• Ja, echt ongelooflijk rot. Mijn (intussen ex vriend) heeft het na een klein jaar met mij uitgemaakt. Het liep al een tijdje niet zo lekker.
    vrijdagavond voelde ik mijzelf niet zo lekker, door al het huiswerk en stress van school. Ik stuurde hem laat in de avond dus een appje. Hij stuurde wat terug, dus ik dacht dat hij al thuis was. (Ik heb tegen hem gezegd dat ik liever heb dat hij wat stuurt wanneer hij goed de tijd voor mij kan nemen). Maar hij was dus nog niet thuis, want hij was bij vrienden. En als ik me dan ergens nog rotter door ga voelen, is het wanneer hij me een aantal keer heel lang laat wachten op een antwoord. En aangezien ik dus tegen hem had gezegd dat ik liever heb dat hij antwoord wanneer hij goed de tijd voor mij kan nemen (om dit te voorkomen), ging ik me er niet beter door voelen. Toen hij me dus lang liet wachten, zei hij dat hij in gesprek was. Oke, nou dat kan, dat is goed. Maar 5 minuten later zei hij dat hij wilde gaan, want hij wilde gaan slapen, maar hij kan nooit in 5 minuten naar huis zijn gegaan, dus ik geloofde dat niet, dua voelde me nog rotter, want hij loog. Ik heb 't maar laten gaan. Dus we zouden gaan slapen, en dan zegt hij opeens dat hij geen love you kan zeggen door wat ik deze avond had gedaan. Oke, lekker dan. Paar minuten later komt hij met de mededeling dat hij al een maand twijfels had, niet zoveel meer voor me voelde en hij vond dat dit niet ging werken. Met andere woorden, hij heeft me een maand voor de gek gehouden, hij vertrouwde mij niet, want pas geleden was er ook iets voorgevallen en hij heeft doodleuk in mijn facebookgesprekken zitten lezen, hij zei letterlijk een dag voordat hij dit zei wat voor leuke dingen we allemaal gingen doen en heeft zelfs met een vriendin over mijn verjaardag gepraat, en als laatste, hij doet het via de app.

    Ik werd dus heel kwaad om het feit dat hij het ten eerste een maand voor mij verzwegen heeft en ten tweede dat hij zoiets via WhatsApp wilde doen. Maar dat mag natuurlijk weer niet van hem, want ík heb het uitgemaakt, ik het het er van gemaakt, want hij zei alleen hoe hij zich voelde, dus ik heb het gedaan. Ik mag beseffen wat ik allemaal gedaan heb en hoe ik me gedragen heb.
    Ik ben toen naar m'n moeder gegaan en heb de WhatsApp laten liggen, toen ik terug kwam had ik een kleine 40 berichten met hoe het hem wel niet speet, dat hij zich een klootzak voelde, dat hij dit niet verdiend, en nog meer zielig gedoe. Dus toen ben ik helemaal boos geworden.

    Die ochtend daarna zei hij dat hij langs wilde komen om het dan nog eens goed te praten. Er valt niks meer uit te praten, want het kwaad was al geschied. Hij maar doordrammen dat hij persee langs moest komen, maar ik heb daar absoluut geen behoefte aan, omdat ik dan alleen nog bozer zou worden. Toen belde hij me, en toen ben ik tegen hem uitgevallen. Ik heb tegen hem gezegd dat ik niet wil praten, omdat ik boos ben en deze boosheid moet zakken. Opgehangen en ben wat leuks gaan doen met m'n moeder en oma. Kreeg ik later op de middag een appje van hem met de vraag of ik mijn dag wel doorkom en dat hij niet met zichzelf kan leven als hij niks meer zegt. Toen heb ik niet meer gereageerd en nu ben ik hier.

    Het kan zijn dat ik dingen ben vergeten op te schrijven, of dingen staan er heel rommelig. Dat komt mede hierdoor, ik voel me ongelooflijk rot en ik heb ook heel rot geslapen, dus ik ben ook heel moe.
    In ieder geval, bedankt voor het lezen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen ... Ik hoop alleszins dat je je snel beter voelt en dat alles goedkomt. Als je iemand nodig hebt om mee te praten, mijn PB staat altijd open. Veel sterkte!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen ... Ik hoop alleszins dat je je snel beter voelt en dat alles goedkomt. Als je iemand nodig hebt om mee te praten, mijn PB staat altijd open. Veel sterkte!

