• Lichtelijk gebaseerd op de Kustmeeting in België, brought to you by the one and only Gunnulfsen....
    De zomervakantie-strand-Q-Meeting!


    Samen met een aantal mensen uit de Modern Maurauder's RPG waren we al van plan deze zomer af te spreken op het strand, en zeker om ook mensen die niet in de groepschat zitten of mensen die zin hebben in met leuke mensen op het strand afspreken, maar net zoals ik veel te ver van België wonen, besloten we dit topic te openen! (Wow, dat was een lange zin).

    Waar?
    Als Twentenaar in hart en nieren weet ik niet precies welke Nederlandse badplaatsen leuk zijn, en zijn suggesties welkom. Het handigste is wel een plaats die bereikbaar is met de trein en/of ander openbaar vervoer.

    Wanneer?
    In de zomervakantie, dus in juli of augustus. Zodra er meerdere mensen zijn die interesse hebben zullen we een datum prikken.

    Wat?
    Een dagje strand met leuke mensen die je misschien al eerder hebt gezien en misschien ook niet. Afhankelijk van de plaats waar het plaatsvindt zouden we eventueel ook nog even het centrum in kunnen gaan, en natuurlijk ijsjes eten en genieten van het strand.

    Wie?
    Zeker:
    Gunnulfsen • Dore • 16 • Almelo
    Animagi • Lisa • 17 • Hilversum

    Misschien:
    Khronos • Savannah • •
    JBarakat • Sarita • •
    JamesPotter • Femke • •
    Grohl • • •
    Seppia • • • Amsterdam
    Sociopaths • • • Scheveningen
    Drones • Sofie • 19 • Den Bosch
    Meraxes • • •
    Serenata • Lois • 18 •
    Constantine Amber • 21 • Zuid-Limburg
    Meruem • • •
    Audora Daniela • 23 • Nijmegen/Groningen.
    Mukey Lieke • 18 • Nijmegen.
    Cordon • Jarne

    Voor meer vragen kun je altijd gewoon hier reageren of mij en/of Lisa een pb'tje sturen.
    Oh, en suggesties qua badplaatsen zijn ook meer dan welkom!

    Groetjes en hopelijk tot snel,
    Dore
    Gunnulfsen.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 15:53 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dit heb ik afgelopen jaar ook geprobeerd te organiseren maar ik had er uiteindelijk te weinig tijd voor.
    Ik wil wel, maar ligt aan de datum en de plaats.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yaaay MT obviously ^-^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JBarakat schreef:
    Dit heb ik afgelopen jaar ook geprobeerd te organiseren maar ik had er uiteindelijk te weinig tijd voor.
    Ik wil wel, maar ligt aan de datum en de plaats.


    Zal ik je bij misschien zetten?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Zal ik je bij misschien zetten?


    Is goed.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Klinkt leuk ^^
    Zet mij maar op misschien.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oeh! Ik wil ook misschien ^-^
    Hangt af van de datum :3

    En ik woon aan de Belgisch-Nederlandse grens. Ongeveer :')

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 21:57 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik wil ook wel, ligt ook weer aan plaats en datum. Overigens, wanneer in de zomer kan eraan liggen of ik wel of niet kom, maar ik hoop tegen augustus in A'dam een kamer te hebben 8D
    Dan is alles in Noord- en Zuid-Holland is beter bereikbaar voor mij. Voor nu kun je bij zetten dat ik uit de buurt van Den Bosch/Veghel kom. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik woon een kwartiertje van Scheveningen af, dus zet me maar op misschien ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oh! Ik woon in Amsterdam btw c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Je mag me op misschien zetten, maar gezien Nederland een vrij grote kustlijn heeft, maakt het voor mij veel verschil waar, haha. Ik ga niet naar Friesland gaan, maar Zuid-Holland of iets dergelijks moet wel lukken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zet mij maar op misschien^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb alles aangepast, de plaats die er achter staat is trouwens als indicatie of er mensen vanuit jouw richting reizen. (Ik stap bijvoorbeeld op vanaf Almelo, dus mochten er mensen met mij mee willen (ik reis met korting), dan kan dat.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Grohl schreef:
    Je mag me op misschien zetten, maar gezien Nederland een vrij grote kustlijn heeft, maakt het voor mij veel verschil waar, haha. Ik ga niet naar Friesland gaan, maar Zuid-Holland of iets dergelijks moet wel lukken.

    Dit^
    Ik kan alleen maar in Zuid-Holland


    Seasons will change, but I shall remain

    Grohl schreef:
    Je mag me op misschien zetten, maar gezien Nederland een vrij grote kustlijn heeft, maakt het voor mij veel verschil waar, haha. Ik ga niet naar Friesland gaan, maar Zuid-Holland of iets dergelijks moet wel lukken.


    Haha, inderdaad. Dit dus ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Het gaat er voor mij ook van afhangen waar de meeting plaatsvindt.

    Als suggestie voor de locatie zou ik Zandvoort willen voorstellen. Dat is (volgens mij) de enige badplaats met een treinstation naast de deur en is dus heel erg goed bereikbaar.


    Medb - Pronouced as [me-èv]