• Griekse goden & godinnen


    Een groep jongeren word uitgenodigd om de zomer te verblijven op een Grieks eiland. Wat ze niet weten is dat ze allemaal zijn uitgenodigd omdat ze reïncarnaties zijn van Griekse goden en dat als ze voor een bepaalde tijd op het eiland blijven ze langzamerhand Goddelijke krachten krijgen.

    Huis:


    Woonkamer/keuken: (klik)
    Slaapkamers: (klik)


    Invullijstje:
    Naam:
    God:
    Leeftijd: (17+/25-)
    Goddelijke kenmerken: (minstens 3)
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Seksuele voorkeur:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen: (pagina - leeftijd)
    - Tamara de Winter - Persephone - Geleninja - (1-18)
    - Matheo Fell - Ares - Geleninja - (5-19)
    - Luke Valdez - Zeus - Tsundoku - (4-17)
    - Criseyde Winter - Chione - xGwenxVeerx (15-21)
    - Arden Ludovic Belladonna - Poseidon - Coronam (15-23)
    - Victoria Balera van Samothrake - Nikè - Gigil (11-20)
    - Blake Sanders - Chronos - RabidKiller (15-22)
    - Rachel Darcy Manning - Nyx - Hecuba (19-18)
    - Dylan Wilkinson - Pan - Hecuba (18-19)
    - Rosabella Evans - Aphrodite - Tawariell (19-19)
    - Lucy Magnus - Artemis - Tsundoku (15-18)
    - Ybo Magnus - Apollon - daffie123 (17-18)
    - Jeremy Graham - Hermes - AwkwardTurtle (16-20)
    - Dongtae Dirippo - Chaos - SleepyAsh (16-18)

    Krachten:
    - Bloemen - Tamara de Winter - Persephone - Geleninja
    - Ongelofelijke sterk - Matheo Fell - Ares - Geleninja
    - Bliksem - Luke Valdez - Zeus - Tsundoku
    - Water sturen - Arden Ludovic Belladonna - Poseidon - Coronam
    - Genezen - Ybo Magnus - Apollon - daffie123

    Reservaties + Faceclaims: STOP
    Persephone geleninja Kiersey Clemons
    Hades Dandocal Ash Stymest (uitstel)
    Apollon daffie123 Drew van Acker
    Hestia Athenalove (21 mei 2015)
    Hermes AwkwardTurtle Jaimy Dornan
    Erebos Balder (21 mei 2015)
    Poseidon Coronam Sam Claflin
    Hebe Endurance (21 mei 2015)
    Zeus Tsundoku Dylan O'Brien
    Ares Geleninja Jason Momoa
    Gaea MaxiIena Nina Dobrev (uitstel)
    Nikè Gigil Lily Collins
    Artemis Tsundoku Chloë Moretz
    Chione xGwenxVeerx Zoe Sugg
    Demeter Coronam Taylor Hill (uitstel)
    Athena Gigil (uitstel)
    Chronos RabidKiller Jeremy Kapone
    Kratos Loki_ (29 mei 2015)
    Chaos SleepyAsh Thomas Brodie-Sangster
    Pan Hecuba
    Nyx Hecuba
    Aphrodite Tawariell Danielle Campbell

    Regels!!
    # Mannelijke god= mannelijke reïncarnatie (en andersom)
    # Zorg dat ze een beetje overeen komen met de mythologie
    # Laat mij je krachten/kenmerken goed keuren
    # Zorg gerust voor drama, maar niet iedereen kan zwanger zijn en stervende
    # Geen pesten buiten de rpg (personages mag wel)
    # Waarschuw voor 16+ bovenaan je post, als je het schrijft.
    # Na 5 dagen vervallen reservaties
    # Woordenaantal 200+
    # Max 2 personags


    Als je vragen hebt over goden of geen kenmerken weet zeg het me dan. Ik help graag.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 13:08 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik heb de god veranderd.

