• Hallo iedereen

    De examens staan voor de deur, dus het leek me wel een goed idee al iets aan te kondigen zodat we er ons met z'n allen op te kunnen verheugen!:Y)

    In de zomer denk je waarschijnlijk aan zon, zee, strand. Voeg daar ook nog een Quizletusers bij en je krijgt waarschijnlijk een geweldige combinatie! Dus laten we ergens in juli of augustus naar de kust trekken!

    Wie?
    ~Zeker
    -Cordon // Jarne
    *Bordjes

    -Avandra // Nana
    -Chavez // Nele
    * Cake

    -Copal // Erika
    * Servetten
    * bekers
    * Bestek

    -Naoko // Leah

    ~Misschien
    -SadisticElz // Eva
    -BardTheBowman // Anneleen

    Wanneer?
    Maandag 10 augustus

    Waar?
    Oostende

    Wat?
    ~Zwemmen
    ~Kletsen
    ~We kunnen er een strandpicknick van maken.
    ~...

    Bij slecht weer?
    Is het dan misschien leuk om te gaan zwemmen?
    Plopsaqua, Sunparks De Haan of Sunparks Oostduinkerke. Weet wel de prijzen niet.
    ~Andere suggesties


    Nou ja, ik hoor de verdere ideetjes wel!(:
    Meld je zeker aan!

    Groetjes
    Jarne
    Cordon

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 13:52 ]

    In Welke badstad moet de meeting plaatsvinden?

    57.9% (11 stemmen)
     
    Oostende

    21.1% (4 stemmen)
     
    De Panne

    10.5% (2 stemmen)
     
    Zeebrugge

    10.5% (2 stemmen)
     
    Toch een andere badplaats.


    Queer zijn is gewoon alles

    Chelina schreef:
    Misschien als er iets concreter is in verband met een datum ofzo, dat ik het wel eens kan vragen. Maar dan ben ik zo weer de oude grootmoe die er maar wat bij loopt :')

    Wat moet ik me dan wel niet voelen met mijn 22? Nou, bedankt =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Wat moet ik me dan wel niet voelen met mijn 22? Nou, bedankt =P


    Then you're the grandpa :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chelina schreef:
    (...)

    Then you're the grandpa :Y)

    Ik heb ergens nog wel van die plaksnorren. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb ergens nog wel van die plaksnorren. =P


    Haha :')
    En je bent zo'n typisch mopperende opa, met zo'n pet. En bretels! En we gaan je dan terug onder het zand graven :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Grohl schreef:
    (...)[/i][/grey]

    Ik snijd de watermeloen in twee, duw ze uit mijn raam, steek de straat over en leg me languit op de parking van het UZ.
    Close enough.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Meraxes schreef:
    (...)
    Ik snijd de watermeloen in twee, duw ze uit mijn raam, steek de straat over en leg me languit op de parking van het UZ.
    Close enough.


    10/10! Goed zo, je bent een echt primus in wiskunde!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tellen de boomerang tickets ook voor in de grote vakantie? Dan is het denk ik 6 euro voor de trein? Plopsa aqua zie ik trouwens niet zitten, want dat is 20 euro voor 2u ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Scandal schreef:
    (...)
    Wat moet ik me dan wel niet voelen met mijn 22? Nou, bedankt =P
    you're not helping dear


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Tellen de boomerang tickets ook voor in de grote vakantie? Dan is het denk ik 6 euro voor de trein? Plopsa aqua zie ik trouwens niet zitten, want dat is 20 euro voor 2u ofzo.


    Ik geloof dat je met een Go Pass (tot en met vijfentwintig jaar), voor vijf euro kunt rijden. Wel niet heen en terug, jammer genoeg. Ik weet niet hoe dat met Boomerang Tickets zit.
    Edit: Als je een Go Pass voor één enkele reis koopt, is het zes euro. Als je het voor tien enkele reizen koopt, is het 51 euro, als ik me niet vergis.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 0:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ben ik de enige die de hele tijd kunstmeeting leest. Ik geloof dat ik gek word.
    Sorry, deze keer sla ik ook over. De kust is voor mij drie à vier uur reizen. Ik wens jullie wel veel plezier!


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, in Oostende. Yes. Eens vlak naast de deur. Dat komt goed uit, misschien dat ik dan wel kom dan! (:
    Ik weet het alleen nog niet zeker.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Locksley schreef:
    Ben ik de enige die de hele tijd kunstmeeting leest. Ik geloof dat ik gek word.
    Sorry, deze keer sla ik ook over. De kust is voor mij drie à vier uur reizen. Ik wens jullie wel veel plezier!


    Neen, ik lees het ook de hele tijd. :'D Ik dacht eerst: Oh, een meeting in Mons, dat wordt fijn. Snapte namelijk niet waarom je een kunstmeeting in Oostende zou houden. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Locksley schreef:
    Ben ik de enige die de hele tijd kunstmeeting leest. Ik geloof dat ik gek word.
    Sorry, deze keer sla ik ook over. De kust is voor mij drie à vier uur reizen. Ik wens jullie wel veel plezier!


    Ja same. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Grohl schreef:
    (...)

    Ik geloof dat je met een Go Pass (tot en met vijfentwintig jaar), voor vijf euro kunt rijden. Wel niet heen en terug, jammer genoeg. Ik weet niet hoe dat met Boomerang Tickets zit.
    Edit: Als je een Go Pass voor één enkele reis koopt, is het zes euro. Als je het voor tien enkele reizen koopt, is het 51 euro, als ik me niet vergis.
    Ik denk dat een boomerang 6 eur is heen en terug naar de kust. Ik heb dat in de paasvakantie naar de Panne betaald. En je hebt een go pass 1 heen en terug voor 11 euro.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Damnn ik ben de grote vakantie in Engeland, eindelijk weer mijn zus zien yaay! voor een lange tijd dus ik denk dat dat juist op hetzelfde moment gaat vallen :/ Too bad :c


    made a list of my regrets and you were the first, love