• Griekse goden & godinnen


    Een groep jongeren word uitgenodigd om de zomer te verblijven op een Grieks eiland. Wat ze niet weten is dat ze allemaal zijn uitgenodigd omdat ze reïncarnaties zijn van Griekse goden en dat als ze voor een bepaalde tijd op het eiland blijven ze langzamerhand Goddelijke krachten krijgen.

    Huis:


    Woonkamer/keuken: (klik)
    Slaapkamers: (klik)


    Rollen: (pagina - leeftijd)
    - Tamara de Winter - Persephone - Geleninja - (1-18)
    - Matheo Fell - Ares - Geleninja - (5-19)
    - Luke Valdez - Zeus - Tsundoku - (4-17)

    Reservaties + namen: (8 - 8)
    Persephone geleninja Arlette
    Hades Guarnere Xantha
    Athena MaxiIena Leonona
    Apollo daffie123
    Hestia Athenalove
    Eris Unshadowed Henk
    Hermes EgoTerreo
    Erebos Balder
    Nyx Nebthet
    Poseidon Fortis Simone
    Hebe Endurance Megan
    Zeus Tsundoku Marjolein
    Hera Sociopaths Marie
    Nemesis Clarick
    Eros - Phxntasia Jo-Anne
    AresGeleninja
    Gaea MaxiIena Leonona
    Apate Yaritza
    Nikè Gigil
    ?? MeganKM

    Regels!!
    # Mannelijke god= mannelijke reïncarnatie (en andersom)
    # Zorg dat ze een beetje overeen komen met de mythologie
    # Laat mij je krachten/kenmerken goed keuren
    # Zorg gerust voor drama, maar niet iedereen kan zwanger zijn en stervende
    # Geen pesten buiten de rpg (personages mag wel)
    # Waarschuw voor 16+ bovenaan je post, als je het schrijft.
    # Na 5 dagen vervallen reservaties
    # Woordenaantal 200+
    # Max 2 personags


    Als je vragen hebt over goden of geen kenmerken weet zeg het me dan. Ik help graag.

    Ik heb dinsdag 26 Mei mijn laatste examen. Dus het pinkster weekend ben ik waarschijnlijk offline.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 12:47 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Tsundoku schreef:
    Ik denk dat Criseyde& Luke wel vrienden zouden kunnen zijn?


    Is goed :)


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    xGwenxVeerx schreef:
    Hellow! Iemand al in voor een relatie met Criseyde? Vriendschappelijk, romantisch, vijandelijk, I'm in for it!


    Dit geld ook voor Thalia btw :)

    Little note: Criseyde is heteroseksueel, Thalia homoseksueel, just so you know


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Maybe Philip would like some friends? (:

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 20:45 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    Maybe Philip would like some friends? (:


    Crissie and Thalie both volunteer as friends :)


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    xGwenxVeerx schreef:
    (...)

    Crissie and Thalie both volunteer as friends :)


    Idk wat voor'n karakter Thalie gaat krijgen (aangezien Philip een redelijk lastige gozer kan zijn) en bovendien dikke verwaring vanwege onze fc's hahaha x), maar ik zie Cassie en Phil zeker vrienden zijn (:

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 21:03 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mijn personage wordt in principe een allemansvriendje (gezien Hermes vrijwel iedereen accepteerd) dus bijna alles is wel welkom :3 Gezien ik struggles heb met een fc ben ik nog niet aan hem begonnen


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Phxntasia schreef:
    Maybe Philip would like some friends? (:


    Op welke pagina staat je rol haha
    Ik ben dus totaal niet blind :x


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tsundoku schreef:
    (...)

    Op welke pagina staat je rol haha
    Ik ben dus totaal niet blind :x


    Oh sorry, mijn fout! Normaal schrijf ik dat er altijd bij. Zelf kan ik ook nooit rollen vinden als er 15 pagina's zijn x)
    Pagina 12 btw


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    (...)

    Oh sorry, mijn fout! Normaal schrijf ik dat er altijd bij. Zelf kan ik ook nooit rollen vinden als er 15 pagina's zijn x)
    Pagina 12 btw


    Ik denk dat Luke hem opzich wel zou mogen, gezien de humor (:


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Phxntasia schreef:
    (...)

    Idk wat voor'n karakter Thalie gaat krijgen (aangezien Philip een redelijk lastige gozer kan zijn) en bovendien dikke verwaring vanwege onze fc's hahaha x), maar ik zie Cassie en Phil zeker vrienden zijn (:


    Haha da's waar. Ik zit erover te denken om Thalia een beetje een open karakter te geven dat heel veel om van alles en nog wat geeft enzo, maar als ze ergens om geeft, ze der ook echt alles voor doet (en daardoor soms godsgruwelijk irritant kan zijn xD)

    Het is btw Crissie :) (short for Criseyde (I don't blaim you - ik ben weer lekker handig met irritante namen xD))


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    EgoTerreo schreef:
    Mijn personage wordt in principe een allemansvriendje (gezien Hermes vrijwel iedereen accepteerd) dus bijna alles is wel welkom :3 Gezien ik struggles heb met een fc ben ik nog niet aan hem begonnen


    Ik denk dat hij Thalia wel zou mogen :) I don't know why, ik heb gewoon dat idee ik ben vaag I know


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    xGwenxVeerx schreef:
    (...)

    Ik denk dat hij Thalia wel zou mogen :) I don't know why, ik heb gewoon dat idee ik ben vaag I know


    Haha, nou wie weet :3 Hij wordt in ieder geval wel een personage dat opzich makkelijk is on omgang, maar niet stil kan zitten en altijd op zoek is naar avontuur


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Luke en Valarie staan open voor relaties^^

    Het innerlijk van Val heb ik al half uitgetypt in word, maar het komt erop neer dat ze een bitch is (;


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tsundoku schreef:
    maar het komt erop neer dat ze een bitch is (;


    Klinkt als een goeie combi met Crissie die o zo snel fout kan gaan (als vriendinnen dan. man ik ben echt een beelddenker - ik zie ze nu al als het ene moment superclose en het andere moment in een totale bitchfight omdat ze het niet met elkaar eens zijn zelfs als Crissie dat niet wil woeh ik ben duidelijk joh)



    sorry naar iedereen als ik nu te opdringerig wordt :|


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    xGwenxVeerx schreef:
    (...)

    Haha da's waar. Ik zit erover te denken om Thalia een beetje een open karakter te geven dat heel veel om van alles en nog wat geeft enzo, maar als ze ergens om geeft, ze der ook echt alles voor doet (en daardoor soms godsgruwelijk irritant kan zijn xD)

    Het is btw Crissie :) (short for Criseyde (I don't blaim you - ik ben weer lekker handig met irritante namen xD))


    Oops, ik kan weer eens niet lezen...
    Maar ik ben bang dat Phil misschien over Thalia heen gaat lopen (ik weet niet of jij dat ook vindt, als ik fout zit moet je het ook zeggen)

    Tsundoku schreef:
    (...)

    Ik denk dat Luke hem opzich wel zou mogen, gezien de humor (:


    Sass Squad activated x) het spijt me voor mijn gedrag


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell