• Hoi allemaal,

    Ik ben nu bezig met een nieuwe story, maar ik kan geen passende faceclaims vinden voor een aantal van mijn karakters. Natuurlijk zijn FC's niet hoognodig, maar ik kan gewoon beter schrijven als ik iemand uiterlijk echt in mijn hoofd heb, plus ik wil ook een cover hebben ervoor. Maar hebben jullie misschien ideeën?

    - Fae (hoofdpersoon): 16, bijna 17 jaar, redelijk maar niet overdreven knap, vrolijk en redelijk populair meisje. Geen zorgen, het is geen Mary Sue hoor, dit veranderd allemaal naarmate het verhaal vordert.
    - Thalia (tweede hoofdpersoon): 17 jaar, rebels en hard meisje, het liefst donker haar, een beetje punk achtig maar niet heel erg, wel erg knap op een natural beauty achtige manier.
    - Naamloze vriendje van Fae: 16/17 jaar, typisch Amerikaanse high school populaire quarterback cliché persoon.

    Ideeën:

    Fae:
    - Danielle Campbell

    Thalia:
    - Tatiana Maslany
    - Kaya Scodelario
    - Nina Dobrev
    -

    Naamloos vriendje:
    - Gregg Sulkin
    - Sean O'Donnel

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 23:01 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Danielle Campbell voor Fae?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Voor thaila misschien Sarah uit Orphan Black? Weet even haar echte naam niet meer


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Medi schreef:
    Voor thaila misschien Sarah uit Orphan Black? Weet even haar echte naam niet meer


    Tatiana Maslany?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Die ja


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Kaya Scodelario voor Thalia? Hihi.
    Gregg Sulkin voor naamloos vriendje?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sean O'Donnell voor naamloos vriendje?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    er is een topic van misschien kun je daar wat vinden?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    er is een topic van misschien kun je daar wat vinden?

    Had ik al gekeken, maar niets goeds gevonden :c bedankt voor alle suggesties tho (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mix alle suggesties samen in zelf bedacht persoon? Die haren, die ogen, die lichaamsbouw, die lach. Etc.


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Medi schreef:
    Mix alle suggesties samen in zelf bedacht persoon? Die haren, die ogen, die lichaamsbouw, die lach. Etc.

    Jamaar ik wil heel graag een FC zodat ik ook een cover kan maken enzo, dat vind ik veel handiger. Alleen vergeet ik altijd dat ik beter eerst een FC kan zoeken en daarna het persoon er om heen bouwen, dat werkt wel altijd. Bluh.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Tja, dan maak je het je zelf wel lastig, maar succes dan (:


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Ik ben eruit (:

    Alexis Ren voor Fae, Nina Dobrev voor Thalia en Drew van Acker voor Naamloze Vriendje ^^


    “A queen will always turn pain into power.”