen, maar tegen een knappe man zal hij zeker geen nee zeggen.

    » Relaties «

    Wie wilt?

    » Extra «



    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 11:16 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ga Artemis toch maar laten vallen denk ik. Mag ik ook uitstel voor Gaea?


    “A queen will always turn pain into power.”

    xGwenxVeerx schreef:
    (...)

    Voor de godin Iris --> Zoe Sugg
    Voor de godin Chione --> Kat O'Keeffe


    sorry voor mijn ontzettende verwarring en onduidelijkheid. Ik merk nu pas dat met waar ik heen wil als basispersonages etc., ik beter de faceclaim om kan draaien (zoals 'ie eerst was:
    Iris --> Kat O'Keeffe
    Chione --> Zoe Sugg

    nogmaals excuses hiervoor /: )

    Edit: ik heb het hierin nooit omgedraaid. Zoals het hierboven staat beschreven wil ik het graag hebben (maar dat was niet de eerste faceclaim, dat zou de tweede moeten zijn)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 14:09 ]


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Is de god Hestia nog beschikbaar?

    Wegens te grote drukte en het feit dat ik misschien iets te enthousiast bezig was, schrijf ik me uit met de rol van Thalia. Het slijt me. Ik ga wel door met de rol van Criseyde.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 7:19 ]


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    xGwenxVeerx schreef:






    Naam: Criseyde 'Crissie' Winter
    God: Chione
    Leeftijd: (17+/25-): 21 jaar
    Goddelijke kenmerken: (minstens 3): mindere godin van sneeuw en ijs, een ijzig karakter als zij haar zin niet krijgt, onaantastbare godin van de bergen
    Innerlijk: Criseyde is een aardige meid als je haar leert kennen. Ze stelt zich meestal heel direct op, is niet bang om te zeggen waar het op staat en laat meestal duidelijk weten wat ze wilt. Hoewel de meeste mensen haar als een ontzettend sociaal persoon zien, met soms een 'bitchie' kant, is Crissie redelijk onzeker en bang dat de meeste mensen haar niet leuk vinden. Ze vindt het ontzettend fijn om rond haar vrienden te zijn, bij wie ze meestal wat liever is dan rond nieuwe personen, maar zoekt ook graag naar de momenten waarop ze even alleen kan zijn om haar gevoelens -die ze normaal aan de kant zet- de ruimte te geven. Ze is niet trots op haar verleden en de dingen die ze heeft gedaan, maar heeft vaak haar wat ijzige en bozige kant nog wel aanwezig.
    Geschiedenis: Criseyde is opgegroeid in een groot gezin, samen met haar twee jonge broertjes en haar ouders. Ze komt origineel uit Brighton, een plaatsje in de United Kingdom, waar ze is opgegroeid tot haar vader een nieuwe baan kreeg, kort na de geboorte van haar broertjes Zed en Cas. Ze is toen naar California verhuisd, waar ze een aantal jaar heeft geleefd, tot ze weer weg moest, ditmaal naar Nederland. Voor Crissie was dit een grote verandering, waarbij ze veel van haar vriendinnen achterliet en een totaal nieuwe start kreeg, zonder dat ze die wou. Dit heeft ervoor gezorgd dat ze zich deels tegen mensen ging verzetten en vaak bot reageerde en mensen afkapte. Dit duurde een paar jaar, tot ze erachter kwam dat ze dit haar niet gelukkig maakte. Ze probeerde zichzelf wel te veranderen, maar kreeg oude gewoontes niet helemaal weg, wat soms redelijk irritant was.
    Nadat ze door problemen weer is verhuisd - ditmaal slechts naar de andere kant van het land- besloot ze om haar verleden achter zich te laten en een nieuwe start aan te gaan, en zich er voor in te zetten om wat aardiger te doen. Helaas lukt dit haar niet altijd, wat soms tot vervelende en langdurige, maar vaak onnodige, ruzies zorgde.
    Uiterlijk: [FC Zoe Sugg]
    Criseyde heeft halflang, bruin haar met blonde dipdye en een zijscheiding aan de rechterkant. Haar haar krult van nature, wat ze soms zo laat, maar meestal stijlt en ze heeft blauwe ogen. Crissie is redelijk slank met normale rondingen en is een meter drieënzestig lang. Haar stijl kan je het beste omschrijven als classy, sophisticated en edgy. Ze heeft geen tattoos maar draagt wel oorbellen. Ze heeft een licht getinte huid en je zal haar bijna altijd rond zien lopen met make-up op, omdat ze zich zonder redelijk 'naakt' voelt. Je kan haar soms zien rondlopen met een bril op, dit is echter eentje zonder glazen erin en meer als mode-item bedoeld dan als 'echte' bril.
    Seksuele voorkeur: Criseyde is heteroseksueel
    Relaties:
    Luke Valdez - vrienden
    open voor relaties - of dit nou vriendschappelijke, romantische of vijandelijke zijn!
    Extra: Criseyde is de oud-engelse versie voor Cressida, wat goud betekent.


    Criseyde is ook af and I am proud of her maar ik denk dat ik alleen met haar doorga omdat ik nog steeds mijn twijfels heb over Thalia en ik Crissie beter vind....


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Ik schrijf me uit


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    RabidKiller schreef:
    Kan ik meedoen met een jongen als reïncarnatie van Chronos, god van de tijd? (Niet te verwarren met Kronos btw.. )

    Edit: Faceclaim wordt Jeremy Kapone ^^


    Fortis schreef:
    Als faceclaim voor mijn Demeter meid gebruik ik Taylor Hill.