    En anders heb ik geen idee, welke er nog zijn. het grootste deel is echt vrouwen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 19:16 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Lucy Magnus

    You'll never be succesful if you don't encounter failure


    God
    Lucy is de reïncarnatie van Artemis, de godin van de jacht en de maan. Ook was Artemis de beschermvrouwe van wilde dieren en godin van de geboorte.
    Leeftijd
    Lucy is achttien jaar. Ze is geboren op elf maart, evenals haar tweelingbroer. Lucy is een paar minuten ouder.
    Goddelijke kenmerken
    Eén van de kenmerken die Lucy geërfd heeft van de maangodin is haar genadeloosheid. Zowel de godin als Lucy, die de reïncarnatie van de godin is, kennen niet zoiets als genade. Overschrijdt je de grens van wat Lucy vindt kunnen, moreel gezien, heb je een probleem. Dit komt door de tweede eigenschap die Lucy van Artemis geërfd heeft, de achttienjarige is ontzetend wraakzuchtig. Haar wraak komt meestal in pranks waarmee ze levens van mensen vrij zuur kan maken. Het laatste geërfde kenmerk is Lucy's lengte. De blondine heeft een lengte van bijna 1 meter 80.
    Innerlijk
    Lucy is een vrij zelfstandige jongedame. Leugens rollen makkelijk over haar tong, hoewel ze de waarheid wel belangrijk vindt. Lucy weet wat ze wil en zal dan ook trouw blijven aan dat waar zij in gelooft. Dit maakt haar een goede vriendin, als je tenminste hetzelfde denkt over dingen als zij doet. Om haar mening wendt ze zeker geen doekjes, wat haar een beetje bitchy kan doen overkomen. Andere eigenschappen van de blondine zijn o.a. haar genadeloosheid en wraakzucht en haar doorzettingsvermogen. Wanneer Lucy iets wil zal ze ervoor zorgen dat dit ook daadwerkelijk gebeurd en als dit haar niet lukt kan ze geïriteerd raken.
    Geschiedenis
    Lucy is gebroren in Amerika, in de staat Pennsylvania. Ze woonde hier samen met haar ouders en tweelingbroer. Ze heeft een vrij normale, gelukige jeugd gehad. Net als haar tweelingbroer is Lucy goed in boogzchieten, wat ze dan ook graag doet.
    Uiterlijk
    [FC: Chloë Grace Moretz]
    Lucy heeft lange, blonde haren die tot ongeveer 20 centimeter onder haar schouders reiken. Deze haren omlijsten haar gezicht, dat een beetje de vorm heeft van een omgekerd ei. De ogen van deze blondine zijn donker aquamarijn, hoewel het iets meer richting groen neigt. Lucy's ogen wordend omlijst met lange wimpers, die een heel donkerbruine danwel zwarte kleur hebben. Hoewel Lcy's ogen er zonder make-up wel redelijk mooi uitzien, gaat Lucy de deur niet uit zonder haar ogen eerst op te maken. Het liefst zorgt ze voor smokey eyes, hoewel ze soms iets minder make-up aanbrengt. De blondine heeft een wipneus met daaronder volle lippen, de bovenlip net iets kleiner dan haar onderlip. Op deze lippen prijkt vaak een zachtroze lipgloss, die ervoor zorgt dat Lucy's lippen niet zo droog zijn. Lucy's lengte is, zoals eerder genoemd, 1 meter 80 ofwel 5 feet 9. Hierdoor kan ze zeker geen hakken dragen zonder ontzettend boven mensen uit te torenen en ze draagt dan ook vaak sneakers. Lucy's schoenmaat is 40, wat in Amerika maat 8½ zou zijn. De kledingstijl van Lucy is vrij simpel, een spijkerbroek die de helft van de tijd vrij oud is en dus ook vol met scheuren zit en een t-shirt waar vaak een band op wordt vertegenwoordigd.
    Seksuele voorkeur
    Lucy is aseksueel.
    Relaties
    Kom maar op
    Ybo Magnus - tweelingbroer
    De twee kunnen het goed met elkaar vinden, hoewel de nutteloze plagerijen zeker niet afwezig zijn in hun broer-zus relatie.
    Kracht
    De kracht die Lucy op het eiland zal krijgen is de kracht om het licht te maken als het donker is.
    Extra

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 21:14 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Kan ik meedoen met een jongen als reïncarnatie van Chronos, god van de tijd? (Niet te verwarren met Kronos btw.. )

    Edit: Faceclaim wordt Jeremy Kapone ^^

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 19:54 ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Als faceclaim voor mijn Demeter meid gebruik ik Taylor Hill.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Sociopaths schreef:
    Mag ik uitstel voor mijn personage? Ik zal haar rond zaterdag/zondag afhebben hopelijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.






