• Hé allemaal!

    Zoals de titel al verraadt, vroeg ik me af wat jullie Guilty Pleasure-liedje is. (Zo'n liedje waarvoor je je wel eens schaamt, maar toch gekgraag naar luistert.)

    Ik ben best benieuwd naar jullie reacties! Bij mij zijn het namelijk nogal vaak liedjes uit mijn jeugd. De huidige die echter de hele dag in mijn hoofd zit - en prominent mijn schoonmaak-liedje is - is deze:




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A girl who wonders.

    Eigenlijk kan ik nu niet echt op een nummer komen waarvan het mijn GPS (hehehe lolol -- nee oke, lame, maar ik vond 'm wel grappig :'D) is. Ik zal eens rondkijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, wauw. Ik heb er zoveeeeeeeeel :'D

    Om maar even te beginnen bij deze:


    I don't understand that reference. - Castiel

    Geweldige band, best bekend, en meerdere vinden dit wss een tof nummer. Maar gewoon deze tekst :'D zo leuk om mee te zingen, maar mensen die niet zo in dit genre zijn, kijken soms wel is raar op bij dit liedje of uberhaupt zou ik het niet snel mensen in mijn klas laten luisteren :'D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2015 - 3:51 ]

    Hamily schreef:
    Oh, wauw. Ik heb er zoveeeeeeeeel :'D

    Om maar even te beginnen bij deze:



    Die staat gewoon in mijn normale playlist? Zo erg is die niet. (;

    OT: ik heb er geen omdat ik me nergens voor schaam. :D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik schaam me er niet voor, maar mensen kijken wel altijd raar op als deze liedjes langskomen in mijn playlist. :'D





    Ach ja, ik ben gewoon nostaligisch.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hier ga ik straks eens naar kijken :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Patholoog schreef:
    (...)

    Die staat gewoon in mijn normale playlist? Zo erg is die niet. (;

    OT: ik heb er geen omdat ik me nergens voor schaam. :D


    Het is ook niet zo dat ik me er echt voor "schaam", want ik geef letterlijk geen ene moer om wat anderen van me denken, haha. Het is meer zo dat hij eigenlijk zo extreem fout is maar dat ik hem gewoon waanzinnig graag luister (want hij is tof). Plus; door velen wordt hij weligt als guilty pleasure gezien. :Y)

    Maaaaaaar, wel tof dat jij hem ook tof vindt. *O*


    I don't understand that reference. - Castiel



    Dit is een van mijn Guily Pleasure Songs, gehehe ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:


    Dit is een van mijn Guily Pleasure Songs, gehehe ('x

    Je had een IMG code in plaats van een Youtube code staan ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Op dit moment niet meer, maar de afgelopen weken waren de kerstliedjes echt mijn guitly pleasures - véél te vroeg :')

    Kirstein schreef:
    Hier ga ik straks eens naar kijken :')


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov



    en

    [ bericht aangepast op 10 dec 2015 - 15:38 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb er eigenlijk best wel heel veel. Vooral veel van die oude rare nummers haha. Maar dit is één van de leukste, vind ik.

    Wat 'n leuke reacties allemaal! ^^


    A girl who wonders.