    Loki_ schreef:
    (...)

    Mag Tartaros? Nvm. Mag ik Kratos?Klik.


    Phxntasia schreef:
    Finished Philip <3
    Edit: Hij staat op pagina 12 btw
    Even erbij geschreven na een suptiel geheugensteuntje x)


    Volgens mij heb ik nu alles aangepast.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik wilde ook meedoen maar was beetje weggezonken.
    Ik wou graag jongen met de god Chaos.
    Als het nog kan.


    Vampire + Servant = Servamp

    SleepyAsh schreef:
    Ik wilde ook meedoen maar was beetje weggezonken.
    Ik wou graag jongen met de god Chaos.
    Als het nog kan.


    sorry, zet het er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Naam:
    Dongtae Dirippo

    God:
    Chaos, god van het niets. Hij is de schepper der goden.

    Leeftijd: (17+/25-)
    18 verjaart op 6 augustus

    Goddelijke kenmerken: (minstens 3)
    Don is super chaotisch, hij breekt veel dingen. Vergeet veel wat buiten de topografische gebeurtenissen te maken heeft. In topografie is hij de beste, hij weet vrijwel de coordinaten van elk land precies te zeggen. Dit is dus wat hij van Chaos heeft geërfd.

    Innerlijk:
    Van jongs af aan was Don al een avonturier, hij hield ervan om de wereld te ontdekken, alleen dit hield hem tegen doordat zijn loopvermoge achteruit ging naarmate hij ouder werd. Hij bleek geboren te zijn met slechte zenuwen in de benen.
    Het in een rolstoel moeten, boorde een volledige gat in zijn leven dat hem alles afnam waar hij zo van hield. Zijn leven werd onzeker door zijn ouders die ruzie maakte over zijn verdere toekomst en het niet kunnen dat Dongtae de winkel over te nemen.
    Dongtae is verder een rustige jongen die gedreven is om te helpen. Hij zit dan wel in een rolstoel, maar zijn ouders helpen vindt hij helemaal geweldig.
    Dongtae is daar in tegen niet met alles tevreden met zijn huidige situatie. Het leven in een rolstoel is maar saai en hij wilt niets liever dan weer op eigen benen te kunnen staan en de wereld te ontdekken.
    Hij houd er totaal niet van dat iemand zijn rolstoel duwt of tilt, dit geeft hem het gevoel dat hij niets kan en zich niet zelfstandig kan gedragen. Heel soms als hij moeite doet, zal hij kunnen lopen met ondersteuning van andere of de muur. Dit zijn de momenten waarbij hij het meest geniet.
    Dongtae is ook geen makkelijke vriendenmaker, hij vermeid het liefst degene die hem zouden uitlachen voor het feit wie hij is of wat hij heeft meegemaakt. Don vergeet heel snel dingen, dit heeft hij van de god Chaos. Op topografie na, hij weet precies te zeggen waar de landen liggen. Hij heeft hier wel drie keer de atlas voor moeten lezen, maar alles is wel blijven plakken.

    Geschiedenis:
    Dongtae is geboren in een niet al te rijk gezin. Zijn ouders hadden een kleine slager in de buitenwijken. Zelden kochten er mensen vlees en om rond te komen, moesten ze de winkel verkopen. Don begon vanaf zijn derde levensjaar zijn loopvermogen te verliezen. Zijn ouders die vrijwel geen geld hadden, gaven hem het beste om een gezond leven te kunnen leiden.
    Op de dag dat zijn vader in een verkeersongeluk overleed raakte zijn moeder in depressie. School was iets wat Don niet eens kende. Zijn moeder gaf hem onderwijs tot de dag dat ze alles niet meer aankon. Don's gezondheid werd beroerder naarmate hij ouder werd.
    Dongtae verloor zijn loopvermogen toen hij tien jaar werd. Hij verbleef de rest van zijn jaren in een gastgezin. Don heeft altijd al van reizen gehouden en hield erg van de veranderingen in de natuur. Hoe de bladeren konden verkleuren en de winter overging op herfst. Als het kon, was Don vaak buiten. Zijn pleegouders kwamen erachter dat hij ooit zes landen had opgeschreven in een notitieboekje, waar de coordinaten waren bijgeschreven. Er lag niks aan altassen en de computer stond uit.

    Uiterlijk:


    Don is een niet al te grote jongen. Door zijn omstandigheden is hij ook vrij mager. Op de foto is het niet goed te zien, maar hij heeft donkerbruin haar, wat vaak gedragen wordt met een wollen muts. Don draagt ook makkelijke kleding, wat ruim zit. In de tijd dat hij bij zijn pleegouders woont, is hij sterker en voller geworden. Het enige wat dun en fragiel bleef, waren zijn benen. Hij heeft er nog steeds last van.
    Dongtae heeft een duidelijke kleur ogen, wat een schittering afgeeft als hij in de zon rijd.

    Seksuele voorkeur:
    Don valt op zowel vrouwen als mannen, hij heeft eigenlijk nog niet echt het idee waar hij op valt. Dit komt door de rolstoel probleem.
    Relaties:
    Wie wilt
    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 20:11 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Zou ik uitstel mogen voor mijn meid?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik uitstel voor Athena?


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Sorry, ik ga mijn rol toch laten vallen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Weet iemand het seksuele voorkeur van Apollo. Ik kom er maar niet op, weet je


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am