    Naam: Criseyde 'Crissie' Winter
    God: Chione
    Leeftijd: (17+/25-): 21 jaar
    Goddelijke kenmerken: (minstens 3): mindere godin van sneeuw en ijs, een ijzig karakter als zij haar zin niet krijgt, onaantastbare godin van de bergen. Als mindere godin van sneeuw en ijs kan zij dit in kleine aantallen oproepen en ook kleine dingen bevriezen (denk maar aan een glas water.). Pas echter op voor haar als ze boos is, dan kan ze haar krachten iets minder goed controleren en zijn de gevolgen iets groter. (alle levenloze dingen in een straal van drie meter om haar heen laten bevriezen & in een keer een sneeuwbui laten ontstaan.)
    Innerlijk: Criseyde is een aardige meid als je haar leert kennen. Ze stelt zich meestal heel direct op, is niet bang om te zeggen waar het op staat en laat meestal duidelijk weten wat ze wilt. Hoewel de meeste mensen haar als een ontzettend sociaal persoon zien, met soms een 'bitchie' kant, is Crissie redelijk onzeker en bang dat de meeste mensen haar niet leuk vinden. Ze vindt het ontzettend fijn om rond haar vrienden te zijn, bij wie ze meestal wat liever is dan rond nieuwe personen, maar zoekt ook graag naar de momenten waarop ze even alleen kan zijn om haar gevoelens -die ze normaal aan de kant zet- de ruimte te geven. Ze is niet trots op haar verleden en de dingen die ze heeft gedaan, maar heeft vaak haar wat ijzige en bozige kant nog wel aanwezig.
    Geschiedenis: Criseyde is opgegroeid in een groot gezin, samen met haar twee jonge broertjes en haar ouders. Ze komt origineel uit Brighton, een plaatsje in de United Kingdom, waar ze is opgegroeid tot haar vader een nieuwe baan kreeg, kort na de geboorte van haar broertjes Zed en Cas. Ze is toen naar California verhuisd, waar ze een aantal jaar heeft geleefd, tot ze weer weg moest, ditmaal naar Nederland. Voor Crissie was dit een grote verandering, waarbij ze veel van haar vriendinnen achterliet en een totaal nieuwe start kreeg, zonder dat ze die wou. Dit heeft ervoor gezorgd dat ze zich deels tegen mensen ging verzetten en vaak bot reageerde en mensen afkapte. Dit duurde een paar jaar, tot ze erachter kwam dat ze dit haar niet gelukkig maakte. Ze probeerde zichzelf wel te veranderen, maar kreeg oude gewoontes niet helemaal weg, wat soms redelijk irritant was.
    Nadat ze door problemen weer is verhuisd - ditmaal slechts naar de andere kant van het land- besloot ze om haar verleden achter zich te laten en een nieuwe start aan te gaan, en zich er voor in te zetten om wat aardiger te doen. Helaas lukt dit haar niet altijd, wat soms tot vervelende en langdurige, maar vaak onnodige, ruzies zorgde.
    Uiterlijk: [FC Zoe Sugg]
    Criseyde heeft halflang, bruin haar met blonde dipdye en een zijscheiding aan de rechterkant. Haar haar krult van nature, wat ze soms zo laat, maar meestal stijlt en ze heeft blauwe ogen. Crissie is redelijk slank met normale rondingen en is een meter drieënzestig lang. Haar stijl kan je het beste omschrijven als classy, sophisticated en edgy. Ze heeft geen tattoos maar draagt wel oorbellen. Ze heeft een licht getinte huid en je zal haar bijna altijd rond zien lopen met make-up op, omdat ze zich zonder redelijk 'naakt' voelt. Je kan haar soms zien rondlopen met een bril op, dit is echter eentje zonder glazen erin en meer als mode-item bedoeld dan als 'echte' bril.
    Seksuele voorkeur: Criseyde is heteroseksueel
    Relaties:
    Luke Valdez - vrienden
    Philip Warren Fletcher - vrienden
    open voor relaties - of dit nou vriendschappelijke, romantische of vijandelijke zijn!
    Extra: Criseyde is de oud-engelse versie voor Cressida, wat goud betekent.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 21:13 ]


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Ik schrijf me uit, sorry.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zou eigenlijk een meisje willen hehe


    Spinning around, I'm weightless.






    Naam: Thalia Alice Evans
    God: Iris
    Leeftijd: (17+/25-): 20
    Goddelijke kenmerken: (minstens 3) Godin van de regenbogen en kleuren, godin van de zee en de lucht waardoor ze de goden aan de mensheid 'koppelt', bekend om haar snelheid waardoor ze snel op plaatsen is waar ze zij moet, boodschapper van de goden -later alleen Hera- en ook te zien met gouden vleugels en een caduceus.
    Innerlijk: Thalia is een ondernemend type, dat niet graag stilzit als ze niet stil hoeft te zitten, tenzij ze kan slapen of een boek kan lezen. Ze houdt veel van de natuur, de dieren en de mensen om zich heen, en voelt zich hier heel erg thuis. Dit maakt haar ook redelijk open rond mensen, wat ervoor zorgt dat ze snel vrienden maakt.
    Thalia is heel direct in haar doen en laten, draait niet erg om haar woorden heen, ook al kunnen haar daden mensen kwetsen. Als ze merkt dat er iets niet goed is, wil ze dit oplossen, koste wat het kost, zelfs als andere mensen om haar heen hier tegen zijn. Haar standvastigheid kan haar in lastige situaties brengen, en ze wordt vaak gezien als 'ontzettend irritant, maar met haar hart op de goede plaats" alhoewel ze zelf niet zou zeggen dat ze irritant is.
    Wat ook een duidelijke eigenschap van Thalia is is haar manier van antwoorden. Meestal is dit heel direct, soms heel sarcastisch, maar altijd met een dosis humor erin verstopt. Meestal meent ze niet veel ervan, maar als ze iets serieus neemt, probeert ze dit ook duidelijk te maken, omdat haar antwoorden bijna nooit serieus worden genomen.
    Geschiedenis: Thalia heeft nauwelijks problemen gehad in haar leven. Alles ging goed, ze had vriendinnen, lieve ouders, een aardige broer, het ging goed op school. Helaas komt er aan al het goede een eind, zo ook voor Thalia. Op de jonge leeftijd van negen jaar was ze getuige van het tragische auto-ongeluk van haar ouders. Hierna is ze samen met haar broertje bij haar tante en oom gaan wonen, die dicht bij haar oude huis woonden, waardoor ze haar vriendinnen en oude omgevingen niet zou hoeven te missen. Dit had echter een neerwaartse werking op Thalia, omdat ze continue aan haar ouders werd herinnerd. Vlak voor de middelbare school besloten haar tante en oom daardoor te verhuizen, waar ze de kans voor een nieuwe start kreeg.
    In de periode na het ongeluk en voor de verhuizing had Thalia veel problemen met zichzelf voor haar jonge leeftijd. Ze merkte dat ze niet met haar problemen en worstelingen naar anderen durfde te stappen, en hoopte meestal dat er maar iemand naar haar kwam om te vragen of het goed ging. Hierdoor besloot ze op de middelbare school, zodra ze het vermoeden kreeg dat een persoon ergens mee zat, er op af te gaan en te vragen wat er was. Dit resulteerde in momenten waarop ze mensen kon helpen zoals zij graag geholpen zou worden, maar ook in vernederingen waarbij iemand naar haar ging schreeuwen dat er helemaal niets was en dat ze toch echt goed in hun vel zitten.
    Over de jaren groeide ze over haar oude en onzekere zelf heen en ging zich steeds beter voelen. Haar groep vriendinnen breide zich steeds meer uit en ze merkte dat ze zich steeds vertrouwder rond vreemden begon te voelen. Ook kreeg ze in de gaten dat ze het leuk vindt om dingen te ondernemen, alhoewel ze nog steeds niet helemaal doorheeft wanneer ze te ver gaat en wanneer ze moet stoppen, wat haar niet altijd geliefd bij mensen maakt. Ze probeert eraan te werken, maar misschien is dit wel een deel van haar dat met de tijd mee zal blijven.
    Uiterlijk: [FC Kat O'Keeffe]
    Thalia heeft een bruine haarkleur met lichtblonde dipdye die bijna helemaal weg is. Haar haar is halflang met een scheiding die varieert aan haar mood. De ene dag heeft ze een middenscheiding, de volgende dag draagt ze haar scheiding aan de rechter- of linkerkant. Haar ogen zijn blauwgrijs met een lichtgroene tint. Ze heeft een redelijk normaal figuur, met niet al te grote rondingen*. Ze is een meter zesenzeventig**. Haar kledingstijl is casual, Thalia draagt meestal een spijkerbroek met een t-shirt met print, en ze draagt graag een sweater als het weer er goed voor is. Haar outfits zijn meestal gecombineerd met een paar sneakers, alhoewel ze het ook leuk vindt om de totaal andere kant op te gaan en een jurkje met een paar hakken te dragen.
    Thalia heeft een neus- en navelpiercing, samen met vier tattoos. Een ster op haar pols, een keltic-trinity design in haar nek en pixelated hearts boven haar ellebogen. Haar huid heeft een lichte tint.
    Seksuele voorkeur: Thalia is homoseksueel
    Relaties: open voor relaties, of dit nou vriendschappelijke, romantische of vijandelijke zijn!
    Extra's: De meeste mensen verwachten het niet bij haar, maar Thalia leest graag en veel. Wanneer ze niets te doen heeft, is ze vaak te spotten met een boek, en je zal haar niet snel ergens zien zonder dat ze een boek mee heeft. Ze speelt in haar vrije tijd volleybal.


    EINDELIJK KLAAR WOEHOE

    *I AM SO AWKWARD AT WRITING THIS DOWN. Misschien dat ik dit zinnetje nog ff aan ga passen want ik ben der niet proud off.
    **IK KON KAT'S LENGTE NIET VINDEN MEH


    Deze rol doet niet meer mee, sorry

    [ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 7:20 ]


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    geleninja schreef:
    (...)

    Ik heb liever dat het alleen goden zijn. Is er misschien een god die je anders zou willen?


    Mag Tartaros? Nvm. Mag ik Kratos?Klik.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 20:51 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ga aan mijn rol beginnen :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    Arden Ludovic Belladonna.

    ''Don't always care what others think about you.''



    ''Do not forget that I have an angry side as well.''


    ''When life gives you a second chance, take it.''


    ''Time is our worst enemy and our closest friend.''


    • Naam •
    Arden - Adelaar - Oud Engels.
    Ludovic - Beroemde krijger - Latijn.
    Belladonna - Familienaam - Grieks.


    • God •
    Poseidon. De god die heerst over zeeën, wateren en de goden. Ook is Poseidon de god van de aardbevingen en van de paarden. Doordat Arden een reïncarnatie is van de machtige Poseidon wordt hij door de meesten ook wel 'The Boy From the Sea' genoemd.

    • Leeftijd •
    Net drieëntwintig jaren oud geworden, hij is geboren op 30 augustus.

    • Goddelijke kenmerken •
    • Arden zijn gevoel om snel de leiding te nemen en over anderen te waken.
    • Zijn zeeblauwe ogen en zijn donkerblonde wilderige haren.
    • Arden zijn favoriete gebied is de zee en geeft ook altijd zijn voorkeur aan water.


    • Innerlijk •
    Arden is redelijk rustig en is niet iemand die op de voorgrond treed en altijd in de spotlights wil staan. Hij is snel druk bij mensen die hij vertrouwt en is dan negen van de tien keer daar ook op zijn gemak. Arden houdt wel van gezelligheid maar niet van drukte, hij wordt er dan zelf ontzettend druk van in zijn hoofd en kan zich niet meer goed concentreren. De jongeman is best slim en heeft een goed stel hersens, ook voelt hij zich al snel volwassen door het feit dat hij soms slimmer is dan de meeste mensen. Hij doet niet zomaar iets zonder goed na te denken en een plan op te zetten. Daarom is de belangrijkste tactiek in zijn levenslessen dat hij overal een plan voor moet hebben, als dat is gebeurd kan hij pas hetgene uitvoeren wat hij in gedachten had. Hij is een slimme, vrolijke jongen en een echte lieverd. Arden is ook een opgewekte jongen die in de lust van zijn leven zit. Hij ziet niet snel de slechtheid van mensen in en kan daarom best wel goed opschieten met bijna iedereen. Als Arden verdrietig of teleurgesteld is laat hij dat echter niet snel zien omdat hij liever zijn emoties niet toont. Als hij kwaad of geïrriteerd is kan je integendeel meteen zien dat hij niet zo enthousiast is als anders en dan is het beste wat je kan doen hem met rust laten. Als je dat niet doet kan je heel wat gescheld naar je hoofd geslingerd krijgen en zal je meestal de kamer of ruimte uit worden geduwd. Als je de dingen niet doet waar hij een hekel aan heeft, dan zal hij een ontzettend goede vriend zijn en zal je altijd steunen. Hij beschermt zijn vrienden en familie altijd en zal alles voor ze doen, hoe moeilijk het ook voor hem is. De jongen is loyaal tegen bijna iedereen en zal echt geen beloftes breken als hij die heeft gemaakt. Ook is hij erg ambitieus en zal de volle honderd procent geven als hij bijvoorbeeld voor iets heel hard zijn best doet. Dapper is de jongeman ook, helemaal als zijn dierbaren in gevaar zijn. Als hij zich aan iemand ergert laat hij dit eerst niet merken maar als diegene doordramt zal hij, als je bijvoorbeeld iets vraagt, sarcastisch reageren. Dit doet hij negen van de tien keer op een dag en dit kan sommigen dus erg irriteren. Hij is ontzettend goed in mensen helpen maar in samenwerken is hij wat slechter. Geen ramp maar ook niet de beste. Hij weet niet hoe je taken moet verdelen en houdt er gewoon niet van. Ook houdt Arden niet van falen of opgeven, die woorden staan niet in zijn woordenboek. Hij laat mensen die hij mag of zijn vrienden hun gang gaan bij hem en als ze hem iets vragen zal hij meteen antwoord geven en ze proberen te helpen. Arden is ook het typische persoon die graag de leiding wilt nemen in een groep en dan boeit het hem geen moer wat je daarvan vindt. Dit leiderschap heeft hij van Poseidon geërfd en dit zal altijd een echt herkenningskenmerk aan Arden zijn karakter zijn. Hier en daar heeft hij een paar arrogante trekjes maar dat zal je soms snel merken bij de jongeman en soms ook niet. Dit komt namelijk doordat hij weleens snel geïrriteerd kan worden gemaakt door anderen en dus snel zijn arrogante kant laat zien. Arden is niet heel arrogant maar als je een opmerking maakt zal je zien dat hij wel een arrogante en snel aangebrande kant heeft. Ook is het bij hem zo: Je mag hem en hij mag jou maar als je hem niet mag zal hij je meteen ook niet mogen. Arden heeft ook de eigenschap om iemand te dissen als ze hem terug dissen, hierdoor laat hij anderen snel met hun monden vol tanden staan en daar kan hij Arden echt met volle teugen van genieten.

    • Geschiedenis •
    Poseidon is de zoon van Kronos en Rhea. Zijn broers waren Hades en Zeus. Hestia, Hera en Demeter waren zijn zussen. De echtgenote van Poseidon was de Griekse zeegodin Amphirite waarmee hij drie zoons kreeg. Tijdens de verdeling van het hele universum kreeg Poseidon de zeeën en wateren als zijn eigen gebied om over te waken. Met zijn drietand kon Poseidon zowel de bewoners van de wereld als de zeedieren in toom houden en kon ook tegelijk met dit attribuut dingen of dieren creëren. Zoals het allereerste paard dat met behulp van zijn drietand op de aarde werd neergezet. Met Pallas Athena heeft Poseidon een strijd gehouden wie de hoofdstad van Griekenland kreeg. Poseidon schonk de inwoners paarden en Pallas Athena schonk de inwoners een olijfboom, uiteindelijk werd Pallas Athena gekozen als beschermer van de stad. Poseidon had veel tempels en werd ook door velen geëerd met offers, tempels en beelden. Zoals al werd gezegd had Poseidon veel macht met zijn drietand en als een van de drie machtigste goden. Met zijn machtige drietand kon de god golven hoog laten op zwiepen en stromen los laten barsten. Echter kon hij ook juist alles tot bedaren brengen als er bijvoorbeeld al een storm aan de gang was. Poseidon mocht net zoals andere velen goden op de Olympos wonen maar dat deed hij niet omdat de god al een prachtig paleis op de zeebodem had. Hoewel hij de meeste dagen doorbracht in zijn paleis ging de god regelmatig op bezoek in Olympos.

