• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..


    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Ginoble
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae

    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Ginoble
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - Athelstan
    1.8 ~ Cyrith Evans - Athelstan
    1.8 ~ Kane Evans - Athelstan
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore
    ~ Kern

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd (vanaf 16!):
    Nieuw/Bekend/Inwoner:
    Uiterlijk(Alleen foto is genoeg, maar beschrijving erbij mag):
    Karakter eigenschappen:
    Extra(hoeft niet):


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 19:26 ]


    El Diablo.

    Dankjewel! Ik maak haar vandaag of morgen waarschijnlijk :)

    Lynn Elisa Alvarez



    Naam: Lynn Elisa Alvarez
    - Lynn - Beeldschoon - Engels
    - Elisa - Toegewijd aan God - Spaans
    - Alvarez - Spaans

    Leeftijd: 19 jaar oud
    Nieuw/Bekend/Inwoner: Lynn is nieuw op het eiland.
    Uiterlijk:
    Madison Beer
    - Lynn heeft een navelpiercing
    - Lynn is 1.60 meter lang en is slank gebouwd
    Karakter eigenschappen:
    - Sociaal
    - Brutaal
    - Liefdevol
    - Doorzettend
    - Eigenwijs
    - Zelfzeker, hierdoor soms een tikkeltje arrogant
    - Snel jaloers
    Extra(hoeft niet):
    -

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 15:44 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Meisje is af I guess :').


    I just caught the wave in your eyes

    Ik wil toch wel die jongen en meisje als het kan! (:


    Tell me about it, stud.

    Natuurlijk! Ik zet je erbij (:
    Ik heb wel wat meer jongens nodig tho..


    El Diablo.

    Ik denk nog na over nog een jongen (:


    I just caught the wave in your eyes

    Iemand al een relatie met Alégria?


    I just caught the wave in your eyes



    Valentino Roman Amello
    Inwoner


    Leeftijd:
    22 Zomers oud, hij verjaard op 26 Augustus

    Uiterlijk



    Karakter eigenschappen:

    Tino is eigenlijk een erg open en spontane jongeman zodra je hem een beetje leert kennen, wie hem echt goed kent weet dat zijn stoere imago die hij probeert te creëren gewoon een soort van beschermende muur is dat hij bouwt maar als je erover begint zal hij het gesprek kortaf beëindigen. Hij is een goede luisteraar en praat niet zo gauw over zichzelf tenzij hij in een flirterige bui is en zichzelf wilt overtreffen. De jongen weet niet echt hoe hij een serieuze relatie zou moeten onderhouden en wimpelt dat idee ook weg. Hij is eerder de one night stand guy die je misschien nog als een FWB kunt aanzien of je dan toch nooit meer te zien krijgt. Hij sluit emoties vaak uit en kan daardoor ook een beetje harteloos en bot overkomen wat ook zijn ruwe kant wel verklaard. Valentino is een uitdagend type en heeft door middel van de weddenschappen enkele slechte gewoontes aangeleerd. Zo heeft hij al eens geëxperimenteerd met drugs, seksuele zaken, roken, maar zijn grootste probleem is dat hij alcohol verslaafd is. Eens hij een alcoholisch drankje binnen heet weet hij niet te stoppen en dit komt meestal niet goed. Hij heeft dus steun nodig van goede vrienden die hem op het rechte pad willen houden. Zijn uitdagende houding kan ook voor ruzies zorgen, wat nog één van zijn mindere eigenschappen is want hij kan soms kicken op een gevecht tussen zowel woorden als daden al kan hij er niet tegen als hij verliest. Deze jongeman wil je dan ook niet tegen komen wanneer hij te diep in het glas gekeken heeft want dan kun je zeker zijn ambras te hebben met hem. Verder is hij wel beschermend tegenover familie en vrienden, hij zou voor hen door het vuur gaan en vertrouwd hen ook blindelings. Hij is gul en joviaal en vind het heus niet erg om eens een kleine attentie mee te brengen of hen eens te trakteren. Val zou ook niemand zijn zonder hen en heeft dus wel een steunpunt nodig, die hij vroeger amper had. Verder is Valentino een sportieve jongeman en gaat voornamelijk veel zwemmen en sprinten. Ook heeft hij een lichte passie ontwikkelt voor tatoeages en lichaam versiering, want stiekem is hij best kunstzinnig.


    Valentino is niet altijd zo bitter geweest, hij was vroeger een erg lieve jongeman die erg zijn best deed voor school en later iets in de sportwereld wilde halen. Echter op zijn veertiende gingen zijn ouders plots uit elkaar en is hij bij zijn moeder gaan wonen tot hij 18 werd. Door de plotse breuk tussen zijn ouders werd hij erg kortaf tegen zijn moeder en kwam zijn driftige kant (die hij duidelijk van zijn moeder meegeeft) boven en zijn de twee ruzie beginnen maken. Sindsdien is hij met de verkeerde mensen omgegaan en is hij slechte gewoontes beginnen aan te leren die hem de jongeman maakt die hij nu is.

    Extra: Valentino heeft al eerder eens problemen gehad met de politie in verband met drugsgebruik en vandalisme. Verder heeft Tino een eigen stekje die hij deelt met zijn kat Toulouse . Zijn stekje is misschien niet heel groot maar met zijn simpel loon die hij verdient als klusjesman. Hij heeft 2 jaar techniek gestudeerd maar werd genoodzaakt te stoppen met zijn studies, doormiddel van zijn alcohol probleem.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 23:50 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Tyler voor je? Hij is nog niet af, maar sinds ze beide inwoners zijn...


    El Diablo.

    Ginoble schreef:
    Ik heb Tyler voor je? Hij is nog niet af, maar sinds ze beide inwoners zijn...


    Een liefdesrelatie, haat relatie, flirts idk ^^?


    I just caught the wave in your eyes

    Ik wil ook nog wel een jongen erbij.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Zou ik een meisje mogen?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    @Copterus Hmh, ik vind alles goed hoor. Misschien liefde? Ik bedoel, dat kan nog alle kanten opgaan natuurlijk ^^
    @Mirin All right! (:
    @Frenchcore Tuurlijk!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 15:35 ]


    El Diablo.

    Ginoble schreef:
    @Copterus Hmh, ik vind alles goed hoor. Misschien liefde? Ik bedoel, dat kan nog alle kanten opgaan natuurlijk ^^
    @Mirin All right! (:
    @Frenchcore Tuurlijk!


    Heeey Lotte ^^!!! But liefde is goed ^^ of dat ze allebei een crush op elkaar hebben maar dat niet weten en dan een hoop gestuntel :3.
    anyway ik neem nog wel een jongen gezien een MSV bijhouden een stuk makkelijker is geloof ik.


    I just caught the wave in your eyes

    Kan ook, haha. Wat heb jij het liefste?


    El Diablo.