• "Lang geleden leefden de vier naties in vrede samen.
    Maar alles veranderde toen de Vuurnatie aanviel. "


    Zoals we het verhaal verder kennen, beleeft Avatar Aang fantastische avonturen met Katara, Sokka, Toph en hun vele vrienden die ze onderweg maken. Vrede is nu gebracht in alle rijken en de avatar kan alleen maar proberen de balans zo te houden.
    We zijn tien jaar verder.
    Aang en Katara verwachten hun eerste kindje, Vuurheer Zuko heeft een dochtertje van twee, Sokka geniet van zijn leven als professioneel grappenmaker - zo vind hij zelf.. maar eigenlijk heeft hij gewoon een eigen bar en Toph heeft een eigen school waar ze kinderen ijzer leert sturen. Ze hebben allemaal een vredig leventje, de Republiek wordt langzaam opgebouwd en alles lijkt voorspoedig te gaan.
    Toch knaagt er iets aan Aang. Het kan niet zijn dat zijn leven nu zo perfect is, hij is de Avatar. Tot op een nacht een geest bij hem verschijnt. De geest spreekt geen woord maar laat alleen Aang beelden zien van een oorlog. Tussen hem en nieuw kwaad. Wie is dit kwaad en waar moet hij naar toe? De geest laat hem een plaats zien, diep in een woud, bij een oude tempel. Daar zal de eerste aanwijzing komen vermoedt Aang.

    Op zijn nieuwe avontuur blijft Katara thuis, Zuko heeft het veel te druk met vuurheer zijn. Gelukkig kan Aang wel vertrouwen op Sokka en Toph, die hem al te graag willen helpen.
    Wat zal er allemaal op zijn pad terecht komen? En waar moeten ze beginnen?

    ~Begin verhaal
    Aang heeft sommige ontmoet tijdens een van zijn vorige avonturen. Sommige kunnen nieuw zijn, door dat ze elkaar toevallig tegenkomen of enkele zijn opgedragen door de geest om de avatar te zoeken en mee te gaan op zijn queeste! (Ik zal persoonlijk bericht sturen naar wie dat gaat worden - een of twee - voor een leuke twist in het verhaal!
    Verder zal het verhaal beginnen in de Republiek



    ~ Rollen


    Lucht:
    ~ Avatar Aang, 23 WenseKronik

    Water:
    ~ Kokochin van de Noordelijke Waterstam, 19 Wensekronik
    ~

    Aarde:
    ~ Huan Yomoke, 18 nakito
    ~ Toph Beifong, 23 Wensekronik
    ~ Atlas, 20 901FreeAtLast

    Vuur:
    ~ Seyoung Liu, 19 901FreeAtLast
    ~ Ayano, 19 Dandocal
    ~ Daisuke, 19 Bostick
    ~ Lee,28 AlbusDumbedore

    Normaal (denk aan Kyoshi strijders, Ty Lee of dergelijke)
    ~ Ty Lee,24 Qingsel
    ~ Sokka van de Zuiderlijke Waterstam, 25 AlbusDumbledore



    ~ Regels

    Meespeelverhalen wetboek
    En als dat te veel werk is, even in het kort:
    ~ Wordt in de derde persoon geschreven.
    ~ Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    ~ voorafgaande stukken/posts niet herhaald te worden
    ~ Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verledentijd
    ~ hetgene dat als eerste geschreven werd geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    ~ Bedenker houd de begin post up-to-date.


    ~ Karakter beschrijving
    Naam:
    Leeftijd:
    Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relatie:
    Extra:


    ~ Reserveren mag, 48 uur de tijd om een personage aan te maken!
    ~ Of maak direct een personage aan (:
    Tijdelijke stop op meisjes

    Links:
    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 12:21 ]

    Wanneer beginnen we?


    When you believe your dreams come true

    Euhm ik denk in het weekend, zondag dat ik het speeltopic open. Ben morgen hele dag in londen en vanavond ga ik naar de pub!

    Hioe kan Daisuke wit haar hebben?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AlbusDumbledore schreef:
    Hioe kan Daisuke wit haar hebben?


    Omdat 't anime is (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Seyoung is denk ik al wel af, mag ik Atlas zondag maken, ik ben vandaag vanaf twee uur weg en moet nog douchen, lunchen en klaar maken etc. en ik wil niet binnen zitten met het mooie weer.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bostick schreef:
    (...)

    Omdat 't anime is (:


    Nou ja, behalve de mensen die grijs zijn en Yue is er niemand in Avatar met een andere kleur haar dan zwart of bruin, dus dan zou Daisuke er ook een reden voor moeten hebben.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AlbusDumbledore schreef:
    (...)

    Nou ja, behalve de mensen die grijs zijn en Yue is er niemand in Avatar met een andere kleur haar dan zwart of bruin, dus dan zou Daisuke er ook een reden voor moeten hebben.


    Hij mist gewoon pigment in zijn haar?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hebben mensen geen blond haar in avatar? Naja ik vind dat je best wit haar kan hebben x) wit blond ofzo? dunnow ..
    Is er echt geen blond of wit naast Yue??

    WenseKronik schreef:
    Hebben mensen geen blond haar in avatar? Naja ik vind dat je best wit haar kan hebben x) wit blond ofzo? dunnow ..
    Is er echt geen blond of wit naast Yue??


    Nee. Het is geïnspireerd op Oosterse culturen. Daar komt blond haar niet voor. Ken jij behalve Yue en al die oudjes dan een personage dat geen bruin of zwart haar heeft? :'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Gaan we er moeilijk over doen of laten we het gewoon zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nah, ik wou het gewoon gezegd hebben, eigenlijk :'P Dat je het iig weet.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 21:32 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AlbusDumbledore schreef:
    (...)

    Nee. Het is geïnspireerd op Oosterse culturen. Daar komt blond haar niet voor. Ken jij behalve Yue en al die oudjes dan een personage dat geen bruin of zwart haar heeft? :'p


    Yue had oorspronkelijk ook niet eens wit haar. :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oke, ik ga zo het speeltopic openen (:

    Fijn :)


    When you believe your dreams come true