• You are what you believe yourself to be

    Anno 2015 is de duistere wereld van de mental ill hospitals niet meer denkbaar en langzaamaan naar de achtergrond verdwenen.
    Mentale problemen, gedragsstoornissen worden uitgebreid verklaart bij een psycholoog.
    Toch is niet iedereen deze tijd vergeten en blijft er een soort brandende verlangen naar de oorzaak van deze stoornissen.
    Zij noemen zich de 'HASO' (human analyzing scientists organisation) en hebben een experiment opgezet,
    met goedkeuring van de politieke leiders wereldwijd.
    Elk continent heeft zijn eigen team die zich bezig houdt met de oorsprong van deze zogenaamde mentale stoornissen.
    Om hier achter te komen is deze selectieve groepering bezig met doen van onderzoeken. Opzoek naar antwoorden…




    Verhaal
    Cleverwood's bay is een klein plaatsje in het noorden van Schotland. Een zelfvoorzienend dorpje, waar de inwoners haast op een hand te tellen zijn. In dit gebied staat een oud landhuis, dat vroeger diende als woonplaats voor de gouverneur van dit gebied. Sinds kort wordt het gebruikt als basis voor het Europese continent.

    Het experiment luidt als volgt. Er worden uit heel Europa vijf jong volwassenen met mentale problemen naar het landhuis in Cleverwood's bay gebracht. Onder het nom van een nieuw behandelingstraject. Daarnaast komen er ook vier 'gewone' mensen te wonen. De negen jongeren krijgen toezicht van twee onderzoekers. Deze houden hen dag en nacht in de gaten. Ook voeren ze behandelingen uit, welke sommige verdacht veel in de buurt komen bij de behandelingen uit het verleden. Waarbij je je gaat afvragen of zij zelf geen behandeling nodig zijn.

    De vijf mental ill patiënten hebben er geen idee van, dat de ander vier geen problemen hebben. De vier vrijwilligers worden behandeld als de andere vijf. De vier 'gewone' mensen, doen vrijwillig mee aan het experiment. Ze krijgen er bovendien een aardig zakcentje voor. Zij denken dat ze worden gevraagd aan het experiment mee te doen, om te kijken of de toestand van de andere vijf verbeterd wordt. Door invloed van de aanwezigheid van mensen zonder een stoornis. Maar is dit wel de reden waarom zij hier zijn? De vraag is gaan zij uiteindelijk geloven dat zij toch niet zo normaal zijn als ze eigenlijk dachten te zijn?
    You are what you believe yourself to be...

    The HASO experiment: district Europe
    Onderzoeksvraag: Hoe makkelijk is een mens te manipuleren.
    Het doel: Concluderen of een mentale stoornis aan te leren is of niet.
    Duur experiment: 1 jaar.
    Deelnemers: 5 mental ill patiënten, 4 vrijwilligers, 2 HASO onderzoekers.
    Waar: Cleverwood's bay, North Schotland.


    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (17+/25-)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Seksuele voorkeur:
    Relaties:
    Mentale stoornis (eventueel):
    Extra:


    Regels
    - Geen perfecte personages
    - Zorg gerust voor drama, maar houdt het wel realistisch
    - Geen pesten buiten de rpg (personages mag wel)
    - 16+ toegestaan
    - Woordenaantal 100+
    - Max 2 personags


    Rollen
    Mental ill patiënten
    – Julie Octavia Wilkinson ~ Hecuba
    – Noah Anderson ~ SleepyAsh
    – Jax Kellin Scofield ~ TylerJoseph
    – Brishen 'Brix' Ravens ~ Hippogrief
    – Avery Lily Penotty (Kayla, Thomas) ~ Khronos

    Vrijwilligers
    – gereserveerd nakito
    – Dylan Wilkinson ~ Hecuba
    – Valetina Oceana Hannigan ~ Allete
    – Spencer Justin Robertson ~ Balloo

    HASO onderzoekers
    – Connor Eugene Webster ~ Dandocal
    – Sunshine 'Sunny' Morrison ~ Dandelions


    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 18:37 ]


    When you believe your dreams come true

    TylerJoseph schreef:
    (...)
    JEAH!
    en hoe was Pinkpop?


    Leuk leuk leuk leuk c:
    De line-up was wel matig maar daardoor hebben we goede plekken kunnen krijgen bij de leukere dingen door sommige dingen over te slaan dus dat was tof hehe. En muse en robbie waren echt geweldig <3___<3
    + ik ben nog steeds een beetje boos op dave grohl :c

    en nu ga ik voor het eerst sinds ik in landgraaf aankwam even douchen en dan post ik meteen c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    (...)

    Leuk leuk leuk leuk c:
    De line-up was wel matig maar daardoor hebben we goede plekken kunnen krijgen bij de leukere dingen door sommige dingen over te slaan dus dat was tof hehe. En muse en robbie waren echt geweldig <3___<3
    + ik ben nog steeds een beetje boos op dave grohl :c

    en nu ga ik voor het eerst sinds ik in landgraaf aankwam even douchen en dan post ik meteen c:

    Hahaha mooi!!
    Ja ik wilde eerst ook gaan. Maar omdat het zins vorig jaar opeens zo commercieel is, had ik er geen zin in. ;x dus nu ga ik volgendeweek naar jera, dus ben ik er vrijdag tot zondag niet. Al kan ik misschien af er toen wel wat posten, maar daar ga ik niet vanuit aangezien ik waarschijnlijk 0% van die tijd nuchter ben.

    Haha douche na zo'n weekend is echt het beste wat er bestaat!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ja het waren heeeeeeel veel wijventrekkers en dat was jammer, maar muse en foo (ookal waren foo fighters er dus niet) was toch wel gewoon goed en daar deden we het ook wel een beetje voor, elbow etc was gewoon mooi meegenomen hehe/
    Oeh leuk, ik zou er inderdaad ook niet vanuit gaan hehe.

    ja echt heerlijk <3


    Spinning around, I'm weightless.

    Dandelions heeft ook haar rol ingevuld, dus nu kunnen we 'echt' gaan beginnen :D


    When you believe your dreams come true

    Ik wacht nog op Spencr :/ Aangezien Avery al zo'n beetje naast hem staat.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Khronos schreef:
    Ik wacht nog op Spencr :/ Aangezien Avery al zo'n beetje naast hem staat.


    Zal post schrijven, sorry voor lange wachten maar had druk met school & voel me beetje kut.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Balloo schreef:
    (...)

    Zal post schrijven, sorry voor lange wachten maar had druk met school & voel me beetje kut.



    Maakt niet uit! Als je even geen tijd/zin heb snap ik dat. Alleen niet dat mensen denken dat ik dit vergeten ben.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ben vanaf morgen ochtend weg.
    Maar aangezien er nu al niet echt meer gereageerd lijkt te worden, lijkt me dat niet zo'n groot probleem. Ik ben tot zo dag weg. Ik zit gewoon in Nederland, dus als ik me echt enorm verveel, zal ik misschien even online zijn, maar daar ga ik niet vanuit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ah shit, sorry, ik heb het echt poooooooopy druk. Ik reageer asap wel, dan zie je het wel als je terug bent (:

    Veel plezier !


    Spinning around, I'm weightless.

    Maakt niet uit. Echte leven gaat voor! Ik zie het van zelf wel een keer. :3

    En dankje! Gaat wel lukken ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ook ik ben deze week niet heel actief, want ik heb toetsweek :)

    Ik schrijf morgen wang ik kan nu niet meer recht lopen oh


    Spinning around, I'm weightless.

    ook tentamenweek :(


    When you believe your dreams come true

    Wilde wat schrijven, maar kwam niet verder dan een paar zinnen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Zelfs die paar zinnen zijn goed hoor haha. :P (Of nou ja, als het hele lange zinnen zijn dan)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 18:52 ]