• Griekse goden & godinnen


    Een groep jongeren word uitgenodigd om de zomer te verblijven op een Grieks eiland. Wat ze niet weten is dat ze allemaal zijn uitgenodigd omdat ze reïncarnaties zijn van Griekse goden en dat als ze voor een bepaalde tijd op het eiland blijven ze langzamerhand Goddelijke krachten krijgen.

    Huis:


    Woonkamer/keuken: (klik)
    Slaapkamers: (klik)


    Invullijstje:
    Naam:
    God:
    Leeftijd: (17+/25-)
    Goddelijke kenmerken: (minstens 3)
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Seksuele voorkeur:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen: (pagina - leeftijd)
    - Tamara de Winter - Persephone - Geleninja - (1-18)
    - Matheo Fell - Ares - Geleninja - (5-19)
    - Luke Valdez - Zeus - Tsundoku - (4-17)
    - Criseyde Winter - Chione - xGwenxVeerx (15-21)
    - Arden Ludovic Belladonna - Poseidon - Coronam (15-23)
    - Victoria Balera van Samothrake - Nikè - Gigil (11-20)
    - Blake Sanders - Chronos - RabidKiller (15-22)
    - Rachel Darcy Manning - Nyx - Hecuba (19-18)
    - Dylan Wilkinson - Pan - Hecuba (18-19)
    - Rosabella Evans - Aphrodite - Tawariell (19-19)
    - Lucy Magnus - Artemis - Tsundoku (15-18)
    - Ybo Magnus - Apollon - daffie123 (17-18)
    - Jeremy Graham - Hermes - AwkwardTurtle (16-20)
    - Dongtae Dirippo - Chaos - SleepyAsh (16-18)

    Krachten:
    - Bloemen - Tamara de Winter - Persephone - Geleninja
    - Ongelofelijke sterk - Matheo Fell - Ares - Geleninja
    - Bliksem - Luke Valdez - Zeus - Tsundoku
    - Water sturen - Arden Ludovic Belladonna - Poseidon - Coronam
    - Genezen - Ybo Magnus - Apollon - daffie123

    Reservaties + Faceclaims: STOP
    Persephone geleninja Kiersey Clemons
    Hades Dandocal Ash Stymest (uitstel)
    Apollon daffie123 Drew van Acker
    Hestia Athenalove (21 mei 2015)
    Hermes AwkwardTurtle Jaimy Dornan
    Erebos Balder (21 mei 2015)
    Poseidon Coronam Sam Claflin
    Hebe Endurance (21 mei 2015)
    Zeus Tsundoku Dylan O'Brien
    Ares Geleninja Jason Momoa
    Gaea MaxiIena Nina Dobrev (uitstel)
    Nikè Gigil Lily Collins
    Artemis Tsundoku Chloë Moretz
    Chione xGwenxVeerx Zoe Sugg
    Demeter Coronam Taylor Hill (uitstel)
    Athena Gigil (uitstel)
    Chronos RabidKiller Jeremy Kapone
    Kratos Loki_ (29 mei 2015)
    Chaos SleepyAsh Thomas Brodie-Sangster
    Pan Hecuba
    Nyx Hecuba
    Aphrodite Tawariell Danielle Campbell

    Regels!!
    # Mannelijke god= mannelijke reïncarnatie (en andersom)
    # Zorg dat ze een beetje overeen komen met de mythologie
    # Laat mij je krachten/kenmerken goed keuren
    # Zorg gerust voor drama, maar niet iedereen kan zwanger zijn en stervende
    # Geen pesten buiten de rpg (personages mag wel)
    # Waarschuw voor 16+ bovenaan je post, als je het schrijft.
    # Na 5 dagen vervallen reservaties
    # Woordenaantal 200+
    # Max 2 personags


    Als je vragen hebt over goden of geen kenmerken weet zeg het me dan. Ik help graag.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 13:08 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Zou ik uitstel mogen voor Nyx? Ik heb een tijdje mijn computer niet gehad. Pan heb ik al een opzetje voor.


    Spinning around, I'm weightless.






    Naam: Rachel Darcy Manning
    God: Nyx
    Leeftijd: 18
    Goddelijke kenmerken: Rachel kan een ruimte donker maken: De lichten zullen uit gaan en als er ramen zijn zal hier ook geen licht doorheen komen. Nyx was de godin van de nacht, wat zeer waarschijnlijk heeft geresulteerd in de uitzonderlijk lichte huid van Rachel. Ze kan niet goed tegen zon en krijgt vaak ook hoofdpijn als ze te lang met haar blote ogen rondkijkt in de zon. Ook is ze het meest actief in de nacht, en heeft ze niet veel slaap nodig om goed te functioneren.
    Innerlijk: Rachel was vroeger, zoals je zou verwachten, een erg stil meisje. Omdat haar ouders dachten dat ze een soort aandoening had waardoor ze hoofdpijn etc krijgt als ze lang in de zon is, mocht ze een tijd lang niet naar buiten, waardoor ze veel contact met haar klasgenootjes verloor. Rachel leerde sneller lezen en dit werd een grote hobby van haar. Nu weten ze dat het niet zo is en heeft ze geleerd hoe ze met anderen om moet gaan, en staat ze bekend als een soort stuiterballetje dat ´s avonds nog uren door kan gaan. Rachel is zeker geen ochtendmens en is overdag af en toe wel erg moe.
    Hoewel ze erg sociaal kan zijn, zal ze zich het liefste terugtrekken met een kop thee en een goed boek. Ze is graag alleen, en zal zich daarom af en toe even terugtrekken als er te veel mensen om haar heen zijn.
    Omdat ze lang niet in contact is geweest met kinderen van haar leeftijd, vindt Rach het soms moeilijk om mensen te vertrouwen. Als je een maal haar vertrouwen hebt gewonnen zal ze een hele goede vriendin zijn, maar dit is niet iets wat snel gebeurt. Als ze je niet goed kent zal ze wel aardig doen en proberen mee te komen, maar echt voor je door het vuur gaan zal niet gebeuren.
    ´S ochtends heeft Rachel een ontzettend ochtendhumeur, en ze kan haar dagen hebben waarop ze alleen maar in het donker naar het plafond wil liggen staren en niemand om haar heen wil hebben. Op dat soort momenten moet je haar maar gewoon laten.
    Geschiedenis: Rachel is opgegroeid samen met haar oudere broer. Hun ouders hadden niet veel, maar ze probeerden er altijd het beste van te maken. Daarom kwam Rachel´s zogenaamde ´aandoening´ als een harde klap binnen: eventuele behandelingen en medicijnen en onderzoeken zouden een vermogen kosten. Vandaar dat ze voor de 'makkelijke' weg: Ze hielden haar zo veel mogelijk binnen. Hierdoor heeft Rachel bijna alleen maar contact gehad met haar ouders en oudere broer, en heeft de zon haar huid bijna niet aangetast. Dit is ook de reden waarom haar huid zo licht is.
    Uiterlijk: Het eerste wat de meeste mensen opvalt aan Rachel zijn niet haar grijze ogen, maar haar paarse haar, dat tot ongeveer halverwege haar middel valt. Rachel is 1.77 meter lang en is aardig slank. Al het eten gaat, zoals zij het zelf zegt, naar haar kont, en niet zo veel naar de plaatsen waar zij het zou willen. Toch mag ze niet klagen. Rachel gaat veel naar de sportschool en probeert zo veel mogelijk op haar voeding te letten. Dit betekent niet dat ze nooit een hamburger of iets weg wil werken, maar wel dat ze probeert genoeg water te drinken, en zolang ze thuis eet zo gezond mogelijk te doen. Rachel heeft verschillende tattoos, op haar linker arm een aantal, op haar rechter schouder een dromenvanger en op haar linker kuit 3 vlinders. Rachel heeft een neuspiercing, en verft haar haren vaker dan goed voor haar is. Je zal Rachel niet vaak zien zonder winged eyeliner, maar verder niet erg veel makeup: omdat ze vroeger niet veel buiten kwam, heeft haar huid niet veel zon moeten verdragen, waardoor hij nu zo goed als egaal is. Hoewel sommige mensen dit als positief kunnen zien, vindt Rachel het vooral jammer: ze heeft hierdoor een erg bleke huid en dit vindt zij niet mooi.
    Seksuele voorkeur: Rachel is heteroseksueel.
    Relaties: Open voor alles c:
    Extra: Rachel is ontzettend gek op lezen en schrijven, en speelt hiernaast gitaar. Doordat ze zoveel tijd heeft gehad om alleen te zijn tijdens haar kindertijd heeft ze deze vaardigheden goed ontwikkeld. Daarnaast heeft ze een groot aantal tattoos. Haar eerste was een maantje aan de binnenkant van haar pols, waarna er nog veel meer volgden.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 22:05 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ga me helaas toch maar uitschrijven, ik heb echt heel veel tijdtekort en ik heb niet echt het gevoel dat deze RPG überhaupt ooit gestart gaat worden.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Maxilena schreef:
    Ik ga me helaas toch maar uitschrijven, ik heb echt heel veel tijdtekort en ik heb niet echt het gevoel dat deze RPG überhaupt ooit gestart gaat worden.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ben het eens met hierboven. Ik ga me echter nog niet afmelden maar vraag me sterk af wanneer dit gaat beginnen.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Nouja, van heel veel mensen zijn de rollen nog niet eens af en er staat nog zat op uitstel dus ik snap wel waarom het nog niet gestart is..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pan (18) en Nyx (19) zijn af.


    Spinning around, I'm weightless.

    EgoTerreo -> AwkwardTurtle


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    AwkwardTurtle schreef:
    EgoTerreo -> AwkwardTurtle


    Thanks voor het doorgeven.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Hecuba schreef:
    Pan (18) en Nyx (19) zijn af.


