• You are what you believe yourself to be

    Anno 2015 is de duistere wereld van de mental ill hospitals niet meer denkbaar en langzaamaan naar de achtergrond verdwenen.
    Mentale problemen, gedragsstoornissen worden uitgebreid verklaart bij een psycholoog.
    Toch is niet iedereen deze tijd vergeten en blijft er een soort brandende verlangen naar de oorzaak van deze stoornissen.
    Zij noemen zich de 'HASO' (human analyzing scientists organisation) en hebben een experiment opgezet,
    met goedkeuring van de politieke leiders wereldwijd.
    Elk continent heeft zijn eigen team die zich bezig houdt met de oorsprong van deze zogenaamde mentale stoornissen.
    Om hier achter te komen is deze selectieve groepering bezig met doen van onderzoeken. Opzoek naar antwoorden…




    Verhaal
    Cleverwood's bay is een klein plaatsje in het noorden van Schotland. Een zelfvoorzienend dorpje, waar de inwoners haast op een hand te tellen zijn. In dit gebied staat een oud landhuis, dat vroeger diende als woonplaats voor de gouverneur van dit gebied. Sinds kort wordt het gebruikt als basis voor het Europese continent.

    Het experiment luidt als volgt. Er worden uit heel Europa vijf jong volwassenen met mentale problemen naar het landhuis in Cleverwood's bay gebracht. Onder het nom van een nieuw behandelingstraject. Daarnaast komen er ook vier 'gewone' mensen te wonen. De negen jongeren krijgen toezicht van twee onderzoekers. Deze houden hen dag en nacht in de gaten. Ook voeren ze behandelingen uit, welke sommige verdacht veel in de buurt komen bij de behandelingen uit het verleden. Waarbij je je gaat afvragen of zij zelf geen behandeling nodig zijn.

    De vijf mental ill patiënten hebben er geen idee van, dat de ander vier geen problemen hebben. De vier vrijwilligers worden behandeld als de andere vijf. De vier 'gewone' mensen, doen vrijwillig mee aan het experiment. Ze krijgen er bovendien een aardig zakcentje voor. Zij denken dat ze worden gevraagd aan het experiment mee te doen, om te kijken of de toestand van de andere vijf verbeterd wordt. Door invloed van de aanwezigheid van mensen zonder een stoornis. Maar is dit wel de reden waarom zij hier zijn? De vraag is gaan zij uiteindelijk geloven dat zij toch niet zo normaal zijn als ze eigenlijk dachten te zijn?
    You are what you believe yourself to be...

    The HASO experiment: district Europe
    Onderzoeksvraag: Hoe makkelijk is een mens te manipuleren.
    Het doel: Concluderen of een mentale stoornis aan te leren is of niet.
    Duur experiment: 1 jaar.
    Deelnemers: 5 mental ill patiënten, 4 vrijwilligers, 2 HASO onderzoekers.
    Waar: Cleverwood's bay, North Schotland.


    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (17+/25-)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Seksuele voorkeur:
    Relaties:
    Mentale stoornis (eventueel):
    Extra:


    Regels
    - Geen perfecte personages
    - Zorg gerust voor drama, maar houdt het wel realistisch
    - Geen pesten buiten de rpg (personages mag wel)
    - 16+ toegestaan
    - Woordenaantal 100+
    - Max 2 personags


    Rollen
    Mental ill patiënten
    – Julie Octavia Wilkinson ~ Hecuba
    – Noah Anderson ~ SleepyAsh
    – Jax Kellin Scofield ~ TylerJoseph
    – Brishen 'Brix' Ravens ~ Hippogrief
    – Avery Lily Penotty (Kayla, Thomas) ~ Khronos

    Vrijwilligers
    – Jenna Amber Morisson ~ Nakito
    – Dylan Wilkinson ~ Hecuba
    – Valetina Oceana Hannigan ~ Allete
    – Spencer Justin Robertson ~ Balloo

    HASO onderzoekers
    – Connor Eugene Webster ~ Dandocal
    – Sunshine 'Sunny' Morrison ~ Dandelions

    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 18:36 ]


    When you believe your dreams come true

    Awh jammer, te laat :/. Ik Had wel een meisje gewild... Maar ik ga dit nu sowieso volgen^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Van mij mag je best mee doen hoor ;) Ik heb zomaar een aantal genomen omdat ik niet wist hoeveel mensen er aan mee zouden willen doen. Wil je een mental ill patiënt, een vrijwilliger of onderzoeker?


    When you believe your dreams come true

    nakito schreef:
    Van mij mag je best mee doen hoor ;) Ik heb zomaar een aantal genomen omdat ik niet wist hoeveel mensen er aan mee zouden willen doen. Wil je een mental ill patiënt, een vrijwilliger of onderzoeker?


