• Griekse goden & godinnen


    Een groep jongeren word uitgenodigd om de zomer te verblijven op een Grieks eiland. Wat ze niet weten is dat ze allemaal zijn uitgenodigd omdat ze reïncarnaties zijn van Griekse goden en dat als ze voor een bepaalde tijd op het eiland blijven ze langzamerhand Goddelijke krachten krijgen.

    Huis:


    Woonkamer/keuken: (klik)
    Slaapkamers: (klik)


    Rollen: (pagina - leeftijd)
    - Tamara de Winter - Persephone - Geleninja - (1-18)
    - Matheo Fell - Ares - Geleninja - (5-19)
    - Luke Valdez - Zeus - Tsundoku - (4-17)

    Reservaties + namen: (8 - 8)
    Persephone geleninja Arlette
    Hades Guarnere Xantha
    Athena MaxiIena Leonona
    Apollo daffie123
    Hestia Athenalove
    Eris Unshadowed Henk
    Hermes EgoTerreo
    Erebos Balder
    Nyx Nebthet
    Poseidon Fortis Simone
    Hebe Endurance Megan
    Zeus Tsundoku Marjolein
    Hera Sociopaths Marie
    Nemesis Clarick
    Eros - Phxntasia Jo-Anne
    AresGeleninja
    Gaea MaxiIena Leonona
    Apate Yaritza
    Nikè Gigil
    ?? MeganKM

    Regels!!
    # Mannelijke god= mannelijke reïncarnatie (en andersom)
    # Zorg dat ze een beetje overeen komen met de mythologie
    # Laat mij je krachten/kenmerken goed keuren
    # Zorg gerust voor drama, maar niet iedereen kan zwanger zijn en stervende
    # Geen pesten buiten de rpg (personages mag wel)
    # Waarschuw voor 16+ bovenaan je post, als je het schrijft.
    # Na 5 dagen vervallen reservaties
    # Woordenaantal 200+
    # Max 2 personags


    Als je vragen hebt over goden of geen kenmerken weet zeg het me dan. Ik help graag.

    Ik heb dinsdag 26 Mei mijn laatste examen. Dus het pinkster weekend ben ik waarschijnlijk offline.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 12:47 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Hum, ja daar heb je wel weer gelijk in (hij laat hem niet quoten op de een of andere manier ......)


    Every time I see the name Phil I think of Philip Lester... woops phangirlbrain stahpit


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    xGwenxVeerx schreef:
    Hum, ja daar heb je wel weer gelijk in (hij laat hem niet quoten op de een of andere manier ......)


    Every time I see the name Phil I think of Philip Lester... woops phangirlbrain stahpit


    Hahaha, ik was opzoek naar een naam wat iets met 'liefde' te maken had en ik kwam alleen maar 36 letterige namen tegen uit een of ander raar land en toen stond er ineens "Philip". Dus ik was zo van: Ten 1e, whow, een normale naam. Ten 2e: PHILLY LESSY <3

    (het spijt me voor mijn offtopic waffle)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    xGwenxVeerx schreef:
    (...)

    Klinkt als een goeie combi met Crissie die o zo snel fout kan gaan (als vriendinnen dan. man ik ben echt een beelddenker - ik zie ze nu al als het ene moment superclose en het andere moment in een totale bitchfight omdat ze het niet met elkaar eens zijn zelfs als Crissie dat niet wil woeh ik ben duidelijk joh)



    sorry naar iedereen als ik nu te opdringerig wordt :|


    Haha, is goed^^


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik denk dat het handig is dat ik vast meld dat ik het de aankomende 3 weken drukker heb met school ivm nog niet gegeven toetsen die allemaal in die 3 weken gepropt moeten worden :/


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Unshadowed schreef:
    Heeft iemand misschien een idee welke goddelijke krachten/kenmerken Eris zou kunnen hebben?


    -

    Unshadowed schreef:
    Heeft iemand misschien een idee welke goddelijke krachten/kenmerken Eris zou kunnen hebben?


    Ik heb het zelfde probleem met Philip (met de god Eros). Ik bedoel, zijn kracht is eigenlijk liefde, maar ik kan moeilijk voor iedereen gaan bepalen wie hij/zij mogen en wie niet want daar wordt het RPG niet leuker op :3


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik wil hier ook nog even doorgeven, om de verwarring groter te maken, dat mijn faceclaim niet klopte?!
    Ik had er dus een en die wou ik omdraaien omdat dat beter zou passen bij wat ik voor me zag en het toen verkeerd doorgaf..... I AM SO SMART PEOPLE


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    xGwenxVeerx schreef:
    Ik wil hier ook nog even doorgeven, om de verwarring groter te maken, dat mijn faceclaim niet klopte?!
    Ik had er dus een en die wou ik omdraaien omdat dat beter zou passen bij wat ik voor me zag en het toen verkeerd doorgaf..... I AM SO SMART PEOPLE


    Wauw Vera :')


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    xGwenxVeerx schreef:
    Ik wil hier ook nog even doorgeven, om de verwarring groter te maken, dat mijn faceclaim niet klopte?!
    Ik had er dus een en die wou ik omdraaien omdat dat beter zou passen bij wat ik voor me zag en het toen verkeerd doorgaf..... I AM SO SMART PEOPLE


    Hahaha, heerlijk dit! X)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik ben een mens. Mensen maken fouten. MAAR DIT WAS ECHT GEWOON DOM.


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    xGwenxVeerx schreef:
    Ik ben een mens. Mensen maken fouten. MAAR DIT WAS ECHT GEWOON DOM.


    Hahaha, maar Fc's zijn gewoon lastig om goed te krijgen, zelf heb ik er ook altijd struggles mee.Bovendien zijn Joe en Zoe nu vrienden x)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Hiya everybody! Little note: ik ga Thalia laten vallen (waarschijnlijk) omdat ik het ontzettend duk ga krijgen en niet zo tevreden ben over haar rol /:

    That's it eigenlijk. Je mag me nog steeds contacteren voor iedere relatie mogelijk met Criseyde want haar wil ik wel graag houden


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Me was gisteren begonnen aan personage, maar me is gisterenavond een beetje ziek geworden :/ Kan dus nog wel even duren voordat hij af is x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    Me was gisteren begonnen aan personage, maar me is gisterenavond een beetje ziek geworden :/ Kan dus nog wel even duren voordat hij af is x)


    Volgensmij heerst het, want ik voel me ook totaal niet lekker :l
    Dus waarschijnlijk zul je me deze dagen niet heel veel zien (of juist veel omdat ik niets beters te doen heb :3 )


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    (...)

    Volgensmij heerst het, want ik voel me ook totaal niet lekker :l
    Dus waarschijnlijk zul je me deze dagen niet heel veel zien (of juist veel omdat ik niets beters te doen heb :3 )


    Naah, ik heb geen griepje opgelopen maar gewoon wat verkeerds gegeten wss x)
    Maar beterschap hee c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."