    • Uiterlijk •
    [FC: Sam Claflin] Arden heeft donkerblonde haren die hij meestal in een warrige kuif heeft staan of gewoon warrig op zijn hoofd heeft liggen omdat hij niet zoveel aandacht besteed eraan. Natuurlijk haalt hij er wel een paar keer een hand doorheen maar dat is het dan ook. Hij heeft grote oceaanblauwe ogen die je fascinerend maar ook kwaad kunnen aankijken. Deze blauwe kijkers verraadden dan ook meteen hoe hij zich op het moment voelt. Als hij vrolijk is zullen zijn ogen een speelse twinkeling bevatten maar als hij verdrietig is of ergens mee zit waar hij niks aan doen of ergens spijt van heeft, dan zullen deze echter dof staan en is die speelse twinkeling dan helemaal verdwenen. Met zijn 1.82 is de jongen iets te klein voor zijn leeftijd maar daar maakt hij zich helemaal niet druk om. Arden heeft hij al baardgroei op zijn drieëntwintigste en is van plan een kleine baard te laten staan, daar is hij nog niet helemaal over uit. Hij laat het voor de komende tijd even staan maar zal het daarna er wel weer af scheren omdat het hem er ouder laat uitzien dan hij eigenlijk is. Arden heeft een goedgetraind lichaam omdat hij vroeger altijd te vinden was in de sportschool maar nog steeds elke dag hardloopt. Daardoor is zijn sixpack niet te missen, ook heeft de jongeman een conditie waar je bijna u tegen kan zeggen waardoor hij zware trainingen of lange renafstanden meestal vol kan houden. Echter lijkt Arden wat ouder voor zijn leeftijd, de meeste mensen schatten hem al snel vijfentwintig of zessentwintig. Toch is Arden al helemaal niet lelijk en hij weet dit zelf ook dondersgoed.

    • Seksuele voorkeur •
    Arden is heteroseksueel.

    • Relaties •
    Wie wil?

    • Extra •
    Arden rookt, dit doet hij om de dag en niet te vaak. Ook kan de jongeman gitaar spelen.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 19:59 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    ERICH ANATOLY TIPPER

    •••••
    ANTHEM
    •••••

    - Naam -
    •Erich — Always mighty ruler • German • E-rig
    •Anatoly — Sunrise • Russian • Ah-nah-to-lie
    •Tipper — Arrowhead maker • English • Tip-per
          Erich wenst aangesproken te worden met zijn achternaam. Hierin is hij vrij duidelijk, je mag hem hooguit "Tips" of iets in die richting noemen. Hij is dan ook niet bang om je te verbeteren mocht je hem Erich noemen. Hij is op de één of andere manier niet dol op zijn Duitse kant, evenmin zijn Russische kant. Dan blijft alleen zijn achternaam over die hij optimaal gebruikt.

    - God -
    Hades.

    - Leeftijd -
    23 jaar oud, Erich is geboren op 6 juni.

    - Goddelijke kenmerken -

    - Innerlijk -
          De sarcastische en mysterieuze jongen valt niet echt op. Toch maakt hij één ding vrijwel snel duidelijk; hij doet wat hij wil, wanneer hij het wil. De jongen heeft een sterke wil en geeft ook niet gauw op. Vooral als het om zijn mening gaat is hij erg standvastig. Hij maakt misschien niet veel indruk, maar tijdens lastige situaties of projecten neemt hij de leiding.
          Hoewel hij de indruk niet echt wekt, is Erich erg zorgzaam en lief. Deze lefgozer doet veel om mensen die hij lief heeft te beschermen, wat overigens nog geen handje vol mensen is. Hij laat duidelijk zijn mening weten, vaak op een sarcastische manier. Hij is eigenlijk altijd sarcastisch.
          Erich is vrijwel zeker niet echt een mensen mens, al vindt hij alles wel prima. Hij beperkt zich liever met zijn schetsboek in een hoekje, alles observerend.

    - Geschiedenis -

    - Uiterlijk -
          [Faceclaim: Ash Stymest]

    - Seksuele voorkeur -
          Erich is overtuigd heteroseksueel.

    - Relaties -

    - Extra -


    Rest komt ASAP

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 18:44 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Finished Philip <3
    Edit: Hij staat op pagina 12 btw
    Even erbij geschreven na een suptiel geheugensteuntje x)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 21:10 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell










    Naam: Blake Sanders

    God: Chronos | God van de tijd

    Leeftijd: 22

    Goddelijke kenmerken: geduldig, snel jaloers, kan er niet tegen als er tijd verloren gaat aan onbenulligheden.

    Innerlijk: Blake is over het algemeen een simpele jongen. Altijd heeft hij gedaan wat er van hem verwacht werd, altijd heeft hij zijn best gedaan om het zover te schoppen zoals hij nu staat. Als toekomstig ingenieur en met resultaten die hij behaald, zou hij voor vele moeders de perfecte zoon zijn. Alleen vergeet men dat het soms enorm veel van hem vraagt. Hij is een perfectionist, aangezien hij bij zijn omgeving altijd mensen tegenkomt die ergens beter in zijn of iets meer hebben dan hijzelf. Dan wil hij zich tot het uiterste verbeteren, en dat eist zijn soms zijn tol. Vandaar ook dat hij verslaafd is geraakt aan sigaretten, aangezien hij tot rust komt als hij rookt. Op sociaal vlak kan hij met veel mensen overweg, alleen kan hij zijn jaloezie bij sommigen niet verdoezelen. Daardoor schept hij snel een verkeerde eerste indruk bij mensen die hij voor het eerst ontmoet en kunnen die relaties best stroef verlopen. Blake doet zijn best om te accepteren dat hij goed is zoals hij is en dat hij zich niet zou moeten vergelijken met anderen, maar dat lukt tot nu toe nog niet zo goed. Hij probeert altijd dingen bij zichzelf te verbeteren en accepteert daardoor ook kritiek van anderen, hoewel dat op sommige momenten de indruk kan geven dat ze hem afkraken voor wat hij doet, en ze zichzelf daardoor hoger opstellen als zichzelf, en dat kan in Blake's verkeerde keelgat schieten. Als er iets dergelijks gebeurt, is het lastig voor hem om van zich te kunnen afbijten, aangezien hij zich over zichzelf onzeker voelt. Daarom is het voor hem verleidelijker om van vervelende situaties waarin hij zelf betrokken is weg te lopen dan de confrontatie ermee aan te gaan. Afgezien van dat is het een lieve jongen en zal hij altijd klaarstaan voor zijn vrienden.

    Geschiedenis: Blake is opgegroeid als enig kind van een huisdokter en notaris, waardoor hij het grootste gedeelte van zijn jeugd heeft doorgebracht bij zijn grootouders, aangezien zijn ouders niet vaak thuis waren om voor hem te kunnen zorgen. Afgezien dat hij ze niet vaak zag, houdt hij nog steeds veel van hen. Vanwege het beroep van zijn ouders voelt hij zichzelf ook verplicht om een hogere studie te volgen om zo een beroep van hetzelfde ‘niveau’ te kunnen uitvoeren nadat hij is afgestudeerd, en tot nu lukt dat enorm goed. Op school heeft hij nooit problemen gehad, alleen werd hij vaak wel eens gezien als de ‘nerd’, maar zijn sociale vaardigheid maakte dat al snel weer vervagen.

    Uiterlijk: [ face claim Jeremy Kapone ]

    Seksuele voorkeur: Panseksueel

    Relaties: Currently single ~

    Extra: /

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 21:53 ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?