• Hiii,
    Ik heb me al een hele tijd erg verdiept in de tekenstijl van de manga stripboeken en anime's en ik ben van plan om deze personages op aanvraag te gaan tekenen! Dit is natuurlijk gratis, hoewel je er wel rekening mee moet houden dat hoe uitgebreider de aanvraag is, hoe uitgebreider de tekening en dus ook hoe langer het duurt (zo is een profiel van een mens vele malen makkelijker dan een hele scene). Ik zal alles zo snel mogelijk proberen te verwerken en niemand krijgt voorrang op anderen, wie zich het eerst aanmeldt is het eerst aan de beurt komen.


    Voorbeelden




    Invullen
    Kleur/zwart-wit *
    Hoeveelheid personen: *
    Achtergrond: (bijvoorbeeld het strand of gewoon een bloemen patroon of effen kleur)
    Uiterlijk en mogelijke andere informatie over persoon/personen: *
    Atributen:
    Extra informatie:
    * = verplicht


    Wachtlijst

    ~ Yeoubi
    ~ Velleity
    ~ Constantine
    ~ Meruem
    ~Uptown
    ~ RayLaVie
    ~ xLenox
    onderstreept= Aan begonnen
    Bold = klaar


    Story!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 18:41 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Gaaf! Thank you!


    Pretty is just a pretty word.

    Even een vraagje: Kun je ook een van mijn manga tekeningen in jouw stijl tekenen?? Lijkt me leuk om dat te zien en miss ook minder werk voor jou?? laat ff weten of je dit wilt! :)

    ps. gebruik je copics? zo ja: OMFG COPICS ARE MA LIFE!

    xx Lenox


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    Even een vraagje: Kun je ook een van mijn manga tekeningen in jouw stijl tekenen?? Lijkt me leuk om dat te zien en miss ook minder werk voor jou?? laat ff weten of je dit wilt! :)

    ps. gebruik je copics? zo ja: OMFG COPICS ARE MA LIFE!

    xx Lenox


    Tuurlijk, lijkt me leuk! Zou je een foto kunnen sturen via mijn pb/gb of op dit topic kunnen plaatsen, dan kan ik je erbij zetten (:

    Ps. Nee, maar ik gebruik Promarkers, dat komt op het zelfde neer (;

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 17:50 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Oke ik stuur wel 2 van mijn favo tekeningen:

    of



    Van mij mag je zelf kiezen, ik snap namelijk dat de 1e heel veel tijd gaat kosten daar deed ik namelijk 4 dagen over XD maar de andere deed ik 2 uur over.. Ik ben benieuwd naar het resultaat ;D

    xx Lenox

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 18:32 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    Oke ik stuur wel 2 van mijn favo tekeningen:

    of



    Van mij mag je zelf kiezen, ik snap namelijk dat de 1e heel veel tijd gaat kosten daar deed ik namelijk 4 dagen over XD maar de andere deed ik 2 uur over.. Ik ben benieuwd naar het resultaat ;D

    xx Lenox


    Wow, ze zijn echt super mooi! Maar ik ga de uitdaging aan en zal zodra je aan de beurt bent een poging doen tot de 1e (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    (...)

    Wow, ze zijn echt super mooi! Maar ik ga de uitdaging aan en zal zodra je aan de beurt bent een poging doen tot de 1e (;


    Yay super leuk! Veel plezier met tekenen ^^
    En dankjewel!!

    Xx


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Leuk oke ik ga wat aanvragen
    Kleur:, gewoon kleur
    Personen:een
    Achtergrond: het bos
    Uiterlijk: donkerblond krullend haar, blauwe ogen, groene mantel, zwart bruine kleding, hoge hoed met bloemen eraan. Geen schoenen.
    Attributen: pijl en boog, klaar om te schieten
    Extra: graag op de achtergrond een uil die komt aanvliegen.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    xLenox schreef:
    Oke ik stuur wel 2 van mijn favo tekeningen:

    of



    Van mij mag je zelf kiezen, ik snap namelijk dat de 1e heel veel tijd gaat kosten daar deed ik namelijk 4 dagen over XD maar de andere deed ik 2 uur over.. Ik ben benieuwd naar het resultaat ;D

    xx Lenox


    Sorry offtopic.

    OMG LEN<, deze tekeningen zijn zo awsome. Vooral die eeste.


    Vampire + Servant = Servamp

    Phxntasia schreef:
    (...)

    Tuurlijk, lijkt me leuk! Zou je een foto kunnen sturen via mijn pb/gb of op dit topic kunnen plaatsen, dan kan ik je erbij zetten (:

    Ps. Nee, maar ik gebruik Promarkers, dat komt op het zelfde neer (;



    DEUW MAH FREAKING GOD. SJEES. AAAHHH.....


    (oke ik gebruik copics maar boeie)

    AKLNWSNDASJAJKJKJNKDVANDASVBJKWEQJAXSLKMCSNOGMEERMENSENDIEMETZULKEMATERIALENTEKENENASBJHSDKNLKEVKNEVFQS


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    SleepyAsh schreef:
    (...)

    Sorry offtopic.

    OMG LEN<, deze tekeningen zijn zo awsome. Vooral die eeste.


    ghahaha thanks XD
    En idd pittig offtopic :')


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Kleur/zwart-wit: kleur.
    Hoeveelheid personen: alleen ik! (:
    Achtergrond: een effen kleur is prima.
    Uiterlijk en mogelijke andere informatie over persoon/personen:


    Ik heb halflang, blond haar en blauwe ogen. Ik ben 1,84 lang. Ik heb make-up op: eyeliner, mascara en lippenstift.
    Atributen: ik hoef er niets bij.
    Extra informatie: -


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Zo druk met school de laatste dagen. Een aantal docenten hebben besloten om projecten op te geven die voor een kwart van mijn eindcijfer mee tellen, dus daar ben ik nu lekker vee mee bezig. Daarnaast ook nog veel verjaardagen enzo...
    Maar ik kan met zekerheid zeggen dat ik ergens volgende week de volgende tekening af heb!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell