• Ik dacht dus:
    Stel nou dat jij in een topic iets post waar je later spijt van krijgt. Dan kun je het niet meer verwijderen.
    Waarom eigenlijk niet? Het leek me wel handig.

    Je kan je reacties bewerken, dus ik vind dit een beetje onnodig in dat opzicht. Aan de andere kant, bijvoorbeeld bij dubbeltopics, vind ik het wel een goed idee. Maar volgens mij kan je dat ook aan moderators vragen.


    That is a perfect copy of reality.

    Timlin schreef:
    Je kan je reacties bewerken, dus ik vind dit een beetje onnodig in dat opzicht. Aan de andere kant, bijvoorbeeld bij dubbeltopics, vind ik het wel een goed idee. Maar volgens mij kan je dat ook aan moderators vragen.


    Maar als er een ruzie is in je topic? Of als je perongeluk iets hebt verklapt dat privé is? Dan kun je het topic snel verwijderen, want het heeft geen zin meer om het te bewerken als anderen al hebben gereageerd. Zo kun je ingrijpen voor het gaat lekken.

    Ik neem aan dat je dit hebt gemaakt na aanleiding van dat topic waar je nogal heftig in reageerde? Sorry als mijn reactie je heeft laten schrikken, dat was niet de bedoeling.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    _Spring schreef:
    (...)

    Maar als er een ruzie is in je topic? Of als je perongeluk iets hebt verklapt dat privé is? Dan kun je het topic snel verwijderen, want het heeft geen zin meer om het te bewerken als anderen al hebben gereageerd. Zo kun je ingrijpen voor het gaat lekken.


    Dat is opzich wel een goed idee, maar dan moet je ook beter nadenken met wat je zegt of typt. Sowieso denk ik niet echt dat mensen hier allerlei dingen gaan rondbazuinen over anderen, maar dat kan ik ook mis hebben natuurlijk.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ben er mee eens!

    Nee, want in geval van ruzie kunnen mods dan niet de topics terugvinden en de ruziestarter aanpakken. Oneens.


    26 - 02 - '16

    ja en nee.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yeoubi schreef:
    Nee, want in geval van ruzie kunnen mods dan niet de topics terugvinden en de ruziestarter aanpakken. Oneens.


    Dat wou ik ook nog toevoegen net inderdaad, maar je bent me voor.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Als topics voor de mods dan ergens in een "vuilnisbak" zouden komen zodat ze er nog bij kunnen, eens. Anders sowieso oneens.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit is een suggestie die meermaals gedaan is, maar vanuit het 'beleid' nooit zal waar worden.
    Voor ons, mods, is het ook vervelend als iemand een topic aan zou maken en door het topic te verwijderen zijn/haar straf zou kunnen ontlopen. Dat is maar een voorbeeld. Als je iets hebt gezegd dat je niet wilde zeggen, achteraf gezien, dan moet je die post leeghalen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik denk dat topics zelf kunnen verwijderen, niet zo handig is. Als er echt hele erge ruzie is, kunnen mods de topics toch verwijderen? Want een paar topics van het One Direction topics zijn verwijderd na een ruzie. En trouwens, komt er geen gedoe met het aantal posts als iedereen massaal topics gaat verwijderen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Misschien is het een beter voorstel een soort sluitknop te maken, die een aanvraag voorsluiting direct doorstuurt naar een mod. Die moet het dan nog steeds goedkeuren, maar dat is makkelijker dan pb's.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 20:04 ]


    What would Emma do?

    Ik vind het ergens wel een goed idee, maar de sluitknop zou dan handiger zijn inderdaad. Het zou lullig zijn als je een Rpg-topic verwijderd waar veel mensen in hebben gepost.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Je kan, zoals eerder gezegd, ook je reactie aanpassen. Mensen hebben het sowieso al gelezen, of je je reactie aanpast of het topic verwijderd.

    Misschien dat het gecontroleerd kan worden door een mod en dat die beslist of het echt verwijderd wordt of niet. Een beetje zoals een topic melden.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 20:04 ]

    Ik moet er niet aan denken dat iemand uit frustratie o.i.d. een MSV of RPG topic kan verwijderen. Ö


    Every villain is a hero in his own mind.