    Emh, mentally ill. Dan vul ik haar vanavond of morgenmiddag in :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    heeft iemand problemen met triggers? anders geef ik die aan namelijk hehe.


    Spinning around, I'm weightless.

    geen probleem


    When you believe your dreams come true



    Connor Eugene Webster - HASO Onderzoeker
    "I don't like bullies; I don't care where they're from."

    NAAM
          Zijn eerste naam, Connor, komt van zijn Ierse moeder. Hij is vernoemd naar een oude vriend van zijn moeder. Zijn tweede naam, Eugene, was de naam van zijn overleden vader.

    LEEFTIJD
          Connor is 29 jaar oud, in de bloei van zijn leven. Hij is geboren op 13 juni, wat hem het sterrenbeeld Tweelingen geeft.

    INNERLIJK
          Ten eerste moet je weten dat Connor perfectionistisch is. Alles moet op een bepaalde manier gaan, anders wordt hij snel geïrriteerd en snauwt hij mensen eerder af. Al van kleins af aan neemt hij de leiding bij groepsprojecten als het fout gaat, en dan zet hij alles recht. Bovendien zul je Connor nooit te laat zien komen, of iets te laat zien in inleveren.
          Ten tweede is Connor erg behulpzaam. Hij helpt waar hij kan en mag, maar als je bij hem de baas gaat spelen op een bitchy manier, laat hij je zonder pardon vallen. Connor weet heel goed emoties af te lezen van mensen. Mochten ze negatief zijn, hoeft hij er geen twee keer over na te denken om diegene erover te vragen. Dat is duidelijk iets van zijn behulpzame kant. Hij probeert diegene daarna ook van die emoties af te helpen, al betwijfeld hij het soms of het helpt.
          Hij is over het algemeen best aardig tegen iedereen, maar als hij kan rondom mensen die hij niet mag is, wordt hij stil en trekt hij zich terug.Connor valt sowieso niet heel erg op, hij is niet echt een entertainer. De stille man heeft tijd nodig om aan zijn omgeving te wennen, zeker als hij bij nieuwe mensen is. Maar eenmaal losgekomen ontdek je al snel wat voor aardig en grappig persoon er schuil gaat achter Connor.
          Iets waar Connor enorm slecht tegen kan, is gestoord worden als hij ergens mee bezig is. Hij doet echt altijd zijn best en streeft naar perfectie, wat hij zelf soms behoorlijk irritant vindt. Want vaak kan hij wel drie uur bezig zijn met iets, wat een ander misschien wel in net geen uur doet. Toch geeft hij niet op, zijn lijkt doorzettingsvermogen nooit op te raken.
          Ondanks zijn stille eigenschappen kan Connor op de juiste momenten grappige dingen zeggen. Zijn grappen zullen meestal niemand raken, maar als het zo is zal hij direct zeggen: "Grapje." Of zelfs zijn excuses aanbieden. Vergis je dus niet, Connor kan dus grappig uit de hoek komen. Het is alleen iets wat niet snel tevoorschijn zal komen.


    UITERLIJK
          [Faceclaim: Chris Evans]Connor heeft helblauwe ogen, die direct opvallen in zijn verschijning -- op zijn lengte en spiermassa misschien na dan. Zijn haarkleur is donkerbruin, en hij heeft het vaak net en strak gekamd, als het wat langer is tenminste. Als het kort is, heeft hij het eerder warrig dan net zitten. Hij heeft soms wel, maar soms ook weer geen stoppels, het verschilt. Als hij het druk heeft, scheert hij zich minder snel dan wanneer hij vrij is.
          Connor is één meter drieëntachtig, een normale lengte volgens hemzelf. Hij heeft een duidelijke atletische bouw, waar hij - mits hij kan - regelmatig aan traint. Veel mensen zouden hem hierdoor niet echt voor psycholoog of iets dergelijks aan zien, wat hij uitermate vermakelijk vindt.


    GESCHIEDENIS
          Geboren als de zoon van Eugene Webster en Sarah Webster-Kenway, leidde Connor een doodnormaal leventje, tot zijn vader kwam te overlijden toen hij zes was. Hoe dan ook, zijn leven ging verder, en zijn moeder is na zijn vader nooit echt meer opzoek gegaan naar iemand anders. Connor en Sarah ontwikkelden een hechte band samen, iets wat ze nog steeds hebben. Connor groeide op tot de man die hij nu is, gesteund door zijn moeder, die haar trots duidelijk liet blijken.

    SEKSUELE VOORKEUR
          Connor is heteroseksueel, maar hij is op dit moment niet echt op zoek naar een relatie.

    RELATIES
          Wie wil?

