• Hallo allemaal!

    Zoals de titel al verraad: ik ben op zoek naar stories.

    Ik lees van alles!

    Heb of ken je een goede story? Deel het met me!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik ben net begonnen aan een story, dus als je interesse hebt: http://www.quizlet.nl/stories/151702/secret-one-direction/

    Vervaagd in Duisternis, een verhaal over vermissingen, radeloze ouders, en de politie die op jacht is naar degene die dit op zijn geweten heeft...


    • Soms wordt het idee om van een hoge flat omlaag te flikkeren wel erg verleidelijk •




    Justin, the schools richest, baddest, and hottest kid wants Hanna to be his. All he wants is to get in her pants. But he encounters some problems, unlike all the other girls in school, Hanna isn't like them while Justin tries to get at her she plays hard to get. But will they end up sharing secrets and start to fall for each other? Guess we'll just have to find out what happens.

    Start: 1 december 2015

    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 13:57 ]




    Hugo Durand denkt eindelijk de plek gevonden te hebben waar Camelot zou moeten gestaan hebben samen met wat andere archeologen gaat hij naar die ene plek toe om er opgravingen te verrichten. een week nadat ze bezig waren krijgen ze bezoek van twee scholen een middelbare laatstejaars en een universiteit, vijf dagen later verdwijnen er zes van deze leerlingen en studenten spoorloos....

    http://www.quizlet.nl/stories/153118/de-legende-van-camelot/

    I will see you again

    Een naam.
    Wat stelt een naam nou eigenlijk voor? Ik bedoel, een naam is niet meer dan een paar letters of klanken die samen een woord vormen. Maar bij de boete is de volgorde van letters en klanken het verschil tussen leven en dood.
    De door de microfoon versterkte stem van Celese leest hem luid en duidelijk op. Hij klinkt bekend. Als een wijsje van een vogel die terug komt uit het zuiden. Het geluid klatert als een beekje in de lente over de mensen. Het besef schiet als een ijzige schok door mijn lichaam als ik de naam herken. Vele ogen schieten ontzet in mijn richting. Al het bloed trekt weg uit mijn gezicht. Het is niet zomaar een naam. Het is de mijne.

    De zevenenvijftigste hongerspelen zijn begonnen.


    ^ een hongerspelen fanfictie dus. Je hoeft de hongerspelen niet perse te kennen, ik leg (bijna) alles uit


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dat ik je stem vergeet


    "Vragen zijn niet meer van toepassing. Gedachten doen er
    niet meer toe. Lege tranen blijven stromen, gevoelens zijn
    uitgeschakeld op het moment dat ik hoor dat jij hier nooit
    meer zal zijn. Dat jij hier niet meer wilde zijn."
    - Gwen.


    12+ • Nederlands • Onbekende personen • Drama
    Gwendolyn Tackozi (16) • Elles Montomar (15) †


    Het meeslepende verhaal van Gwendolyn. Een jonge meid die haar beste vriendin, nee haar zielsverwant, verliest. Hoe het leven van Gwen, een vrolijke en uitbundige puber, op slag veranderd. Niets is nog wat het lijkt. Niets voelt nog hetzelfde, niets ruikt nog hetzelfde. Twijfels over het leven, en twijfels over de dood. Bepaald het lot? Is er überhaupt licht aan het einde van de tunnel? Bang om de wereld in te gaan, bang om gezien te worden. Bang voor gevoelens en gedachten. Bang voor het leven, en dóór het leven. Een bloedend hart, koude tranen en versteend door de leegte.

    Lis en John TackoziDana Tackozi
    Noah LamarrEllen Porto

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 11:48 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe