• You are what you believe yourself to be

    Anno 2015 is de duistere wereld van de mental ill hospitals niet meer denkbaar en langzaamaan naar de achtergrond verdwenen.
    Mentale problemen, gedragsstoornissen worden uitgebreid verklaart bij een psycholoog.
    Toch is niet iedereen deze tijd vergeten en blijft er een soort brandende verlangen naar de oorzaak van deze stoornissen.
    Zij noemen zich de 'HASO' (human analyzing scientists organisation) en hebben een experiment opgezet,
    met goedkeuring van de politieke leiders wereldwijd.
    Elk continent heeft zijn eigen team die zich bezig houdt met de oorsprong van deze zogenaamde mentale stoornissen.
    Om hier achter te komen is deze selectieve groepering bezig met doen van onderzoeken. Opzoek naar antwoorden…




    Verhaal
    Cleverwood's bay is een klein plaatsje in het noorden van Schotland. Een zelfvoorzienend dorpje, waar de inwoners haast op een hand te tellen zijn. In dit gebied staat een oud landhuis, dat vroeger diende als woonplaats voor de gouverneur van dit gebied. Sinds kort wordt het gebruikt als basis voor het Europese continent.

    Het experiment luidt als volgt. Er worden uit heel Europa vijf jong volwassenen met mentale problemen naar het landhuis in Cleverwood's bay gebracht. Onder het nom van een nieuw behandelingstraject. Daarnaast komen er ook vier 'gewone' mensen te wonen. De negen jongeren krijgen toezicht van twee onderzoekers. Deze houden hen dag en nacht in de gaten. Ook voeren ze behandelingen uit, welke sommige verdacht veel in de buurt komen bij de behandelingen uit het verleden. Waarbij je je gaat afvragen of zij zelf geen behandeling nodig zijn.

    De vijf mental ill patiënten hebben er geen idee van, dat de ander vier geen problemen hebben. De vier vrijwilligers worden behandeld als de andere vijf. De vier 'gewone' mensen, doen vrijwillig mee aan het experiment. Ze krijgen er bovendien een aardig zakcentje voor. Zij denken dat ze worden gevraagd aan het experiment mee te doen, om te kijken of de toestand van de andere vijf verbeterd wordt. Door invloed van de aanwezigheid van mensen zonder een stoornis. Maar is dit wel de reden waarom zij hier zijn? De vraag is gaan zij uiteindelijk geloven dat zij toch niet zo normaal zijn als ze eigenlijk dachten te zijn?
    You are what you believe yourself to be...

    The HASO experiment: district Europe
    Onderzoeksvraag: Hoe makkelijk is een mens te manipuleren.
    Het doel: Concluderen of een mentale stoornis aan te leren is of niet.
    Duur experiment: 1 jaar.
    Deelnemers: 5 mental ill patiënten, 4 vrijwilligers, 2 HASO onderzoekers.
    Waar: Cleverwood's bay, North Schotland.


    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (17+/25-)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Seksuele voorkeur:
    Relaties:
    Mentale stoornis (eventueel):
    Extra:


    Regels
    - Geen perfecte personages
    - Zorg gerust voor drama, maar houdt het wel realistisch
    - Geen pesten buiten de rpg (personages mag wel)
    - 16+ toegestaan
    - Woordenaantal 100+
    - Max 2 personags


    Rollen
    Mental ill patiënten
    – Julie Octavia Wilkinson ~ Hecuba
    – Noah Anderson ~ SleepyAsh
    – Jax Kellin Scofield ~ TylerJoseph
    – Brishen 'Brix' Ravens ~ Hippogrief
    – Avery Lily Penotty (Kayla, Thomas) ~ Khronos

    Vrijwilligers
    – Jenna Amber Morisson ~ Nakito
    – Dylan Wilkinson ~ Hecuba
    – Valetina Oceana Hannigan ~ Allete
    – Spencer Justin Robertson ~ Balloo

    HASO onderzoekers
    – Connor Eugene Webster ~ Dandocal
    – Sunshine 'Sunny' Morrison ~ Dandelions

    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 18:36 ]


    When you believe your dreams come true

    mag ik een mentally ill meisje en een gewone jongen? c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Mentally ill jongen voor mij graag.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik wil wel een vrijwillige jongen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    staat genoteerd!


    When you believe your dreams come true

    Zou ik een vrijwillige meisje mogen? :3


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    natuurlijk! :)


    When you believe your dreams come true

    Mag ik een mentally ill jongens alsjeblieft.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zeker!


    When you believe your dreams come true

    Mag ik een mannelijke onderzoeker?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 9:22 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Top, staat er bij.


    When you believe your dreams come true

    Ik heb me toch bedacht. Haal mijn reservering maar weg, iemand anders verdiend het beter c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jammer hoor!


    When you believe your dreams come true

    Ik zou graag een rolletje willen (: Ik ben wel een echte beginner met RPG's, dus ik moet nog veel leren, ik weet niet of dat een probleem is?
    Ook weet ik niet helemaal zeker of je met mentale stoornissen echt ernstige stoornissen wilde, of 'redelijk vervelende'. Als de mentale stoornissen die Brishen heeft niet goed zijn, verander ik dat natuurlijk.


    Brishen 'Brix' Ravens.

    Leeftijd Brishen is net zeventien jaar oud.


    Innerlijk
    Brishen is een aardige jongen die zichzelf heel erg kan afzonderen van de rest. Op zulke momenten wil hij ook liever niet gestoord worden, want dan kan hij behoorlijk boos uit de hoek komen. Hoewel Brishen al zeventien jaar oud is, gokken veel mensen hem een stuk jonger. Mentaal en fysiek loopt hij een heel stuk achter, waardoor hij heel kinderlijk over kan komen. Wat zijn seksuele voorkeur is, weet hij eigenlijk nog niet. Hij snapt niet precies wat het inhoudt, maar hij denkt dat hij gewoon op meisjes valt - eigenlijk vooral omdat iedereen in zijn omgeving met iemand van het andere geslacht gaat.

    Uiterlijk
    Met zijn warrige haren en bruine ogen, heeft Brishen al veel harten verovert. Echter is hij zelf totaal niet geïnteresseerd in vrouwen, gewoon omdat hij dat niet echt snapt en ook niet weet hoe het voelt. Brishen is vrij tenger gebouwd en is niet echt gespierd. Als hij echt boos is, is hij verrassend genoeg ontzettend sterk, waardoor hij makkelijk mensen kan pijnigen.
    Op Brishen zijn kuit zit een groot litteken, omdat hij daar ooit eens gebeten is door een hond.





    Familie Brishen heeft een vader en een broer. Zijn moeder is tijdens de bevalling gestorven, dus die heeft hij nooit gekend. Hij is grotendeels bij zijn broer - een echte wildebras - opgegroeid.

    Geschiedenis
    Brishen is geboren in Manchester, maar is op zijn zevende levensjaar naar Reykjavik verhuisd. Toen hij negen was is hij achtergelaten bij zijn broer in Berlijn, omdat zijn alleenstaande vader heel vaak op reis was. Hierdoor spreekt hij vloeiend Engels en Duits. Ook kan hij een aardig woordje IJslands, alleen is dat wel een beetje weggezakt. Zijn Britse accent is hij echter wel blijven beoefenen, waardoor dat heel erg duidelijk in zijn stem door klinkt.
    Toen Brishen twaalf was, is hij opgepakt. Hij zag dat één van zijn vrienden in elkaar gemept werd en hij wilde er een stokje voor steken. Dat lukte ook: de pestkop belandde in het ziekenhuis met minstens tien hechtingen.
    Zijn broer was er minder blij mee toen hij Brishen van het politiebureau moest komen afhalen.

    Mentale stoornis
    Brishen heeft dyspraxie. Dit weet hij omdat hij een slecht richtingsgevoel heeft, nogal lomp beweegt en ook sociaal niet één van de beste is. Ook heeft hij nog wat andere kleine dingen die bij dyspraxie horen, maar hij heeft nooit de moeite genomen om zichzelf te laten testen. Immers, of hij het nou heeft of niet: een ander mens wordt hij er niet door.
    Ten tweede kan Brishen obsessief gedrag vertonen.Dit kan met de kleinste dingen zijn, zoals een bepaald soort bloemen of ogen.
    Ook heeft Brishen last van sociale fobie en stemmingswisselingen. Soms dan is die heel aardig, maar slaat dat plots om in een chagrijnige bui. Hij is onwijs bang om afgewezen te worden en vind het eng om zelfstandig dingen te ondernemen. Ondanks dat Brishen heel onzeker is, is hij ook ontzettend brutaal en kan het echt een rotjoch zijn. Als hij iets niet wilt, doet hij het niet en krijg je hem amper overgehaald. Dit doet hij om zichzelf te 'verdedigen' tegen de buitenwereld - een plek waar Brishen het heel moeilijk vind om zich staande te houden.
    Zijn broer is al jaren van mening dat Brishen met een psycholoog moet praten, maar dat durft Brishen niet. Hij vindt dat het zijn probleem is, waar niemand bij kan helpen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 18:22 ]

    Ik vind het prima zo! Leuk dat je mee wil doen


    When you believe your dreams come true

    Mooi zo! Ik heb er zin in (':