• Hallo!

    Ik wil graag een story schrijven aan de hand van een prompt. Dit, omdat ik in een writersblock zit en het gewoon niet goed lukt om iets te bedenken. Nu heb ik echter meerdere interessante story prompts gevonden en vraag ik me af welke jullie zouden kiezen, als jullie zouden moeten kiezen.

    1. |



    2. ||||||



    3. (Dat is een combinatie van idee 1 en 2) |
    Een zwangere vrouw staat op een dag op het station. Opeens komt er een man die een koffer aan haar hand vastmaakt met handboeien en nog voor ze wat kan vragen, heeft hij zich voor de trein geworpen. De koffer bevat wereld veranderende informatie: het einde van de wereld is nabij en zij kan er verandering in brengen door haar kind op latere leeftijd af te staan. Waarvoor weet ze niet. Kiest ze voor zichzelf en het einde van de wereld? Of zal ze haar kind later afstaan om de wereld te redden?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 12:32 ]


    26 - 02 - '16

    De eerste!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Tweede!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Tweede!


    Pretty is just a pretty word.

    Nu zit ik te dubben, want ze zijn allebei erg interessant, ik kan ook een combi van de twee maken:

    Een zwangere vrouw staat op een dag op het station. Opeens komt er een man die een koffer aan haar hand vastmaakt met handboeien en nog voor ze wat kan vragen, heeft hij zich voor de trein geworpen. De koffer bevat wereld veranderende informatie: het einde van de wereld is nabij en zij kan er verandering in brengen door haar kind op latere leeftijd af te staan. Waarvoor weet ze niet. Kiest ze voor zichzelf en het einde van de wereld? Of zal ze haar kind later afstaan om de wereld te redden?


    26 - 02 - '16

    Tweede.


    † Love? I want to sleep.

    Hmm... tweede of derde

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 12:24 ]


    16 - 09 - '17

    Nebthet schreef:
    Tweede.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hmm, ik zou dan toch voor de tweede kiezen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eerste, absoluut.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kan ze ook allebei los schrijven... Moeilijk! :/


    26 - 02 - '16