• Griekse goden & godinnen


    Een groep jongeren word uitgenodigd om de zomer te verblijven op een Grieks eiland. Wat ze niet weten is dat ze allemaal zijn uitgenodigd omdat ze reïncarnaties zijn van Griekse goden en dat als ze voor een bepaalde tijd op het eiland blijven ze langzamerhand Goddelijke krachten krijgen.

    Huis:


    Woonkamer/keuken: (klik)
    Slaapkamers: (klik)


    Invullijstje:
    Naam:
    God:
    Leeftijd: (17+/25-)
    Goddelijke kenmerken: (minstens 3)
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Seksuele voorkeur:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen: (pagina - leeftijd)
    - Tamara de Winter - Persephone - Geleninja - (1-18)
    - Matheo Fell - Ares - Geleninja - (5-19)
    - Luke Valdez - Zeus - Tsundoku - (4-17)
    - Criseyde Winter - Chione - xGwenxVeerx (15-21)
    - Arden Ludovic Belladonna - Poseidon - Coronam (15-23)
    - Victoria Balera van Samothrake - Nikè - Gigil (11-20)
    - Blake Sanders - Chronos - RabidKiller (15-22)
    - Rachel Darcy Manning - Nyx - Hecuba (19-18)
    - Dylan Wilkinson - Pan - Hecuba (18-19)
    - Rosabella Evans - Aphrodite - Tawariell (19-19)
    - Lucy Magnus - Artemis - Tsundoku (15-18)
    - Ybo Magnus - Apollon - daffie123 (17-18)
    - Jeremy Graham - Hermes - AwkwardTurtle (16-20)
    - Dongtae Dirippo - Chaos - SleepyAsh (16-18)

    Krachten:
    - Bloemen - Tamara de Winter - Persephone - Geleninja
    - Ongelofelijke sterk - Matheo Fell - Ares - Geleninja
    - Bliksem - Luke Valdez - Zeus - Tsundoku
    - Water sturen - Arden Ludovic Belladonna - Poseidon - Coronam
    - Genezen - Ybo Magnus - Apollon - daffie123

    Reservaties + Faceclaims: STOP
    Persephone geleninja Kiersey Clemons
    Hades Dandocal Ash Stymest (uitstel)
    Apollon daffie123 Drew van Acker
    Hestia Athenalove (21 mei 2015)
    Hermes AwkwardTurtle Jaimy Dornan
    Erebos Balder (21 mei 2015)
    Poseidon Coronam Sam Claflin
    Hebe Endurance (21 mei 2015)
    Zeus Tsundoku Dylan O'Brien
    Ares Geleninja Jason Momoa
    Gaea MaxiIena Nina Dobrev (uitstel)
    Nikè Gigil Lily Collins
    Artemis Tsundoku Chloë Moretz
    Chione xGwenxVeerx Zoe Sugg
    Demeter Coronam Taylor Hill (uitstel)
    Athena Gigil (uitstel)
    Chronos RabidKiller Jeremy Kapone
    Kratos Loki_ (29 mei 2015)
    Chaos SleepyAsh Thomas Brodie-Sangster
    Pan Hecuba
    Nyx Hecuba
    Aphrodite Tawariell Danielle Campbell

    Regels!!
    # Mannelijke god= mannelijke reïncarnatie (en andersom)
    # Zorg dat ze een beetje overeen komen met de mythologie
    # Laat mij je krachten/kenmerken goed keuren
    # Zorg gerust voor drama, maar niet iedereen kan zwanger zijn en stervende
    # Geen pesten buiten de rpg (personages mag wel)
    # Waarschuw voor 16+ bovenaan je post, als je het schrijft.
    # Na 5 dagen vervallen reservaties
    # Woordenaantal 200+
    # Max 2 personags


    Als je vragen hebt over goden of geen kenmerken weet zeg het me dan. Ik help graag.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 13:08 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Fortis went Coronam.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Blake is af c:

    [pagina 15]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    geleninja schreef:
    (...)

    Je mag Nyx


    Heb je het tegen mij of Hecuba? c:
    Want ik hoef Nyx niet...


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik denk tegen mij haha.
    Top c: dan schrijf ik asap (ik heb nu geen computer want daar wordt nu Windows 8 op geïnstalleerd maar zodra ik een iPad of andere laptop te pakken heb ga ik ze maken c:)


    Spinning around, I'm weightless.

    Coronam schreef:
    Fortis went Coronam.


    Dankje voor het doorgeven

    Hecuba schreef:
    Ik denk tegen mij haha.
    Top c: dan schrijf ik asap (ik heb nu geen computer want daar wordt nu Windows 8 op geïnstalleerd maar zodra ik een iPad of andere laptop te pakken heb ga ik ze maken c:)


    Ja, ik had het tegen jou. Ik had het ook al bij jou naam opgeschreven.

    RabidKiller schreef:
    Blake is af c:

    [pagina 15]


    Hij is goed. (maar met relaties bedoelde ik ik relatie tot de andere personages. Zo zouden hij en Phersephone bijvoorbeeld best goed met elkaar op kunnen schieten of vrienden kunnen zijn. )


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Hij is goed. (maar met relaties bedoelde ik ik relatie tot de andere personages. Zo zouden hij en Phersephone bijvoorbeeld best goed met elkaar op kunnen schieten of vrienden kunnen zijn. )


    Ooh, haha. Ik zag wel dat er andere mensen ook nog wel waren die dezelfde fout als ik hierin hadden gemaakt dus ik dacht wel dat je dat bedoelde. Maar goed, geen probleem!


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ik zou graag Jaimy Dornan willen fc'en :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zou ik uitstel mogen voor Artemis?
    Ik hoop haar dit weekend af te kunnen maken, maar heb toetsen en werk dus ja :/


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon




    Naam:Dylan Wilkinson
    God:Pan
    Leeftijd: 19
    Goddelijke kenmerken: Pan is de god van het woud, en daarom wordt Dylan vaak rustig als hij in een bos loopt. Hij voelt zich er veilig, en als hij boos of bang is, kun je hem waarschijnlijk ook hier vinden. Pan staat bekend om zijn seksuele krachten, en dit heeft ervoor gezorgd dat Dylan erg flirterig is. Ook is hij hierdoor goed in het aflezen van lichaamstaal. Ook kennen mensen hem door het woord panfluit. Dylan heeft altijd een sterke voorkeur voor muziek gehad, en hij is erg muzikaal aangelegd.
    Innerlijk:Zorgzaam: Door zijn zusje's geschiedenis met depressiviteit, suïcidaal zijn en alles wat hierbij komt kijken, weet Dylan heel goed hoe het is om je slecht te voelen, ongewild en alleen. In plaats van erin te blijven hangen, probeert hij er echter zoveel mogelijk van te leren: Dylan is hierdoor erg beschermend en zorgzaam tegenover zijn vrienden, omdat juist dat de mensen zijn die hij dit het minste toewenst.
    Eerlijk: Dylan vind het moeilijk om tegen mensen te liegen. Natuurlijk zal hij een leugentje om bestwil wel kunnen vertellen, als het echt niet anders kan, maar belangrijke dingen vertelt hij het liefst gewoon, mits hij je vertrouwt, natuurlijk.
    Eigenwijs: Dylan is ontzettend eigenwijs. Als Dylan iets in zijn hoofd krijgt, moet en zal hij dit ook doen. Hij is dus niet alleen eigenwijs, het slaat soms nog wel eens over in koppigheid, wat vaak minder gewaardeerd kan worden.
    Hopeloze romanticus: Hoewel hij zich soms wat stoer voordoet, is Dylan echt een sucker voor romantische dingen. Als je zijn hart dan eindelijk veroverd hebt, zal hij je overspoelen met leuke verassingen, lieve woorden en fijne momenten. Hij zal heus wel eens voor zijn vrienden kiezen boven zijn vriendin, en hij is echt niet de allerliefste, maar hij probeert zo veel mogelijk goed te doen, en zal dit ook laten merken.
    Slordig: Dylan is nogal een rommelig persoon, dit is niet alleen te zien aan zijn huis, maar ook aan hoe hij zijn dingen regelt. Hij is soms wat vergeetachtig en zal meer dan eens een dubbele afspraak in zijn agenda hebben staan.
    Spontaan: Op mensen af stappen is voor Dylan nooit een probleem geweest, het vertrouwen van mensen echter wel. Dylan gaat leuk met jan en alleman om, en maakt gemakkelijk vrienden, maar mensen vertrouwen en over zichzelf vertellen vindt hij nog erg moeilijk, mede door wat er met Julie is gebeurd.
    Geschiedenis:Geboren en getogen op het landgoed van zijn ouders, samen met zijn tweelingzus, Julie, is Dylan vrij normaal opgegroeid. Natuurlijk waren er uitzonderingen, als zijn ouders fancy feestjes hadden of hij en zijn zus meesleepten naar deze feestjes, maar ondanks alles is Dylan daar nooit in meegesleept. Rond zijn 14e is zijn overleden, en Julie had het hier erg moeilijk mee. Zo erg, dat ze zich van iedereen afsloot, waardoor mensen begonnen met haar te pesten. Julie vroeg haar ouders of ze thuis les kon krijgen, maar ookal zat ze niet meer op school, het pesten ging door. Toen is Julie begonnen met automutilatie. Dylan was de enige die ze er over had verteld voor haar ouders, en hij had het heel moeilijk hiermee. Hij en zijn zusje hebben een erg sterke band, en hij vindt het moeilijk om te zien als het slecht met haar gaat.
    Uiterlijk:Dylan heeft een paar helderblauwe kijkers, die omrand worden door lange zwarte wimpers. Zijn zwarte haar is niet kort, maar ook niet lang. Dylan is 1.78, dus iets kleiner dan de gemiddelde man. Hij is niet bijzonder gespierd, omdat hij er nooit echt werk van heeft gemaakt om naar de sportschool te gaan. Dylan is niet dik, maar dit is wel iets wat hij graag zou veranderen: het liefst zou hij iets gespierder zijn. Dylan besteedt genoeg tijd aan zijn uiterlijk, omdat hij van zijn ouders heeft geleerd dat je altijd goed voor de dag moet komen. Meestal zie je hem met een 3-dagen baardje of een gladgeschoren gezicht en hij zal nooit het huis verlaten zonder zijn armbanden.
    Seksuele voorkeur: Dylan is panseksueel (ha, die had je niet zien aankomen) wat betekent dat hij op alle genderidentiteiten én biologische geslachten valt. Hij maakt hierin geen onderscheid tussen de geslachten; hij is op dit gebied als het ware 'genderblind'. Panseksuelen negeren de scheiding tussen geslachten.
    Relaties: Vertel hehe.
    Extra:Dylan heeft een voorliefde voor muziek, en speelt al van kleins af aan gitaar en een klein beetje piano. Daarnaast schrijft hij veel en houdt hij er ook van om af en toe gewoon een stukje te gaan wandelen. Ook zal hij het niet snel toegeven, maar houdt hij erg van kruiswoordpuzzels. Daarnaast heeft Dylan een enorme verzameling armbandjes, die hij heeft gekocht/gekregen in landen die hij bezocht heeft. Op zijn rechter arm, aan de buitenkant, heeft hij een bijna onmerkbaar kleine tattoo van een sterretje, die hij heeft laten zetten voor zijn zusje.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 22:46 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Heeft iemand een idee wat de sexuele voorkeur van Artemis is :/
    Gezien het 'eeuwige maagd' gebeuren enzo...


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tsundoku schreef:
    Heeft iemand een idee wat de sexuele voorkeur van Artemis is :/
    Gezien het 'eeuwige maagd' gebeuren enzo...


    Ik zou denk dan gewoon voor homoseksueel gaan als ik jou was


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Ik zou denk dan gewoon voor homoseksueel gaan als ik jou was


    Okay (:


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tsundoku schreef:
    (...)

    Okay (:


    En anders kun je nog altijd aseksueel doen x) Alleen kun je daar denk vrij weinig mee


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    En anders kun je nog altijd aseksueel doen x) Alleen kun je daar denk vrij weinig mee


    Ik zou ook voor aseksueel gaan. Je kan dan nog altijd hetero/homo/bi/pan/etc romantisch zijn.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    ze was sowieso aseksueel, inderdaad met dat eeuwige maagd gedoe.


    Spinning around, I'm weightless.