• Hee,

    Mijn vriend wil al heel lang een ring, en omdat hij geslaagd gaat zijn (haha) wil ik een ring voor hem kopen.
    Op pinterest vond ik deze foto: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/5a/84/89/5a84890584ff6826d55d7df670b01a47.jpg


    En het is PRECIES wat ik wil, maar totaal onvindbaar op internet toen ik ernaar ging zoeken.
    Dus, ik zoek een roestvrijstalen of zilveren ring zoals de foto, met 1 of 2 of 3 groeven langs de zijkant (dus niet in het midden)
    Zijkanten van de ring graag plat, niet rond afgewerkt.
    Prijs maximaal €50,-
    Iemand iets gezien of een idee welke sites/winkels dit zouden kunnen hebben?

    Thanks!

    Rosa

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 16:54 ]


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Zoek eens op Miniinthebox

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Op Large.com hebben ze wel roestvrijstalen ringen voor mannen, alleen niet met van die groeven erin. Misschien ook even kijken bij een lokale juwelier?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Buddha to buddha heeft ook mooie ringen, al zijn ze wel iets duurder denk ik.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Bostick schreef:
    Zoek eens op Miniinthebox


    Ga ik doen, thanks!


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Arianne schreef:
    Op Large.com hebben ze wel roestvrijstalen ringen voor mannen, alleen niet met van die groeven erin. Misschien ook even kijken bij een lokale juwelier?


    Gekeken, helaas niet nee. Juwelier is wel erg duur...


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Donnie schreef:
    Buddha to buddha heeft ook mooie ringen, al zijn ze wel iets duurder denk ik.


    Heb zelf een Buddha to Buddha ring en die zijn volgens mij vanaf €100, is een beetje ver buiten mijn portemonnee...


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Misschien kan je kijken bij de stadsbank van lening? Als er een is in de stad waar je woont want daar hebben ze ook vaak juwelen en die verkopen ze voor een redelijke prijs.

    Ik heb even gezocht op Beau Monde (een site voor juwelen) en ik kwam er een tegen, maar ik weet niet zeker of het is wat je zoekt. Het is een stalen met een soort van zwarte randjes. De ring

    Misschien kan ik nog wat anders voor je vinden, ik ga even kijken.

    Op bol.com vond ik er een die meer lijkt op de voorbeeldfoto die in je beginpost staat Ring van bol.com

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 17:21 ]


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    Misschien kan je kijken bij de stadsbank van lening? Als er een is in de stad waar je woont want daar hebben ze ook vaak juwelen en die verkopen ze voor een redelijke prijs.

    Ik heb even gezocht op Beau Monde (een site voor juwelen) en ik kwam er een tegen, maar ik weet niet zeker of het is wat je zoekt. Het is een stalen met een soort van zwarte randjes. De ring

    Misschien kan ik nog wat anders voor je vinden, ik ga even kijken.

    Op bol.com vond ik er een die meer lijkt op de voorbeeldfoto die in je beginpost staat Ring van bol.com


    Jaaa geweldig, die van Bol.com is het helemaal! En ook nog zilver! Ga ik bestellen, nu maar hopen dat hij past...
    Heel erg bedankt! :)


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    lesroses schreef:
    (...)

    Jaaa geweldig, die van Bol.com is het helemaal! En ook nog zilver! Ga ik bestellen, nu maar hopen dat hij past...
    Heel erg bedankt! :)


    Ik ben blij dat ik je kon helpen, alleen heb ik inderdaad niet gekeken naar de maten.


    Physics is awesome