    EXTRA
          - Connor is een uitstekend tekenaar. Hij kan zich hier heel erg goed in vinden, en het helpt hem kalmeren. Hij tekent vooral gebouwen of de natuur, maar soms ook mensen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben klaar. Ik hoop dat hij zo goed is!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik vind hem super! :D


    When you believe your dreams come true

    Ik heb Noah af, maar ik heb echt door de drukte geen inspiratie meer wat ik er nog bij moet zetten. Ik hoop echt dat het zo goed is. Hij staat op pagina 2.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mentally Ill.






    Naam:
          Avery Lily Penotty
          Kayla.
          Thomas.
    Leeftijd: 21, boogschutter.
    Innerlijk:
    Avery;
    Avery is erg terughoudend. Ze durft mensen niet aan te spreken en droomt het liefst weg. Avery heeft hier echter ook genoeg problemen mee omdat haar dromen niet altijd even fijn zijn. Avery is erg wispelturig en vindt het moeilijk om keuzes te maken en eigen meningen te vormen. Ze raakt ook heel snel in paniek en verontschuldigd zichzelf vaak duizend keer achter elkaar. Ze is erg behulpzaam en als ze niet helpt is ze bang dat er iets mis al gaan. Ze is erg gewend om zichzelf weg te cijferen en zo houdt ze het dan ook het liefst. Ze praat veel, maar verteld niet heel graag. Ze probeert altijd vrolijk en lief te zijn, maar is soms bang om echt enthousiasme te tonen. Ze is erg zweverig en onrealistisch op betere dagen. Maar over het algemeen is ze pessimistisch en ziet ze alles als één grote slur. Ze is heel moeilijk over te halen, behalve als het gaat om zichzelf van kant maken. Ze geloofd niet meer volledig in het leven of liefde, maar ze heeft ook het idee dat de meeste mensen wel is met dat idee kampen. Ze is vrij gesloten en Avery is ook echt geen leider. Avery uit zich het liefst op creatieve manieren, omdat ze dit op gewone wijze niet kan.
    Kayla;
    Kayla is agressief. Ze is veel te snel op haat teentjes getrapt en kan heel vel uit de hoek komen. Ze is een bitch en houdt zo goed als geen rekening met andere, ze is een narcist en sadist. Dit houdt eigenlijk in dat ze alleen maar van zichzelf houdt en er van houdt om andere mensen pijn te doen. Kayla is slecht in andere mensen hun gevoelens raden en ze kan er al helemaal geen rekening mee houden. Kayla is diegene die dealt met mensen die haar pijn proberen te doen en gevaarlijke situaties. Ze is vrij positief ingesteld en over het algemeen heel vrolijk. Ze heeft een beetje een raar gevoel van humor en is heel zeker van haar zaak. Ze is ook heel standvastig en weet wat ze wil. Volgens Kayla heiligt het doel de middelen en niets zal haar ooit tegen houden. Kayla is een extrovert en ondanks haar narcisme en sadisme, ze gaat wel heel graag met andere omgaan. Meestal betekend dit de baas over mensen spelen en ze onder de duim houden.
    Thomas;
    Thomas is de stille van de drie, de redelijke. Hem zal je vooral zijn in situaties waarin er veel geschreeuwd of veel paniek aanwezig is. Hij zegt vaak helemaal niks en mensen die hem aan durven te raken krijgen een stoot op hun neus. Hij is zeer snel geïrriteerd, al is hij de rust zelf. Andere karakteristieken van hem zijn zijn eeuwige geduld en zijn vermogen om uren te wachten. Hij is een zeer vredelievend persoon zolang mensen niet op zijn knopjes drukken.
    Uiterlijk:
    Avery ziet er nog best liefelijk uit. Lange blonde lokken de vaak los over haar schouders vallen, de ene keer krullen ze meer dan de andere. Fel blauwe ogen die weinig make-up kennen en een lieve glimlach die bestaat uit roze of rode lippenstift. Ze heeft een vrij smal gezichtje en een heel fragiel lichaam, mede dankzij haar anorexia. Ze heeft weinig vrouwelijke vormen en een simpele kledingstijl; zit het lekker, zij draagt het. Ze is ongeveer 1,71 en heeft verschillende littekens over haar hele lichaam. Ook heeft ze een tattoo op haar arm met de woorden. "Remember," voor de momenten waarop ze het idee had dat ze weg viel.
    Kayla;
    Kayla kleed zich toch iets extremer als Avery. Ze draagt te veel oogmake-up en is dol op zich net iets te sexy. sletterig kleden. Avery krult haar haar ook vaak, of stijlt het helemaal, ze heeft niks met die vage halve krullen.
    Thomas;
    Thomas behoudt uiterlijke karakteristieken van Kayla of Avery, echter beseft hij zich best dat hij een meisjes lichaam heeft. Thomas is dan ook een uiterste.
    Geschiedenis:
          Avery is op zeer jonge leeftijd seksueel mishandeld, waarna ze uit huis werd geplaats op haar zesde. Hier kwam ze bij een gezin te recht dat haar mentaal mishandelde. Avery is hierdoor depressief geraakt en suïcidaal, maar dingen werden erger. Op haar achtste begon ze dingen te vergeten, belangrijke dingen van tijd tot tijd. Op haar twaalfde ging ze naar een psycholoog. Alleen door de bedreiging die zij hier voelde sloot ze zich alleen maar verder af. Op zowel basisschool als middelbare werd Avery erg gepest, doordat ze zo anders was. Op haar zeventiende kwamen mensen erachter dat het hier niet alleen op Avery ging, maar ook Kayla en zelfs Thomas. Toen werd duidelijk dat Avery DIS had. Echter was dit niet alles. Kayla heeft ook nog is met sadisme en woedeproblemen te kampen, Avery met depressie en anorexia en Thomas is... nja eigenlijk de normaalste van de drie. Avery is hierdoor sinds haar zeventiende opgesloten geweest, tot ze na naar dit experiment werd gebracht.
    Seksuele voorkeur:
    Avery is panseksueel, Kayla en Thomas zijn beide hetero.
    Relaties:


    Julie Octavia Wilkinson
    – Noah Anderson
    – Jax Kellin Scofield
    – Brishen 'Brix' Ravens
    – Jenna Amber Morisson
    – Dylan Wilkinson
    – Valetina Oceana Hannigan
    – Spencer Justin Robertson
    – Connor Eugene Webster


    Mentale stoornis (eventueel):
    DIS of MPS. Dit houdt in dat Avery, of Kayla/Thomas, meerdere persoonlijkheden heeft. Door jeugdtrauma heeft zij "Deelpersoonlijkheden" gekregen die haar in bepaalde situaties zullen overnemen.
    Extra:
    Avery is allergies voor banaan.









    Relaties komen nog :3 Voorstellen zijn welkom, ik ga ook nog wel even kijken. Is ze goed zo?

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 19:13 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    TAYLOR <3


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik vind je personage wel geniaal!!


    When you believe your dreams come true

    Hecuba schreef:
    TAYLOR <3


    Ik zag de quote 'bless me father, for I have sinned' en ik dacht meteen aan haar, haha.

    Eventuele relaties met Avery;


    -Julie Octavia Wilkinson - Ik denk dat Avery haar heel aardig zou vinden, vooral omdat ze ook anders is enzo. Alleen als Kayla zou ze haar waarschijnlijk iets minder aardig behandelen.

    – Noah Anderson - Kayla zou Noah echt heel cool vinden, mede omdat ze sadistisch is. Avery zou hem een beetje eng vinden, maar wel in de gaten houden van een afstandje, omdat ze niet op hem af durft te stappen.

    – Jax Kellin Scofield - Kayla zou hem mogen, waarschijnlijk nog even extra op zijn knopjes drukken door hoe ze is. Avery zou zich nogal snel terug trekken van hem, omdat hij enthousiast overkomt, maar ik denk dat ze wel een onderliggende verstandsverhouding hebben? I dunno, ze zou hem wel aardig kunnen vinden.

    – Brishen 'Brix' Ravens - Kayla zou hem ook vrij saai vinden. Avery weet ik niet goed, ik denk niet dat ze snel op hem af zou stappen, maar het op zich wel met hem zou kunnen vinden.

    – Jenna Amber Morisson - Ik den k dat Kayla haar vooral iirritant zou vinden en Avery haar een beetje heel erg overweldigend. Maar ze zou der op zich wel aardig vinden.

    – Dylan Wilkinson - Ik denk dat Kayla hem heel interessant zou vinden, Avery zou hem ook heel aardig vinden. Al zou ze wel heel bang zijn dat hij haar raar zou vinden zou ze wel alles doen om indirect contact te zoeken.

    – Valetina Oceana Hannigan - Ik denk dat Kayla haar gezworen vijand zou kunnen zijn en Avery zou haar een beetje overweldigend vinden.

    – Spencer Justin Robertson - Ik denk dat Kayla hem saai zou vinden, maar Avery hem wel ongelofelijk interessant zou vinden en als het waren zou proberen op te vallen bij hem?

    – Connor Eugene Webster - Ik denk dat Kayla hem vooral zou uitproberen, zien hoe ver ze kan gaan. Maar Avery zou hem heel intimiderend vinden en heel nerveus van hem worden.



    zoiets, denk ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik hou van tpr heheheh.

    Ik vind de relaties goeeed c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    heeft iemand problemen met triggers? anders geef ik die aan namelijk hehe.


    Waarmee precies?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'