• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..


    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Ginoble
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae

    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Ginoble
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - Athelstan
    1.8 ~ Cyrith Evans - Athelstan
    1.8 ~ Kane Evans - Athelstan
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore
    ~ Kern

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd (vanaf 16!):
    Nieuw/Bekend/Inwoner:
    Uiterlijk(Alleen foto is genoeg, maar beschrijving erbij mag):
    Karakter eigenschappen:
    Extra(hoeft niet):


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 19:26 ]


    El Diablo.

    Ik wil graag een jongen, en als er een meisje vrijkomt, zou ik die dan ook mogen? :3


    Spinning around, I'm weightless.

    Natuurlijk, ik zal je erbij zetten zodra ik mijn laptop heb!


    El Diablo.

    oh ha shit het is een msv, dat heb ik dus nog nooit gedaan. Ik wil het wel proberen though c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    oh ha shit het is een msv, dat heb ik dus nog nooit gedaan. Ik wil het wel proberen though c:


    Ach ik ben ook een MSV newbie so you are not the only one c':.


    I just caught the wave in your eyes

    Finnegan op pagina een is ook klaar ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    (...)

    Ach ik ben ook een MSV newbie so you are not the only one c':.


    Yay, gelukkig c:


    lol ok ik ga mn rol schrijven help


    Spinning around, I'm weightless.


    Emma Cathelynn Mills



    Leeftijd
    18 Winters oud, ze verjaard op 22 December
    Nieuw
    Uiterlijk

    Felroze haren, volle lippen en helderblauwe ogen die gesierd zijn met volle gitzwarte wimpers. Emma meet zo'n 1m73 en heeft een wat volslankere vorm met een welgevormde bozem en billen.

    Karakter eigenschappen:

    Emma is een lief en nog wat onwetend meisje, die wel eens nood heeft om de wildere chick uit te gangen. Ze is naïef en cijfert zichzelf veel te rap weg, het was dan ook met veel geaarzel dat ze Finnegans aanbod aangenomen heeft en meegegaan is naar dit eiland. Emma is eerder een bescheiden en verlegen meisje maar wilt zichzelf hier van ontdoen. Ze wilt zelfzekerder worden en eindelijk eens een jongen aan de haak kunnen slaan -iets wat haar nog niet gelukt is- Ze houd van lachen en loopt soms iets te rap van stapel waardoor ze soms eens wanhopig kan lijken. Ze geloofd mensen veel te rap en lijkt niet te kunnen onderscheiden wanneer ze met haar grappen uithalen of niet. Op haar school werd ze ook een beetje als geek/losertje aanzien en nu ze hier op het eiland zit wilt ze dit anders aanpakken door stoerder over te komen en hoopt ze iemand te vinden die haar hierbij kan helpen. Ze hoopt stiekem wel dat ze niet veel moet veranderen, want ze is best bang voor verandering. Verder is ze een enorme zoetekauw en een muziek gek, ze luistert alle stijlen en zingt dan af en toe ook eens mee al klinkt het vaak katte vals. Ook houd ze enorm van series zoals teen wolf en OUAT, maar probeert dit niet te erg laten uitkomen. Wel is ze de enige en jongste dochter uit het gezinnetje Mills, ze is een echt vadersprinsesje en krijgt ook vaak wat haar hartje beheerde. Echt snob is ze niet maar ze kan best koppig en kattig zijn als ze haar zin niet krijgt al weet ze wanneer ze over the limit zit. Ze is een slimme meid, maar soms iets te traag van begrip en zou niet weten wat ze zonder haar vrienden zou moeten.


    Extra Emma is eigenlijk meegekomen doordat haar beste vriend Finnegan haar meegesleurd heeft. Eigenlijk is ze veels te braaf en dit probeert ze weg te krijgen in La Isla Milagro.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 0:09 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ale en Emma kunnen ws wel vriendinnen worden ^^. Finn en Emma passen geloof ik ook wel als goede vrienden (allebei pagina 1) (:


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    Ale en Emma kunnen ws wel vriendinnen worden ^^. Finn en Emma passen geloof ik ook wel als goede vrienden (allebei pagina 1) (:


    Met Ale zou ze idd vriendinnne kunnen worden al zal dat in het msv wel moeten gebeuren , gezien Emma nieuw is :3 Oh en is Finn een inwoner of niet? en zo niet is hij dan nieuw ? Misschien kan hij diegene zijn die haar meegesleurd heeft naar het eiland ofzo? ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Met Ale zou ze idd vriendinnne kunnen worden al zal dat in het msv wel moeten gebeuren , gezien Emma nieuw is :3 Oh en is Finn een inwoner of niet? en zo niet is hij dan nieuw ? Misschien kan hij diegene zijn die haar meegesleurd heeft naar het eiland ofzo? ^^


    Ik was van plan hem nieuw te maken dus dat lijkt me een goed plan ^^.
    Dat van Ale is goed, misschien kan ze Emma's gids een beetje spelen in het begin (:?


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    (...)

    Ik was van plan hem nieuw te maken dus dat lijkt me een goed plan ^^.
    Dat van Ale is goed, misschien kan ze Emma's gids een beetje spelen in het begin (:?


    Ja is prima ! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexander "Alex" Brooks Lessard

    Leeftijd
    Nieuw/Bekend/Inwoner
    Uiterlijk
    Karakter eigenschappen
    Extra

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 8:00 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Samuel Gordan Abbey



    Leeftijd: 22
    Nieuw/Bekend/Inwoner: Samuel is hier al eens enkele keren eerder geweest.
    Uiterlijk: Samuel heeft donkerbruine haren, bruin-groene ogen en komt meestal buiten met een lichte baardgroei. Van figuur is hij rond 1m90 groot, matig gespierd en slank. Hij valt het meest op vanwege zijn stretchers, septum-piercing en tatoeage op zijn borst.
    Karakter eigenschappen:
    Charmant
    Overbezorgd
    Meelevend
    Snel geïrriteerd
    Roekeloos wanneer dronken
    Slechte verliezer
    Vriendelijk
    Neemt snel slachtofferrol op zich
    Bemoeial
    Open
    Goede luisteraar
    Geaardheid: Pansexueel
    Extra: Samuel is naar La Isla Milagro wedergekeerd om terug te kunnen ontspannen na de laatste maanden die emotioneel veel van hem hebben geëist. Zijn vriendin waar hij enkele jaren mee samen was, en waarmee hij de vorige keren hiereen was gekomen, is vreemdgegaan en dat had ook zijn impact op Samuel's studies en gezinsleven. Hij hoopt hier wat stoom te kunnen aflaten en alles van zich af te kunnen zetten, om zo na de zomer met een schone lei te kunnen beginnen.


    Vriendin van ex: Celeste
    Eventuele vriendschap: Emma
    Kennis maar mogen elkaar niet vanwege ruzies: Valentino













    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 12:26 ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    grapje, ik had natuurlijk een jongen oeps

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 22:12 ]


    Spinning around, I'm weightless.




    Naam:
          Dylan Wilkinson
    Leeftijd:
          Twintig
    Nieuw/Bekend/Inwoner:
          Dylan komt hier al zeven jaar.
    Innerlijk:
          Zorgzaam:
          Eerlijk:
          Eigenwijs:
          Hopeloze romanticus:
          Slordig:
          Spontaan:
          Levensgenieter
          Flirterig


    Uiterlijk:
          Dylan heeft een paar helderblauwe kijkers, die omrand worden door lange zwarte wimpers. Zijn zwarte haar is niet kort, maar ook niet lang. Dylan is 1.78, dus iets kleiner dan de gemiddelde man. Hij is niet bijzonder gespierd, omdat hij er nooit echt werk van heeft gemaakt om naar de sportschool te gaan. Dylan is niet dik, maar dit is wel iets wat hij graag zou veranderen: het liefst zou hij iets gespierder zijn. Dylan besteedt genoeg tijd aan zijn uiterlijk, omdat hij van zijn ouders heeft geleerd dat je altijd goed voor de dag moet komen. Meestal zie je hem met een 3-dagen baardje of een gladgeschoren gezicht en hij zal nooit het huis verlaten zonder zijn armbanden.
    Seksuele voorkeur:
          Dylan is biseksueel, wat betekent dat hij op beide geslachten valt.
    Relaties:
          Vertel hehe.
    Extra:
          Dylan heeft een voorliefde voor muziek, en speelt al van kleins af aan gitaar en een klein beetje piano. Daarnaast schrijft hij veel en houdt hij er ook van om af en toe gewoon een stukje te gaan wandelen. Ook zal hij het niet snel toegeven, maar houdt hij erg van kruiswoordpuzzels. Daarnaast heeft Dylan een enorme verzameling armbandjes, die hij heeft gekocht/gekregen in landen die hij bezocht heeft. Op zijn rechter arm, aan de buitenkant, heeft hij een bijna onmerkbaar kleine tattoo van een sterretje, die hij heeft laten zetten voor zijn zusje. Daarnaast heeft hij nog een aantal tattoos.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 22:47 ]


    Spinning around, I'm weightless.