    Ze staan er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Zou iedereen kunnen zorgen dat je je rol deze week (dus op zondag uiterlijk) af hebt!!
    Dan kunnen we volgende week beginnen.
    Lukt dit niet laat het dan weten.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 14:04 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik zie dat een aantal zich uitscrhijven. Kan ik misschien nog een rol bemachtigen? ^^


    "We accept the love we think we deserve."

    Tawariell schreef:
    Ik zie dat een aantal zich uitscrhijven. Kan ik misschien nog een rol bemachtigen? ^^


    sure, maar maak hem/haar dan wel snel af aub.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Okay, dan reserveer ik alvast Aphrodite!


    "We accept the love we think we deserve."



    Naam:
    Rosabella "Rose" Evans
    FC: Danielle Campbell

    God:
    Rosabella is een reïncarnatie van Aphrodite, godin van de liefde en schoonheid. Zij is een dochter van Ouranos en één van de twaalf opper goden van Olympus. Aphrodite wordt ook wel beschouwd als de godin van lust, seksualiteit, vruchtbaarheid, verlangen en genot. Voor vele is Aphrodite zeer belangrijk in Olympus, omdat zij ook wel voor de evenwicht zorgt.
    Aphrodite stond ook wel bekend om haar favoriete bezigheid: het koppelen van goden met aardse vrouwen.

    Leeftijd:
    19 jaar
    Geboren op 22 april

    Goddelijke kenmerken:
    Door haar reïncarnatie kan Rose het vaak niet helpen mensen aan elkaar te willen koppelen als zij ook maar een klein beetje chemie tussen de twee ziet
    Hecht veel waarde aan uiterlijk en liefde
    Opzoek naar evenwicht door ruzies te voorkomen wanneer deze op losbarsten staan
    Het aantasten van de emoties van anderen

    Innerlijk:
    Doordat Rose de reïncarnatie is van de godin van de liefde, kan zij er helaas niets aan doen dat zij een hopeloze romanticus is. Desondanks laat zij niet makkelijk met zich sollen en is het zeker geen makkie om haar hart te veroveren. Omdat Rose vaak knap gevonden wordt heeft zij een klein beetje een ego gekregen. Desondanks blijft zij altijd hartelijk en warm naar iedereen, en gaat ze ruzies het liefst uit de weg. Zij wilt graag door iedereen aardig gevonden worden en stelt graag iedereen tevreden. Toch kan Rose soms een beetje bits zijn wanneer zij niet krijgt wat zij hebben wilt en dan zal zij er ook alles aan doen om haar zin te krijgen. Rose is iemand die zeker wel van grapjes houd en af en toe het niet erg vind de regels aan haar laars te lappen. Zij is niet snel bang voor iets of iemand en houd zeker wel van avonturen.

    Uiterlijk:
    Rose heeft lang, bruin, golvend haar dat tot haar onderrug komt en zee blauwe ogen. Haar neus is klein, recht en smal. Haar onderlip is voller dan haar bovenlip waardoor het lijkt alsof zij altijd pruilt. Haar huid heeft een normale bleke kleur en haar wenkbrauwen zijn iets donkerder dan haar haar. Rose is ongeveer 1,68 en heeft een vrij slank postuur. Rose oogt nog vrij jong en wordt door de meeste ook wel als schattig gezien. Rose draagt nog wel eens make-up en besteed redelijk wat aandacht aan haar uiterlijk. Je zult Rose dan ook niet zo snel in slordige kleding en met een onverzorgde huid zien rondlopen.

    Geschiedenis:
    Rose is geboren in hartje New York en daar opgegroeid met haar beide ouders. Zij is enig kind en daardoor kochten haar ouders een kat voor haar toen zij tien werd. Nu, negen jaar later, heeft zij haar huisdier nog steeds.

    Rose haar jeugd is vrij simpel en soepel verlopen. Haar ouders hadden het financieel goed, en Rose haalde altijd goede cijfers op school. Elke vakantie gingen zij op vakantie, iedere keer weer naar een ander land. Hierdoor heeft Rose al een groot deel van de wereld gezien.

    Helaas heeft haar reïncarnatie ervoor gezorgd dat Rose het niet kon helpen steeds maar weer opzoek te gaan naar de liefde. Zij heeft in haar leven al veel verschillende vriendjes gehad, maar geen één die ooit goed voor haar was geweest. Hierdoor is haar hart al meerdere malen gebroken geweest en is haar vertrouwen in de liefde ontzettend geschaad. Dit kan echter voor grote problemen zorgen later, gezien zij de reïncarnatie is van de godin van de liefde. Rose kan haar instinct niet voor lang blijven negeren, maar dat weet zij zelf natuurlijk niet. Want het enige wat zij nu wilt, is haar leven rustig leven zonder de problemen van jongens om haar heen.

    Seksuele voorkeur:
    Voor zover Rose weet valt zij op het mannelijk geslacht.

    Relaties:
    Wie o wie?

    Extra:
    Rose is dol op lezen en schrijven. Ook speelt zij al heel haar leven piano, iets waar zij nu dan ook uitmuntend goed in is geworden.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 18:57 ]


    "We accept the love we think we deserve."