• Lichtelijk gebaseerd op de Kustmeeting in België, brought to you by the one and only Gunnulfsen....
    De zomervakantie-strand-Q-Meeting!


    Samen met een aantal mensen uit de Modern Maurauder's RPG waren we al van plan deze zomer af te spreken op het strand, en zeker om ook mensen die niet in de groepschat zitten of mensen die zin hebben in met leuke mensen op het strand afspreken, maar net zoals ik veel te ver van België wonen, besloten we dit topic te openen! (Wow, dat was een lange zin).

    Waar?
    Als Twentenaar in hart en nieren weet ik niet precies welke Nederlandse badplaatsen leuk zijn, en zijn suggesties welkom. Het handigste is wel een plaats die bereikbaar is met de trein en/of ander openbaar vervoer.

    Wanneer?
    In de zomervakantie, dus in juli of augustus. Zodra er meerdere mensen zijn die interesse hebben zullen we een datum prikken.

    Wat?
    Een dagje strand met leuke mensen die je misschien al eerder hebt gezien en misschien ook niet. Afhankelijk van de plaats waar het plaatsvindt zouden we eventueel ook nog even het centrum in kunnen gaan, en natuurlijk ijsjes eten en genieten van het strand.

    Wie?
    Zeker:
    Gunnulfsen • Dore • 16 • Almelo
    Animagi • Lisa • 17 • Hilversum

    Misschien:
    Khronos • Savannah • •
    JBarakat • Sarita • •
    JamesPotter • Femke • •
    Grohl • • •
    Seppia • • • Amsterdam
    Sociopaths • • • Scheveningen
    Drones • Sofie • 19 • Den Bosch
    Meraxes • • •
    Serenata • Lois • 18 •
    Constantine Amber • 21 • Zuid-Limburg
    Meruem • • •
    Audora Daniela • 23 • Nijmegen/Groningen.
    Mukey Lieke • 18 • Nijmegen.
    Cordon • Jarne

    Voor meer vragen kun je altijd gewoon hier reageren of mij en/of Lisa een pb'tje sturen.
    Oh, en suggesties qua badplaatsen zijn ook meer dan welkom!

    Groetjes en hopelijk tot snel,
    Dore
    Gunnulfsen.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 15:53 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zet mij maar bij misschien, mijn naam is Jellanie, ik ben 18, en reis vanuit Emmen of Groningen


    Life is a beautiful struggle

    Liggende aan de datum en plaats wil ik misschien wel komen.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Audora --> Evanel


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mukey -> Malums.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zet mij maar op misschien. Er worden nu zoveel meetings georganiseerd dat ik even goed moet kijken welke voor mij het beste uitkomen. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zet mij ook maar op misschien! ;D Mijn naam is Nichelle, ben 15 jaar en reis vanuit Rotterdam.
    Is Hoek van Holland trouwens geen leuke locatie? Ook makkelijk bereikbaar met de trein - volgens mij.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    Zet mij ook maar op misschien! ;D Mijn naam is Nichelle, ben 15 jaar en reis vanuit Rotterdam.
    Is Hoek van Holland trouwens geen leuke locatie? Ook makkelijk bereikbaar met de trein - volgens mij.

    Ik vind Hoek van Holland ook wel een goed idee. Dat is voor mij makkelijker bereikbaar.

    Bij mij kan er neer worden gezet dat ik vanuit Spijkenisse reis, dat is onder Rotterdam.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ga het zsm allemaal aanpassen, ik ben alleen ontzettend druk momenteel, haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik vrees dat het niet gaat lukken om naar deze meeting te komen.:/


    Queer zijn is gewoon alles



    Lizor went BIack [Met hoofdletter i]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Is er al een datum bekend?


    It's never gonna happen, Guys.

    Cleiona schreef:
    Is er al een datum bekend?


    Nope, en dat is grotendeels mijn schuld. Door rotte dingen in mijn thuissituatie heb ik totaal geen idee hoe mijn zomervakantie eruit gaat zien en ben ik bang dat deze meeting spaak gaat lopen omdat ik er simpelweg geen tijd voor heb. (Mocht iemand anders wel de behoefte voelen om dit plan uit te werken dan ben je van harte welkom.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Audora/Evanel --> Anduin


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.