• Hallo iedereen

    De examens staan voor de deur, dus het leek me wel een goed idee al iets aan te kondigen zodat we er ons met z'n allen op te kunnen verheugen!:Y)

    In de zomer denk je waarschijnlijk aan zon, zee, strand. Voeg daar ook nog een Quizletusers bij en je krijgt waarschijnlijk een geweldige combinatie! Dus laten we ergens in juli of augustus naar de kust trekken!

    Wie?
    ~Zeker
    -Cordon // Jarne
    *Bordjes

    -Avandra // Nana
    -Chavez // Nele
    * Cake

    -Copal // Erika
    * Servetten
    * bekers
    * Bestek

    -Naoko // Leah

    ~Misschien
    -SadisticElz // Eva
    -BardTheBowman // Anneleen

    Wanneer?
    Maandag 10 augustus

    Waar?
    Oostende

    Wat?
    ~Zwemmen
    ~Kletsen
    ~We kunnen er een strandpicknick van maken.
    ~...

    Bij slecht weer?
    Is het dan misschien leuk om te gaan zwemmen?
    Plopsaqua, Sunparks De Haan of Sunparks Oostduinkerke. Weet wel de prijzen niet.
    ~Andere suggesties


    Nou ja, ik hoor de verdere ideetjes wel!(:
    Meld je zeker aan!

    Groetjes
    Jarne
    Cordon

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 13:52 ]

    In Welke badstad moet de meeting plaatsvinden?

    57.9% (11 stemmen)
     
    Oostende

    21.1% (4 stemmen)
     
    De Panne

    10.5% (2 stemmen)
     
    Zeebrugge

    10.5% (2 stemmen)
     
    Toch een andere badplaats.


    Queer zijn is gewoon alles

    Avandra schreef:
    (...)Ik denk dat een boomerang 6 eur is heen en terug naar de kust. Ik heb dat in de paasvakantie naar de Panne betaald. En je hebt een go pass 1 heen en terug voor 11 euro.


    Ik had het op Go Pass 10, da's voor tien euro twintig denk ik, maarn dan nog is die boomerang wel goedkoper, ja.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Ik had het op Go Pass 10, da's voor tien euro twintig denk ik, maarn dan nog is die boomerang wel goedkoper, ja.
    Maar dan moet je wel meteen een 10 beurtenkaart kopen :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Ik kom afhankelijk van de datum.


    Dito.
    Voor mij maakt het niet uit waar - al heb ik een sterke voorkeur voor Oostende (da's gemakkelijk met de trein en met de auto).
    Nana, als ik ga en ik heb een auto ter beschikking, 't is namelijk die van m'n ouders, mag je gerust mee :)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Een gopass is 10 enkele ritten voor 50 euro; da's een jaar geldig.Die boomerang ken ik niet.
    (stel dat het in oostende is)... Ik heb afgelopen jaar eens van oostende de trein genomen naar Brugge voor 9 euro heen en terug. Dat was op donderdagavond - ik weet niet hoe het tarief is in het weekend en in de zomer.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Yay! Ik zet je erbij!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    324B21 schreef:
    Een gopass is 10 enkele ritten voor 50 euro; da's een jaar geldig.Die boomerang ken ik niet.
    (stel dat het in oostende is)... Ik heb afgelopen jaar eens van oostende de trein genomen naar Brugge voor 9 euro heen en terug. Dat was op donderdagavond - ik weet niet hoe het tarief is in het weekend en in de zomer.


    Het is 51 euro geworden, Neelsel. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    (...)

    Het is 51 euro geworden, Neelsel. :')


    Ben ik overlaatst ook achter gekomen doen ik gelukkig nog een paar klutters bij had toen ik zo'n Go Pass 10 moest kopen. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Neen, ik lees het ook de hele tijd. :'D Ik dacht eerst: Oh, een meeting in Mons, dat wordt fijn. Snapte namelijk niet waarom je een kunstmeeting in Oostende zou houden. :Y)


    Zeg, wij hebben ook museums hoor. =D


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Locksley schreef:
    Ben ik de enige die de hele tijd kunstmeeting leest. Ik geloof dat ik gek word.
    Sorry, deze keer sla ik ook over. De kust is voor mij drie à vier uur reizen. Ik wens jullie wel veel plezier!


    Ik hoopte dat we met een stel Q'ers musea gingen afschuimen toen ik hierop klikte :')

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 20:59 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Histoire schreef:
    (...)

    Zeg, wij hebben ook museums hoor. =D


    Ik woon dan ook niet in Mons, hoor. :Y) Ik dacht het gewoon omdat Mons de culturele hoofdstad van Europa is in 2015 en er nogal veel commotie rond is. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zet me maar bij misschien, het hangt vanaf wanneer het is en als ik iemand vind die mee wil reizen met de trein. Naar de kust is al vlug 2 uur met de trein voor me.

    Ik kom misschien


    tiptoe through the tulips...

    Je kan mij bij misschien zetten, afhankelijk of het in juli of augustus is


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik zet jullie erbij!

    @Erika
    Ik moet ook meer dan twee uur reizen.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Thanks Nele! We zien wel als het zover is. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?