    Bedankt (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Goh, ik begrijp wel dat je boos bent op je vriend. Ik vind dat hij dit op een kinderachtige manier heeft aangepakt en dat jij in je recht staat om boos op hem te zijn. Toch denk ik dat je hem wel een kans moet geven om dit uit te praten, want misschien doet het je beter voelen wanneer je dit zonder ruzie kunt afsluiten. Heel veel sterkte. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    O wat tot allemaal.. en wat een lafaard. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen; je verdient in ieder geval veel beter.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Vandaag heeft de mijne het ook uitgemaakt...met bedreigingen ):

    Nouja sterkte meid!

    Loras schreef:
    Goh, ik begrijp wel dat je boos bent op je vriend. Ik vind dat hij dit op een kinderachtige manier heeft aangepakt en dat jij in je recht staat om boos op hem te zijn. Toch denk ik dat je hem wel een kans moet geven om dit uit te praten, want misschien doet het je beter voelen wanneer je dit zonder ruzie kunt afsluiten. Heel veel sterkte. (:

    Misschien dan toch een beetje naïef van mij, maar ik snap niet zo goed wat er uitgepraat moet worden. Het is nou eenmaal gebeurd, en door met hem te praten ben ik bang dat ik hem helemaal niet los kan laten... Ook zonder het uit te praten, kan ik wel terugdenken aan een leuke tijd. En voor mijn gevoel heeft het toch niet veel zin, omdat we ten eerste allebei echt verschrikkelijk koppig zijn en ten tweede er toch geen andere uitkomst meer komt. Ik weet het niet, ik pieker hier echt veel te veel over... D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oke, ik weet het nu echt niet meer. Ik heb je advies opgevolgd, Lores. Net contact met hem opgenomen met de vraag of hij nog steeds wilt praten, omdat hij dat zo graag wilde. Maar zo besluiteloos als hij is, zei hij dat hij dat niet meer wilde. Dus ik heb gezegd dat ik er nu bereid toe ben, want ik zit op het punt om er overheen te komen en als ik er overheen ben, zit ik er niet op te wachten om al deze shit weer naar boven te halen. Dit heb ik tegen hem gezegd, en toen werd hij boos. Hij zei allemaal dingen zoals "Je mag even nadenken", "Kijk eens wat je allemaal doet", "Wil je geen moeite meer voor mij doen?" Nee, "Jij hebt er voor gekozen om het zo te doen". Met andere woorden, alles is volgens hem mijn schuld, ik doe het fout, ik ben de boeman, ik heb het gedaan. Hij wilt later weer normaal vrienden worden. Maar ik heb gezegd dat ik dat niet kan als er ruzie is. Nou nog meer boos gedoe, nog meer dingen naar mijn hoofd geslingerd wat ik allemaal doe. Dus toen heb ik de knoop doorgehakt met dat hij niet meer naar me toe hoeft te komen, hij mij kwijt is, en er niet zoiets is als "we praten later wel".
    En nu voel ik me een enorme bitch.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Je hoeft je echt geen bitch te voelen. Je komt voor jezelf op en daar heb je gelijk in. Hij was de eerste die je kwetste en jij hebt toen de eer aan jezelf gehouden door het uit te maken. Als iemand geen gevoelens meer voor je heeft, doe je jezelf en hem alleen maar pijn door toch bij elkaar te blijven. Het zou ook geen nut hebben trouwens, dan zitten jullie je tijd maar uit te wachten tot een van jullie de stap uiteindelijk zet. Nu heb je misschien verdriet maar die zou alleen maar langer hebben geduurt als jullie nog wel bij elkaar waren geweest. Nu kunnen jullie vooruit met het leven. Oke, het is vervelend dat jullie op deze manier uit elkaar zijn gegaan, maar de woede zakt en uiteindelijk zijn jullie paden zo gescheiden dat het helemaal niets meer uit maakt.
    Ik vind dat je goed hebt gehandeld.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.